Mitään merkittävää taloudellista hyötyä ei ole saavutettavissa, joten tuskin kovin moni ryhtyy hommaan.
Koska askartelu on kivaa, varmistukaa kuitenkin ennen mahdollista hommaan ryhtymistä, että nuo kutistesukalla päällystetyt ruuvinpäät mahtuvat sinne suodattimen ja öljypohjan väliin. Samaten tuon levyn kulmien ulkonema askarruttaa. Väli on osaltaan melko ahdas, joitakin millimetrejä ja minulla oleva "oikea" työkalu on prässätty ohuesta pellistä.
Hyvin näkyy kylläkin toimivan parketilla, tehtaan muoveissa olevan suodattimen kanssa. *![]()
” It's like a Harley, except it's a great motorcycle. Ugly, though”
"Not ugly anymore, now I have a Ducati."
Muistaakseni maksoin 42e "oikeasta" avaimesta. Se vitutti enemmän kuin mikään koskaan.![]()
Dixi et animam levavi
En viitsi enää lisätä v...tustasi kertomalla mitä minä maksoin omastani(ek@ @ Maalis. 13 2010,11:42) kirjoitti
Arvioni saavutettavasta taloudelliseta hyödystä perustui minun avaimeni hintaan.
Ihan mielenkiinnosta.. mistä löysit tuon peltiavaimenEi löytynyt mistään tarikkeena- BMW alkuperäinenstormilla 65 eur.
Katso tuolta: http://www.nippynormans.com/OIL-FIL....IL-1200
Muistaakseni maksoin tuota luokkaa Euroina ja tuli muun tavaran yhteydessä.
Toimiihan homma auttavasti pantamallisellakin avaimella "nylpyttämällä", eihän sitä suodatinta tarvitse työkalulla kiertää kuin pikku pätkä kireässä päässä.
BTW: muistaakseni se oli K&N:n öljyfilsu jossa on mutterikanta päässä, ei tarvita erikoisavaimia vaan siihen käy (joku noin 19 mm) kiintoavain.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."