Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    lähtee kyllä käyntiin,mutta kun nopeasti kierrättää niin hytyy/sammuu.käy vain takapytyllä.
    onkelma ilmeisesti etupytyn injektori.
    tai sille tulava sähkö? suutin ei saa käskyä syöttää??
    sekavasti selitetty..eli etupytyltä sähköt poikki.
    ecu toimii(testattu toisella) voiko timing sensor hajota noin?
    en usko...
    Tuleeko kipinä?
    En tiedä, mutta minulla 996 lähti taannoin sievästi käymään, mutta kun piti kaasua painaa, niin siihen hyytyi. Vika oli tankin sisällä olevassa bensiini letkussa. Se oli halki ja näin ollen noin 3 kilon polttoaineen paineesta iso osa meni tankkiin takaisin.....
    Halpa vika, jos niin on. Itse en ensin huomannut halkeamaa, vaikka oli kaksi kertaa sylissä avoinna. Hailakille säädettäväksi ja siellä vika onneksi löytyi pitkän pohdiskelun jälkeen.
    Ekulla saa moisen letkupätkän ja hieman työtä. Putsari varmaan kannattaa vaihtaa samalla????????

T: Pepe
  5.  
    Lainaa (pepe60 @ Syys. 21 2010,18:45) kirjoitti
    En tiedä, mutta minulla 996 lähti taannoin sievästi käymään, mutta kun piti kaasua painaa, niin siihen hyytyi. Vika oli tankin sisällä olevassa bensiini letkussa. Se oli halki ja näin ollen noin 3 kilon polttoaineen paineesta iso osa meni tankkiin takaisin.....
    Halpa vika, jos niin on. Itse en ensin huomannut halkeamaa, vaikka oli kaksi kertaa sylissä avoinna. Hailakille säädettäväksi ja siellä vika onneksi löytyi pitkän pohdiskelun jälkeen.
    Ekulla saa moisen letkupätkän ja hieman työtä. Putsari varmaan kannattaa vaihtaa samalla????????

T: Pepe
    Hyvä että oli halpa vika.Mutta oliko loppulaskukin halpa?Aattelen vaan jos kerran pitkään pähkäiltiinkin