Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Varmaan joku viisaampi löytää haulla mulle keskustelua mutta en taas itte osannu. Elikkäs kattelin lehdestä kuvia ja rm heinon vakioasiakkaana (vaimo etti moottoripyörää googlemapsista ja yllättäen sillonkin sielä) tarvi käydä pyörää ihasteleen. Jotenkin noi bemarin varusteet ja kardaania tekis mieli ja siinä ulkonäössä joku vaan tuntuu niin hyvältä. Minkäslaisia kokemuksia pyöristä täällä on jos vaikka 650sv vaihtuis tänä tai ens kesänä bemariin. Kone on jollain tavalla tuttu kun isäukon k1200s ja k1300s malleja on vähän tullu koitettua. Ja jos jollain on linkkiä testiin (suomeks, englanniks ja kai se saksakin jotenkin sujuu) niin pistäkää tulemaan.

Edit: Ja rahatilanne nyt suosittelee ainakin tota 1200cc mutta jos joutuu syksyyn odottaan niin voihan sitä tollasen 1300cc löytää käytettynä.

BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
    Jos tulet mukaan tuonne niin taatusti löydät juttua ja testiraporttia pyöristä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Mun mielestä Ässä ja Ärrä on sama pyörä eri katteilla. Moottorinohjauksessa ja välityksissä pientä eroa niin ja onhan ne ihan erinäkösiä
    R1250GS
  4.  
    Lainaa (Jussiboy @ Maalis. 26 2010,18:43) kirjoitti
    Mun mielestä Ässä ja Ärrä on sama pyörä eri katteilla. Moottorinohjauksessa ja välityksissä pientä eroa niin ja onhan ne ihan erinäkösiä
    Joo siis onhan niissä paljon samaa mutta laitoin viestiin sen ässän vaan sen takia että sama kone melkein niin siitä on kokemusta. Elikkäs selvennyksen vuoks en osta ässää kun noiden nakujen makuun pääsin. Mitä huoltoja noihin on ja millä välillä?

Edit: typoja perjantaisin tuppaa tuleen

BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05