Onko kukaan asentanut Givin Wingrack-telinettä K1200S:än?
Givillä olisi tarjolla yleismallin asennussarja Y127. Mahtaakohan tällä saada sopimaan.
Jäi VFR 800 VTEC:stä kyseinen teline.
Kiitän etukäteen vastauksista.
Givin Wingrack telinettä en kyllä ole koskaan nähnyt ässässä, mutta Sw Motechilla ainakin löytyy sekä pelkkää takatelinettä, että kolmen laukun tellinkiä, joihin saa Givin/Kappan laukut sopimaan adapterisarjalla.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Sopii yhteen kuin hajuvesi ja lihapullat. Täydellistä.(BMW_k12s @ Maalis. 31 2010,14:15) kirjoitti
Pannaan haisemaan.
Givin laukut sopii Ässään yhtä hyvin kuin keskiseisontatuki.
Wingrackille Ässässä antaisin hanureita:![]()
Ei vaitiskaan, jokainen tekee pyörällensä mitä haluaa. Bemarin omilla systeemeillä saa maksimissaan 120 litraa pakkaustilaa, joten pitkälle reissulle loppuu tila vähän kesken leiriytymisvälineiden kanssa. Jouduin jättämään retkituolin kaljatölkin pidikkeellä kotiin, joten imeskelin Gardalla kaljaa maassa istuskellen. Voi taatanan taatana... Kaikilla muilla teltoilla oli penkit ja suurimmalla osalla pöydätkin. Tosin ne kaikki muut tais olla autoilla liikenteessä.
R1250GS
Sittehän ne sopii todella hyvin *(Jussiboy @ Huhti. 01 2010,10:10) kirjoitti
![]()
Meinaan, kun mulle se keskituki on ihan pakollinen - vähintäänkin tarpeellinen varuste. Ja hyvin se ässään sopii, tuskin sitä huomaakaan. No joo, enpä itsekään kelpuuttaisi ässään muita kuin orggislaukkuja.
1300 Gessu
Kiitos mielipiteistä.
Olen samaa mieltä, että ulkonäköseikat huomioon ottaen Wingrackia ja Givin laukkuja ei pitäisi Ässään asentaa. Mutta nyt on kysymys 2 viikon reissusta. En millään viitsisi hankkia satojen eurojen BMW:n omia sarjoja yhtä matkaa varten. Jos pärjäisi yhden reissun Wingrackilla. Edellyttäen, että sen saa turvallisesti pyörään kiinni.
Höh, haukkukaa vaan näitä swmotechin tellinkejä ja givin laukkuja, mut mä taas tykkään enemmän kuin niistä ylihintasista bemun laukuista.
Pthuiii, niistä tulee mieleen panssarivaunu.
*
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Tuo kyllä näyttää hyvältä. Takalaukkukin sopii hyvin pyörän väriin.
Itselläni on hieman "möhkömmät" laukut.
Ja onnittelut hienosta pyörästä.
Kiitos kiitos, tuon takalaukun kannen maalautin paikallisella automaalarilla.(BMW_k12s @ Huhti. 01 2010,11:44) kirjoitti
MP-Rata
Yhtä matkaa varten...? Jos näin, niin hae piiltemasta kangaslaukut. Toimii varmasti sen yhden reissun ja pitempäänkin, itse asiassa ylättävänkin asialliset hintaisiksiin. Olikohan ne jotain 40,- luokkaa..(BMW_k12s @ Huhti. 01 2010,11:22) kirjoitti
1300 Gessu
Bilteman kangaslaukut on ollut mielessä viimeisenä vaihtoehtona.
Mietityttää vain saako ne lukittua, että uskaltaa jättää pyörän joksikin aikaa parkkiin.
No, ei tässä muiden laukkuvalintoja sen enempää haukuta. Jokainen valitkoon laukkunsa mieltymysten ja tarpeidensa mukaan *(jarska @ Huhti. 01 2010,11:36) kirjoitti
Tuohon panssarivaunukommenttiin on kuiteski ihan pakko heittää jotain. Givit puolestaan näyttäis mun silmään olevan peräisin jostain 70-luvulta *
Oikeasti nuo Givit ovat varmaan ihan asiaa, eikä ne nyt silmiinpistävät ole, kunhan keljuillaan. Mun mielestä ässän tyyliin ei kuulu oikein minkäänmoiset laukut. Siksipä laukkujen määrä lisääntyykin mulla aina tarpeen mukaan. Nurkissa ilman mitään, tai sitte vain tankkilaukun kanssa. Kauppareissulle perälaukku, pitempään reissuun ensimmäiseksi sivulaukut, perä- ja tankkilaukkua tarvittaessa.
Ja joo, tai siis ei.. Niitä piilteman laukkuja ei saa lukkoon.
1300 Gessu
Ei varsinaisesti lukkoon saa, mutta ainakin nuo mitkä itse hankin pari vuotta sitten niin avautuvat "sisäpuolelta", eli siinä vaiheessa kun ne on köytetty kunnolla pyörään niin kovin helpolla sieltä ei mitään tavaraa saa ulos. Eräänlainen varkaudenesto sekin(BMW_k12s @ Huhti. 01 2010,12:34) kirjoitti
![]()
Nehän on 70-luvulta, ostin ne EMC:n varastosta, olivat kaameen pölyn peitossa ja melkeen maksovat että vein pois.(J@ck @ Huhti. 01 2010,12:51) kirjoitti
![]()
MP-Rata
Mulla on kans vähän häirinnyt se, ettei Bemarissa saa lukittua muita kuin sivulaukut. Tankkilaukku ja takalaukku on mulla varmistettu vaijerilla ja hyvin on toiminu, ei ole varkaita näkyny. Mitä nyt tasan vuosi sitten kun pöllivät koko pyörän.
Ihan off topic. Arvaatteko mitä tein puolitunta sitten?? Aivan oikein ja hyvältä tuntuiNyt taitaa alkaa jälkipeli
![]()
R1250GS