Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Mulla olis xx:ssä Honda Grip Heater-kahvalämppärit,ja en oikein tiedä niiden toiminnasta mitään.Eli kysymys 1: Lähteekö ne päälle automaattisesti kun kytkee virran avaimesta pyörään päälle,koska ainakin punainen led (low) syttyy palamaan?Kysymys 2:Mitähän merkitystä sillä pyöreällä napilla on tuossa laitteessa? Kokeilin sitä painaa ja mitään ei tapahdu.Sillä ilmeisesti pitäis pystyä säätämään tuon laitteen tehoa,koska siinä on kolme lediä ja ylimmässä teksti High ja alimmassa Low.
    Minulle laitettiin VFR:ään viime kaudeksi tuo Honda grip heater kahvalämppärisarja.

Ilmeisesti sinun lämppäreissä on jonkinlaista hämminkiä tai ainakin ne toimivat eritavalla kuin mitä minulla.

Minulla ne toimii niin, että kun pyörän käynnistää (laittaa virrat päälle) niin kahvalämppärit on normaalisti pois päältä. Kun painaa ensimmäistä kertaa sitä nappia, niin lämppärit lähtee päälle ja (muistaakseni) alimmainen eli low led syttyy. Siitä nappia painamalla voi sitten lisätä lämmintä kahvoihin (yhteensä 5 eri asentoa) ja kun high led palaa ja painat vielä kerran nappia, niin lämppäri menee pois päältä. Jotakuinkin näin muistelisin sen toimivan. Valitettavasti pyörä on pienen matkan päässä talvisäilössä eli en pääse tuota muistikuvaa varmistamaan, mutta viikonloppuna voin tarvittaessa varmistaa tuon toiminnan.
    ex VFR 1200F 2010
    Joo,täytyypä vielä tutkia,voihan olla että noinkin yksinkertaisen laitteen kanssa on vain tullut minulla jokin moka.... Olen nimittäin kokeillut vain pari kertaa ja pyörä ei ole ollut käynnissä.....
    Pari kautta käyttänyt ko. lämppäreitä.
    Virta kun laitetaan päälle ( ennen käynnistystä ), tuo yksittäinen vilkkuva ledi ilmaisee akun vajaan varauksen / lämmitystehon. Normaalia kyllä täydellekkin akulle. *Eivät tällöin mene lämmitysasentoon. *Vasta kun käynnistät koneen ja laturi lykkää riittävän jännitteen menevät päälle, kun painat vähintään kerran pyöreästä kayttönappulasta. Mitä enemmän ledejä palaa, sitä tehokkaampi. Viisi tehoaluetta, keskimmäinen ledi himmenee puolittain kolmannella painalluksella.

En ole aivan varma mutta kahvoilla on todennäköisesti kätisyys? Vastukset saattavat olla epäsymmetrisesti eli yläpuolella on enemmän tehoa. *Asennusohjeessa merkattu vasen ja oikea puoli ja vastaavasti kahvan asento pystysuunnassa. Toisin sanoen johdon paikka esim kaasukahvassa tulee olla yläpuolella.

Itsellä ainakin tehot ovat riittäneet. vaikka joku on valittanut tehon puutetta. *Saattaa johtua juuri asennusvirheestä.
    Itse laitoin ko. varusteen uuteen pyörään, ks. alla.
    cb350 * fz6s * cbf1000
  5.  
    Kiitos selventävästä vastauksesta