Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
    Lainaa (ts18056 @ Maalis. 15 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Maalis. 15 2010,15:22) kirjoitti
    Eikös tuon bonushomman saa toimimaan sillain, että laitat poikasi pyörän haltijaksi.
    Jos poika vaihdetaan haltijaksi, joutuu poika ottamaan siihen uuden vakuutuksen, noita mun vakuutuksella kerättyjä bonuksia ei siihen saa mitenkään siirrettyä. Bonusten siirto onnistuu vain puolisoiden välillä, eikä tässä oikein sukurutsaan voi ryhtyä
    Joo tottahan tuo. Teidän olisi pitänyt jo alunperin laittaa poika haltijaksi. Jospa tästä olisi vinkkiä jollekin muulle..

Mahdollisesti näissä jutuissa voi myös kikkailla hieman. Minäkin omistan auton, jonka haltijana on yritys jossa olen osakkaana. Näin siksi, että yrityksen nimissä olevaan vakuutukseen sai bonuksia jo alkuun ihan toiseen malliin..

S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2.  
    Toimii hyvin jos on kaksi ei "niuhaa" kaveria. Mulla oli kaverin kanssa yksi pyörä kimpassa ja molemmat sai ajaa niin paljon sinä kesänä kuin tarvis. Kulut puoliksi, ajo sitten 1000 tai 10000tkm kesässä. Tankki oli täynnä tai tyhjä, ihan miten nyt sattu. Perus idea että viikko kerrallaan mutta käytännössä aina toisella jotain menoa ja reissuja viikoilla niin että ajeltiin vähän miten sattui. Voisin periaatteessa lähteä uudelleenkin mutta en näe nyt siitä mitään hyötyä, mopoilu kun on niin halpaa jo muutenkin Haittana ehkä tunne ei ollut pyörän suhteen aivan samanlainen kuin täysin omien kanssa, mutta ajon kannaltahan sillä ei ole väliä.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12