Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Nyt tarvis apuja.Asensin tuon GPT vaihdenäytön R1 vm.98. Vilkuttaa koko ajan ykköstä. Asennus vaiheessa pyörä pääsi sammumaan en tiijä onko merkitystä.Pitääkö nollata ja miten vai, en minä tiijä?
    Lainaa (roppe @ Huhti. 01 2010,21:07) kirjoitti
    Nyt tarvis apuja.Asensin tuon GPT vaihdenäytön R1 vm.98. Vilkuttaa koko ajan ykköstä. Asennus vaiheessa pyörä pääsi sammumaan en tiijä onko merkitystä.Pitääkö nollata ja miten vai, en minä tiijä?
    Pyörä kayntiin ja vaihde vapaalle...

Painat sitä punaista SET-nappia, niin kauan että näytössä on numero 1, vaihde ykköselle ja liikkeelle- pidä vauhti tasaisena...
    Seuraavaksi näyttöön vaihtuu 2 ja sama homma toistuu kaikilla vaihteilla, kunnes ollaan kutosella.
    Sen jälkeen näyttöön tulee 7 -> pysäytä pyörä ja paina sitä SET-nappia niin kauan kunnes näyttäöön tulee - (viiva).

Tällä selvä ja eikun kovaa ajoa
    OK mittääpä huomenna kokeilla.Vaikkakin oon nuin kertaallen teheny. Mulla on pyörä pukkien päällä , mutta sillä kait ei oo merkitystä. Pyörä käyntiin nollaus, vilkkuu ykköstä ,ykkönen päälle kierrokset 2000 niinku ohjeissa sanotaan. Kestääkö pitkään ennen kuin vaihtaa 2 sitte3 ja 4,5,6.
    Mä olen aina laittanut noi asetukset ajaen kohdalleen, niin en osaa sanoa miten se pukeilla menee... Ajaen matkassa varmaan n.400-500m.

Nosta vaikka pykälä enemmän niitä kierroksia, mutta kyllä sen pitäisi tosta asettua. Silloin kun se vilkuttaa sitä ykköstä se on joko asetuksia vailla tai toisena vaihtohtona voipi olla virran vähyys... Kokeile ottaa valot pois kun säädät sitä kohdilleen.
    Itse olen myös ajaessa kalibroinu. Mul oli vanhas zetas sellane ongelma et jouduin kolme kertaa vetää uudestaa sen ku jätti jostai syyst 6 vaihteen pois kokonaa. Saman näytön asensin nykypyörää ja meni kerralla niiku piti. Varmaa henkimaailman juttui koita uudestaa vaa nii eiköhä se ala toimii

636 -06
    Lainaa (samserious @ Huhti. 01 2010,21:27) kirjoitti
    Sen jälkeen näyttöön tulee 7 -> pysäytä pyörä ja paina sitä SET-nappia niin kauan kunnes näyttäöön tulee - (viiva).
    6 silmässä ja kytkin pohjassa pysähtyä vai miten?
    Olis kans tuon GPT vaihdenäytön asennus edessä.
    Honda CBR1000F -99
    ex Honda CBX750F -85
    Lainaa (RC17 @ Huhti. 02 2010,11:46) kirjoitti
    Juu näin tein omassani

636 -06
    Lainaa (Zip @ Huhti. 02 2010,12:18) kirjoitti
    Lainaa (RC17 @ Huhti. 02 2010,11:46) kirjoitti
    Juu näin tein omassani
    Sorry, unohdin tuon tuohon aiemmin kirjoittaa, mutta juuri näin niinkuin toveri Zip tuossa kirjoittaa, eli kytkin pohjassa pysähdyksiin. En kyllä tiedä vaatiiko se tuota, mutta näin on tullut itse tehtyä...
    Lainaa (roppe @ Huhti. 01 2010,21:50) kirjoitti
    Mulla on pyörä pukkien päällä , mutta sillä kait ei oo merkitystä.
    Tulipa vain mieleeni, että eikös tuo tarvitse rpm- ja nopeussignaalit? Jos pyörä on pukin päällä ja nopeus tulee etupyörältä, niin ei taida laite ymmärtää..
    Lainaa (JomppisZ @ Huhti. 04 2010,21:05) kirjoitti
    Lainaa (roppe @ Huhti. 01 2010,21:50) kirjoitti
    Mulla on pyörä pukkien päällä , mutta sillä kait ei oo merkitystä.
    Tulipa vain mieleeni, että eikös tuo tarvitse rpm- ja nopeussignaalit? Jos pyörä on pukin päällä ja nopeus tulee etupyörältä, niin ei taida laite ymmärtää..
    Kyseessä R1 -98, joissa kaikissa nopeus signaali otetaan mittarille vaihdelaatikosta
    Aikansako yrittää niin rupesihan se vaihdenäyttö pelittään. kiitti vaan vinkeistä.
    Lainaa (roppe @ Huhti. 08 2010,15:49) kirjoitti
    Aikansako yrittää niin rupesihan se vaihdenäyttö pelittään. kiitti vaan vinkeistä.
    Ylöspäin kun vaihtaa niin pelaa aivan normaalisti. Mutta alaspäin vaihtaessa ei näytä, muuten kun täytyy käyttää vaihde päällä. Eli jos kytkin pohjassa ja rupiaa vaihtaan pienemmälle ei näytä numeroa vaan pelkkää viivaa.
    Tais joku jo sanoakkin, mutta tosiaan se GPT kattoo päällä olevan vaihteen NOPEUDESTA sekä KEIRROKSISTA. Eli kytkin pohjassa systeemi ei tunnista mikä vaihde on päällä. Tosin en tiedä miksi ei kaasuttamallakaan mitään näytä, kai siinä pitää se veto olla päällä ettei kytkin pohjassa kaasutellessa numerot vilise turhaa edestakaisin...

Omasa pyörässäni GPT näyttää kytkin pohjassa juurikin pelkkää viivaa.

14.  
    Lainaa (1ossi1 @ Huhti. 16 2010,21:30) kirjoitti
    Tais joku jo sanoakkin, mutta tosiaan se GPT kattoo päällä olevan vaihteen NOPEUDESTA sekä KEIRROKSISTA. Eli kytkin pohjassa systeemi ei tunnista mikä vaihde on päällä. Tosin en tiedä miksi ei kaasuttamallakaan mitään näytä, kai siinä pitää se veto olla päällä ettei kytkin pohjassa kaasutellessa numerot vilise turhaa edestakaisin...

Omasa pyörässäni GPT näyttää kytkin pohjassa juurikin pelkkää viivaa.
    sama täällä, kytkin pohjassa näyttää pelkkää viivaa mikäli takarengas ei pyöri. Jos rullaa kytkin pohjassa se näyttää sitä vaihdetta mikä on viimeks ollu päällä, kun päästät kytkimen se vaihtaa vasta sen numeron sinne mikäli olet vaihteen vaihtanut.
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999