Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 105:sta
    Lainaa (juukeli @ Huhti. 12 2010,20:43) kirjoitti
    Noi hanskojen sadesuojat on kyllä "hieman" reilut. Pienin koko M, ja meikäläisen räpylöitä mahtuisi kaksi vierekkäin hanskat (koko 6-7) kädessä yhteen sadesuojaan. Ei noita kyllä uskalla käyttää kun noihan menee vielä ketjujen väliin lepattaessaan...

Kenkien sadesuojat sensijaan vaikuttaa mitoitetun ihan fiksusti.

Itse ostin koon 10 paistokintaat. 'Hiukan' on reilut vaikka normaalisti työhanskat on kokoa 11, on sen verran iso räpylä. No jos noilla ei kukaan morota takaisin, niin ei sitten millään
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
    Nuo natsimakasiinin ajohanskat on tosiaan vedenpitävät. On kuin muovipussit olisi käsissä. Ei mene vesi sisään vaikka olis millainen monsuuni. Ei kyllä sitten tule uloskaan. Mulla oli viime keväänä 2 kuukautta ne käytössä, sen jälkeen ne haisi aivan helevetin pahalle --> roskiin.

Tänään kyllä sorruin sukkiin ja kalsareihin ja pitihän sitä mopoille ostaa peitotkin. Tallissa kun seisovat niin eivät tarvitse tuon kummempia peitteitä, kunhan on jonkinlainen pölysuoja talvisäilytyksen ajaksi.

"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Tampereen Lielahden Lidlin valikoimasta löytyi vielä viime vuotisia ajokenkiä. Itse ostin viime vuonna yhdet. Mukavat jalassa. Erittäin mukavat. Pohjat aika ohuet ja kävellessä tuntuu helposti kivet jne jne... Mutta mukavat on tosiaan jalassa ja veden pitävät ainakin sen mitä itse pikkuisen sateella päästelin.
    Hintana näytti olevan 39.90e.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 12 2010,23:06) kirjoitti
    ja pitihän sitä mopoille ostaa peitotkin. Tallissa kun seisovat niin eivät tarvitse tuon kummempia peitteitä, kunhan on jonkinlainen pölysuoja talvisäilytyksen ajaksi.
    Mie oon ratkaissu tämän ogelman nyysimällä muijan liinavaatekaapista kivan pastellivärisävyisen puuvillalakanan.

Halvaks tuli, kun se ei sitä huomannu....
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Selkäsuojan olisin ostanut jos ois ollut tarjolla, mutta tällä kertaa ei näkynyt.[/quote]

multa löytyis selkäsuoja ja tukivyö jos joku jäi sellaisia kaipaamaan...

http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=935763

3 Kawaa ja Honda
    Lainaa (wesba @ Huhti. 13 2010,00:52) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 12 2010,23:06) kirjoitti
    ja pitihän sitä mopoille ostaa peitotkin. Tallissa kun seisovat niin eivät tarvitse tuon kummempia peitteitä, kunhan on jonkinlainen pölysuoja talvisäilytyksen ajaksi.
    Mie oon ratkaissu tämän ogelman nyysimällä muijan liinavaatekaapista kivan pastellivärisävyisen puuvillalakanan.

Halvaks tuli, kun se ei sitä huomannu....
    Juu, aiemmin minäkin käytin mm. vanhoja repaleisia kevytpeitteitä, mutta nyt sai sakemanni minut retkuun. Lakanoiden käyttämisestä mopopeitteinä voi tulla ns. hellasäröä.

"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Ite kävin eilen Tampereen jankan liitelissä, se kympin peitto tarttu mukaan. Lähinnä ilkivallan estimeksi vappua tms. ajatellen. Ajohanskat ei sopinu käteen mitenkään. Lukkoa harkitsen vielä että kävis hakemassa.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    Lainaa (jalat @ Huhti. 12 2010,23:11) kirjoitti
    Mutta mukavat on tosiaan jalassa ja veden pitävät ainakin sen mitä itse pikkuisen sateella päästelin.
    Ihan pikkuisen epäilyttää, ettei tuohon hintaan taida saada oikeasti vedenpitävää saapasta. Tarkoitan nyt sellaista, jolla voi ajaa vaikka koko päivän tai viisi päivää kaatosateessa, eikä jalat kastu.

Mutta toki kaikki eivät varmastikaan toisaalta edellytä saappailtaan sellaisen tason vedenpitävyyttä.

Termit "vedenpitävä" ja "hengittävä" eivät suinkaan ole mitenkään yksiselitteisiä asioita, vaan niiden määrässä voi olla paljonkin variaatiota.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Lainaa (pecha @ Huhti. 13 2010,10:56) kirjoitti
    Lainaa (jalat @ Huhti. 12 2010,23:11) kirjoitti
    Mutta mukavat on tosiaan jalassa ja veden pitävät ainakin sen mitä itse pikkuisen sateella päästelin.
    Ihan pikkuisen epäilyttää, ettei tuohon hintaan taida saada oikeasti vedenpitävää saapasta. Tarkoitan nyt sellaista, jolla voi ajaa vaikka koko päivän tai viisi päivää kaatosateessa, eikä jalat kastu.

Mutta toki kaikki eivät varmastikaan toisaalta edellytä saappailtaan sellaisen tason vedenpitävyyttä.

Termit "vedenpitävä" ja "hengittävä" eivät suinkaan ole mitenkään yksiselitteisiä asioita, vaan niiden määrässä voi olla paljonkin variaatiota.
    Jep sen parempaa kokemusta en osaa noista sanoa. Itselläni päiväajot ovat rajoittuneet muutamiin kymmeniin kilometreihin ja niissä matkoissa sade ei ole saanut varpaita kastumaan yhtään.

Hengittävyys noissa kengissä ei ole paras mahdollinen. Mutta kuten sanoin, mukavalta tuntuu jaloissa ja pohjassakin on hyvä pito. Jos ajeluni olisivat pidempiä siirtymiä, varmasti katsoisin toisenlaisia kenkiä.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
    Lainaa (pecha @ Huhti. 13 2010,10:56) kirjoitti
    saa varmaan halvemmallakin (kumisaappaat), mut jos suojaavuus on samaa tasoa kun kumisaappailla, niin omaan jalkaan ei mopoillessa menis...
    Kävin hakemassa alusasun ja tämä paketti vaikutti varsin toimivalta. Ostin samaan syssyyn myös sadehanskat, kokoa XL (ei tuu ahdasta). Ei saamari, noilla ku moikkaa ajaessa, niin joko itse putoaa kyydistä tai vastaantulija saa vähintään hepulin, hervottoman kokoiset
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Akkulaturi,lukko ja dallaspulla tarttu liiteristä matkaan.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.

Onko muilla ollut, sattuiko mulle vain käteen yksilö josta kaikki irtilähtevä on otettu pois?
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
    Lainaa (Mouru @ Huhti. 14 2010,09:05) kirjoitti
    Mä en käsitä, Lidlin mainoksen mukaan tuosta tankkilaukusta pitäisi saada osa irti. Ei lähde, se on tikattu? Ja toisekseen, mun omassa ei ainakaan tullut mukana lukkoa eikä ohjaustankohihnoja. Prkl. Sadehuppu ja kantoremmi siinä on.

Onko muilla ollut, sattuiko mulle vain käteen yksilö josta kaikki irtilähtevä on otettu pois?
    Liekkö jäänyt edellisvuosien mallin laukun tiedot esille, siinä nimittäis nuo oli..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Sadeasua menin kans hakeen mut eihän siel ollu enää paljo mitään! * Muutamat kenkien sadesuojat.

Mukaan lähti halpa sykemittari, water resistant to 3 bar. YES, aattelin, tää kelpaa kyllä mulle tonne altaaseen kotona opiskelin käyttöohjeita... vihkosen lopussa sanotaan et 3 vuoden takuu raukee jos pistän sen veteen!! *
    Indian Scout

Annen Lasipuoti

Ei mullakaan ollut kuin olkahihna ja sadekortsu..
    Kaivelin vanhasta rikkinäisestä tankkilaukusta magneetit irti. Ehkä ne saisi pienen Leikkaa&Liimaa operaation jälkeen tuohon lidlin laukkuun asennettua.. *
    Noista sadehanskoista.... Paketin mukaan saumat olisi liimattuja ja hanskat veden pitäviä, mutta kummasti tulee vesi saumoista läpi. En katsonut oliko ajosaappaiden valmistaja sama mitä näiden sadehanskojen, mutta jos on niin tokkopa pitää vettä
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Lainaa (Mikko76 @ Huhti. 14 2010,10:12) kirjoitti
    Ei mullakaan ollut kuin olkahihna ja sadekortsu..
    Kaivelin vanhasta rikkinäisestä tankkilaukusta magneetit irti. Ehkä ne saisi pienen Leikkaa&Liimaa operaation jälkeen tuohon lidlin laukkuun asennettua.. *
    Jupjup.. Laiskuus iskenyt kun olisi pitänyt tehdä uus mainos. Ja minä toinen hyväkäs kun kauhealla kiireellä ruokkiksella kauppaaan singahtaessani en tarkistanut jo siellä noita taskuja.

Magneetteja ajattelin lisätä minäkin, vähän heppoiselta kiinnitykseltä tuo vaikuttaa. Ja jotkut remmit siihen pitäisi viritellä kyllä varmistukseksi.

Ehkä suurin harmistus on tuo irrotettavan taskun puuttuminen, sen perusteella tuon laukun melkein hainkin. Ajattelin että saan kännykät ja lompakon yms pikkuhilut siihen ja irti lyhyttä pyörältäpoistumista varten. Loppulaukku sais olla paikallaan esim tankkauksen maksun ajan. Noh, täytyy kehitellä jotain muuta. Muuten tuo on näppärän kokoinen ja sopi pyörän päälle hyvin.

Ja kun vertaa että Böllin laukku maksoi ~150e - toisaalta se on suurempi ja siinä on mun omasta puuttuvat specsit kunnossa - niin halvemmalla pääsen silti jos ostan muutaman magneetin ja vähän lisänarua.
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Crivitin alusasu ja sukat tuli ostettua, ihan asialllisilta vaikuttavat!
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
    Peite tarttui oulun keskustan lidlistä mukaan.
    Mielestäni motonetin peite on parempi - siinä on kuminauhat, tässä lidlin versiossa tuollainen naru mikä kiristetään. Saman hintaisia ovat. Ei tämäkään paha ole, väittävät että UV-suojakin olisi. Sopi ainakin Hondan CBF600N pyörään hyvin.

Suzuki GSX1300R Hayabusa -05
    Suzuki RF900R -94
    Hanskat vaikutti "laadukkailta", Ensimmästä reissua ei kyllä päässyt tekemään uusilla hanskoilla kun kiristinsoljet sinkos parkkipaikalle....Vittu mitä paskaa

"Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Oliko kukaan aidosti tyytyväinen laatuun, minä ainakin: Lidlin bratwustit ovat todella maukkaita.
    Lainaa (maRk1 @ Huhti. 14 2010,23:51) kirjoitti
    Hanskat vaikutti "laadukkailta", Ensimmästä reissua ei kyllä päässyt tekemään uusilla hanskoilla kun kiristinsoljet sinkos parkkipaikalle....Vittu mitä paskaa
    Munkin kalliista Richan ajokengistä hajos molemmat vetoketjunvetolenkit. Vittu mitä paskaa.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Lainaa (Simppa70 @ Huhti. 14 2010,14:45) kirjoitti
    Crivitin alusasu ja sukat tuli ostettua, ihan asialllisilta vaikuttavat!
    Alusasu on kyllä mukavan "tiukka".
    180/80 kaverille L-koko on todella FIT.

Asu testiin toukokuussa Ahvenistolla.
    Suzuki GSXR 600 L1
    Lainaa (panman @ Huhti. 15 2010,23:33) kirjoitti
    Oliko kukaan aidosti tyytyväinen laatuun, minä ainakin: Lidlin bratwustit ovat todella maukkaita. *
    Hanskat vaikuttaa toimivilta parin tunnin ajelun pohjalta. Hieman kovaa nahkaa, mutta varmaan pehmenee ja muotoutuu aikaa myöten. Sattui just sopiva kokokin.
    K1200GT & 701Enduro

Tossa mainoksessa taitaa olla väärä kuva tai teksti. Parempi puolisko osti eilen kuvan mukaisen laukun. Ainakin tuolla meidän paikallisessa liiterissä oli samaan hintaan tarjolla toinenkin laukku, isompi ja kuutiomaisempi. Tästä mallista kuulemma irtosi erillinen pikkulaukku.

Olisko lukko ja stongahihnatkin vain tämän isomman laukun mukana?
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Lainaa (Pianonvirittäjä @ Huhti. 16 2010,22:58) kirjoitti

Tossa mainoksessa taitaa olla väärä kuva tai teksti. Parempi puolisko osti eilen kuvan mukaisen laukun. Ainakin tuolla meidän paikallisessa liiterissä oli samaan hintaan tarjolla toinenkin laukku, isompi ja kuutiomaisempi. Tästä mallista kuulemma irtosi erillinen pikkulaukku.

Olisko lukko ja stongahihnatkin vain tämän isomman laukun mukana?
    itsekin kävin natsisiwan tankkilaukkuja ihmettelemässä, niitä on kaksi eri mallia ( molemmat saman hintaisia 29,90 ) ja toisessa tuo irroitettava osa, jonka jälkeen laukusta jää sellainen matala... toisessa ei mielestäni mitään irroitettavaa...

Laatu ei vakuuttanut, mutta kokeeksi otin silti yhden... sen verran sulovileeniä löytyi että pakko ostaa kun halvalla sai...
    Heh, aika monesta viestistä jää kuva "kerta halpakauppaan tulee mp-kamaa myyntiin niin pakko ostaa, vaikka laatu/mitoitus epäilyttää jo kaupassa". No on sieltä itekin joskus ostanut suojapeitteen, tankkilaukun ja selkäsuojan jotka vaikutti ja vaikuttaa päteviltä.

Hanskoja, kypäriä jne löytyy edullisesti paikallisista mp-liikkeistäkin, tänään löytyi kuitukypärä ja ratahanskat alle 200e Eurobikerilta.
    kaksi paria sukkia ostin, ei vielä käyttökokemuksia...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  30.  
    Lainaa (Brocol @ Huhti. 16 2010,23:54) kirjoitti
    Heh, aika monesta viestistä jää kuva "kerta halpakauppaan tulee mp-kamaa myyntiin niin pakko ostaa, vaikka laatu/mitoitus epäilyttää jo kaupassa". * *klips*
    Hanskoja, kypäriä jne löytyy edullisesti paikallisista mp-liikkeistäkin, tänään löytyi kuitukypärä ja ratahanskat alle 200e Eurobikerilta.
    Muuten oon tuohon laukkuun tyytyväinen, se on soppelin kokoinen, mutta oma vika kun en kiireessä katsonut ettei siinä ole irtotaskua. Tässätapauksessa kyllä piti ostaa kun halvalla sai, mp-liikkeen vastaavat on niin paljon kalliimpia, eikä niistäkään (ainakaan kaikista?) saa taskua irti.

Kypärä yms turvavarusteet ostetaan asiantuntevasta paikasta vaikka vähän maksaakin. Turvallisuus on mulle ainakin asia josta en tingi.
    Jos jotain sattuu ja päällä kitupiikkeilyn takia luokaton varuste ei hoida hommaansa, voi tulla kalliimmaksi kuin olisi oikealla tullut. Toivottavasti mun ei koskaan tarvi testata noita kamppeitani.

Muuten Lidlistä halvalla ostetut jutut, esim laminointikone, on toimineet moitteettomasti, ei välttämättä kaikki ole samantien halpaa ja huonoa.
    * * * *
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen