Sivu: 32 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1303:sta
  1. #931
    Minulla on ollut Garmin Zumo 220 vehje 4 vuotta tangossa kiinni. Keväisin olen sen kiinnittänyt ja syksyllä pois. Touratechin lukittavassa telineessä.
    Myin sen pois ja hommasin muutama viikko sitten uuden navigaattorin, Garmin Zumo 340.
    Nyt laitoin telineeseen lukituksen, joten se uusi 340 navi ei lähde ilman työkaluja kävelemään tuosta ohjaustangosta.
    Kustannus oli Biltemasta alle 2 euroa, siis 6 mm vaijerilukko, jonka laitoin siihen vakionavipitimen irrotusnappulaan.
    Navilukko.jpg
    Pekka
  2. #932
    Käytetty Megamoto viimeviikolla 40 tkm huollossa, jossa samalla tehty parit takainkutsut
    (takavanteen laippa ja polttoainepumpun tiivisterenkaat vaihdettu).
    Huollon suoritti TK-Biketeam Oy.

    Niin ja itse lisäilin vähän sinistä...





    BMW HP2 Megamoto -07
  3. #933
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    No yritetään laittaa kuva, kun olen nyt taas maisemissa Viron reissun jälkeen.
    Nehän toimii, mutta tiedä sitten onko niistä mitään hyötyä, jotta muut näkisivat minut ajoissa ja pystyisivät arvioimaan nopeuteni ja etäisyyteni, joka tässä oli tarkoituksena.
    Linkki siihen mikä oli ajatus noilla lisävaloilla molemmilla sivuilla
    Katsokaa! Tuossa on ihan ajalteltavaa asiaa! Ovatko autoilijat puusilmiä vai johtuuko se luolamiehen luontaisesta kyvystä havaita vain liikettä!
    Tilasin ja sain postista viime viikolla samat LED-lamput myös, mutta en ole vielä asentanut. Kovin heppoiset tuntuu nuo sähköjohdot olevan, mahtaako kestää aikaa ja ajoa. Laitoitko jotain vahvistusta johtojen juureen?
    Mitä tuo lakikirja sanoo, voiko nuo asentaa? Joku neuvoi, että laita valot erillisen katkaisijan taakse, jolloin ne on työvalot ja jos virkaintoinen laillisuusvalvoja alkaa vaatia niitä pois, niin katkaisijasta vain ;-).

    Pistäpä kuva, miten ne asensit, kiitos.

    Terveisin,
    R 1100 RT
    BMW R 1100 RT
  4. #934
    Virittelin Gessuun jo 5:nen virranulosoton...(Taff Winter Coming soon...!)
  5. #935
    Lainaa kalevi52 kirjoitti Katso viesti
    Mitä tuo lakikirja sanoo, voiko nuo asentaa? Joku neuvoi, että laita valot erillisen katkaisijan taakse, jolloin ne on työvalot ja jos virkaintoinen laillisuusvalvoja alkaa vaatia niitä pois, niin katkaisijasta vain ;-).

    Pistäpä kuva, miten ne asensit, kiitos.

    Terveisin,
    R 1100 RT
    Katsastusmies aikanaan minua opasti, että "kaikkien ajoneuvossa olevien valojen on oltava toimivia ja laillisia". Eli lisävalojen inaktivoiminen katkaisijalla tai johdot irrottamalla ei piisaa. Viranomaisen vinkkelistä näennäinen yritys kiertää sääntöjä. Kokonaan toinen asia on, että ainakaan oman kokemuksen perusteella virkavaltaa ei kiinnosta kyllä (mukavaa) "pätkääkään" moottoripyörien lisä-, LED-, Xenon tai muutkaan valot. Ei tunnu kiinnostavan autojenkaan. Viime viikonloppuna ajelin Lahteen. Perässä tuli joku BMW-merkkinen teini-kotilo-vessa. Lippahattu oli varustanut ajovalot sinistä, valkoista ja PUNAISTA vuoroin vilkuttavin "enkelin silmin". Olivat vielä oikeasti kirkkaat ja huomiota herättävät. Vastaan tuli reisun aikana (ei motarilla) kaksi possu-autoa eikä kummassakaan näyttänyt aiheuttavan elettäkään. Jokainen leikkii valoilla tietty omalla vastuullaan ja eihän se vaadi kuin ensimmäisen poliisin, jolla on huono päivä/tekemisen puute.
    <p>2002-2014</p>
  6. #936
    Lainaa kalevi52 kirjoitti Katso viesti
    Tilasin ja sain postista viime viikolla samat LED-lamput myös, mutta en ole vielä asentanut. Kovin heppoiset tuntuu nuo sähköjohdot olevan, mahtaako kestää aikaa ja ajoa. Laitoitko jotain vahvistusta johtojen juureen?
    Mitä tuo lakikirja sanoo, voiko nuo asentaa? Joku neuvoi, että laita valot erillisen katkaisijan taakse, jolloin ne on työvalot ja jos virkaintoinen laillisuusvalvoja alkaa vaatia niitä pois, niin katkaisijasta vain ;-).

    Pistäpä kuva, miten ne asensit, kiitos.

    Terveisin,
    R 1100 RT
    Anteeksi, en ole saanut kuvaa laitettua.
    Heppoiset ne johtojutskat on. Viron reissulla, kun ajelin 160 km/h keskellä metsää suoralla tiellä, niin ne kai ottivat nokkiinsa tärinästä ja toinen valo meni pimeäksi.
    No nyt olen juottanut sen irronneen liitoksen kiinni ja laittanut kuumaliimaa kaikkiin liitoksiin sinne valojen sisälle tukemaan niitä virtaliitoksia. Tuntuu kestävän.
    Minulla on kanssa erillinen katkaisija noille valoille. Ei vielä ole kukaan poliisi kysellyt mitään vaikka ne ovat aina päällä.
    Avaa vaan se valojen takakansi ja kuumaliimaa sinne liitoksiin ihan reippaasti.
    Ei noi ole tehty näköjään endurohommiin.
    Pekka
  7. #937
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Virittelin Gessuun jo 5:nen virranulosoton...(Taff Winter Coming soon...!)
    HUH. Sulla loppuu laturista teho!
    Pekka
  8. #938
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    HUH. Sulla loppuu laturista teho!
    Nokuei, häätyshä kaima sunki tuo tiätää, (muistaa), et vaikka jokaisesta ulos 100w niin silti...
  9. #939
    Vaihtanut pois,kun en suoraa saanut myytyä ja pikkutohtori tuli tilalle.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  10. #940
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Minulla on ollut Garmin Zumo 220 vehje 4 vuotta tangossa kiinni. Keväisin olen sen kiinnittänyt ja syksyllä pois. Touratechin lukittavassa telineessä.
    Myin sen pois ja hommasin muutama viikko sitten uuden navigaattorin, Garmin Zumo 340.
    Nyt laitoin telineeseen lukituksen, joten se uusi 340 navi ei lähde ilman työkaluja kävelemään tuosta ohjaustangosta.
    Kustannus oli Biltemasta alle 2 euroa, siis 6 mm vaijerilukko, jonka laitoin siihen vakionavipitimen irrotusnappulaan.
    Navilukko.jpg
    Eikös tuo ole muuten vakio tankokiinnitys ? Semmonen säädettävä kuula systeemi ? Aukeaa vissiin ihan ilman työkaluja, ja navi lähtee sen siliäntein.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  11. #941
    Lainaa kane80 kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuo ole muuten vakio tankokiinnitys ? Semmonen säädettävä kuula systeemi ? Aukeaa vissiin ihan ilman työkaluja, ja navi lähtee sen siliäntein.
    Vaihdoin sen ison "käsimutterin" ja pultin kanssa lukitusaineilla varustettuihin normimuttereihin ja kuusiokolopulttiin.
    Pitää olla ainakin kunnon lenkkiavain ja kuusiokoloavain mukana, jos navin haluaa.
    Sama oli systeemi vanhassa Zumo 220 navissanikin ja se pysyi tangossa 4 vuotta kunnes myin sen.
    Pekka
  12. #942
    Lyhyenä nais ihmisenä olen joutunut 1200 gessua muokkaamaan laittamalla hyperpron lyhemmät jouset ja jo ennestään matalasta penkistä olen joutunut raapimaan täytettä pois. Ja turhamaisuuden huippuna kaikkiea muuta ulkonäöksellistä eli maalarille vein ne
    Vihertävän hopean harmaat sivukatteet joka maalasi ne keltaiseksi ja tänään tuli modattu penkki puolasta brodeerauksin. Ja onpahan komia.
  13. #943
    Kävin lohduttamassa pyörää pajalla. Siellä se oli vielä poikki ja odotti osia..
    R 1200R '08. ex R 1100RS '93
  14. #944
    Lainaa Umasuv kirjoitti Katso viesti
    Lyhyenä nais ihmisenä olen joutunut 1200 gessua muokkaamaan laittamalla hyperpron lyhemmät jouset ja jo ennestään matalasta penkistä olen joutunut raapimaan täytettä pois. Ja turhamaisuuden huippuna kaikkiea muuta ulkonäöksellistä eli maalarille vein ne
    Vihertävän hopean harmaat sivukatteet joka maalasi ne keltaiseksi ja tänään tuli modattu penkki puolasta brodeerauksin. Ja onpahan komia.
    ihan uteliaisuudesta, paljonko on naisella mittaa, kun gessulla liikkuu? meidän martta ei saa edes hondaa pidettyä pystyssä, kun on kuulemma liian korkea, siinä penkki muistaakseni vain 79cm..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  15. #945
    Lainaa kalevi52 kirjoitti Katso viesti
    Pistäpä kuva, miten ne asensit, kiitos.
    Terveisin,
    R 1100 RT
    Tuossa kuva kaikessa karuudessaan asennuksesta. Käytin siihen pakoputkiklemmaria, johon pulttasin välilevyn, johon taas ruuvasin valon kiinni.

    Valo.jpg
    Pekka
  16. #946
    165 cm pitkän toimintaa GS:n kanssa
    https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  17. #947
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ihan uteliaisuudesta, paljonko on naisella mittaa, kun gessulla liikkuu? meidän martta ei saa edes hondaa pidettyä pystyssä, kun on kuulemma liian korkea, siinä penkki muistaakseni vain 79cm..
    Mittaa löytyy vaatimattomat 161 cm mutta olen sen mallinen että raajat pitkät ja lyhyt selekä.nuo hyperprot madaltaa n.3 cm.laitan moposra kuvan kunhan opettelen että miten tänne sen saa laitettua
  18. #948
    Itse olen rakennellut omaa BMW R 850 R:ni vähin erin edes jonkilaiseksi "omaksi" kulkuneuvoksi.
    Alkuun oli vain sen oikean istuma-asennon hakemista muutamia vuosia sitten jolloin satulan takaosa alimmalle kohtaa ja eteen 6mm korotuspala jotta löytyisi se +½-pykälää alimmasta nostettuna. Samalla Wunderlich'n kautta jalkatappien madalussarjat, yms. pientä.
    Kun as ajoasento alkoi olla mukavan tuntuinen niin "repäisin" alta pois noi katit ja laitoin tilalle Remuksen pöntöt + jumpperoin nämä Motroni'n blugin suorille putkille jolla juutulla löysin sopivasti lisää tota keskialueen vääntöä jota lähdinkin etsimään.
    Jatkossa sitten jossain vaiheessa rälläköin poikka nämä orkkisvalojen sekä mittariston kanattajat jotta olisin saanut synnytettyä lisää tilaa tonne putkien väliin toiselle H4:lle.
    Kun noi valot olivat kohdillaan niin seuraavana piti synnyttää paikka naville jota varten tein kaksi pitempää erikoispulttia joilla sain asennettua tason RAM-kiinnikkeitä varten ohjaustangon välin mittariston taakse johon syötöt USP'a varten.
    Nyt mielessä väijyy ensivuoden projekteja varten toi John Gemin uusi lastu tonne boksiin jolla saisin ehkä jotain lisiä taas???
    Tänä lopusyksynä ajellaan ja tehdään enää joitain pikku säätöjä yms... joista viimeisenä on ollut sen CO-potikan oikean kohdan etsimistä kohdilleen perstuntumalla kun ei ole mittareita käyttää...
    Kun te enemmän näitä Bemareita säätäneet olette jo ehtineet kokeilla varmaan liki kaikkia juttuja niin onko antaa hyviä vinkkejä seuraaviin juttuihin mitä kannattaisi jatkossa kokeilla?
    tumaris
  19. #949
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti
    165 cm pitkän toimintaa GS:n kanssa
    https://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic
    Hyppääköhän pukilta aina valoissakin? Juuri katselin pienen miehen lähtöä isolla pyörällä. Veti käsipelillä pyörän pois parkkiruudusta, jotta pääsi liikkeelle.
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  20. #950
    Gaston Rahier oli 160cm ja voitti kaksi kertaa motocrossin maailmanmestaruuden ja kaksi kertaa R80GS:llä Paris Dakarin.
    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
  21. #951
    Purkanut vaihdelaatikon irti ja tilannut uuden. Myös takajarrua tuli säädettyä sopivammaksi omalle monolle. Jäi joutoaikaa niin laitoin vielä Ctekin pistokkeen pahan päivän varalle.
    BMW K1200S -07
  22. #952
    Mä laitoin just XR:n tavaratelineeseen Givin Monokey -alustan laukun kiinnitykseen. Melko helppo laittaa kiinni vaikka mitään virallisia kiinnityksiä ei olekaan olemassa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  23. #953
    Purkanut muoveja ja muita osia pois ja asentanut tilalle kaikenlaista valmista osaa, kuttaperkkaa ja itse tehtyjä metalliosia Untitled.jpg
    ?
  24. #954
    Tein pyörälleni 210.000 km huollon kerhollamme. BMW R1100GS.
    Siinä laturin hihnapyörää pyöritellessäni venttiilien säädössä huomasin, että laturin hihnassa on pieniä säröjä.
    Ai hitsi, koska hihna on viimeksi vaihdettu?
    No tarkistin kotona muistiinpanoista. 70.000 km sitten on vaihdettu.
    Huoltoaikataulun mukaan vaihtoväli on 60.000 km
    On siis jo korkea aika vaihtaa!
    Kuinkas tässä näin kävi?
    Huomenna haen Motonetistä uuden hihnan hintaan 7.90 € ja vaihdan sen oitis.
    Tuotenumero 30-4615.
    Pekka
  25. #955
    Tuossa tuo minun työmaa....
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  26. #956
    Lainaa Umasuv kirjoitti Katso viesti
    Tuossa tuo minun työmaa....
    On tosiaan komia.
    Pekka
  27. #957
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Tein pyörälleni 210.000 km huollon kerhollamme. BMW R1100GS.
    Siinä laturin hihnapyörää pyöritellessäni venttiilien säädössä huomasin, että laturin hihnassa on pieniä säröjä.
    Ai hitsi, koska hihna on viimeksi vaihdettu?
    No tarkistin kotona muistiinpanoista. 70.000 km sitten on vaihdettu.
    Huoltoaikataulun mukaan vaihtoväli on 60.000 km
    On siis jo korkea aika vaihtaa!
    Kuinkas tässä näin kävi?
    Huomenna haen Motonetistä uuden hihnan hintaan 7.90 € ja vaihdan sen oitis.
    Tuotenumero 30-4615.
    Mulla on Megamotossa laturin hihnan vaihtoväli 6 vuotta tai 40.000 km.
    Hihna jäi Biketeamin pojilta jostain syystä vaihtamatta 40.000 km:n huollon yhteydessä.
    No heti seuraavana arkipäivänä mainitsin asiasta ja mekaanikko vaihtoikin hihnan odottaessa.
    Kokonaiskustannukset tästä toimenpiteestä oli kohtuulliset 25,44€.
    BMW HP2 Megamoto -07
  28. #958
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    On tosiaan komia.
    Kiitos. Jos ei muuta niin on se ainakin pirteän näköinen
  29. #959
    Myin pois, keväällä uutta tilalle
    Ducati Streetfighter V4S

    Superduke 1290 x2
    BMW S1000RR
    Kawasaki Z1000 x2
    Kawasaki ZX10R x2
    Kawasaki ZX12R
    Honda CRF x5



  30.  
  31. #960
    Taisinpa juuri myydä pienemmän pois. Isompi on saanut olla melko rauhassa pergolankoristeena...
    DSC_0793_6.jpg
    ...
Sivu: 32 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen