Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 105:een 105:sta
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Sadepukua kävin kattomassa,, ja taas vuosi toisensa jälkeen myöhässä, kaik mänt. PRKL!
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (panman @ Huhti. 15 2010,23:33) kirjoitti
    Oliko kukaan aidosti tyytyväinen laatuun, minä ainakin: Lidlin bratwustit ovat todella maukkaita. *
    On se pilsnerikin ihan juotavaa.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Lainaa (maketku @ Huhti. 16 2010,23:24) kirjoitti
    Lainaa (Pianonvirittäjä @ Huhti. 16 2010,22:58) kirjoitti
    Lainaa (Mouru @ Huhti. 14 2010,09:05) kirjoitti
    Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.

Onko muilla ollut, sattuiko mulle vain käteen yksilö josta kaikki irtilähtevä on otettu pois?
    Tossa mainoksessa taitaa olla väärä kuva tai teksti. Parempi puolisko osti eilen kuvan mukaisen laukun. Ainakin tuolla meidän paikallisessa liiterissä oli samaan hintaan tarjolla toinenkin laukku, isompi ja kuutiomaisempi. Tästä mallista kuulemma irtosi erillinen pikkulaukku.

Olisko lukko ja stongahihnatkin vain tämän isomman laukun mukana?
    itsekin kävin natsisiwan tankkilaukkuja ihmettelemässä, niitä on kaksi eri mallia ( molemmat saman hintaisia 29,90 ) ja toisessa tuo irroitettava osa, jonka jälkeen laukusta jää sellainen matala... toisessa ei mielestäni mitään irroitettavaa...
    Tuossa vanha malli, mikä siis minulla jouten. Sitä oli viime vuonnakin kahdella eri merkillä myynnissä, vaikka laukut olivat tiettävästi silloin identtisiä. Pikkulaukku lähtee irti, pyörässä kiinnioleva osa lähtee irti (jolloin laukusta tulee reppu) ja laajennukselle on oma vetskarinsa. Sitä en tajua, mikä on ohjaustankohihna.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    ostin tuolta 20€ ajohanskat.. onhan ne hyvät kylmillä keleillä ja varmasti sateellakin.. mutta en suosittele ostamaan jos haluaa vähänkin laatua ja ajomukavuutta, erittäin tönköt ja inhottavat kädessä mutta hyvät hätävaralle, tankkilaukku oli sitten taas hyvä ostos, erittäin laadukkaan oloinen ja nätti
    Honda cbr 929rr Fireblade 2013 - ? (vm 2001)
    Honda vfr 750 f rc36 2012 - 2013 (vm 1990)
    yamaha xj 600 s diversion 2011-2012 (vm 1993)
    suzuki gs 500 e 2010 - 2011 (vm 1990)
    yamaha tzr 125 2008-2009 (vm 1990)
    Tampereen lielahden lidlistä löytyy viimevuotisia tankkilaukkuja vielä 8kpl, kenkiä 9 paria, viimevuotisia ensiapulaukkuja ja pmr-settejäkin 10kpl. Latureita about 30kpl.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
    Lainaa (Mikko76 @ Huhti. 14 2010,10:12) kirjoitti
    Lainaa (Mouru @ Huhti. 14 2010,09:05) kirjoitti
    Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.

Onko muilla ollut, sattuiko mulle vain käteen yksilö josta kaikki irtilähtevä on otettu pois?
    Ei mullakaan ollut kuin olkahihna ja sadekortsu..
    Kaivelin vanhasta rikkinäisestä tankkilaukusta magneetit irti. Ehkä ne saisi pienen Leikkaa&Liimaa operaation jälkeen tuohon lidlin laukkuun asennettua.. *
    Dodii! Keskikaljaa, liimaa ja mattoveitsi varusteina vanhan laukun 6 magneettia asennettu uuteen laukkuun. Huomenna koeajo, säävarauksella.

Kipasin motonetissä tänää espoossa ja sietä taidan laukun testiksi ostaa.. iha kohtuu näkösiä ja magneetitki isompia ku lidlin versioissa.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    kävin hakemassa alusasun, siis paidan ja housut.
    laatu on ainakin parempi, kuin siinä aikaisemmassa setissä jota olen jo neljä vuotta käyttänyt ja sekin on asiansa ajanut
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Tämä haki niitä alusasuja. Pirun pelottavia kapistuksia. Tiukka on lievä ilmaus, vaikka oon mielestäni ihan hoikka (ok, normaali) kaveri.
    Tankkilaukulla nyt muutama sata kilsaa takana. Ei moitteita, sadesuoja nyt on hieman kankea ja eipä viitsisi koittaa karttaa lukea enää tuon sadesuojan ikkunan läpi, mutta veden pitää ulkona. Eikä niitä magneetteja oikeastaan enempää tarvi, katetulla kun ajaa, laukku on kuitenkin katteen takana ja käsien välissä. Nakupyörän kanssa tilanne voi tietysti olla toinen...
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
    Mä ostin aikoinaan jonkun (olisko ollu Held) tankkilaukun joka on vedenpitävä ihan sellaisenaan. Seuraava laukku tulee olemaan ihan takuulla samantyylinen. Ei tarvi runkata sitä sadekortsua jatkuvasti paikoilleen vaan antaa mennä paisteessa ja sateessa samoilla asetuksilla.
    Lainaa (BonAqua @ Huhti. 21 2010,01:10) kirjoitti
    Mä ostin aikoinaan jonkun (olisko ollu Held) tankkilaukun joka on vedenpitävä ihan sellaisenaan. Seuraava laukku tulee olemaan ihan takuulla samantyylinen. Ei tarvi runkata sitä sadekortsua jatkuvasti paikoilleen vaan antaa mennä paisteessa ja sateessa samoilla asetuksilla.
    Olisin kiinnostunut moisesta ihmeellisyydestä tarkemmin? Tarkempi malli? On se kumma kun ei mokomaa laukkua saada sateenpitäväksi.. kun varusteetkin vettä pitää.
    Harvinaisen rasittavaa reissun päällä nykiä mitään suojia jos pitäisi karttataskustakin läpi nähdä

edit: itse itselleni vastaten, löysin googlella tuotemerkin "Ortlieb" jolla on vedenpitäviä laukkuja. Tai niin ne mainostavat. Hintaa tosin vaan 5 kertaisesti lidlilaukkuun nähden ;(

Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Ei ymmärrä, että joku näkee vielä sen vaivan ja lisää magneetteja tuohon laukkuun. No halvalla kun saan niin ihmiset tekee ihmeellisyyksiä *

Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (Jake82 @ Huhti. 21 2010,09:20) kirjoitti
    Ei ymmärrä, että joku näkee vielä sen vaivan ja lisää magneetteja tuohon laukkuun. No halvalla kun saan niin ihmiset tekee ihmeellisyyksiä *
    Toiset tykkää askarella ja roplailla. Se on vähän niinku harrastus.

Toiset maksaa summia tuotteesta jota ei tartte roplata yhtään.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  15.  
    ^Nih, tehtaanpaapan jäljiltä kun tuote on vasta puolivalmis.. Pitää saada tehdä kaikesta omannäköistä.
    Eilen lisäilin muutaman magneetin. Askarteluveitsellä viilto, magneetin ujutus kankaidenväliin ja muutamalla tikillä ympäri että pysyy paikallaan. Tänään ajattelin käydä heittämässä lenkin ja testata kuinka laukun kanssa onnistuu. Jos pysyy siinä missä pitääkin niin en ohjaustankonaruviritystä edes mieti.
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234