Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 136:sta
  1. #31
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 15 2010,07:29) kirjoitti
    Pari myyntihintaa talvelta..
    Hieno ja hyvä 38tkm ajettu -03 ruisku R1 hinta oli tasan 5000€...oli uudehkot renkaat, ketjut ja rattaat.
    GSX1000R K5 ajettu 6200 km! (löytö), hinta 8400€, ostin-myin ja paras hinta millä se vielä meni oli 11900€.
    Tosta R1 myyntihinnasta voi tehdä muutaman johtopäätöksen,joko myyjä on saanut sen aikoinaan suht edullisesti Suomesta ja ottaa takkiinsa sen 1000 euroo, tai pyörä on ostettu ulkomailta ja myyjä saa omansa takaisin vaikkakin myy sen jopa yli 3 ke halvemmalla kuin muut. Tai, sitten myyjällä on todella akuuttinen rahantarve, työttömyys,avioero, ym mukavaa. Meinaan sen verran alhainen toi 5 ke on ettei voi muuta ajatella. Tai ,sitten on todella varakas eikä mikään 2-3 ke vaikuta/tunnu missään. Olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan voi tehdä hyvätkin kaupat.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  2. #32
    Lainaa (bombertore @ Maalis. 15 2010,10:33) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 15 2010,07:29) kirjoitti
    Pari myyntihintaa talvelta..
    Hieno ja hyvä 38tkm ajettu -03 ruisku R1 hinta oli tasan 5000€...oli uudehkot renkaat, ketjut ja rattaat.
    GSX1000R K5 ajettu 6200 km! (löytö), hinta 8400€, ostin-myin ja paras hinta millä se vielä meni oli 11900€.
    Tosta R1 myyntihinnasta voi tehdä muutaman johtopäätöksen,joko myyjä on saanut sen aikoinaan suht edullisesti Suomesta ja ottaa takkiinsa sen 1000 euroo, tai pyörä on ostettu ulkomailta ja myyjä saa omansa takaisin vaikkakin myy sen jopa yli 3 ke halvemmalla kuin muut. Tai, sitten myyjällä on todella akuuttinen rahantarve, työttömyys,avioero, ym mukavaa. Meinaan sen verran alhainen toi 5 ke on ettei voi muuta ajatella. Tai ,sitten on todella varakas eikä mikään 2-3 ke vaikuta/tunnu missään. Olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan voi tehdä hyvätkin kaupat.
    Suomipyörä, lieneekö sillä jollekin merkitystä. Sanoisin tässäkin tapauksessa.. olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Pyynti 6300. Koetti viimeiseen asti saada enemmän mutta olin luvannut sen viis tonttua eikä ollut yhtään enempää antaa... käteistä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  3. #33
    gsx-r 1000 k3, pari naarmua ja koneella ajettu 14 tkm pyörällä 50 tkm. ehkä 5000e mopo, en tiä...
  4. #34
    zx-9r vm-03. Ajettu 21tkm. Todella asiallisessa kunnossa. 7.2k€?

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  5. #35
    Lainaa (Kw@@kku @ Maalis. 15 2010,12:34) kirjoitti
    zx-9r vm-03. Ajettu 21tkm. Todella asiallisessa kunnossa. 7.2k€?
    reilusti alle 5k€, IMO.
  6. #36
    Lainaa (Kw@@kku @ Maalis. 15 2010,12:34) kirjoitti
    zx-9r vm-03. Ajettu 21tkm. Todella asiallisessa kunnossa. 7.2k€?
    Tullin mahtihintajärjestelmä on järjestelmä jota päivitetään koko ajan. Pyyntihinta perustuu ilmoituksiin joita netistä löytyy. Myyntihinnasta on laskettu käteisalennukset (löysät) pois. Järjestelmä on virallinen jossa ei ole tunnearvoa mukana.

    Jos Kawasi ensimmäinen käyttöönottopäivä 15.05.2003 ja 21tkm mittarissa niin:
    Yleinen pyyntihinta(€) 6428
    Yleinen myyntihinta(€) 4928
  7. #37
    Mitä te pyydätte ja vähintään 500 euroa siitä pois. Mitä liike pyytää ja vähintään 1200 euroa siitä pois.
  8. #38
    Onneksi ei ole pakko myydä

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  9. #39
    Lainaa (maketku @ Maalis. 15 2010,12:41) kirjoitti
    Lainaa (Kw@@kku @ Maalis. 15 2010,12:34) kirjoitti
    zx-9r vm-03. Ajettu 21tkm. Todella asiallisessa kunnossa. 7.2k€?
    reilusti alle 5k€, IMO.
    Juuri näin! Itsekään en ikinä maksais 7 vuotta vanhasta "tusina" moposta yli 5k euroa. Vaikka ois missä kunnossa.
    Varmaan omasta saattas saada sen 7-8k eskoo. Tämä oli vaan oma toteamukseni, eikä naljailua!
    Mutta kukapa sitä omasta kullasta ilmatteeksi luopuisi!
    Honda nsr 125- 01
    Honda cb 900f hornet- 04
    Suzuki Hayabusa- 06
    "Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa"
    "Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen"
  10. #40
    Yamaha FZS600 vm.2002 23000km lykitty 3500€. Tollane tuli tos joulukuus ostettuu. Ei iha posketon hinta mu mielest ollu, ehkä aikast käypä??
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  11. #41
    Realihintoja on kaksi, myynti- ja ostohinta/hyvityshinta, niiden erotuksella kauppias yrtittää itseään elättää
  12. #42
    Pyytäisin 17500€. Tinkaamalla tuon sais ehkä vähän halvemmalla, mutta sitten raksin irti mm. Öhlinsit, ThunderMaxin, Cobran putkiston, hienot jalkatapit, jotka kaikki mun on helppo myydä etiäpäin...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  13. #43
    Vois olla aika vaikeaa löytää tilalle alle 12tkm ajettu, ehjä, merkkihuollettu, ei-punainen, ei-sininen, kaatumaton 07-08 -vuosimallin Rykkönen ensimmäiseltä omistajalta. Sellainen pitäisi jostain hevontuutista kuitenkin kipaista ja jotta varmasti löytyisi, niin 12500e pitäisi varata näköjään rahaa + junalippu ~100e. Eli se on pyynti. 12600e. Ei puhettakaan, että yhtään alle, kun kohtahan tuo on kevät ja pitää päästä ajamaan.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  14. #44
    Kaveri osti juuri uuden -08(?) 750 gixerin 12,5 t€ käteisellä ilman vaihtopyörää viralliselta maahantuojalta.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  15. #45
    Mun Millen reaalihinta, kun ei ole pyörä edes myynnissä, on nyt noin 12500e +/- 500e. Onhan se suhteellisen kallis, mutta toisaalta erittäin vähän ajettu.

    Aprilia RSV R 1000 vm. 2006, käyttöönotto 2008 ja ajettu 3200km. Viralliselta maahantuojalta 1 omistaja ennen mua (joka ajoi sen 1700km) huollettu ostopaikassa 2x ja melko virheetön. Kahdet äänenvaimentimet löytyy ja uusi takaratas (+2) on paikoillaan.



    Retired
  16. #46
    Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 16 2010,11:44) kirjoitti
    Mun Millen reaalihinta, kun ei ole pyörä edes myynnissä, on nyt noin 12500e +/- 500e. Onhan se suhteellisen kallis, mutta toisaalta erittäin vähän ajettu.
    Uusi ajamaton täydellä takuulla maksaa noin 13t€ niin vaikea kuvitella että joku ostaisi 4 vuotta vanhan ( vaikkakin vähän ajetun ) käytännössä samalla hinnalla.

    Monella tuntuu olevan sitä tunnearvoa paljon pelissä mukana ja se näköjään nostaa oman rakkaan pyörän "arvoa".

    Lisäksi usein myyntiargumenttien "virheetön" ja "hyvin pidetty" katsotaan nostavan oman pyörän arvoa vaikka tuo on mielestäni se normaali tilanne joka ei suinkaan nosta hintaa, ennemminkin niin että jos se ei ole "virheetön" ja "hyvin pidetty" niin hinta vastaavasti laskee yleiseen hintatasoon verrattuna.
  17. #47
    Minusta on hauskinta luettavaa nämäilmoitukset joissa on kerrottu tähän tyyliin.
    Sit jos tää eii mee niisit mä Ajan ite nöööön
    todellisuudessa tilanne on vaan se että Usein on myytävä siihen hintaan minkä siitä saa
    loppujen lopuksi mopo viedään kaniin jobbarille kun myyntiaika on loppu.
    Ei edes yritetään myydä hieman kalliimmalla kuin mitä jobbarit tarjoaa.
    Pidetäänkö sellasella tyylillä jotain kulisseja pystyssä vai mikä on.
    SUZUKI B-KING
  18. #48
    pyörän todellinen hintahan on se mitä joku suostuu sinulle siitä maksamaan..vanhoilla pyörillä aivan poskettomat pyynnit! -80 luvun pyörillä pyydetään paria tonnia ja -04/06 muutaman tonnin ajettuja 600/750 modernia ruiskupeliä saa 4-5 tonnilla!
  19. #49
    Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 16 2010,11:44) kirjoitti
    Mun Millen reaalihinta, kun ei ole pyörä edes myynnissä, on nyt noin 12500e +/- 500e. Onhan se suhteellisen kallis, mutta toisaalta erittäin vähän ajettu.

    Aprilia RSV R 1000 vm. 2006, käyttöönotto 2008 ja ajettu 3200km. Viralliselta maahantuojalta 1 omistaja ennen mua (joka ajoi sen 1700km) huollettu ostopaikassa 2x ja melko virheetön. Kahdet äänenvaimentimet löytyy ja uusi takaratas (+2) on paikoillaan.
    Valitettavasti vertailukohtana käytetään usein noita harmaatuojien a la ee-speed hintoja käytettyjen tapauksessa. Tietty niissä ei 4 v takuuta eli jos sulla sellainen on niin sitten voipi oikeasti näkyä myös laskennallisessa pyynnissä. Käytetty on käytetty, vaikka olisi kuinka vähän käytetty.
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  20. #50
    Lainaa (harttana @ Maalis. 16 2010,14:18) kirjoitti
    pyörän todellinen hintahan on se mitä joku suostuu sinulle siitä maksamaan..vanhoilla pyörillä aivan poskettomat pyynnit! -80 luvun pyörillä pyydetään paria tonnia ja -04/06 muutaman tonnin ajettuja 600/750 modernia ruiskupeliä saa 4-5 tonnilla!
    Ei pyörän hinta alene lineaarisesti kohti nollaa. Ajokuntoisesta pyörästä saa aina sen 1-2 tonnia, koska aina joku haluaa mahd.halvan pelin. Joidenkin hinnat alkaa jopa nousta jossain vaiheessa, esm. 80-luvun "Möhkö"-Kawat 7 tonnin pyynteineen, sama tuutit tai muut klassikot. Jollekin vanhassa pyörässä voi olla sellasta mitä ei uudemmissa ole. Harvinaisuusarvoa ainakin.

    Vaikka "oikea" hintahan ostajan ja myyjän välinen sopimuskysymys.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  21. #51
    Onko aprilliassa 4 v takuu
    SUZUKI B-KING
  22. #52
    Lainaa (Utah @ Maalis. 16 2010,16:24) kirjoitti
    Lainaa (harttana @ Maalis. 16 2010,14:18) kirjoitti
    pyörän todellinen hintahan on se mitä joku suostuu sinulle siitä maksamaan..vanhoilla pyörillä aivan poskettomat pyynnit! -80 luvun pyörillä pyydetään paria tonnia ja -04/06 muutaman tonnin ajettuja 600/750 modernia ruiskupeliä saa 4-5 tonnilla!
    Ei pyörän hinta alene lineaarisesti kohti nollaa. Ajokuntoisesta pyörästä saa aina sen 1-2 tonnia, koska aina joku haluaa mahd.halvan pelin. Joidenkin hinnat alkaa jopa nousta jossain vaiheessa, esm. 80-luvun "Möhkö"-Kawat 7 tonnin pyynteineen, sama tuutit tai muut klassikot. Jollekin vanhassa pyörässä voi olla sellasta mitä ei uudemmissa ole. Harvinaisuusarvoa ainakin.

    Vaikka "oikea" hintahan ostajan ja myyjän välinen sopimuskysymys.
    Tuo on ihan totta.Ehjän vanhemman pyörän hinta käytännössä nousee koko ajan,hitaasti mutta varmasti.Tuo Möhkö on sikäli hyvä esimerkki että sen arvo ei ole missään vaiheessa sukeltanut niinkuin oli esim. tuuttien laita jossain vaiheessa.Niitä oikeasti vanhoja,20-60 luvun laitteita kun ei vaan ole kaikille halukkaille.Ja ainakin minulle ne olisivat aivan liian kalliita hankkia.Itselläni on muutamia vanhempia pyöriä,osan arvo on noussut tasaisesti pyyntihinnoista päätellen,osaa ei edes näy juurikaan olevan kaupan ja loppujen arvo lienee suurinpiirtein sama niinkauan kun ne ovat ehjiä.

    Tälläkin foorumilla on esitelty useita pyöriä joiden arvoon ei juuri ikä ja kilometrit vaikuta,pikemmin noususuunta on varmaa.Ne jotka ovat nyt siinä kahden-kolmenkympin iässä voivat katsella sitten kuuskymppisinä niitä pyöriä joilla aloittivat ja muistella kuinka halpoja ne olivat silloin.... ja ihmetellä miten noi hinnat on noin nousseet.
  23. #53
    Lainaa (Utah @ Maalis. 16 2010,16:24) kirjoitti
    Lainaa (harttana @ Maalis. 16 2010,14:18) kirjoitti
    pyörän todellinen hintahan on se mitä joku suostuu sinulle siitä maksamaan..vanhoilla pyörillä aivan poskettomat pyynnit! -80 luvun pyörillä pyydetään paria tonnia ja -04/06 muutaman tonnin ajettuja 600/750 modernia ruiskupeliä saa 4-5 tonnilla!
    Ei pyörän hinta alene lineaarisesti kohti nollaa. Ajokuntoisesta pyörästä saa aina sen 1-2 tonnia, koska aina joku haluaa mahd.halvan pelin.
    Ei alene ei. Hyvin vaikea ymmärtää, miten pari tonnia voisi olla poskettomasti liikaa ehjästä moottoripyörästä, kun mietitään, mitä se sisältää ja mitä sillä voi tehdä. Joilleki meistä kaksipyöräinen tarkoittaa vapautta, tuoksuja, hyvää fiilistä, harrastusta, muistoa jostain tai vaikka kakkosajoneuvoa. Jo pelkästään näiden vuoksi jossain määrin ajokelpoisella romulla on joku arvo. Enemmän kuin sillä ajokelvottomalla romulla, jolla silläkin on jotain arvoa.

    Rengassetin hinta on sama pyörän iästä riippumatta, jos tarvittavat renkaat on samaa tyyppiä. Mitä lie katupyörään halvimmillaan 200e tasoa. Ketjut ja rattaat 100e tai enemmän. Öljynvaihtokin voi olla tehtynä - filsusta ja ölpistä joku kymppi. Jarrupalat eteen ja taakse vaikkapa 50e. Nämä ovat esimerkkejä lisäarvosta eikä mikään käytetyn moottoripyörän myyntivaiheen perustasoa. Edelleen muistutan, että se näiltäkin osin huonossa kunnossa oleva mp ei ole yleensä arvoton, vaikket sinä hyvä kanssamotoristi koskisi kyseiseen pyörään pitkällä kepilläkään. Siispä - siihen ko ajoneuvon perusarvoon verrattuna nämä tuovat helposti satoja euroja lisäarvoa.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  24. #54
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 16 2010,16:07) kirjoitti
    Valitettavasti vertailukohtana käytetään usein noita harmaatuojien a la ee-speed hintoja käytettyjen tapauksessa. Tietty niissä ei 4 v takuuta eli jos sulla sellainen on niin sitten voipi oikeasti näkyä myös laskennallisessa pyynnissä. Käytetty on käytetty, vaikka olisi kuinka vähän käytetty.
    2v. takuu joka loppuu siis 15.4.2010. Onhan tuossa 1300e hinnassa eroa. Noin 430e / 1000km hinta laskenut jo ja käytännössähän tuo on 2008 mallia, koska mitään muutoksia ei värityksiä lukuun ottamatta ole tullut 06 jälkeen. Itse tekemilleni muutoksille (vaimentimet yms.) en mitään hintaa laskenutkaan.

    Itehän maksoin tuosta laskennallisesti (1700km ajettuna) noin 13te viime syksynä enkä pitänyt summaa pahana. Tosin vaihtopyörän annoin ja rahaa käytin hyvin vähän sen lisäksi.

    Eikä sillä niin väliä ole muutenkaan, pyörä on velaton joten jos sopivaa kauppaa ei eteen tule niin ajelen tuolla kyllä kernaasti itsekin vielä muutaman kauden. Sitten sen hintakin alkaa olemaan jo ihan eri luokkaa.

    Edit: Ja ennen kuin aletaan enempää kinaamaan siitä, että onko tuo sellainen hinta minkä tuosta italiattaresta saisi, niin muistuttaisin ketjussa kysytyn, että mikä on myyjän oma päivän hinta pyörälle. Alle 12te:n en tuota myisi nyt ja mieluummin tarttis saada se +500e, joten se nyt sitten on se päivän hinta.



    Retired
  25. #55
    Lainaa (mjtee @ Maalis. 16 2010,18:25) kirjoitti
    Lainaa (Utah @ Maalis. 16 2010,16:24) kirjoitti
    Lainaa (harttana @ Maalis. 16 2010,14:18) kirjoitti
    pyörän todellinen hintahan on se mitä joku suostuu sinulle siitä maksamaan..vanhoilla pyörillä aivan poskettomat pyynnit! -80 luvun pyörillä pyydetään paria tonnia ja -04/06 muutaman tonnin ajettuja 600/750 modernia ruiskupeliä saa 4-5 tonnilla!
    Ei pyörän hinta alene lineaarisesti kohti nollaa. Ajokuntoisesta pyörästä saa aina sen 1-2 tonnia, koska aina joku haluaa mahd.halvan pelin.
    Ei alene ei. Hyvin vaikea ymmärtää, miten pari tonnia voisi olla poskettomasti liikaa ehjästä moottoripyörästä, kun mietitään, mitä se sisältää ja mitä sillä voi tehdä. Joilleki meistä kaksipyöräinen tarkoittaa vapautta, tuoksuja, hyvää fiilistä, harrastusta, muistoa jostain tai vaikka kakkosajoneuvoa. Jo pelkästään näiden vuoksi jossain määrin ajokelpoisella romulla on joku arvo. Enemmän kuin sillä ajokelvottomalla romulla, jolla silläkin on jotain arvoa.

    Rengassetin hinta on sama pyörän iästä riippumatta, jos tarvittavat renkaat on samaa tyyppiä. Mitä lie katupyörään halvimmillaan 200e tasoa. Ketjut ja rattaat 100e tai enemmän. Öljynvaihtokin voi olla tehtynä - filsusta ja ölpistä joku kymppi. Jarrupalat eteen ja taakse vaikkapa 50e. Nämä ovat esimerkkejä lisäarvosta eikä mikään käytetyn moottoripyörän myyntivaiheen perustasoa. Edelleen muistutan, että se näiltäkin osin huonossa kunnossa oleva mp ei ole yleensä arvoton, vaikket sinä hyvä kanssamotoristi koskisi kyseiseen pyörään pitkällä kepilläkään. Siispä - siihen ko ajoneuvon perusarvoon verrattuna nämä tuovat helposti satoja euroja lisäarvoa.
    Ei uudet öljyt, jarrupalat tms.kulutusosat tuo mitään lisäarvoa parin tonnin pyörälle. Kulutusosat on toimivassa, ajettavassa pyörässä oltava kunnossa, pyörän hinnsta riippumatta. Parin tonnin pyörä on siitä "huono" että jos siihen iskee tonnin vika niin remonttiin käytettyä tonnia ei saa takaisin myyntihetkellä, se on edelleen se parin tonnin pyörä. Lisävarusteet maksaa hankittaessa jotakin mutta myyntihetkellä niidenkin arvo on monasti vähäinen parin tonnin laitteessa. Monessa halvemmassa pyörässä on enemmän käyttöarvoa kuin myyntiarvoa.
  26. #56
    Joo siis kun mul on täs viri viri ja vielä tööt niin mä kyl ajattelin pitää saada enemmänku muist ja hei kato voin aina ajaa ite nöööön
    miksi sitten myydä jos ajaa iteniihqy nöööööööön
    SUZUKI B-KING
  27. #57
    Lainaa (AF-1 @ Maalis. 16 2010,19:11) kirjoitti
    ...ja hei kato voin aina ajaa ite nöööön *
    miksi sitten myydä jos ajaa iteniihqy nöööööööön *
    En tiedä viittaatko tällä mun viesteihin, mutta eihän tämä olekaan mikään myyntiketju. Ei mun pyörä ole nettimotossa myynnissä, eikä sinne ole tulossakaan. Eli en mä ainakaan tähän ketjuun hintaa laittanut sillä ajatuksella, että puhelin olisi hillittömästi soinut samantien ja kilpaa porukka hakisi pois pyörää multa.
    Retired
  28. #58
    Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 16 2010,18:43) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Maalis. 16 2010,16:07) kirjoitti
    Valitettavasti vertailukohtana käytetään usein noita harmaatuojien a la ee-speed hintoja käytettyjen tapauksessa. Tietty niissä ei 4 v takuuta eli jos sulla sellainen on niin sitten voipi oikeasti näkyä myös laskennallisessa pyynnissä. Käytetty on käytetty, vaikka olisi kuinka vähän käytetty.
    2v. takuu joka loppuu siis 15.4.2010. Onhan tuossa 1300e hinnassa eroa. Noin 430e / 1000km hinta laskenut jo ja käytännössähän tuo on 2008 mallia, koska mitään muutoksia ei värityksiä lukuun ottamatta ole tullut 06 jälkeen. Itse tekemilleni muutoksille (vaimentimet yms.) en mitään hintaa laskenutkaan.

    Itehän maksoin tuosta laskennallisesti (1700km ajettuna) noin 13te viime syksynä enkä pitänyt summaa pahana. Tosin vaihtopyörän annoin ja rahaa käytin hyvin vähän sen lisäksi.

    Eikä sillä niin väliä ole muutenkaan, pyörä on velaton joten jos sopivaa kauppaa ei eteen tule niin ajelen tuolla kyllä kernaasti itsekin vielä muutaman kauden. Sitten sen hintakin alkaa olemaan jo ihan eri luokkaa.

    Edit: Ja ennen kuin aletaan enempää kinaamaan siitä, että onko tuo sellainen hinta minkä tuosta italiattaresta saisi, niin muistuttaisin ketjussa kysytyn, että mikä on myyjän oma päivän hinta pyörälle. Alle 12te:n en tuota myisi nyt ja mieluummin tarttis saada se +500e, joten se nyt sitten on se päivän hinta. *
    Joo. Turhaa spekulointiahan tämä on. Jokaisen pyörän oikea hinta selviää sillä hetkellä kun kaupat tehdään. Mulla on sellainen suunnitelma, että sitten kun omaani olen myymässä - loppuu myös mopoilu. Saa sitten nähdä venyykö niin kauaksi tuo ajankohta, että alkaa olemaan jo noususuhdanteessa Tuonon hinta
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  29. #59
    Ennen nettiä hinnat heitteli paljon suuremmin kuin nykyisin.
    Tyhmimmätkin ostajat älyävät katsoa vaikka nettimotosta
    jonkinlaisen keskihinnan myytävälle pyörälle.
    Aikaisemmin vertailu oli paljon hankalampaa.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 16 2010,19:18) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Maalis. 16 2010,19:11) kirjoitti
    ...ja hei kato voin aina ajaa ite nöööön *
    miksi sitten myydä jos ajaa iteniihqy nöööööööön *
    En tiedä viittaatko tällä mun viesteihin, mutta eihän tämä olekaan mikään myyntiketju. Ei mun pyörä ole nettimotossa myynnissä, eikä sinne ole tulossakaan. Eli en mä ainakaan tähän ketjuun hintaa laittanut sillä ajatuksella, että puhelin olisi hillittömästi soinut samantien ja kilpaa porukka hakisi pois pyörää multa. *
    Ei ollut sinulle vaan ihan yleisesti kaikille pilteille
    Iso lama on vasta tulossa ja se purasoo
    SUZUKI B-KING
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen