Katso äänestykset tulokset: Kuulutko BMW kerhoon -

Äänestäjät
146. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Kyllä

45 30,82%
  • 2. En

101 69,18%
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 70:een 70:sta
    Ketjun alkuperäisin kysymys kuului: kuulutko BMW Moottoripyöräkerhoon? Vastaus: kyllä.
    Tämä ei osallani tarkoita mitään, koska olen niin tuore jäsen etten ole nähnyt ensimmäistäkään kerholehteäkään vielä. Ja omista valinnoista johtuen en ole käynyt missään tapaamisessakaan tähän mennessä. Pikkujoulujen aikaankin olen koko viikonlopun töissä, eli tänä vuonna jää kerhoilu jäsenmaksun ja ilmeisesti yhden tulevan lehden varaan.

Tuskin hallitus tulee meille kotiin tapahtumia järjestämään ensi vuonnakaan joten minulle jäänee kaksi vaihtoehtoa kerhon suhteen.
    Helpoin on netitse lähettää toiminta- ja parannusehdotuksia. Toinen onkin vähän hankalampi juttu, pitää matkustaa paikalle ja osallistua asioihin.

Elättelen toivetta että lähtisin jonkinlaisille kertauskursseille joita kerho keväisin järjestää. Jos en lähde, syy on pahavieköön vain minun.
    Jos saan lähdettyä, en ainakaan saman aikaisesti ehdi pohdiskella muiden tekemisiä/tekemättä jättämisiä.

Terveisin Classic. Vanha sekakäyttäjä. BMW ja Yamaha.
    Viimeksi muokannut: classic; 25.10.2013 klo 18:03. Syy: typottelua
    BMW R1150RS
    Lainaa classic kirjoitti Katso viesti
    Ketjun alkuperäisin kysymys kuului: kuulutko BMW Moottoripyöräkerhoon? Vastaus: kyllä.
    Tämä ei osallani tarkoita mitään, koska olen niin tuore jäsen etten ole nähnyt ensimmäistäkään kerholehteäkään vielä. Ja omista valinnoista johtuen en ole käynyt missään tapaamisessakaan tähän mennessä. Pikkujoulujen aikaankin olen koko viikonlopun töissä, eli tänä vuonna jää kerhoilu jäsenmaksun ja ilmeisesti yhden tulevan lehden varaan.

Tuskin hallitus tulee meille kotiin tapahtumia järjestämään ensi vuonnakaan joten minulle jäänee kaksi vaihtoehtoa kerhon suhteen.
    Helpoin on netitse lähettää toiminta- ja parannusehdotuksia. Toinen onkin vähän hankalampi juttu, pitää matkustaa paikalle ja osallistua asioihin.

Elättelen toivetta että lähtisin jonkinlaisille kertauskursseille joita kerho keväisin järjestää. Jos en lähde, syy on pahavieköön vain minun.
    Jos saan lähdettyä, en ainakaan saman aikaisesti ehdi pohdiskella muiden tekemisiä/tekemättä jättämisiä.

Terveisin Classic. Vanha sekakäyttäjä. BMW ja Yamaha.
    Nyt kun tuli puheeksi, niin tarpeen vaatiessa Kerho (tai ainakin sen hallituksen edustaja) ;) voi tulla kyllä järjestämään tapahtuman kotiisi
    <p>2002-2014</p>
    En kuulu, nykyisin uskalla kuulua mihinkään kerhoon.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
    Lainaa 57pannu kirjoitti Katso viesti
    En kuulu, nykyisin uskalla kuulua mihinkään kerhoon.
    Miksi ei uskalla?
    Minä kuulun Bemarikerhoon ja Helsingin moottoripyöräilijäkerhoon kanssa.
    Molemmat ovat hyviä kerhoja, joilla on paljon annettavaa kerholaisilleen.

Pekka
    Lainaa Kurahousu kirjoitti Katso viesti
    Huvikseni olen seuraillut bmw sportbikes ja bmw moottoripyöräkerhon foorumien aktiivisuutta ja moottoriyöräkerhon foorumissa moninkertainen aktiivisuus sportbikes foorumiin verrattuna....

Mitä ! Onko siellä joku käynyt pyyhkimässä hämähäkinseitit pois?
    Liityin alkukeväällä myös BMW kerhotoimintaan, ja olin Ähtärin viikonloppu tapahtumassa, harmittaa kun en pääse pikkujouluja
    Viettämään. Ensikesän reissuja täytynee alkaa vähän kalenterista kattella. Onko kerholla paikkakuntakohtaista tapahtumaa ja ajojakuten esim. ORG tiistai ajelu tyyliin?
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
    Foorumin aktiivisuus tai sen puute toki on yksi näkökulma kerhon toimintaan. Nykyään on monilla hyvin monia foorumeita, turpakirjoja ja paikkoja, joissa purkaa. Samoja asioita ei viitti kovin monessa paikassa purkaa. Se foorumi, jossa eniten tapahtuu on yleensä se, joka vetää.

BMW-kerholla on loistava, hyvin toimitettu lehti, lukuisia (jossain määrin sponsoroituja) tapahtumia vuodessa. Väitän, että vastineen pienelle jäsenmaksulle saa mennen tullen. Joo - ja minäkin olen muuttanut mieleni sitten liittymiseni.

Ja mitä tuohon Sportbikes-Bimmeri-foorumiin tulee, niin järjestimmepä noiden kanssa viime keväänä ennakoivan ajon kurssin Joutsassa ja BMW-kerho sponssasi ratamaksut, myös kerhoon kuulumattomille....
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa classic kirjoitti Katso viesti
    ...eli tänä vuonna jää kerhoilu jäsenmaksun ja ilmeisesti yhden tulevan lehden varaan.
    Tänään menee Rikastin painoon ja tulee vielä yksi joulukuussa, eli pari kerhon lehteä vielä tipahtaa luukusta tänä vuonna

Ettei ihan ketjun ryöstämiseksi mene niin kyllä kuulun BMW Moottoripyöräkerhoon, jos en sitä aikaisemmin kertonut

Ai niin, myös sporttipyörien foorumiin tuli kirjautumisoikeus sähköpostitse niin pitääpä mennä sinne myös surffailemaan...
    Näytti olevan 'virallisen' kerhon puolella suunnitteilla reissu tehtaalle. Tuossa voisi hyvinkin olla perustetta liittymiseen.
  10.  
    Berliinin reissukin toteutuu ja pikkujoulut ovella

Sitten tietty tuo viiksien kasvatus

HTTP://MOTEAM.CO/BMW-MOOTTORIPYOERAEKERHO-RY
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123