Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/245720-Matkaseuraa-puolaan-keskuussa?goto=nextnewest [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759589280 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    12.8.2010 lähdössä retki Murmanskiin Murman Motofestivaleille. Lisätiedot ja ilmoittautumiset : http://www.saariselka.fi/topsafaris/murmansk.html
  2. #2
    Missä kunnossa tiet ovat, eli pärjääkö millä vaan mopolla?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  3. #3
    Tuo voisi olla mielenkiintoiselta ja ainakin vähän perinteisestä eroava kokoontumisajo. Ainakin kuvista katsottuna näyttäisi olevan asfaltietä ja pyörää enduroista matkalehmiin ja customeihin joten kuvittelisin tien olevan moottoripyörällä ajettava.

    Minkäköhän verran tuolla porukka on majoittunut teltoissa ja minkä verran hotelleissa.

    Olisikohan ketään muita kiinnostuneita reissun lähtijöitä tuon Topsafarin "valmismatkan" lisäksi?
    <br />
  4. #4
    Tiet ovat ihan ajettavia, tietyöt tehdään maassa maan tavalla, joten pehmeä hiekka tai tiivistämätön pinta usein vähän hidastaa menoa. Venäjä on nykyisin myös Green Card-sopimuksen piirissä, joten vakuutusasiatkin ovat ihan yksinkertaisia, varmista kuitenkin erityisehdot omasta yhtiöstäsi. Olemme mukavuudenhaluisina tilanneet viisumit ivalolaisesta matkatoimistosta, heillä on hyvä palvelu ja Kuolan alueen tuntemus. Tässä yhteystietoja matkan suunnitteluun.

    YHTEYSTIETOJA MUURMANSKIN MATKAA VARTEN

    Viisumiasiat puolestasi hoitaa:
    http://www.readytogo.fi/Suomeks....vat.iw3

    Polarnie Zori hotelli Muurmanskissa:
    http://www.russlandia.ru/index.php

    Murman Riders moottoripyöräkerho:
    http://mrclub.ru/content/view/61/1/lang,english/

    Suomen suurlähetystö Moskovassa:
    http://www.finland.org.ru/public....e=fi-FI

    Venäjän konsulaatti Helsingissä:
    http://www.rusembassy.fi/IndexFinl.htm

    Muurmanskin infosivuja:
    http://www.murmantourism.ru/en/



  5. #5
    Lainaa (surkia @ Tammi. 27 2010,10:11) kirjoitti
    Venäjä on nykyisin myös Green Card-sopimuksen piirissä, joten vakuutusasiatkin ovat ihan yksinkertaisia, varmista kuitenkin erityisehdot omasta yhtiöstäsi.
    Pieni tarkennus tähän kun sattuneesta syystä on joutumassa tuon Venäjän kautta koukkaamaan ja tullut asiaa sen vuoksi selvitettyä.

    Venäjä kuuluu siis läntiseltä osaltaan Green Card sopimuksen piiriin - ja sitten tulee se MUTTA - eli kannattaa lukea seuraava tarkasti ja arvioida oma tilanne tältä osin:

    Liikennevakuutuksesta ei korvata vahingon aiheuttaneen (syyllisen) ajoneuvon kuljettajan eikä yleensä omistajan omia henkilövahinkoja. Sama rajoitus koskee usein myös ajoneuvossa mukana olleita perheenjäseniä (ilmaismatkustajia).
    Korvaukseen oikeutettujen suppeamman piirin lisäksi henkilö- ja omaisuuskorvausten kattosummat ovat suomalaisittain katsottuna erittäin alhaisia eli myöskään mahdollinen korvaustaso ei ole riittävä vaan lisäturva voi olla tarpeen.

    Venäjän liikennevakuutuksen korvaussumma on vain enintään 160.000 ruplaa (3.4.2009 kurssilla noin 3400 €) henkilövahingoissa /vahingonkärsinyt. Omaisuusvahingoissa korvaus on enintään 160.000 ruplaa/ vahinko, jos yksi vahingonkärsinyt ja jos vahingonkärsineitä on useampia on korvaussumma 120.000 ruplaa (noin 2500 €)/ vahinko.

    Venäjän lain mukaan onnettomuuteen syyllinen on henkilökohtaisesti vastuussa liikennevakuutuskorvaukset ylittävistä vahingoista.

    Tämän riskin kattamiseen tarvitaan erillinen vastuuvakuutus, joita myöntää Suomessa mm. IngoNord. Ao. vastuuvakuutus kattaa vahingot aina 500.000 euroon asti ja esim. henkilöautolle 15 vrk:n turva maksaa 35 €. Vastuuvakuutus ei korvaa oman ajoneuvon kuljettajan ja matkustajien henkilövahinkoja, vaan näitä varten matkailijoilla on oltava matkustaja- / tapaturmavakuutukset .

    Liikennevahingon sattuessa Venäjällä on vakuutuskorvausten saamiseksi paikalla aina kutsuttava miliisi, otettava yhteys syyllisen venäläisen ajoneuvon vakuutusyhtiöön ja tarkastutettava vahinko heti.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  6. #6
    Mistä näitä Ingostradin vakuutuksia saa, eli kuka myy suomessa?
  7. #7
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  8. #8
    Tuli tämä Muurmanskin festvaali taas mieleen ja unohtui saman tien. Ira hyvä, hinnat ovat täysin käsittämättömiä *

    1) Saariselkä - Murmansk - Saariselkä * * * * *torstai - sunnuntai *495 euroa /henkilö

    2) Saariselkä - Murmansk - Saariselkä * * * * perjantai - sunnuntai *395 euroa /henkilö

    3) Saariselkä - Murmansk - Pykeija - Saariselkä *torstai - *tiistai *695 euroa /henkilö

    4) *Saariselkä - Murmansk - Pykeija - Saariselkä *perjantai - tiistai 595 euroa/henkilö

    Tai ehkä ymmärsin jotain väärin..? Jospa hintaan sisältyykin myös pyörät vakuutuksineen ja polttoaineineen.. *



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9. #9
    Hondamiehelle tiedoksi, että hintaan sisältyy kaikki mitä sivuilla ( http://www.saariselka.fi/topsafaris/murmansk.html ) sanotaan - ei pyöriä ja bensoja, mutta hotellimajoitukset, ohjelmat oppaineen, kalastusretki Norjassa ja ruokailujakin jokunen sekä tietty kokoontumisajon rekisteröintimaksut ja paidat. Ja KYLLÄ, sinne ovat kaikki tervetulleita myös omin päin.

    Pykeijan kautta paluuretki on täynnä, mutta saimme muutaman lisähuoneen Murmanskista, joten mukaan mahtuu!
  10. #10
    Bisnes is bisnes ja Mooses is Mooses... ..ei se oo hullu joka pyytää, pyytäähän Edelweiss Bike Travelkin Alpeilla tapahtuvasta viikon rundista, jollaisen mä järjestän kerhokavereille ilmaiseksi omakustannusperiaatteella, niin n.2500-3500 euroa/hlö riippuen moposta jonka valitset...ja asiakkaita riittää... ..meidän alppirundilla viikon majoitukset ja ruokailut(ilta+aamiainen)on per nenä n.350 euroa...
  11.  
  12. #11
    Oottekos laskeneet paljo tulis omakustanteena maksamaan vaikka 3 yön keikka? hotelli ja pyörän säilytys selailin tuossa varauspalvelua...
    Ensi kesänä jos vetäsis M-18 eli Murmansk-Pietari tien.