Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    onko kellään ollu ongelmia talven jälkeen pyörää käynnistäessä ?
    mulla oli tänään vahva aikomus ajaa eka lenkki.. mutta kun laitoin akun kengät kinni niin poltti startin releeltä sulakkeen.. oisko mahdollista että startti olis jumissa talven jälkeen vai missä vika vois olla ?
  2. #2
    Akkukaapelit kytketty ristiin?
  3. #3
    ei kyl pitäis olla..
    Juha voutilainen
  4. #4
    Kylmä talli? Sulake hajos vanhuuttaankin?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #5
    kokeiltiin muutamalla eri sulakkeella.. sama lopputulos aina.
    Juha voutilainen
  6. #6
    Polttaako se sen sulakkeen välittömästi kun kytket navat kiinni?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  7. #7
    Mikä pyörä kyseessä? Jos vaikka jostain sais käsiin pyörän kytkentäkaavio niin ei varmaan mikään ameriikan temppu ruveta selvittää missä vika. Oikosulkuhan jossain ilmeisesti ole, jos vaikka relessä ois vika tai kytketty väärin?
    Honda CBR1100XX
  8. #8
    Laitappa iso vaihde päälle ja koita työntää pyörää hiukan eteenpäin.
    Varmistuupa ainakin se, että moottori pyörii eikä mikään kanita (joka voisi polttaa sen sulakkeen)
  9. #9
    Lainaa (Elmeri H. @ Maalis. 31 2010,20:55) kirjoitti
    Polttaako se sen sulakkeen välittömästi kun kytket navat kiinni?
    samantien palaa sulake kun johdon pisti kiinni.. syksyllä pelas vielä moitteettomasti.
    Juha voutilainen
  10. #10
    Lainaa (Hytz @ Maalis. 31 2010,21:49) kirjoitti
    Mikä pyörä kyseessä? Jos vaikka jostain sais käsiin pyörän kytkentäkaavio niin ei varmaan mikään ameriikan temppu ruveta selvittää missä vika. Oikosulkuhan jossain ilmeisesti ole, jos vaikka relessä ois vika tai kytketty väärin?
    89vm zxr 750 kawa kyseessä.. en usko että ois kytketty väärin kun lokakuussa viimeks ajoin ja suti oikein hyvin
    Juha voutilainen
  11. #11
    Onkohan joku johto hankautunut vähän auki ja ottaa runkoon kiinni.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  12. #12
    Akku ladattu väärin päin eli plusnapa onkin nyt miinus ja toisin päin?
  13. #13
    Lainaa (micco @ Huhti. 01 2010,11:16) kirjoitti
    Akku ladattu väärin päin eli plusnapa onkin nyt miinus ja toisin päin?
    Kerrotko vielä miten tuo on mahdollista toteuttaa?
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  14. #14
    Lainaa (jorim @ Huhti. 01 2010,11:19) kirjoitti
    Lainaa (micco @ Huhti. 01 2010,11:16) kirjoitti
    Akku ladattu väärin päin eli plusnapa onkin nyt miinus ja toisin päin?
    Kerrotko vielä miten tuo on mahdollista toteuttaa?
    Täysin tyhjään akkuun lyöt laturin väärinpäin kiinni?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #15
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 01 2010,16:17) kirjoitti
    Lainaa (jorim @ Huhti. 01 2010,11:19) kirjoitti
    Lainaa (micco @ Huhti. 01 2010,11:16) kirjoitti
    Akku ladattu väärin päin eli plusnapa onkin nyt miinus ja toisin päin?
    Kerrotko vielä miten tuo on mahdollista toteuttaa?
    Täysin tyhjään akkuun lyöt laturin väärinpäin kiinni?
    Kyllähän tyhjä akku voi napaisuutta vaihtaa. Miten napaisuus vaikuttaa sulakkeen kärähtämiseen? Todennäköisesti myös sulake on vaihtanut napaisuutta!
  16.  
  17. #16
    Lainaa (mukko @ Huhti. 01 2010,19:21) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 01 2010,16:17) kirjoitti
    Lainaa (jorim @ Huhti. 01 2010,11:19) kirjoitti
    Lainaa (micco @ Huhti. 01 2010,11:16) kirjoitti
    Akku ladattu väärin päin eli plusnapa onkin nyt miinus ja toisin päin?
    Kerrotko vielä miten tuo on mahdollista toteuttaa?
    Täysin tyhjään akkuun lyöt laturin väärinpäin kiinni?
    Kyllähän tyhjä akku voi napaisuutta vaihtaa. Miten napaisuus vaikuttaa sulakkeen kärähtämiseen? Todennäköisesti myös sulake on vaihtanut napaisuutta!
    Mutua:

    Sulakerasiassa sijaitsevat kolme diodia käräyttävät pääsulakkeen heti kun akku kytketään väärinpäin sähköjärjestelmään.