miten tuota keski iskaria saa matalemmaksi? voiko jotenkin säätää? vai?
ja mitä öljyä olette käyttäneet koneessa?![]()
Madaltaminen sinällään on jonkun muun heiniä, siitä en tiedä mitään.
Muuten taka iskarissa näkyy kirkas metallinen "rengas" taikka "laippa" jossa on reikiä. Reijästä pitäis nyt näkyä numero 2 joka tarkoittaa että jousitus on säädetty normi asentoon yksi päällä. Laippaa kääntämällä jousitus kovenee ( raskaampi kuorma päällä) tai pehmenee. Jos on nyt normi asennossa elikkä 2 niin ehkä hiukan madaltuu kun väännät numeroon 1. Taikka voi olla niinkin että edellinen omistaja on vääntänyt jäykemmälle jolloin ehkä mopo tavallaan korottuu kun menee niin kovaksi, jos siis shadow tuntuu korkealta?
Öljyistä asiaa tuossa ketjussa:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=107235
Manuaali puhuu luokitus vaatimuksista: SE, SF tai SG. Itse ostin castrolin jotkut litkut joita varaosa setä suositteli. Keväällä näkee miten ölpät toimii.
Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.
Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
Suzuki Intruder C1500T -14
En oo aiemmin kuullukkaa prätkien keski-iskareista. Varmaan joku ton harvinaisen Chadow mallin lisähärpätin
Rasvakeittimessä oon käyttäny rypsiöljyy, kai se chadowissakii rabottas ? Mist näit kaikkii tietää?
Ducati Monster S4R -04
Ducati SS600 -95
kuinkahan tätä reikästä rinkulaa saa pyöritettyä? ruukkari väliin? itellä näytti olevan
2 ja 3 välissä![]()
Esmes tuollaisella.(sirmain @ Maalis. 30 2010,08:21) kirjoitti
http://www.storm-motor.fi/shop....4-66310
Itselle tuli hommattua ja jokusen kerran on pitäny säätää, kun on emäntä hypänny kyytiin mukaan.
voi paska pitääkö tollanen tilata? eikö onnaa muuten?(spideri @ Maalis. 30 2010,09:24) kirjoitti
Ruuvimeisseli ja vasara.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Rälläkkä ja miggi.(willik @ Maalis. 30 2010,10:17) kirjoitti
![]()
![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Kerta vaikutat vitsikkäälle kaverille niin kerro miten haka-avaimella säädät esijännitystä tämmöisestä esimerkiksi:(ValeRossi @ Maalis. 30 2010,11:42) kirjoitti
Ktm takapää on tilavimmasta päästä vrt. esim honlein crf:iin. Joten jos olet näppärä jätkä niin otat joka kerta takaiskarin irti kun säädät esijännitystä. Paikallaan voit hakata esimerkiksi RUUVIMEISSELILLÄ ja VASARALLA ilman puljaamista edes takas. Puhumattakaan jos ei ole edes koko haka-avainta? Mitäs sillon teet? Rälläköit ja hitsaat vai? VT:ssä on tilaa käyttää haka-avainta? Mitäs kun sitä haka-avainta ei ole siltikään ja säätää pitäisi?
![]()
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Siihen saa madallus sarjan mikä on siis iskarin toisessa päässä oleva alumiininen osa mutta vaan matalempi.
Ja toimii hyvin kyllä.
Laita yv:tä jos haluat saada kuvia ja tarkempaa neuvoa.
Oon tehnyt moisen ja on myös valokuvia siitä.![]()
Kurapaukutin