mistä kyykkypyörä kannattaa kiinnittää edestä kun käytössä ei ole kahvaliinnoja? Pitäis mopo kohta noutaa ja ei ole ennen tullut kuljeteltua.
GSX-R 1000 K9
Liinat alakolmion ympäri molemmilta puolilta
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Osta neljä liinaa (n.10,-€ jostakin "kiinakaupasta") kaksi niistä kahvoihin, etupää alas, toisilla kahdella takajalkapappien kiinnityksistä veto taakse/sivulle. Siinä se pysyy niinkuin p...ka Junttilantuvan seinässä.(yamapower @ Maalis. 14 2010,10:51) kirjoitti
joo, alakolmion päältä kummaltakin puolelta oma liina, mutta ei välttämättä onnistu katteista riippuen ja jos kärrystä puuttuu lavan sisäpuoleiset lenkin, niin ei onnistu.
jos on helpot sivukatteet, niin ottaa pois ne sivukatteet.
missään nimessä hihna ei saa nojata katteeseen vähässäkään määrässä, maalit lähtee samantien kun ajat 100metriä.
takahihnan voi laittaa takatapeista läpi, tai takarenkaan päältä. ei lennä pyörä auton yli, jos tulee kolari.
jotkut pyörät/ducatit, pystyy kyllä sitomaan rungostaankin.
paras olis olla joku lankkuviritys etupyörälle, ettei se lipsu sivusuunnassa.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Noi on kyllä ihan ehdottomat!! Takapyörille suositeltavaa myös....(jaket @ Maalis. 14 2010,11:01) kirjoitti
Honda CBR1100XX
Mulla on pysyny pakussa hienosti yhdellä liinalla kun pistää eturenkaan oikealle käännettynä etuseinää vasten ja seisontajalalle.Sit koneen korvakkeesta liina vasemman etunurkan kiinnityspisteeseen!Niin ja sit vaihde päälle ja nipparilla etujarru lukkoon
YZF1000R
Ite olen vetänyt tuhansia kilometrejä jos jonkun näköisä pyöriä eikä se etupyörä vielä ole lipsahtanut vaikkei mitään tukia ole ollutkaan. Käryssä kyllä ne sisäpuoliset sidontalenkit on ehdottomat.(jaket @ Maalis. 14 2010,11:01) kirjoitti
Kyllä mä olen vetänyt kärryn runkoon ja lavan ulkopuolisiin lenkkeihin vastaavalla tavalla pyörän kiinni ja on pysynyt mukana(jaket @ Maalis. 14 2010,11:01) kirjoitti
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Africa Twin:iä kun kärryllä rahdattiin uuteen kotiin niin vaikka etuhaarukka oli puristettu ja liinan räikällä vedetty niin silti eturengas lipsui hieman sivusuuntaisesti, pysyi kuitenkin pystyssä. Liinat eivät muistaakseni olleet alakolmiossa kiinni, jostain rungosta/kaatumaraudoista edessä. AT:ssä on kuitenkin aika pitkä jousto, ja öljyt saattoi olla vanhahkot..(petebandit @ Maalis. 14 2010,13:48) kirjoitti