Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Joo elikkäs mulla on rätkä seisonnassa 1.5 asti. Millä saan sen pois seisonnasta nyt ku on konttorit kiinni jne. Kuumottais aika paljon saada pyörä ajoon jo nyt pääsiäis pyhinä. Ei kai ole mahollista että mun on pakko odottaa ensi viikkoon että saan soitettua pyörän vakuutuksen voimaan..? Tapiolassa on vakuutus..
    Netin kautta lienee onnistuu(jos tunnukset nettitapiolaan).
    Muista että, maksat 1.4- alkaen vaikka aloittaisit kauden 29.4.
    Jos ei ota kahvia niin saako kaksi pullaa?
    Netissä onnistuu -> Tapiola

Valitse oikealta ilmoita moottoripyörän käyttöönotosta ja ala naputtelemaan!
    Olinpas hidas

R1 crossplane
    Noniin nyt pitäs olla tehty käyttöönotto! Maanantaina alkaa sitten kausi! Kiitos erittäin paljon ku jaksoitte vastailla ja näinki nopeesti!
    Lainaa (bertta @ Huhti. 03 2010,22:17) kirjoitti
    Kerran olen mennyt tuohon miinaan. Seisontaa tuli 29 vaan ei 30 päivää.

Se yksi ajopäivä oli suhteellisen kallis.

Nyt olen vähän tarkempi kalenterin kanssa.

Kätevää tuo netissä ilmoittaminen. Palvelu pelaa 24/7. Ajohalut voi iskeä milloin vain.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    Aijjaa et siinä tulee aina se koko kuudauden maksu. No onneks nyt on vasta 4päivä Huomennnnna! Ei jaksa odottaa!
    Lainaa (diskis @ Huhti. 04 2010,11:57) kirjoitti
    Aijjaa et siinä tulee aina se koko kuudauden maksu. No onneks nyt on vasta 4päivä Huomennnnna! Ei jaksa odottaa!
    Minimi seisonta-aika on 30 päivää.. muuten maksat koko ajasta täyden hinnan.

Tämä pätee myös jos laitat pyörän seisontaan ja tänä aikana vaihdat mopoa.. vaikka uusi mopo menisi heti seisontaan niin laskuri lähtee nollista uuden mopon kohdalla koska vakuutus on pyöräkohtainen.. nim. kantapään kautta oppinut.
    Tämä ei mene ainakaan minulle jakeluun... jos pyörä on jo seisonut koko talven ja otat aiemmin liikenteeseen? IF:ssä maksat vain niistä päivistä kun olet ottanut liikenteeseen. Mitään ylimääräisiä turhia päiviä en ole ikinä joutunu maksamaan.

Asia erikseen jos kesken ajokauden laittaa seisomaan ja ottaa takaisin liikenteeseen ennenkuin tuo 30pv sääntö on täyttynyt
    Honda CBR1100XX
  10.  
    Lainaa (CebariTonni @ Huhti. 07 2010,12:20) kirjoitti
    Tämä ei mene ainakaan minulle jakeluun... jos pyörä on jo seisonut koko talven ja otat aiemmin liikenteeseen? IF:ssä maksat vain niistä päivistä kun olet ottanut liikenteeseen. Mitään ylimääräisiä turhia päiviä en ole ikinä joutunu maksamaan.

Asia erikseen jos kesken ajokauden laittaa seisomaan ja ottaa takaisin liikenteeseen ennenkuin tuo 30pv sääntö on täyttynyt
    Uusissa ns. seisonta-ajattomissa vaakuutuksissa ei mopoa saa seisontaan talvella vaan vasta 1.4. alkaen eli näissä vakuutuksissa on sama ottaako mopon käyttöön huhtikuun alussa vai loppupuolella niin koko huhtikuusta joutuu maksamaan, koska tuo 30 päivän minimi ei täyty. Eri asia on vanhat seisonta-ajalliset vakuutukset joita voi seisottaa talvellakin niin tälläisissä vakuutuksissa ei seisonta ala huhtikuun alussa vaan silloin kun sen on laittanut seisomaan eli joskus syksyllä, joten tuo 30 päivän minimiseisonta täyttyy vaikka ottaisi mopon käyttöön huhtikuun 15.

<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>