Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Ensimmäistä pyörää ostelemassa ja kyykkyjä en katsele vaan jotain customin tyylistä. Mitkä HD-mallit mitä suomesta löytyy ovat sopivia pitkälle ajajalle (197cm)? Voi ehdottaa muitakin merkkejä kuin HD.
    Sanoisin, että kaikki HD:t sopii. Noihin kun saa erilaisia penkkejä(HD:n omia ja tarvikevalmistajien), joilla etäisyyttä tankoon saa lisää, jalkatappeihin "extended-palikoita", joilla tappeja saa kauemmaksi satulasta, sekä erilaisia tankoja. Ajoasennon saa varmasti mukavaksi, on sitte pitkä taikka pätkä. Sporttia sanovat ahtaaksi isolle äijälle, mutta Dyna, Softail, Touring tai V-Rod sarjoista löytyy varmasti mieluinen kapistus. Rahaa tietysti palaa, kun noita alkaa varustelemaan omiin mieltymyksiin sopivaksi, mutta niihän noihin tuppaa menemään.

Trumpan Rocket, josta ainakin itse pidän, vois olla vaihtoehto HD:lle.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    jalkatappisarjalla, stongalla, jakkaralla ja risereillä saa säädettyä ajoasennon mukavaks pitkällekin kuskille. nou hätä, rojua löytyy markkinoilta tähän merkkiin eniten. ja jos on kätevä käsistään ja laitteet löytyy niin jalkatappien siirtosarjoihin voi tehdä vielä siirtopalat joilla tappeja saa vietyä vielä eteenpäin. kaverin softailissa on näin tehty ja meikäläinen 179cm hukkapätkä ei yllä tapeille kuin kengän kärjellä.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  4.  
    Minä ajelen itse Rocketilla (lähtökohtaisesti suunnitelti n. 180 senttiselle), mittaa tällä kuskilla on vaivaiset 203cm. Rocketin ajoasento on aika pysty, tanko on käänetty niin ylös kun saa, vakio jalkatapit on ahtaat ja ylhäällä näin pitkälle. Hommasinkin siihen heti tappien siirtosarjan kun joku teki, eli Raaskin tapit. Ne auttoivat hieman asiaa, mutta ei tarpeeksi. Sitten vielä pari senttiä matalampi "low rider"-satula, tämä siksi että pitkä selkä ym olkapäät putoaa paremmin tuulensuojaan. Kovissa matkavauhdeissa kun ei voi välttyä ihmislaskuvarjo-efektiltä...

Uskomatonta kyllä, malli on ollut 5-6 vuotta markknoilla, mutta siihen ei edelleenkään ole saatavilla Triumphin tai minkään muunkaan valmistajan siirtosarjoja (poislukien Raask). On niitä pari "tekijää" ihmetellytkin ja ilmeisesti aika työläät alkaa itse väsäämään. Pitää olla mm. kunnon putkentaivutusvehkeet. Siinä mielessä HD on varmaan kiitollisempi modifioida itselleen mukavaksi, bolt on-osien valikoimaa näytäisi riittävän.

Aikanaan pähkäilin Trumpan ja HD:n välillä, mm V-Rod käytiin koeajamassa ja sitä en kyllä pitkälle suosittelisi vaikka hauska laitos onkin. Muutenkin nykymuoti on pitkiä ja matalia cruisereita, pitkäselkäisen (allekirjoittanut) alla ne näyttää ainakin omaan silmään epäsuhtaisilta. Tuota mikä tuolla aiemmin sanottiin muokattavuudesta on aika olennaista ja olisikin hyvä selvittää jo valmiiksi pyörää hommatessa mitä sille on edes mahdollista tehdä.

Ja onhan vielä sitten Boss Hoss
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator