Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Kyseistä perseenalustyynystä kellään kokemusta?Piti teettää Bläkkäriin geelipenkki,mutta jäi taas.... sekin!Tulee ajettua pitempiä matkoja suht vähän-olisiko tästä korvikkeesta jotain iloa takaliston puutumiseen pidemmällä matkalla?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  2. #2
    Viimosenpäälle härveli bläkkäriin,ois etu- ja takapenkin tyynyt joutilaana.kuskin tyyny ollut muutamalla reissulla ja takatyyny on käyttämätön.Meinaan et jos jotain kiinnostais.
  3. #3
  4. #4
    Ajelin viime kesänä ensimmäistä kertaa pidempiä matkoja mopollani ja huomasin, että jo 45min jälkeen alkoi meno olla sen verran tuskallista, että piti ruveta suunnittelemaan seuraavaa pysähdystä. Perse ja jalat ihan puupölkkyina tunnin jälkeen, ja ehdoton kipuraja oli 1h 15min. En tiedä, johtuuko ajoasennosta, moposta, vai satulasta.... (mopo -93 CBR 1000F, kuski 189cm, 105kg).
    Täksi kesäksi ajattelin investoida geeli- tai ilmatyynyyn satulan päälle. Ovat ainakin lähikaupassa (Louis) melko arvokkaita (geeli 50-60€, ilmatyyny yli 100€), eli ajattelin kysäistä, onko kellään positiivisia kokemuksia, ennenkuin menen kauppaan.
    H-D Electra Glide Standard -09
    Victory Hammer -10
    Triumph Speed Triple 1050 -06
    K6 BUSA, Yoshimura + K&N
    CBR 1000F -93
    CB900C -81
    CBR900F -82
    Yamaha YX600 Radian -86
  5. #5
    moro,

    Rouva ei lueskele (tietääkseni) tätä palstaa, mutta on jo 2 kesää istunut Airhawkin ilmatyynyllä.
    Valitti alkuun että pe@se tulee kipeäksi BMW K1200RS:n takapenkillä.
    tossa yks vanha threadi asiasta.
    *
    K1200RS
  6. #6
    Puhtaasti henkilökohtaiselta pohjalta: minulla alkaa tulla perä kipeäksi matkamopon päällä 8-12 ajotunnin jälkeen, riippuen siitä miten suoraa tietä (=pian kipeä) on. Kun kuitenkin tykkään tehdä kohdealueiden välillä vähän pidempiä siirtymiä ettei ajopäiviä tarvitse laittaa kalenteriin kovin monta, niin aion hankkia Airhawkin kesäksi.

    Nykyinen bemarin satula on hyvää saksalaista lankkulaatua. Aion kuitenkin säilyttää sen originaalina museoikään asti (alle 100tkm mittarissa!) niin geeliviritelmät eivät tule kyseeseen.

    Välillä tuntuu että tulee kesäaikaan vedetyksi enemmän kilometrejä tapeilta matkapyörällä kuin enskalla...

    Viime kesänä yhdessä rautaperseajossa ajokaverilla oli Airhawk persauksissa. Kuulemma auttoi.
  7. #7
    hankin omaani geelisatulan(corbin) ja ero on aivan valtava..vakio satulalla puutuminen alkoi 100km. jälkeen...geeli satulassa 600km.päivälenkki ei tunnu missään..(toki ajamisen tuntee mutta ei juurikaan puutumisena)..suosittelen!!! on joka centin arvoinen..uskoisin että tuommoinen geeli tyyny vois olla hyvä jos ei halua investoida uuteen satulaan..
    stromtrooper
    suzuki 650 v-strom
    yamaha gts 1000 -ex
    honda 650 dominator -ex
    suzuki 750 gsx-r ex
    suzuki 1100gsx-r -ex
  8. #8
    Lainaa (puh @ Maalis. 21 2010,14:39) kirjoitti
    moro,

    Rouva ei lueskele (tietääkseni) tätä palstaa, mutta on jo 2 kesää istunut Airhawkin ilmatyynyllä.
    Valitti alkuun että pe@se tulee kipeäksi BMW K1200RS:n takapenkillä.
    tossa yks vanha threadi asiasta.
    *
    KORJATTU LINKKI

    Toimiva linkki vanhaan keskusteluun..
    Yamaha R6 -04

    Yrc.fi

    "Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
  9. #9
  10. #10
    Lainaa (suzuki03 @ Maalis. 09 2010,19:34) kirjoitti
    Kyseistä perseenalustyynystä kellään kokemusta?Piti teettää Bläkkäriin geelipenkki,mutta jäi taas.... sekin!Tulee ajettua pitempiä matkoja suht vähän-olisiko tästä korvikkeesta jotain iloa takaliston puutumiseen pidemmällä matkalla?
    vielähän geelipenkin ehtii tilata ennen kauden alkua..

    palauttaa sitte originaalin ku uus tulee postissa, ni ei tarvi ilman penkkiä kurvailla pitkin pitäjän raittia.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #11
    Lainaa (XX-xenon @ Maalis. 22 2010,15:08) kirjoitti
    Lainaa (suzuki03 @ Maalis. 09 2010,19:34) kirjoitti
    Kyseistä perseenalustyynystä kellään kokemusta?Piti teettää Bläkkäriin geelipenkki,mutta jäi taas.... sekin!Tulee ajettua pitempiä matkoja suht vähän-olisiko tästä korvikkeesta jotain iloa takaliston puutumiseen pidemmällä matkalla?
    vielähän geelipenkin ehtii tilata ennen kauden alkua..

    palauttaa sitte originaalin ku uus tulee postissa, ni ei tarvi ilman penkkiä kurvailla pitkin pitäjän raittia. *
    No niinhän se oli tarkoitus alunperin tilata Toppsaddlery:n penkki-jäi tilaamatta.Sitten oli tarkoitus verhoiluttaa/laittaa geelit-no sekin jäi,ehkä sen takia kun ei ollut mallia lopputuloksesta.Eli tässä nyt ollaan sitten perse puuduksissa ensi kesänä jos ei saa Airhawk:ia edes alle! .600km Koljonvirralle matkaa-että silleen..........
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  12.  
  13. #12
    Minulla on Airhawkista kyllä hyviä kokemuksia. Honda XRV:n penkki on suhteellisen karu ja siksi ostin. Toimii mielestäni hyvin. Kaikkien muiden tapaan sanon, että ilmaa vain vähän. Sain useamman kerran vähentää, ennen kuin uskoin.
    XRV-750