Kauden avaus alkoi omituisesti. Pakasta vedetyn kypäräni (AGV S-4) visiirin sisäpinnoite meni yhtäkkiä kesken ajon pilalle. Näytti kuin pintaan olisi kuivunut saippuavaahtoa, ja yllättäen ei nähnyt enää kunnolla. Luulin kotona, että pinnalla on vain jotain omituista moskaa mutta sen pyyhittyäni pois huomasin harmikseni että pinnoite on pilalla.Onneksi on vaihtovisiiri, mutta nyt jäi kyllä häiritsemään että mikä moisen on voinut aiheuttaa??? Joku auton pakokaasu vai mikä??
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Pesitkö aamulla hampaat?
![]()
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Vieppä visiiri sinne samaan kauppaan kuitin kera, myyjä kyllä kertoo miten toimitaan. Saattaapi antaa uuden pahoittelunsa kera jos jonkinmoista takuuta on jäljellä?
Niin tämä jos on ostettu ihan kaupasta eikä tilattu ulkomailta, sinne voipi reklaamaation lähettäminen olla hiukka hankalaa, tai ainakin mahdollista korvausta saada.![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Race visorsista tilasin. Tuli kaupantekijänä ekstra visiiri joten asia on tavallaan korvattu jo
Ajattelin kyllä raapustaa sähköpostia ihan vaikka vaan tiedottaakseni että tämmöstä on tapahtunut. On meinaa aika hämärä juttu.![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
pese se jonninjoutava kalvo kokonaan pois ja laita pinlokki visiriin.on sen jälkeen jonkun verran mukavampi.
mullakin meni viime keväänä ensimmäisen viikon aikana schubert R1:sestä visiirin pinnoite rikki.oli inhottava ajella sen jälkeen.nyt on onneksi uusi visiiri.![]()
Nyt on alla taas Ducati.
Visiirit ei noin vain "mene pilalle" kesken ajon, ja kaikkein viimeiseksi minkään pakokaasujen takia. Ne on tehty ihan tieliikennekäyttöön. Se on joko ollut pilalla (epätodennäköistä, joskin kuitenkin mahdollista), tai sitten siinä on vaan joku tehtaan suoja-aine pinnassa (paljon todennäköisempää), mikä vaatii vain kunnon pesun, jotta sen saa pois.
Muuten jos jotain kuravettä tms. pääsee visiirin sisäpinnalle, se tulisi pestä hyvin varovasti pois, sisäpinnan karkaisu nimittäin ei välttämättä ole samaa tasoa kuin ulkopinnan, eli sen saa naarmutettua helposti.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Itellä kävi viime keväänä agv.n uuden visiirin kanssa sama temppu, ekalla ajolla meni sisäpinta pilalle, koitin pestä mutta muuttui vaan pahemmaksi. se vaikutti siltä kuin siihen olis jääny joku "kalvo" joka kuivuessaan halkeili ja muuttui harmaaksi.
Kuitti mukana kauppaan ja uusi visiiri tilalle ilman sen kummempaa vääntöä. Myyjä vaan tokas että nää ei aina mee takuuseen mutta pitäähän sun visiiri saada!!![]()
Uskomatonta... nyt sitten avokilla kävi täysin sama. Visiiri pilalle...![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Juu itelläki Airtech rupesi hilseilemään viime kesänä, saa nähdä onko takuuseen saatu visiiri samaa kuraa..
Ajossa: -BMW R80RT
Projektina: CB350K4
ex: Honda Nx250 & Nx650 Dominator, Vfr800Fi, Triumph Tiger 800
Mielestäni nuo visiirin huurteenestokalvot aiheuttaa enemmän ongelmia kuin ratkaisee niitä. Pinlockista ei ole tosin kokemusta.
Pinlock on ihan jees. Tänäänkin sen ulkopuolelta oli visiiri ihan huurussa mutta Pinlockin kohdalta maisema oli 100% kirkas. Oma nenä siitä vähän peilailee mut onhan se iso komia nenä, kelpaahan sitä ihailla(pajazo @ Huhti. 05 2010,21:27) kirjoitti
![]()
KTM 1290 Super Adventure S
Tulipa mukavaa postia race visorsilta. Lähettävät uuden visiirin samon tein tuleen.![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Toimii 100%,mutta jos on rillit,niin ne on huurussa(kimimikakeke @ Huhti. 05 2010,22:52) kirjoitti
![]()
Hattussani ei ole kukkia.