Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 56:sta
  1. #1
    Olen lähdössä ensimmäistä kertaa eläessani radalle B-Kingillä kesällä ja pohdin tässä sitä, että pärjääkö rauhallisessa (eli vähäisellä kokemuksella ja maltillisella riskillä) ajelussa radalla katurenkailla? Alle on tarkoitus vaihtaa uudet kumit piakkoin ja kaavailin laittavani hyväksi havaitut Dunlopin Roadsmartit. Eteen normi 120 leveä ja taakse vähän normia kapoisampi 190.

    Isot pojat ovat puhuneet, että tourinkiläskit sulavat radalla alle, mutta onkos asia näin? Eli pärjäänkö verrattaen rauhallisessa ajossa normikumeilla vai pitääkö tässä nyt hommata ratapallot alle?

    BMW S1000XR
  2. #2
    Mistään mitään tiedä, mutta eikös se kannata harjotella sellasilla vermeillä, joilla noin muutenkin toimii. Sillähän sitä sitten ei tuu yllätyksiä?
    Jos et treenaa radalla-ajoa vaan käyt radalla treenataksesi ajoa niin lulis että sitä alle mitä yleensä käyttää. Vaikka villapaitaa kylmällä kelillä.
  3. #3
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 21 2010,12:21) kirjoitti
    Olen lähdössä ensimmäistä kertaa eläessani radalle B-Kingillä kesällä ja pohdin tässä sitä, että pärjääkö rauhallisessa (eli vähäisellä kokemuksella ja maltillisella riskillä) ajelussa radalla katurenkailla? Alle on tarkoitus vaihtaa uudet kumit piakkoin ja kaavailin laittavani hyväksi havaitut Dunlopin Roadsmartit. Eteen normi 120 leveä ja taakse vähän normia kapoisampi 190.

    Isot pojat ovat puhuneet, että tourinkiläskit sulavat radalla alle, mutta onkos asia näin? Eli pärjäänkö verrattaen rauhallisessa ajossa normikumeilla vai pitääkö tässä nyt hommata ratapallot alle?

    Hyvin pärjäät katukumeilla kesän -pari, kun et ihan luilleen niitä päästä.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  4. #4
    Eikö touringrenkaat juuri lämpeä heikommin=eivät sula alle niin helposti?

    Kyllä touringrenkaissa pito riittää jos et lähde rataennätyksiä hakemaan..
    Ja ratarenkaankin saa alta lipsahtamaan tarpeeksi tyhmällä kaasunkäytöllä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  5. #5
    No niin. Kiitoksia. Näin ajattelinkin. Rataennätyksiä tuskin kannattaa hakea näillä taidoilla ja kiloilla (100)
    BMW S1000XR
  6. #6
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 21 2010,12:53) kirjoitti
    No niin. Kiitoksia. Näin ajattelinkin. Rataennätyksiä tuskin kannattaa hakea näillä taidoilla ja kiloilla (100)
    Kesän tavoitteeksi tehopainosuhteen, taloustilanteen ja ajotaidon parantaminen?
  7. #7
    Lainaa (SAM66 @ Huhti. 21 2010,12:56) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 21 2010,12:53) kirjoitti
    No niin. Kiitoksia. Näin ajattelinkin. Rataennätyksiä tuskin kannattaa hakea näillä taidoilla ja kiloilla (100)
    Kesän tavoitteeksi tehopainosuhteen, taloustilanteen ja ajotaidon parantaminen? *
    Lienevät ihan hyvän tavoitteet. Taloustilanne ei kyllä näytä parantumisen merkkejä. Onneksi huomenna on pyörän säätö ja penkitys edessä, niin tulee hyvä mieli uudesta pyörästä. Vaimo ei välttämättä anna laittaa tauluksi penkkipaperia, mutta yrittää pitää.
    BMW S1000XR
  8. #8
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Katukumeilla pärjää vallan mainiosti, mutta itse suosittelisin vahvasti alle sellaisia renkaita joita prätkään on alunperinkin suositeltu. Eli supersporttiin ei sporttouring-kumeja tai katukumeja. Radalla tulee huomaamattakin kallistettua kokoajan enemmän ja enemmän kunnes joku paikka karahtaa kiinni. Sitten korjataan ajoasentoa ja lisätään vauhtia.

    Jos pyörään on asentanut renkaat joista kallistusvarat menee äärirajoile ennen kun jalkatappi varoittaa liiallisista kallistuksista voi löytää itsensä aika mielenkiintoisista tilanteista. Nimim. Bladessa Metzin Z6 ei ollut kovin positiivinen kokemus. Vaikka renkaan runko "taittuu alle", alkaa rengas lipsumaan huomattavasti aiemmin kuin ko. pyörän ominaisuuksiin suunnitellut esim M3 tai Pilot Powerit.

    Mitkäs kumit Kingissä on ensiasennuksena?
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  9. #9
    Hitaan ryhmän vaudeissa ei juurikaan väliä mikä rengas alla. Toki perän saa helposti alta b-kingillä jos tuuppasee liikaa kaasua mutkassa/avauksessa.

    Keskiryhmässäkään ei niin väliä, jos ajelee rauhassa, ja MUISTAA että alla on tourinkinakit.
    Siinä vaiheessa kun rupee keskiryhmässä olemaan kivaa, ja hymy kasvaa, niin yksi tyypillinen lipsahdus "tourinkimopolla" on mutkassa/avauksessa tuupata kaasua liikaa liian aikaisin, ja perä alta.
    Tossa tapauksessa avittaa huomattavasti se seikka että tourinkirenkaan pinta alkaa sulamaan (vauhdin/rasituksen noustessa), ja pito on huonompi ja tosi ohkanen, eli nakki lipsahtaa alta helpommin kuin hitaammassa vaudissa.

    Viime kesänä mainostin alastaron varikolla yhdelle blade-kuskille, jolla perus touringit alla, ett vaihtaa johonki rataisempaan koska vauhtia rupes oleen sen verran ett renkaat lipsu.
    Ja samaan aikaan kuului radalta "Skräääääts!"
    Siel oli kahvilan mutkassa yks tourinki nurin, perä alta avauksessa.
    Joka vuosi juuri tuossa kohtaa onnistuu monta "tourinki"kuskia.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #10
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 21 2010,13:55) kirjoitti
    Katukumeilla pärjää vallan mainiosti, mutta itse suosittelisin vahvasti alle sellaisia renkaita joita prätkään on alunperinkin suositeltu. Eli supersporttiin ei sporttouring-kumeja tai katukumeja. Radalla tulee huomaamattakin kallistettua kokoajan enemmän ja enemmän kunnes joku paikka karahtaa kiinni. Sitten korjataan ajoasentoa ja lisätään vauhtia.

    Vaikka renkaan runko "taittuu alle", alkaa rengas lipsumaan huomattavasti aiemmin kuin ko. pyörän ominaisuuksiin suunnitellut esim M3 tai Pilot Powerit.

    Mitkäs kumit Kingissä on ensiasennuksena?
    Kingissä on Dunlopin Qualifierit. Takanen on 200 leveä. Nämä ensiasennuskumit ovat tällä hetkellä sellaiset hirvitykset, että pyörä on kantatessa kuin käärme, woblaa hulluna. Aivan perseestä. Näillä ei uskalla juuri polvea maahan laittaa. Nyt kilsoja 5500 ja ihan vaihtokunnossa.

    Mulla on loistavia kokemuksia Roadsmarteista edellisessä pyörässä (Bandit 1250 -08). Tietenkään en osaa sanoa toimivatko Kingissä.

    Etsin siis rengasta joka kestäisi myös matkaisampaa ajoa, kun sitä kuitenkin jonnin verran tulee harrastettua.
    BMW S1000XR
  11. #11
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 21 2010,14:17) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 21 2010,13:55) kirjoitti
    Katukumeilla pärjää vallan mainiosti, mutta itse suosittelisin vahvasti alle sellaisia renkaita joita prätkään on alunperinkin suositeltu. Eli supersporttiin ei sporttouring-kumeja tai katukumeja. Radalla tulee huomaamattakin kallistettua kokoajan enemmän ja enemmän kunnes joku paikka karahtaa kiinni. Sitten korjataan ajoasentoa ja lisätään vauhtia.

    Vaikka renkaan runko "taittuu alle", alkaa rengas lipsumaan huomattavasti aiemmin kuin ko. pyörän ominaisuuksiin suunnitellut esim M3 tai Pilot Powerit.

    Mitkäs kumit Kingissä on ensiasennuksena?
    Kingissä on Dunlopin Qualifierit. Takanen on 200 leveä. Nämä ensiasennuskumit ovat tällä hetkellä sellaiset hirvitykset, että pyörä on kantatessa kuin käärme, woblaa hulluna. Aivan perseestä. Näillä ei uskalla juuri polvea maahan laittaa. Nyt kilsoja 5500 ja ihan vaihtokunnossa.

    Mulla on loistavia kokemuksia Roadsmarteista edellisessä pyörässä (Bandit 1250 -08). Tietenkään en osaa sanoa toimivatko Kingissä.

    Etsin siis rengasta joka kestäisi myös matkaisampaa ajoa, kun sitä kuitenkin jonnin verran tulee harrastettua.
    Nuo meidän tallin B-KIng pojat (2kpl) ovat ajelleet Pilot Power 2ct:llä niin rata-ajot kuin euroopan reissutkin. Hyvin ovat pitäneet ja kestäneet kilometrejäkin. Takarenkaan kokona on 190/55, 55 sarjalainen tekee pyörästä huomattavsati nöyremmän kääntyjän.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

    http://www.iluracing.fi/
  12. #12
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 21 2010,14:12) kirjoitti
    Hitaan ryhmän vaudeissa ei juurikaan väliä mikä rengas alla. Toki perän saa helposti alta b-kingillä jos tuuppasee liikaa kaasua mutkassa/avauksessa.

    Keskiryhmässäkään ei niin väliä, jos ajelee rauhassa, ja MUISTAA että alla on tourinkinakit.
    Siinä vaiheessa kun rupee keskiryhmässä olemaan kivaa, ja hymy kasvaa, niin yksi tyypillinen lipsahdus "tourinkimopolla" on mutkassa/avauksessa tuupata kaasua liikaa liian aikaisin, ja perä alta.
    Tossa tapauksessa avittaa huomattavasti se seikka että tourinkirenkaan pinta alkaa sulamaan (vauhdin/rasituksen noustessa), ja pito on huonompi ja tosi ohkanen, eli nakki lipsahtaa alta helpommin kuin hitaammassa vaudissa.

    Viime kesänä mainostin alastaron varikolla yhdelle blade-kuskille, jolla perus touringit alla, ett vaihtaa johonki rataisempaan koska vauhtia rupes oleen sen verran ett renkaat lipsu.
    Ja samaan aikaan kuului radalta "Skräääääts!"
    Siel oli kahvilan mutkassa yks tourinki nurin, perä alta avauksessa.
    Joka vuosi juuri tuossa kohtaa onnistuu monta "tourinki"kuskia.
    Mitkä kumit katsotte "touringeiksi" ja missä vaiheessa pitäisi alkaa työntämään alle liimaisempaa kummitusta. Itse olen elänyt ajatusmaailmassa että ainakin tämän kesän vielä ajelen "katukumeilla" eli luokkaa M3, PP 2CT tai vastaava. Tuon pyörän kanssa kun tulee liikuttua kadulla myös sateella, niin ihan "race"-kumeihin en halua siirtyä.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  13. #13
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 21 2010,15:51) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 21 2010,14:12) kirjoitti
    Hitaan ryhmän vaudeissa ei juurikaan väliä mikä rengas alla. Toki perän saa helposti alta b-kingillä jos tuuppasee liikaa kaasua mutkassa/avauksessa.

    Keskiryhmässäkään ei niin väliä, jos ajelee rauhassa, ja MUISTAA että alla on tourinkinakit.
    Siinä vaiheessa kun rupee keskiryhmässä olemaan kivaa, ja hymy kasvaa, niin yksi tyypillinen lipsahdus "tourinkimopolla" on mutkassa/avauksessa tuupata kaasua liikaa liian aikaisin, ja perä alta.
    Tossa tapauksessa avittaa huomattavasti se seikka että tourinkirenkaan pinta alkaa sulamaan (vauhdin/rasituksen noustessa), ja pito on huonompi ja tosi ohkanen, eli nakki lipsahtaa alta helpommin kuin hitaammassa vaudissa.

    Viime kesänä mainostin alastaron varikolla yhdelle blade-kuskille, jolla perus touringit alla, ett vaihtaa johonki rataisempaan koska vauhtia rupes oleen sen verran ett renkaat lipsu.
    Ja samaan aikaan kuului radalta "Skräääääts!"
    Siel oli kahvilan mutkassa yks tourinki nurin, perä alta avauksessa.
    Joka vuosi juuri tuossa kohtaa onnistuu monta "tourinki"kuskia.
    Mitkä kumit katsotte "touringeiksi" ja missä vaiheessa pitäisi alkaa työntämään alle liimaisempaa kummitusta. Itse olen elänyt ajatusmaailmassa että ainakin tämän kesän vielä ajelen "katukumeilla" eli luokkaa M3, PP 2CT tai vastaava. Tuon pyörän kanssa kun tulee liikuttua kadulla myös sateella, niin ihan "race"-kumeihin en halua siirtyä.
    Hyvinhän nuo piti aika loppuun hangatut Pirelli Supercorsatkin viime sunnuntain lumisateessa. Eittämättä sai olla pikakaasun kanssa aika pehmeät ranteet. *
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  14. #14
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 21 2010,15:51) kirjoitti
    Mitkä kumit katsotte "touringeiksi" ja missä vaiheessa pitäisi alkaa työntämään alle liimaisempaa kummitusta. Itse olen elänyt ajatusmaailmassa että ainakin tämän kesän vielä ajelen "katukumeilla" eli luokkaa M3, PP 2CT tai vastaava. Tuon pyörän kanssa kun tulee liikuttua kadulla myös sateella, niin ihan "race"-kumeihin en halua siirtyä.
    Kattelee rengasvalmistajien nettisivuilta mihin ne luokittelee renkaat, ja mitä nimityksiä ne käyttää niistä luokista.

    Mä tarkotin tolla tourinkikumilla niitä kaikkein kovimpia seoksia, eli missä on maksimoitu kulutuskestävyys, esim just Dunlop Roadsmart.

    Kun sit taas noi sun mainitsemat M3 & PP 2CT on tosiaan vähä pehmeempiä kuin tourinkikumit, ja menee johonkin supersport/streetsport tjsp luokkaan.
    Niillä pärjää ihan ok keskiryhmässä, kunhan muistaa että vauhdin kasvaessa ja kelin ja kuskin lämmetessä niillekkin tulee jossain vaiheessa ongelmaksi pinnan sulaminen.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #15
    Pilot power 2 ct on paras. Kadulle ja radalle kunhan koko on 190/55
    uskon vakaasti että olemme kokeilleet riittävästi kyseistä pyörää radalla.
    Paukkua moisessa vehkeessä ja aivan sairaasti haastetta, on meinaan aika työläs peli ajaa radalla , pyörän paino kyllä muistuttaa olemassa olostaan.
    Äläkä tingi laadusta renkaiden suhteen !
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  16. #16
    Mitähän rotua nuo pirellin diablo rosso ja rosso corsa on? Entä metzelerin m5? Liekö kenelläkään kokemusta vielä?
  17. #17
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 21 2010,17:19) kirjoitti
    Pilot power 2 ct on paras. Kadulle ja radalle kunhan koko on 190/55
    uskon vakaasti että olemme kokeilleet riittävästi kyseistä pyörää radalla.
    Paukkua moisessa vehkeessä ja aivan sairaasti haastetta, on meinaan aika työläs peli ajaa radalla , pyörän paino kyllä muistuttaa olemassa olostaan.
    Äläkä tingi laadusta renkaiden suhteen !
    Tämä alkaa näyttää siltä, että on taivuttava Pilot Power 2ct:eihin. Pohdin tässä vain, että käyttäytyisikö 190/50 vakaammin katu- ja matka-ajossa? Vai hakkaako se 55:nen 50:en...

    Niin ja se piti vielä sanoa, että rahastahan tämä ei ole kiinni. Etsin vain parasta mahdollista rengasta omaan käyttööni. Tyhmää olisi säästä 100€ kun ajelee 12K:n pyörällä.



    BMW S1000XR
  18. #18
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Et scuuba tarkoita punaista tellua? Mä ainakin vedin lipat, pp 2ct:t alla, vauhdista en tiä, keskiryh. nopeimpia? Todella hyvin noissakin pitoa kyllä riittää, avasin liian paljon ja liian sisältä(likaista) niin perä lähti, pidin kaasun auki mut ei osannu Seuraavaks ku lähen radalle niin on kyllä ihan eri renkaat, mut on kyl sit ratamopokin....
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  19. #19
    Lainaa (pallero @ Huhti. 21 2010,18:00) kirjoitti
    Mitähän rotua nuo pirellin diablo rosso ja rosso corsa on? Entä metzelerin m5? Liekö kenelläkään kokemusta vielä?
    Rosso ainakin on ihan hyvä katurengas, jossa riittää ominaisuudet radallakin köröttelyyn aika mainiosti. Pitoa riittää yllättävän hyvin moisessa, ihan kohtuullisissa nopeanryhmän vauhdeissakin.
    Supermoto
  20. #20
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 21 2010,20:00) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 21 2010,17:19) kirjoitti
    Pilot power 2 ct on paras. Kadulle ja radalle kunhan koko on 190/55
    uskon vakaasti että olemme kokeilleet riittävästi kyseistä pyörää radalla.
    Paukkua moisessa vehkeessä ja aivan sairaasti haastetta, on meinaan aika työläs peli ajaa radalla , pyörän paino kyllä muistuttaa olemassa olostaan.
    Äläkä tingi laadusta renkaiden suhteen !
    Tämä alkaa näyttää siltä, että on taivuttava Pilot Power 2ct:eihin. Pohdin tässä vain, että käyttäytyisikö 190/50 vakaammin katu- ja matka-ajossa? Vai hakkaako se 55:nen 50:en...

    Niin ja se piti vielä sanoa, että rahastahan tämä ei ole kiinni. Etsin vain parasta mahdollista rengasta omaan käyttööni. Tyhmää olisi säästä 100€ kun ajelee 12K:n pyörällä.
    Jos ei kulutuskestävyydelläkään ole merkitystä niin tyrkkää Meztelerin M1 alle. Vanha malli, mutta aivan huippu rengas. Niin ajettavuudeltaan kuin pidoltaan. Itse en olisi muita kadulla käyttänyt, mikäli ei vaan kuluisi niin nopsaan alta...
    Supermoto
  21. #21
    Lainaa (ouzi @ Huhti. 21 2010,20:55) kirjoitti
    Et scuuba tarkoita punaista tellua? Mä ainakin vedin lipat, pp 2ct:t alla, vauhdista en tiä, keskiryh. nopeimpia? Todella hyvin noissakin pitoa kyllä riittää, avasin liian paljon ja liian sisältä(likaista) niin perä lähti, pidin kaasun auki mut ei osannu * Seuraavaks ku lähen radalle niin on kyllä ihan eri renkaat, mut on kyl sit ratamopokin....
    Kolmen kesän aikana on ehtinut näkemään jo pelkästään siinä alastaron kahvilanmutkassa niin monta(kymmentä) kaatanutta, ettei millään kykene muistamaan yksittäistapauksia sen tarkemmin.

    Ja jos noita juuri tossa mutkassa kaatuneita arpoo viel lisää niin;
    hitaassa siinä on ollut todella vähän kaatoja
    keskiryhmässä eniten, ja juurikin perä alta avauksessa, vain pari onnistunu hi-siderissa
    nopeassa sitten taasen taas vähemmän, ja ne on ollu yleensä keula alta ~apeksissa/jälkeen.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #22
    lukekaa uusi bike lehti siinä on vertailu renkaista..... mulla ittellä on ne surkeimmat BT016 toivotaan että pysyn pystyssä
    Honda 1000XL -09
  23. #23
    Lainaa (Bacalao @ Huhti. 22 2010,08:29) kirjoitti
    lukekaa uusi bike lehti siinä on vertailu renkaista..... * mulla ittellä on ne surkeimmat BT016 toivotaan että pysyn pystyssä *
    Sama juttu, tonnisen Gixxun ensiasennusrenkaat kun ovat

    Haukuttiin aivan pataluhaksi, selkeästi testin surkeimmat renkaat. Plussat kohdassa luki, että vaikeaa keksiä tai löytää mitään positiivista sanottavaa.

    Ovatko oikeasti näin huonot, kokemuksia?
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  24. #24
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 22 2010,00:34) kirjoitti
    Kolmen kesän aikana on ehtinut näkemään jo pelkästään siinä alastaron kahvilanmutkassa niin monta(kymmentä) kaatanutta, ettei millään kykene muistamaan yksittäistapauksia sen tarkemmin.
    Mikä niistä mutkista on kahvilan mutka?
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
  25. #25
    Lainaa (Jac0 @ Huhti. 22 2010,10:13) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 22 2010,00:34) kirjoitti
    Kolmen kesän aikana on ehtinut näkemään jo pelkästään siinä alastaron kahvilanmutkassa niin monta(kymmentä) kaatanutta, ettei millään kykene muistamaan yksittäistapauksia sen tarkemmin.
    Mikä niistä mutkista on kahvilan mutka?
    Pääsuora alussa ? Kahvilan mutka on Kemorassa
  26. #26
    Lainaa (psi @ Huhti. 22 2010,10:22) kirjoitti
    Lainaa (Jac0 @ Huhti. 22 2010,10:13) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 22 2010,00:34) kirjoitti
    Kolmen kesän aikana on ehtinut näkemään jo pelkästään siinä alastaron kahvilanmutkassa niin monta(kymmentä) kaatanutta, ettei millään kykene muistamaan yksittäistapauksia sen tarkemmin.
    Mikä niistä mutkista on kahvilan mutka?
    Pääsuora alussa ? Kahvilan mutka on Kemorassa
    Joo, Kemoran kahvilan mutka on kyllä tuttu kurvi.
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
  27. #27
    Lainaa (Bobo @ Huhti. 22 2010,08:39) kirjoitti
    Lainaa (Bacalao @ Huhti. 22 2010,08:29) kirjoitti
    lukekaa uusi bike lehti siinä on vertailu renkaista..... * mulla ittellä on ne surkeimmat BT016 toivotaan että pysyn pystyssä *
    Sama juttu, tonnisen Gixxun ensiasennusrenkaat kun ovat *

    Haukuttiin aivan pataluhaksi, selkeästi testin surkeimmat renkaat. Plussat kohdassa luki, että vaikeaa keksiä tai löytää mitään positiivista sanottavaa.

    Ovatko oikeasti näin huonot, kokemuksia?
    Mitä renkaita testissä oli? Voiko joku referoida lyhyesti top3:en?
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  28. #28
    Lainaa (Bobo @ Huhti. 22 2010,08:39) kirjoitti
    Lainaa (Bacalao @ Huhti. 22 2010,08:29) kirjoitti
    lukekaa uusi bike lehti siinä on vertailu renkaista..... * mulla ittellä on ne surkeimmat BT016 toivotaan että pysyn pystyssä *
    Sama juttu, tonnisen Gixxun ensiasennusrenkaat kun ovat *

    Haukuttiin aivan pataluhaksi, selkeästi testin surkeimmat renkaat. Plussat kohdassa luki, että vaikeaa keksiä tai löytää mitään positiivista sanottavaa.

    Ovatko oikeasti näin huonot, kokemuksia?
    En tiedä mikä ero BT-015:iin, jotka k8 busassa vakiona. En juuri lähtisi kehumaan.. Pitää kehnosti ja kuluu kuitenkin touringrengasta nopeammin



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  29. #29
    Lainaa (Grosse @ Huhti. 22 2010,10:39) kirjoitti
    Mitä renkaita testissä oli? Voiko joku referoida lyhyesti top3:en?
    Ihan ulkomuistista, eilen kotona Biken lukaisin. Korjatkaa jos meni väärin:

    1. Pirelli Diablo Rosso
    2. Dunlop QualifierII
    3. Metzeler M3
    4. Michelin Pilot Power 2ct

    Viimeisenä siis Bridgestone BT016. Noita muita sijoja en muista.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  30.  
  31. #30
    Lainaa (Grosse @ Huhti. 22 2010,10:39) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Huhti. 22 2010,08:39) kirjoitti
    Lainaa (Bacalao @ Huhti. 22 2010,08:29) kirjoitti
    lukekaa uusi bike lehti siinä on vertailu renkaista..... * mulla ittellä on ne surkeimmat BT016 toivotaan että pysyn pystyssä *
    Sama juttu, tonnisen Gixxun ensiasennusrenkaat kun ovat *

    Haukuttiin aivan pataluhaksi, selkeästi testin surkeimmat renkaat. Plussat kohdassa luki, että vaikeaa keksiä tai löytää mitään positiivista sanottavaa.

    Ovatko oikeasti näin huonot, kokemuksia?
    Mitä renkaita testissä oli? Voiko joku referoida lyhyesti top3:en?
    1.pirelli
    2.?
    3.pilot power tais olla kolmonen
    Honda 1000XL -09
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen