Elikkäs mitäs pitäisi purkaa pois tieltä että pääsee vaihtamaan tulpat ? omat sormet / näppäryys ei riitä *
..PS: Jos jollain kuvia kyseisestä prosessista niin eikun tulemaan.
CBR 600F -93
Eikös pc25-mallissakin oo ne "huoltoluukut" sivukatteissa,niinku pc31:ssa? Ne luukut nappaa pois, ja ihmettelee kuinka mahtuu työskentelemään
Muistaaksee 16mm tulppa-avain on sopiva..Jos sulla löytyy sopiva hylsy ja siihen nivelletty jatko,nii luulis onnistavan vaihto![]()
R1 07
Hondan alkuperäisellä (tullut pyörän mukana) tulppa-avaimella mahtuu vaihtamaan huoltoluukuista. Muilla avaimilla toivotan onnea..Ei nimittäin vaihdu yläkauttakaan joka tulppa-avaimella vaikka purkaa puolia myöten, sen verran ahtaat paikat
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
On sit sen verran ahtaat paikat että jätän suosiolla ammattilaisen vaihdettavaksi, tuskin maksaa monta kymppiä. Edellinen omistaja kun on hukannut sen tulppa-avaimenkin. Kiitoksia vastanneille.
CBR 600F -93
Ite on tullu PC-25:n tulppia roplailtua Motonetin halppistulppa-avaimella ja hyvin mahtuu ku vähän pistää töppösormia luokille.
Eikä tosiaan tarvii muuta irrottaa kun ne pienet huoltoluukut sivukatteista. 1 2 ja 3 sylinterien tulpat lähtee vasemman luukun kautta ja 4 pytyn kynttilä sitten oikealta. Tosin jos sormet on kuin nippu &%¤piä niin ei varmaan toinna yrittää
R1 crossplane