Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    eli tietäiskö joku, missä täällä helsingissä sais edullisesti pyörään renkaat vaihdettua?? eli isoon bandiittiin.. meturalla tähän asti halvin, mistä olen kysellyt.. 350e.. tietäiskö joku vielä halvemman?? kiitos..
    janne pasanen
    kai se hinta nyt hiukan myös renkaiden tyypistä riippuu? Banditinkin voi rengastaa aika monenlaisilla vaihtoehdoilla.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Kannattanee katsoa ReliaTec.in tarjoushintoja, vaikka se nyt ei ihan Helsingissä olekaan. Vantaalle asti joutuu menemään
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    no varmaan metzelerreistä puhuttais, taikka dunlopeista.. ihan vaan noin.. mutu-tuntumalta.. mitä noista yleensä maksetaan.. alle asennettuina.. joudun vähentää sen verran pyörän hinnasta pois... siks kiinnostaa
    janne pasanen
    Eiköhän tuo 350€ ole aika realistinen arvo tuossa kohtaa?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
    Mitkä lie sen banditin renkaat mutta 350€ tuntuu melko kalliilta. Pirellin Diablo Corsat 120/70 17 *ja 190/50 17 *kotiin tuotuina Vihtiin 200€. Tuon mukaan jäisi vielä 150€ rengastyölle joten kallista on.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    Tuolta 120/180 renkaat Bandittiin 265 euroa kotiovelle kannettuna, ei siis paha hinta. Itse tilasin myös, ja homma toimi kuten se kuuluisa junan vessa.
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
    Jos ajatellaan että ostaja vie itse pyörän johonkin pajalle täällä suomessa ja laitattaa uudet kumit hyllystä alle, niin 350€ on aivan kohtuullinen arvo sille sessiolle, kun viilataan pyörän hintaa.. Siitähän tässä ilmeisesti oli kysymys?

Eri asia jos ostajalle kertoo, että tilaat kumit saksasta, pulttaat rattaat irti ja viet ne tohon Reiskan pajalle laitettavaksi, niin pitäs sopia kulut siihen reiluun 250€
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  9.  
    Onko tietoa tän tai viime vuoden rengas testeistä?
    Pitäis etu tassu gsx-r 1000 vaihtaa vai onko mutuja kellään mikä ois hyvä tohon.
    Käyttö tarkoitus on: Ei juurikaan pitkiä matkoja vaan yleistä pyöritystä kaupungissa ja maakunta reissuja et pitoa pitäis olla.

Nykyinen rengas on pirelli tosi pehmeä seos mut en kuollaksenikaan muista mallia. Tyytyväinen olen pirelliin ollu ainakin vielä kahden kesän jälkeen vaihto kunnossa.

Mut heitelkää mietteitä mitä tonne alle kannattais laittaa.