Tuli tuossa pyörä hommattua ja pyörän luonteen (Kawasaki Z) johdosta kiinteät sivulaukut eivät tule kyseeseen. Nyt kysynkin arvon foorumilaisilta kokemuksia Bags-Connectionin Speedbackista. Itsellä pyörässä Kapan takalaukku kiinni. Ajattelin tuota BC:n laukkusarjaa mukaan taakse tulevaa pidempää reissua varten. Pitää mahduttaa aika tavalla rompetta mukaan vaikka yksin olen menossa (mm. kalakamppeet).
Tuossapa linkki kiinnostusta herättäneeseen tuotteeseen:
http://www.rmheino.fi/product...._id=372
Onko kenelläkään tuollaista ollut käytössä ja mitä kokemuksia on kertynyt? Entä onko vaihtoehtoisia tuotteita kenelläkään mielessä?
Kiitokset jo etukäteen.
Kawasaki Z 750 S ----> Yamaha YZF-R1
BC:n laukut on laatukamaa! Mulla ollut käytössä heidän tuotteitaan jo 6 kesää, pitkillä Euroopan reissuilla, ja kaikessa kelissä. On ollut Rearbag joka oli tosi hyvä ja täysin vesitiivis itsessään, nyt Racebag joka myös A1-laatuluokan verme. Suosittelen!![]()
Tuosta speedbagista en osaa tarkemmin sanoa, mutta itselläni oleva cargobag on osoittautunut loistavaksi. Huono puoli ainakin cargossa on että se ei pidä tyhjänä muotoaan vaan on "pehmeä kassi" -> takakatteen suojaus on erittäin tärkeää. Täytenäkin nuo saattavat sateella naarmuttaa takakatetta kun ne vedetään tiukalle esim autobahnoja varten.
nimim. takakate ruvella.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Kiitokset nopeista viesteistä. Osaatteko sanoa miten tuo vie tilaa? Eli asettaako rajoituksia tuo takalaukku speedbackille? Toisin sanoen mahtuuko tällainen leveäahterinen kloppi enää pyörän penkkiin lainkaan?(Gari @ Huhti. 06 2010,13:07) kirjoitti
![]()
Kawasaki Z 750 S ----> Yamaha YZF-R1
Mulla oli speedbag wide käytössä ja voin suositella. Laadukas ja piti hyvin vedet ulkona. Sisäkassit varmisti vielä vedenpitävyyden, jos jokunen tippa sisälle pääsi.
Ja takakatteen suojaus kannattaa, kuten Juutana tuossa kirjoittikin. Oman laukun mukana tuli valmiiksi pieni rulla kirkasta kalvoa mukana.
xxx
Hui, ompas hinnakas kapsäkki. Nuo ei taida pitää edes vettä ilman erillistä sadesuojaa :/
Oma halpa ja ruma ratkaisuni on louisin muovikankainen säkki jonka kiinnittää tavaraverkolla. Pitää vettä ja on kestänyt toistaiseksi kyydissä myös autobaanalla (kopkop)
Mulla on myös yhdet kangaslaukut, mutta ei ole tullut monesti käytettyä, lähinnä jo sen takia kun ne on niin työläät remmeineen kiinnitellä
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!