Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa, ettei Rukan takuu kyllä aina toimi niin kuin täällä hehkutetaan. Eikä kyllä laatukaan päässyt häikäisemään! 120 euron hanskat kestivät yhden kauden ja kangas rikkoutui sieltä mistä sen ei ainakaan luulisi rikkoutuvan... en kokeile toista ko. firman tuotetta... pa&ka laatu.(tiiikeri @ Maalis. 14 2010,19:35) kirjoitti
Tarkkana kannattaa olla mihinkä rahansa laittaa.
-
No kysyitkö Rukalta, miten takuu vastaa niiden hanskojen kohdalla?(ukko @ Maalis. 17 2010,19:23) kirjoitti
Hanskoissa Rukka on kieltämättä tuoreempi tekijä kuin moni muu. Niiden perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä muista tuotteista.
Tjaa...kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta tokihan voi olla valmistus-tai suunnitteluvirhe kyseessä. Takuuhan Rukalla hanskoissa on 2 vuotta, joten todellakin kiinnostaisi tietää, mistä syystä ja millä lailla takuuasian hoitaminen ei ole tyydyttänyt, jos hanskat kerran ovat vain yhden ajokauden vanhat...(ukko @ Maalis. 17 2010,19:23) kirjoitti
Omakohtaiset ja useimpien täälläkin ORG:illa pyörivien kokemukset Rukan takuuasioiden hoidosta on pääosin pelkästään positiiviset.
-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
Tungenpa ketjuun suositellen IXS pukua, itsellä takana nyt 2 kautta puvulla ja ainakin viime syksynä vielä piti veden ulkopuolella. Ekan kauden jälkeen korjautin takuisiin takin ja housut yhdistävän vetoketjun, mutta muuten on olleet hyvät ja hinta on varsin kohtuulinen verrattuna Rukkaan tai muihin vastaaviin ns. laatumerkkeihin.No takuu tuossa puvussa on sen 2 vuotta joten kait se alkaa nyt sitten vuotamaan![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Siis onko IXS:lläkin vedenpitävä nahka-asu?(pepper @ Maalis. 20 2010,09:44) kirjoitti
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
"Olen enemmän tykästynyt *coreen tai *näihin uusiin nahkavermeisiin jotka pitävät veden.."(sarkka @ Maalis. 20 2010,22:01) kirjoitti
Ei kait tuossa pelkistä nahoista ollut kyse *
Edit. Ja siis on, Ixs Inari
paskapuhetta mutta otan sen silti...
fiksun näköinen, järkevän hintainen.(pepper @ Maalis. 21 2010,11:51) kirjoitti
Onko kellään tuosta IXS Inarista käyttökokemuksia?
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
voipi olla että noita Halvarssoneja on vaikea saada suomesta, ainakaan tampereen heinolla ei tiedetty noista mitään. jofaman vähän vastaavia puolinahkoja oli ja sellaiset byysat tarttuikin mukaan. tähänastisen olohuonetestailun perusteella jofama frej vaikuttaa hyvältä, mutta varmaan nuo halvarssonit on laadukkaammat jne (hintaakin toki enemmän)
FZ1-N
Treellä edustavat Bike World ja RM Heino. Outoa siis elleivät Heinolla tienneet mitään asiasta.(mango @ Maalis. 22 2010,17:49) kirjoitti
Itse ostellut JKL Kuvalta ja Hki House of Bikes -liikkeistä.
Jälkimmäisessä erittäin hyvin malleja ja kokoja aina ollut esillä. Ensimmäisessä minä olen aina saanut niin hyvän palvelun että ei ole koskaan haitanntu vaikkei hyllyssä heti sopivaa ole ollutkaan.