Joku mainosti pari- kolme viikkoa sitten, oisko ollut kärkkäinen..
Kärkkäisen nettisivuilta ei löydy mitään.
Muistaakohan joku?
Ja tekeeköhän niillä mitään?
Tänään meille tuli kärkkäisen mainoslehti ja ei siinä ainakaan tuota ole, vain jotain Indian Coast avo/umpi kypäriä hintaan 29/39 euroa.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Louisilta Probiker 99 + postikulut 15.
Yleensähän tuolla tuotemerkillä on myyty ihan kelpo hintalaatusuhteen tavaraa mutta en tuosta kypärästä nimenomaan varsinaisesti mitään tiedä.
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Avattava kypärä aurinkovisiirillä toimii ainakin minulla kun joudun ajelemaan silmälasit päässä. Ei tarvitse arpoa voimakkuuksilla olevien aurinkolasien ja tavallisten lasien välillä.
Alkuperäinen kysymys lienee kuitenkin ollut siitä, että saako 129 eurolla laatua ja tätä en osaa sanoa. Omasta HJC IS-Maxista maksoin 189,- kun Allrightin ovh näyttäisi olevan 215,-. Tuohon olen ollut ihan tyytyväinen laadun puolesta ja varaosiakin uskon olevan tarjolla, jos vaikka tulee tarve vaihtaa visiiriä tms.
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Juu, lähinnä laatua ajattelin.
Avattava sohei mikälie malli palvelee nykyisenä kypäränä, siinä ei vaan oo aurinkovisiiriä.
Shuberttia oon himoinnu jo viimekesästä, ei vaan raski ostaa.
HJC ilmeisesti hyvä kans?
Puuilon sivulta kypärä avattavalla leukaosalla 79e...jonkun ECE standardin näköjään täyttää...
-minä ihan ite!-
-Yamaha FZ6s -07-
Hintaansa nähden ihan käyttökelpoinen, mutta ei missään nimessä vertailukelpoinen Shoein tai Schubertin kanssa.(jarkko @ Maalis. 22 2010,18:23) kirjoitti
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Eli shoei ja shubert ei pyydä pelkästä merkistä?
Tuntuis, että uusi kypärä melkein merkistä riippumatta hakkaa ton vanhan ja väljän sohein. *![]()
...tein "virheen" lauantaina MotoKuume -tapahtumassa. Menin kattelemhan, että josko löytys sopivalla hinnalla avattava, nimenommaan tuollainen aurinkovisiirillinen malli (nykysessä S1:ssä kun siihen on tottunu...). No, kokkeilin IXIS:n (menikhän oikein) semmosta, hinta parisattaa euroa...oli kyllä äkikselthän meleko kolhon tuntunen...sitten se virhe: kokkeilin Schuberthin C3:sta kun sitä myyjä niin kovasti tyrkytti kokkeilemhan.(jarkko @ Maalis. 22 2010,18:53) kirjoitti
Semmonen pittää nyt sitten ostaa. Vaikka maksaa vähän enemmänPrkl.
Mutta olihan ihan eri planeetalta kuin pari aikasempaaki edullisempaa avattavaa.
Perustelin ittelle arvokkaampaa turvallisuusinvestointia sillä, että jos sillä ajaa 3-4 vuotta (kuten tuolla nykyselläki) niin 200 euroa "kalliimpi" tekkee 50-70 euroa/vuosi. Ja jos vielä kilometreihin suhteuttaa, eli 20.000km/vuosi, niin kilometriä kohti hintaa tulleeki eroa jo sitten meleko vähän...![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Jos hinta hirvittää, niin mikset tilaa netistä? Saksasta tai Briteistä saa huokeammin. Kokokin taitaa nyt olla tiedossa.
...sen verran selailin eilen illalla, että näyttää olevan aika lähellä samoissa hinnoissa kun mitä tarjosi tuosta paikallisesta. Eli ei paha siinä mielessä siis, mutta huomattavasti enemmän kuin olin ajatellut laittaa avattavaan(Le Motard @ Maalis. 22 2010,21:07) kirjoitti
![]()
Näin kävi itsellekin samassa "tapahtumassa"(toimeve @ Maalis. 22 2010,20:55) kirjoitti
![]()
Jos saa Toimeve kysyä, niin mistä kysyit suuperttia ja mikä oli hinta? Itse tyypitin C3:sta Tampesterin Brandtilla ja hinta oli mustalle 490€..
...myyjä sanoki, että ko. merkki tarkka hinnottelusta...samanlaista tarjousta pukkas myös täällä Huolto-Kaksikolta.(hontikka @ Maalis. 22 2010,22:26) kirjoitti
Nettikaupoissa näytti olevan Saksassa halvimmillaan (valkoisena, jota kattelin) 469 euroa + kulut, joten tuon takia en ala tillaamhan sitä.
Tuolta C3 -topikista luin, että Tallinnasta saisi 400 euron pinthan, mutta pitäneekö paikkaansa...ja toishaalta kun ei ittellä sielä käyntiä, niin mitenpä semmosen sieltä kotiuttaisit *
edit: ja EMC kauppaa Suomessa mustaa 459 euroa! muttei valitettavasti valkosta löydy tuolta.