Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Kyselinkin aiheesta jo toisaalla tällä foorumilla mutta jos tämä tavoittaisi täällä isomman vastausten tulvan.

    Eli harmaita hiuksia aiheuttaa viimeaikaiset tapahtumat.
    Pyörä- 04 Sv 1000, tuotu Belgiasta. Teho pyörässä pitäisi olla se 89 kw, nyt sain postissa katsastustodistuksen, jonka mukaan teho 78 kw.

    Eräältä avuliaalta forumistilta sainkin jo hiukan apuja, eli kyseessä saattaisi olla ecu:n kautta tehty rajoitus, kuvan mukaan ecun pin 25 menee piuha, joka saattaisi olla ns "kakkostehokartan" maapiuha.Tämän katkaisemalla pyörästä tulisi 89kw. Pyörä sijaitsee 300 km päässä kotoa talviunilla joten paikanpäälle en juuri nyt pääse, mutta ecua tarkastelemalla saisin selville onko kyseessä ns."Ranskalainen" ecu, jolla fransmannit tehoa rajoittavat. Eri foorumeilla on laidasta laitaan tietoa että mikä piuha pitäisi katkoa, johan tässä menee järki.
    Onko kenelläkään tästä varmaa tietoa? Ideana tässä nyt kuitenkin on se , että joka tapauksessa penkitysaika pitää varata ja paikanpäällä sitten katkoa piuha / piuhoja ja savun hälvettyä todetaan vahingot.
    - 01 YZF 1000R Thunderace
  2. #2
    mulla on ihan varma tieto. se 25 on oikea.

    todistettu viime kesänä kahdelle eri pyörälle samassa tehopenkissä. molemat ovat turun seudulla ja molemmat oli tuotu alunperin belgiasta.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  3. #3
    aivan mahtava homma, ei tarvitse heti ensimmäisenä pyörää atomeiksi purkaa. Kiitos vastauksesta, kovaa ajoa sitten vaan!
    - 01 YZF 1000R Thunderace
  4.  
  5. #4
    Lainaa (kahvaaja @ Maalis. 11 2010,18:57) kirjoitti
    kyseessä saattaisi olla ecu:n kautta tehty rajoitus
    nämä kuristetaan vaihtamalla boksi. Ja boksissa pitäisi lukea sen varaosanumero. Jonka avulla taasen selkiytyy, minkä tehon antava boksi on kyseessä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä