Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Jovvain,,



    Voisihan noita kokeilla jotta matka joutuisi muutenki kuin ajosaappaiden kärjillä sekä kytkimen luistatuksella avustettuna mutta kun ongelma on tuo nastan pituus: 11mm ja jos ei palarengasta ole niin käy mielessä josko se ruuvinpää uppoaa liikaa...

    No sittenpä jos laitan alle sopivan pienen prikan jolloin ulkonema on isompi ~5mm ja sisään tunkeutuu se ~6mm

    Eikä ajeta tietenkään Yliperälle asti vaan t i l a p ä i s e e n käyttöön !

    Kokemuksia täällä ? Kurapyöräilijät kun vielä miettii... ootatuttaa...

  2. #2
    Sen verran kokemusta, että olin noita itsekin ostattelemassa ja sain tietää, että maksavat mansikoita ja banaaneja. Yhtäaikaa!
    Ne ihan ruuvinäköiset, missä on kuusiokanta ja kovapalakärki, menettävät kovapalat kovalla alustalla ajellessa..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  3. #3
    Kaverin pyörään (Dominator) ruuvattiin nappuloihin taakse 5 mm ja eteen 4 mm ruuveja.

    Akkukoneella vaan päältäpäin kiinni ja kanta pois. *

    En muista mallia, mutta wurthin valikoimasta ne oli ja pirun kovia, ei kunnolla jaksanu knipexeillä painaa poikki.

    Nyt 2. talvi renkaat alla, yksikään ei ole irronut, paljaalla asfaltilla ei oo kyllä ajettukaan.
    Lumella ja meren jäällä toimii hyvin. *

    Jos noita meinaa normi enskakummiin upotella, ei taida toimia. pitänee olla nappulat..



  4. #4
    On kokemusta yhdeltä talvelta mutta ihan nappulakumeissa.Pysyy kyllä kiinni ja kestää ihan hyvin asfaltillakin,ei ne enduronastatkaan kovin kauaa kestä kovaa pintaa kun ne on vinossa ja alkaa kaatuilla.Ovat vaan törkeän kalliita,se on totta.Pito on kohtuullinen,ei mantsanastan luokkaa jäällä mutta ne on kestävämmät kun se kärki on aika paljon isompi/tylsempi.

    Edit. Sitten kun se metalli on kärjen ympäriltä kulunut niin loppu on lähellä,ja on paha ottaa pois kun se irrotustyökalukaan ei enää pidä.Mutta ota ne pois kun kelit muuttuu,ne voi kyllä käyttää uudelleen.Kierre on kuin jääkairassa,ei ne uppoa sisäänpäin.

    Katso Best Grip,oiskohan Snellman Motosport,ja paikalliset Agrimarketit,niissäkin on noita.



  5. #5
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 17 2010,21:16) kirjoitti
    Sen verran kokemusta, että olin noita itsekin ostattelemassa ja sain tietää, että maksavat mansikoita ja banaaneja. Yhtäaikaa!
    Ne ihan ruuvinäköiset, missä on kuusiokanta ja kovapalakärki, menettävät kovapalat kovalla alustalla ajellessa..
    Siis tuollaisetko?

    Ainakaan tuolla eivät nyt ihan älyttömän kalliilta vaikuta ja luulisi noiden tulevan tännekin asti jokseenkin järjellisillä kuluilla.
    Arttu
  6. #6
    Olikos buimurissa toispuoleinen swingi? Sikälimikäli oli, on hong-kong tavarataloissa lumiketjutarjous menossa...
    --Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
    (-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)

    Gas Gas EC 300
    Kawa z750
  7. #7
    Lainaa (ArttuH @ Maalis. 20 2010,21:56) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 17 2010,21:16) kirjoitti
    Sen verran kokemusta, että olin noita itsekin ostattelemassa ja sain tietää, että maksavat mansikoita ja banaaneja. Yhtäaikaa!
    Ne ihan ruuvinäköiset, missä on kuusiokanta ja kovapalakärki, menettävät kovapalat kovalla alustalla ajellessa..
    Siis tuollaisetko?

    Ainakaan tuolla eivät nyt ihan älyttömän kalliilta vaikuta ja luulisi noiden tulevan tännekin asti jokseenkin järjellisillä kuluilla.
    Ei, kun tällaiset.

    Kovakärkinastat.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  8.  
  9. #8
    Ihan offtopic, mutta kerron kumminkin. Nimittäin ostin toissa talvena kumikorjaamolta muutamia tapaturmaisesti rikkoontuneita auton nastarenkaita, joissa oli vielä nastat kunnossa. Vipusin niistä nastat irti ja istutin omatekoisilla työkaluilla uudelleen mökkitraktorini renkaisiin. Pito jäätiköllä on nyt ihan eri maailmasta vaikka nastat ei tuon kummempia olekaan.

    Toimiskohan sama idea mopetin renkaisiin? Taidanpa kokeilla Niepriin....