Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    joo..o tullu jostain ajatus päähän pyörän vaihdosta vaihteeksi customiin...noh vähän yritin selvittää tehoja ym. ja aika vaisuja tuntuis olevan ainakin paperilla..esim 750cc. shadow 46hv.(ei paljon sytytä) ja sitten isommista ei tunnu löytyvän teho lukemia mistään...(esim. honda 1300vtx) kriteerit: pitäis olla voimaa...iso ku mikä ulkoisesti...rockettiin ei ole rahaa..hl.5-7 tonttuu noin suunilleen ois budjetti...suositelkaa jotain?
    stromtrooper
    suzuki 650 v-strom
    yamaha gts 1000 -ex
    honda 650 dominator -ex
    suzuki 750 gsx-r ex
    suzuki 1100gsx-r -ex
  2. #2
    Tuolla rahasummalla hiukka hankalahkoa...veikkaan.
    Toki kaikki on suhteellista.

    Ylivuotisia M1500:sia saa suht mukavaan hintaan...muttei likikään tuohon haarukkaan.



  3. #3
    mites tää, vaan en tiedä onko myynnissä

    http://www.motorcyclecruiser.com/roa...750/index.html

    käy tsekkaan mototehnika.ee



    VT750C4

    "ymmärrys kasvaa kokemuksen myötä"
  4. #4
    Jos nelimukinen kelpaa niin V-maxin saa tuohon rahaan ja voimaa ainakin riittää tai honda x-4 jos sattuu löytymään. Ja kai honda valkyriessäkin voimaa piisaa enemmän kuin noissa 2 mukisissa. Muuten ei taida kovin ruudikasta peliä tuohon rahaan saada.
  5. #5
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kawan 900/1000 Eliminator, Hondan VF1200C ja VMax olis muskelicustomit jotka kiinnostaisi meikää... en vain oikein osaa yhdistää nopeakäyntistä nelosta customin raamiin.

    1400 Intruder olisi noissa hinnoissa, eihän sitä tehoa kauheita ole mutta vääntöä kuin pienessä henkilöautossa...
    Dirty Nasty Furriner
  6. #6
    joo ehkä tolla nelimukisella olis pehmeempi lasku customeihin...varsinkin kun v-maxissa enempi tehoo kun nykyisessä sport-touringissa...itse asiassa alkoi kutkuttamaan aika tavalla ...Honda VF 750C Magna myöskin vaikuttaa mielenkiintoiselta...(koskaan edes tiennyt moisesta vehkeestä)..pitää jossain käydä livenä kattoo niin saa käsityksen ulkoisista mitoista...
    stromtrooper
    suzuki 650 v-strom
    yamaha gts 1000 -ex
    honda 650 dominator -ex
    suzuki 750 gsx-r ex
    suzuki 1100gsx-r -ex
  7. #7
    Tai sitten powercustomien äiti, V65 Magna (VF1100C). 122 hv potkii varmaan ihan mukavasti. Ikäähän noilla on, mutta hyvin pidetyt yksilöt kyllä toimivat luotettavasti.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
  8. #8
    Lainaa (year1975 @ Maalis. 16 2010,21:13) kirjoitti
    joo..o tullu jostain ajatus päähän pyörän vaihdosta vaihteeksi customiin...noh vähän yritin selvittää tehoja ym. ja aika vaisuja tuntuis olevan ainakin paperilla..esim 750cc. shadow 46hv.(ei paljon sytytä) ja sitten isommista ei tunnu löytyvän teho lukemia mistään...(esim. honda 1300vtx) kriteerit: pitäis olla voimaa...iso ku mikä ulkoisesti...rockettiin ei ole rahaa..hl.5-7 tonttuu noin suunilleen ois budjetti...suositelkaa jotain?
    Koska teho on suht merkityksetön customeissa minusta.... Kaikilla ehtii, tosin jos ajaa 2 päällä, koneen koko ratkaisee enemmän, kuin se teho. Alavääntö on se, joka puhuttaa.....

    yamahan warrior, tosin ei montaa oo Suomessa ja on yli 10K€ peli... sun budjettis vaihtoehdot on tosi kapeat, vanha V-Max ollee ainoo, joka tohon hintahaarukkaan "tehocustomiksi" vois luokitella...



    Kickstart, deserve the ride!
  9. #9
    Mites sitten nämä uudemmat pelit? Ainakin Susnan M1800 taitaa olla kohtuu ripeä. (Ja tietysti Rocketti!) Itseltäkin joku salainen kiinnostus näitä kohtaan löytyy!
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  10. #10
    Lainaa (Jumppanen @ Maalis. 17 2010,08:32) kirjoitti
    Lainaa (year1975 @ Maalis. 16 2010,21:13) kirjoitti
    joo..o tullu jostain ajatus päähän pyörän vaihdosta vaihteeksi customiin...noh vähän yritin selvittää tehoja ym. ja aika vaisuja tuntuis olevan ainakin paperilla..esim 750cc. shadow 46hv.(ei paljon sytytä) ja sitten isommista ei tunnu löytyvän teho lukemia mistään...(esim. honda 1300vtx) kriteerit: pitäis olla voimaa...iso ku mikä ulkoisesti...rockettiin ei ole rahaa..hl.5-7 tonttuu noin suunilleen ois budjetti...suositelkaa jotain?
    Koska teho on suht merkityksetön customeissa minusta.... Kaikilla ehtii, tosin jos ajaa 2 päällä, koneen koko ratkaisee enemmän, kuin se teho. Alavääntö on se, joka puhuttaa.....
    juu...vääntöä pitäis löytyä (vähän niitä hainkin tuossa teho kyselyssä mutta taisi ilmaisu jäädä vajavaiseksi) nyk.pyörässä yli 100nw. eikä tarviis nyt hirveen paljon alle jäädä...mitähän tuommoinen 1400 intruder vois pitää sisällään..?
    stromtrooper
    suzuki 650 v-strom
    yamaha gts 1000 -ex
    honda 650 dominator -ex
    suzuki 750 gsx-r ex
    suzuki 1100gsx-r -ex
  11. #11
    Lainaa (Aku313 @ Maalis. 17 2010,08:57) kirjoitti
    Mites sitten nämä uudemmat pelit? Ainakin Susnan M1800 taitaa olla kohtuu ripeä.
    Onhan se. 125hv/160nm - liikahtaa kyllä ihan riittävästi mielestäni.
    Retired
  12. #12
    Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 17 2010,11:43) kirjoitti
    Lainaa (Aku313 @ Maalis. 17 2010,08:57) kirjoitti
    Mites sitten nämä uudemmat pelit? Ainakin Susnan M1800 taitaa olla kohtuu ripeä.
    Onhan se. 125hv/160nm - liikahtaa kyllä ihan riittävästi mielestäni.
    Oli vaan tod kankea kantata ja todella herkästi raapii tapit maihin mutkissa.....
    Kickstart, deserve the ride!
  13. #13
    Lainaa (Jumppanen @ Maalis. 17 2010,11:47) kirjoitti
    Oli vaan tod kankea kantata ja todella herkästi raapii tapit maihin mutkissa.....
    Kankeahan tuo on, tai ei nyt kustomiksi kankea, mutta vaatii voimaa kanttailussa. Sen sijaan ainakaan mulla ei reippaassakaan mutkatieajelussa ottaneet tapit kertaakaan maihin reilun 9tkm aikana ja aika lailla lujaa mutkiin tuollakin pääsi.
    Retired
  14. #14
    Kawan 900 Eliminator -85 tuli eilen hankittua kakkospyöräksi ja harrastusräpeltämiseen.

    Sillä taitaa myös keritä suht pikaisesti...

    Kuulemma ketterämpi, kuin isoveljensä, jota olen kuullut kaupungissa
    pirun raskaaksi taivuteltavaksi.

    En tiedä, kun kokemusta ZL:stä vain -88 600A1:sestä, joka oli varsin hauska laite.
    Honda Valkyrie SuperCharged
  15.  
  16. #15
    Kawasaki ZL 1000, Suzuki Madura 1200, Honda VF 1200 Magna, Yamaha V-MAX 1200 lienevät ainoat tuon hintaluokan budjetissa, seuraavan sukupolven V-powercustomit Kawasaki Mean Streak 1500/1600, Suzuki Marauder 1600 sekä Yamaha Warrior 1700 pompsahtavat reippaasti kympin yli.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91