itse ainakin arvostan paljon tällästä toimintaa ja olen näitä heppuja tavannut niin ovat kyllä erittäin mukavia![]()
Suzuki gs 500 e 2008
Yamaha xj 600 2010
Honda vfr 750 2012
Honda cbr fireblade 929 2013
Suzuki bandit 600 2015
Kawasaki vulcan 1500 2017
Honda cbr 1000f 2018
Honda cbr 1100 xx blackbird nykyinen
itse erosin kirkosta muutama vuosi sitten, siinä säästää vakuutusmaksujen verran vuodessa.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Onko suomessa oikeesti joku gay riders kerho?
Mikäli pitää paikkansa moottoripyöräily on kuin onkin vaarallista.
Ehkei yöpyminen gospel porukoissa olekaan hullumpi ajatus.
En ole missään kerhossa enkä kirkossa, joten nämä leikit on jäänyt väliin. Ei kai siinä mitään jos kivalta tuntuu niin saahan sitä kokoontua.
Aivan sama, kulkevat vain pyhällä hengellä eteen päin...ja mää uskon itseeni, joihinkin naisiin ja miehiin, sekä oikeudenmukaisuuteen (se vain tuntuu olevan joillain muilla hakusessa).
C-luokan meininkiä vuodesta 84
Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
Suzuki GS 450S -87
Kawasaki GPX 500R -88
Ducati Monster 696 -11 -RIP-
Suzuki RF 600R -96
Vapaa maa ja sitä rataa. Jos on löytänyt omalle tuntuvan porukan, niin mikäpä siinä.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Kovaa jengiä tunnutte olevan. Pikkunen nöyrtyminen osaamattomuuden edessä voisi joskus olla paikallallaan. Ja hiljaa.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Insinööri ei ole koskaan osaamaton. Viatkin hän on tarkoituksella tehnyt meille ylpeyteen langenneille synneiksi. Hän on paimen, joka pitää meidät sauvallaan kapealla polulla. Vertaus vaatii ehkä selityksen kultavasikoita kumarteleville.(aj@ @ Maalis. 22 2010,22:59) kirjoitti
Olipa kerran herra nimeltä 1149. Hän oli kovin ylpeä baijerilaisestaan ja saarnasi sen päältä miten manna maistuu suussa ja elämä on yhtä mirhamia. Niin kovin hän ylisti Insinööriä, että itse Insinöörin lähettiläät kertoivat sen Insinöörille. Suuri rakkaus ja sini(valko)silmäisyys tekivät Insinööristä epäluuloisen. Jos Herra 1149 olikin KiuTaaMa valepuvussa, Baijerin valtakunnasta karkoitettu pienempi suunnittelija. Insinööri tuli ensiksi surulliseksi, sitten ärtyisäksi ja sitten vihaiseksi. Hän aukaisi seitsemännen sinetin takaiset viat Herran 1149 päälle.
Tyytyväinen Herra 1149 oli taas tavallisella lähetysmatkallaan, kun taivaan portit aukenivat ja sulfaa ja tulikiveä satoi niskaan. Hyvä Insinööri sentään! Herra 1149 parahti. Baijerilaisen hiippakunnan ajopuku sieti sulat synnit, mutta tuulilasiin kertyneet laavakokkareet haittasivat pahasti Herra 1149:n elämänkatsomusta eli tietä. Auta Insinöörini auta, hän huusi ja kytki tuulilasinpyyhkijän (jonka hän oli rukoillut puoleen hintaan jälleenmyyjältä), joka pyyhkäisi kokkareet lasista. Kiitos Insinööri varjeluksesta, huusi Herra 1149 kiitollisna. Baijerilaisen valtakunnan Insinööri katseli navigaattorin kautta ja tunsi pettymystä. Hän mursi seuraavan sinetin.
Herra 1149 perä päästi ilmestyskirjan petomaisen karjahduksen, kun metalli syöksyi metallia vasten. Ilmassa tuoksui rikki ja kirouksen seitsämännet käryt. Herra 1149 taittoi baijerilaisen elämän polun varteen ja tutkiskeli tarkoin. Hyvä Insinööri sentään, miksi sinä tämän teit? Hän piehtaroi ja itki. Syntiäkö olen tehnyt, minä sinun palvelijasi? Siinä samassa hän muisti, että oli viime sunnuntaina tunnustanut syntinsä jälleenmyyjän esittelypäivillä, jonka henkeä oli baijerilainen stunt-tiimi oli nostattanut ja päästänyt sport slip-on äänenvaimentimista ilmoille hengellisiä ääniää. Herra 1149 oli tunnustanut jälleenmyyjän isälle katselleensa KiuTaaMan laitteita himokkaana. Sano kymmenen kertaa Ei Ole Muita Kuin Insinööri. Hän oli sanonut ja juonut päälle Castrollin öljyä ja saanut kielensä päälle perälaakerin. "Verellä" hän oli öljynnyt suunsa riemulauluun alttiiksi ja "ruumiin" hän oli laittanut hiippakunnan ajoasun povitaskuun. Sieltä samasta hän se nytkin kaivoi ja laittoi paikalleen syntisen tilalle.
Insinööri näki tämän ja tunnusti lähimmilleen. Totisesti hän on Insinöörin lapsi!
Herra 1149 kuuli tämän sielussaan ja oli onnellinen, ettei ollut kieltänyt Herraansa hädän hetkellä. Sen pituinen se.
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
Mikäs siinä,ainakin ne GR:n kuuluvat kaverit mitä tunnen täällä ovat ihan ok,samanlaisia kavereita joita yhdistää pyörät ja aate.Tässä harrastuksessa on aina ollut periaatteena se ettei kysytä kuka olet tai mitä teet,samanlaisia mp-harrastajia kaikki ollaan.Iällä,aatteella,sukupuolella tai pyörällä ei ole merkitystä.Jos joku tuntee ylemmyyttä tai alemmuutta edellämainituista johtuen niin sitten voi ajella ihan yksin,ei ole pakko kuulua mihinkään nimettyyn ryhmään.
Eihän noissa mitään ihmeellistä ole. Ovatpahan poissa pahanteosta kun ajavat moottoripyörillä. Se on tosiaan, että heidän viikonloppukokoontumisensa saattavat olla hieman "kuivempia" kuin osalla muilla prätkäporukoilla, mutta EVVK. Toisaalta kuulemma suviseurojen jäljiltä on ojat täynnä kortsupaketteja ja tyhjiä kaljapulloja...
Sehän on pääasia että eivät tuomitse moottoripyöriä helvetinkoneiksi kun kerran itsekin niillä ajavat.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Nostalgian jutut ei petä![]()
KTM 690 Enduro R -2014
Moto Guzzi Griso 850 -2007
Yamaha XT660 Z Tenere -2009
Ducati Monster 696 -2008
Triumph Scrambler -2008
H-D Sportster 883 L -2007
Kawasaki ZR-7 -2000
No kyllä nuo kristilliset kerhot ovat helvetin paljon mukavampia kuin muhamettilaiset!
Ei tarvitse pakata erikseen rukousmattokääröä pyörän päälle ja pysähtyä viittä kertaa
reissupäivän aikana pyllistelemään luoteen suuntaan.
Ramadanin aikaisista reissuista ei ehkä tulisi mitään, kun alkaisi huoltoasemalla tankatessa
kuitenkin tekemään mieli jotain hiukopalaa.
Kokoontumisajoissa voi huoletta maistaa makkaraa miettimättä onko se halal, ja
vielä otta palanpainikkeeksi olusen tai kaksi.
Mahdollinen stripparikin näyttää mukavammalta kun se voi esiintyä ilman burkhaa.
Eipä taitaisi saada jäseniä Islam Riders MC.
ZZR 1200
Voisi saadakin, kunnes ääriryhmittymä Bin Laden MC perustaisi oman tosimotoristien kerhon.(Ripley @ Maalis. 23 2010,18:01) kirjoitti
Hyviä kokemuksia vaan. Kuten tässä joku sanoi, jokseenkin samanmielisten joukossahan sitä parhaiten viihtyy. Ne kristilliset poppootkin sietää yllättävän paljon erilaisuutta.
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
Loistoporukkaa ainakin ne joita olen tavannut. Joillakin kundeilla kova menneisyys ja päässeet niissä porukoissa kiinni taas parempaan elämään. Hattua ja kättä nostan.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Niin,talipaanikokoontuminenhan on jo olemassa...(Nomad @ Maalis. 23 2010,20:01) kirjoitti
Eipä tuolla merkitystä ole...
Hullu se on...
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
Honda CB600 Hornet -07 (ex)
Honda CRF 250 R 2006
Ihan hyvää porukkaahan ne on, ainakin ketkä ite tunnen.
jamaha 02 --> riumppi 11
Blue's brother
(pepper @ Maalis. 22 2010,05:39) kirjoitti
Lähinnä olen miettinyt että mikä merkki pitäs talon tiehaaraan laittaa että käännyttäjät kääntys
Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
Hahaa.....toi oli hyvä. Saipas mukavat naurut *(Ripley @ Maalis. 23 2010,18:01) kirjoitti
Päivän piriste!
Eteenpäin osuuskauppaväen viitoittamaa tietä...
Siinähän noi menee, kristilliset, ku Helvetin Enkelitkin. Ne, jotka olen tavannut, on olleet ihan fiksuja.
... jotain piti muistaa
Se sai jo, mutta kerhotoiminta jäi valitettavan lyhytikäiseksi.(Nomad @ Maalis. 23 2010,20:01) kirjoitti
A10 Chases Down Taliban On Motorcycles
Saanen huomauttaa että y.o. videossa kuolee ihmisiä ihan oikeasti (ja prätkiäkin menee rikki). Hyvin etäältä nähtynä, mutta silti. Jos siis olet alle 18, herkkä, tai muuten vain oikean maailman pahuudesta vieraantunut, älä katso.
/MarcusB
PS. Se, että tuollaista yleensä tapahtuu maailmassamme on omalta osalta ollut vaikuttimena uskoni menettämiseen (jos minulla sitä koskaan edes on ollut). DS.
PPS. Voiko olla paremmin valittua soundtrackia k.o. videoon? Epäilen että ei.
nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
"I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
Tiedä vaikka olivat tavallisia pyöräilijöitä,kerrankos sivullisia on sodassa
tulitettu.
Kiitos kaikista viesteistä, hauskoista, hyvin asiallisista, vähän käsittämättömistä ja vakavista! Kun kerhoni oikein arvattiin, myönnän: Gospel Riders.Mikään määrätty kirkko ei ole toiminnan takana, mutta eiköhän enemmistö kuulu johonkin seurakuntaan. Pakko ei ole toisaalta kuulua mihinkään porukkaan ja sama vapaus koskee ristiaiheisen kerhomerkin kantamista. Kerhon nimi on kumminkin sivuseikka sen rinnalla, että motoristeilta löytyy näin paljon erilaista kosketuspohjaa aiheeseen. Jeesuskin ajaisi prätkällä. Ajaminen ja tie ovat hyviä vertauskohtia elämästä yleensä. Joskus katoaa polku tai päämäärä, kone leikkaa kiinni, mutta elämä saa uuden alun. Uskokin voi kadota, mutta onneksi ei ihmisen kipeä tarve uskoa tavalla tai toisella korkeampaan. Siitä löysin voimaa. Hyvää kevään odotusta!
![]()
![]()
Ajomies
Olen GR:n liivin kanssa ollut muutamalla org-ajelulla mansessa ja tsadissa. Siinä sitä on "rauhassa" ajeltu muiden mukana. Tavallisista asioista ollaan kahveilla juteltu ja jos jotakuta kiinnostaa mitä ihmettä mulle on tapahtunut, että GR:n liivejä kannan, niin kerron kyllä kysyttäessä.
Onnettomuuden satuttua olin avuttomana ja pienenä ihmisenä penkalla, mutta rukoilin kyllä. Mä uskon, että se auttaa aina ja jos joku ei usko, niin eipä varmaankaan hiljainen rukous ketään häirinnytkään.
Kevättä tässä odotetaan kovasti ja uutta kautta eli tien päällä taas nähdään.
t. Tuomas Petlin
Gr-hesan aluevastaava
Pappatuna tallissa.
ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
No ihan sama onko selässä Islam Riders MC, Satans Sons MC vai Jesus Wheelers MC, ihan samanlaisia pulliaisia kuitenkin pohjimmiltaan kaikki. Kukin tavallaan. Kunhan moottoripyörää ajavat...
-hh-
Oikeastaan en ihmettele...tuolla käyneenä. Ihmettelen vaan sitä että miksi homma vieläkin jatkuu?(MarcusB @ Maalis. 24 2010,15:42) kirjoitti
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Olen miettinyt myös GR- liittymistä mutta tämä kuivahuuli-systeemi ei toimi meikäläiseen. Ei toimi kesällä makkara-grillillä, ei.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Mites nuo nyt toisiinsa liittyy... Siis GR ja kuivahuuli?(Ampparix @ Maalis. 27 2010,22:47) kirjoitti
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat