Elikkäs elikkäs, joskus aikoinaan näin american chopperissa tai jossain vastaavassa ohjelmassa kaasukahvan, joka ns. vastakkaiseen suuntaan kääntäessä toimi jarruna, ja vastaavasti vasemmalle puolelle tankoon tuli kahva joka käännettäessä toimi kytkimenä. Oon yrittäny näitä kahvoja netistä etsiskellä erilaisista tuuninkipajoista, muttakun ei ole harmainta aavistustakaan että miksi moisia kahvoja kutsutaan niin en ole mokomia mistään löytänyt. Oisko jollain fiksummalla ideaa että millä nimellä nää kahvat kulkee ja/tai mistä niitä saa?
Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat että lyhyen matkan päässä olisi ollut paremman näköinen.
"Internal clutch" ja "internal throttle" antoi Googlella joitakin osumia. Esimerkiksi tuommoinen sivusto löytyi http://www.motoxcycle.com/internalclutch.html. Jarrua en kyllä löytänyt...![]()
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
JUURIKIN tätä kraussin twist brakea olen etsinyt. kiitoksia DizzySpellille![]()
Naiset ovat kuin joulukuusia: kun olet kaatanut yhden, huomaat että lyhyen matkan päässä olisi ollut paremman näköinen.
Tuo oli Chopper Challengessa. Juuri tuon Kraussin prototyyppi.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
on kyllä vain aika perkeleen suolaisen hintaiset, taitaa jäädä ensitalven suunnittelupöydälle mokomat kapulat *
näyttäis vaan niin vietävän hyvältä väinön tangossa *