Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Näin kevään korvilla sitä alkaa talvi väistymään ja kevät tekee tuloaan, joten moottoripyöräkin alkaa mieleen tulla, eikä vain moottorikelkka

    Nyt viimeisiä ajoja muistellessa tuli mieleen venttilien pienoinen naputus kylmälllä koneella mieleen ja siitä johtuen heräsikin pari kysymästä mieleen: Venttiilien säätö? Onko hydrauliset? Jos ei niin välykset ja kuinka usein säädetään?

    Mikähän lie myös kun suiza ei ole halukas starttaamaan alle 5 asteen kelissä. Työntämällä kyllä lähtee suht hyvin, mutta hävettää työntää. Yleinenkin ongelma ?
    KTM 1290 Super Duke R
  2. #2
    Lainaa (ruupanen @ Maalis. 12 2010,21:28) kirjoitti
    Näin kevään korvilla sitä alkaa talvi väistymään ja kevät tekee tuloaan, joten moottoripyöräkin alkaa mieleen tulla, eikä vain moottorikelkka

    Nyt viimeisiä ajoja muistellessa tuli mieleen venttilien pienoinen naputus kylmälllä koneella mieleen ja siitä johtuen heräsikin pari kysymästä mieleen: Venttiilien säätö? Onko hydrauliset? Jos ei niin välykset ja kuinka usein säädetään?

    Mikähän lie myös kun suiza ei ole halukas starttaamaan alle 5 asteen kelissä. Työntämällä kyllä lähtee suht hyvin, mutta hävettää työntää. Yleinenkin ongelma ?
    Tämähän voi kuulostaa pelottelulta,mutta joskus kawasaki teki tota samaa ettei lähtenyt kylmänä kun oli venttiilit painuneet kanteen...
    Mun 99-Srad on Jämsän Huolto-Kaksikossa selvityksessä että mikä siellä koneessa naputtaa...
    Vaihdettuja osia on nyt ketju ja kiristin,venttiilit säädetty...seuraavana avataan alakerta ja vaihdetaan laakerit.
    ajettu 56 tonnia,paljos sulla?
    <p>Mopolla pääsee ja autolla loput </p><p>&nbsp;</p><p>Ex:ät Cb350,Z650,Fzr600,ZXR750R,Cb900F,Yz426,CBR1000F,Ba ndit 1200s,GSX-R 750,Ducati Monster 900,Bandit 1200s,VTR1000F,Triumph Speed four ja nyt taas Ducati 900SS</p>
  3. #3
    Lainaa (Pasitee75 @ Maalis. 13 2010,09:00) kirjoitti
    Lainaa (ruupanen @ Maalis. 12 2010,21:28) kirjoitti
    Näin kevään korvilla sitä alkaa talvi väistymään ja kevät tekee tuloaan, joten moottoripyöräkin alkaa mieleen tulla, eikä vain moottorikelkka

    Nyt viimeisiä ajoja muistellessa tuli mieleen venttilien pienoinen naputus kylmälllä koneella mieleen ja siitä johtuen heräsikin pari kysymästä mieleen: Venttiilien säätö? Onko hydrauliset? Jos ei niin välykset ja kuinka usein säädetään?

    Mikähän lie myös kun suiza ei ole halukas starttaamaan alle 5 asteen kelissä. Työntämällä kyllä lähtee suht hyvin, mutta hävettää työntää. Yleinenkin ongelma ?
    Tämähän voi kuulostaa pelottelulta,mutta joskus kawasaki teki tota samaa ettei lähtenyt kylmänä kun oli venttiilit painuneet kanteen...
    Mun 99-Srad on Jämsän Huolto-Kaksikossa selvityksessä että mikä siellä koneessa naputtaa...
    Vaihdettuja osia on nyt ketju ja kiristin,venttiilit säädetty...seuraavana avataan alakerta ja vaihdetaan laakerit. *
    ajettu 56 tonnia,paljos sulla?
    Huh huh, tuo kuulostaa jo tosissaan pelottelulta . Jospa nyt ihan moista ei oisi luvassa. Suuri vaivahan tuo ei ole, kun niin vähä on ajoa noin alhaisessa lämpötilassa.

    Mikäs sinun Sraddiin tuli, kun ketjun ja kiristäjät olet joutunut vaihdattamaan ? Käsittääkseni ei ongelma Srad-malleissa.

    Muistaakseni 60 000 km pyörähti tauluun, kun talviteloille mopetin lokakuussa vein.
    KTM 1290 Super Duke R
  4.  
  5. #4
    Ketjun kalina on "ominaisuus" kaikissa gixxereissä,samanlailla kun cbr hondissa.
    Siitä ei vaan puhuta...
    <p>Mopolla pääsee ja autolla loput </p><p>&nbsp;</p><p>Ex:ät Cb350,Z650,Fzr600,ZXR750R,Cb900F,Yz426,CBR1000F,Ba ndit 1200s,GSX-R 750,Ducati Monster 900,Bandit 1200s,VTR1000F,Triumph Speed four ja nyt taas Ducati 900SS</p>