Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Pitäs tohon 610 ie husseen kehitellä jostain uus takavalo/kilpiteline. Vakio kärsä teline on aika ruma. Oon katellu noita valmiita takalokasuojan jatkeita, mutta niiden ns kilpikulmasta on vaikea kuvien perusteella sanoa mitään. No se on tois sijainen asia. Valon kestävyys ois se tärkeämpi tekijä. Tuokin pyörä tärisee ja vapisee jonkun verran. Ainkaan se Bilteman kirkas lefivalo ei kaverilla kestäny ehjänä yhtä ajoreissua, jotenkin täris ledit pimeäksi. Vituttaa vaan jos väsää jollekkin lampulle/kilvelle nasevan telineen ja valo sanoo sopimuksen heti irti. Varmasti ootte näihin enskoihin jotain sovelluksia tehny?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
    Mulla oli sama ongelma takavalon kanssa että rikkoontui vähän väliä VTR:ssä ,mulla oli kyllä tavalliset polttimot ja onneksi niitä oli kaksi että yleensä aina toinen paloi, mutta kerran sattui tietysti molemmat rikkoontumaan, ja tämä ihan jollain 400 km matkalla. Ei oikein mukavaa ollut kun joutui alinomaa niitä vaihtamaan, eikä merkillä ollut väliä.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
    Joskus käyttivät 24 V polttimoita takana.
  4.  
    Mulla oli edellisessä Hussessa (SMR 510 -06) Motokönigiltä hommattu Edge-2. Se ainakin tuntui kestävän ihan mainiosti ja kilvenkin valo löytyy. Snadisti lämmittämällä väänsin kilpikulmaa maltillisemmaksi. Ainoo mikä on että e-hyväksyntää siinä ei taida olla.

Tuolta siis: Edge-2

Mietin josko tuohon nykyiseenkin moisen laittaisin, saa nyt nähdä.

Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )