Ilman moottorin mekaanisia muutoksia (MCN uutisen mukaan) Van Harten Performance on puristanut uudesta Bemusta 210hv! Aivan valtava teho.
Tekstin mukaan pyörään on vaihdettu vain Akran kokoränni. Jahka joku lehden käteensä saa, pistäkääpä lisätietoja tulemaan.
http://www.motorcyclenews.com/MCN....s1000rr
.
17000 puntaa pistetty haisemaan ja edelleen siinä on eriparivalot.![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Tyylikkäät ne on. Sopivasti häiriintyneen näköset. Epäsymmetriaa saisi käyttää tyylikikkana enemmänkin, ihme ettei ole autoissa pahemmin käytetty.(mjtee @ Maalis. 11 2010,09:27) kirjoitti
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Ihan hienohan se on, mutta itse teettäisin tuon pyöreän valon ympärille toisen valon muotoa vastaavan tarran, vaikka olisi miten kerettiläistä bemaristien mielestä.
Vaimoa pataan ja silmä turvoksiin?(wekkuli @ Maalis. 11 2010,10:39) kirjoitti
![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Sehän se vasta on hölmön näköistä kun on kaksi symmetristä tuikkua keulassa joista toinen vain palaa. Ja bensiksen pihalla saa olla jatkuvalla syötöllä selittämässä ohikulkijoille että ei ole toinen polttimo palanut. Tuosta Bemarin keulasta taas on enemmän tai vähemmän loogista päätellä että eri umpioilla on eri funktiot. Faktatietona kerrottakoon että tuo on absoluuttisesti hienoin keula kyykyistä. *(wekkuli @ Maalis. 11 2010,10:39) kirjoitti
![]()
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Lampuille aivan sama, ajettaviksi nuo on tarkoitettu. Se että bimmeri puskee reilusti eniten tehoa ja pesee kaikki muut radalla, kertoo ihan riittävästi mikä on pelin henki... *![]()
Supermoto
No myönnetään, että tehoja on ainakin tuossa dynossa yläkierroksilla kilpailukykyisesti muihin vastaaviin verrattuna, mutta lamput ovat edelleen rumat!![]()
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Näin on. On siinä japanin pojille kirimistä vuodelle 2011. Toivottavasti pian nähdään 200+ tehoja takapyörältä täysin vakiopeleistä...(jaulis @ Maalis. 11 2010,16:15) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Mutku mutku...(vetomies @ Maalis. 11 2010,16:20) kirjoitti
Ajettavaksihan noi on tehty *
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
sorry offtopic, mutta miks? Mitä sillä hyödyttäisiin? lentokenttäajoja? eikö nykyisetkin kulje jo aivan perkeleesti?(jukepoksi @ Maalis. 11 2010,16:20) kirjoitti
Fillari
Niin on(Oka @ Maalis. 11 2010,15:59) kirjoitti
![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
No eikös pyörät oo kulkeneet jo aivan perkeleesti 70-luvulta lähtien? Eihän siitä mitään hyödyttäis mutta kun tehoa ei oo koskaan liikaa(terowave @ Maalis. 11 2010,16:29) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Tehoahan tarvii joka paikassa (paitsi radalla...). Parin markan jälkeen tuollaisessa perus 160-170whp japsissa on veto jo aika "vaisua"... Vakio aavikkoväleillähän ne ovat jo ihan unessa.(terowave @ Maalis. 11 2010,16:29) kirjoitti
Eli lisää löylyä niin pysyy kuskilla hymy huulilla.![]()
Supermoto
Tämä se on vasta kummallinen pyörä, testeissä se hakkaa muut mennen tullen ja joka paikassa hehkutetaan, hienoa mutta asiakkaille saakka se ei näytä tulevan millään ja jos tuleekin niin kesytettynä versiona.![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Kyl mulla palaa Millessä molemmilla puolilla tuikku sekä pitkillä, että lyhyillä.(Oka @ Maalis. 11 2010,15:59) kirjoitti
Retired
Huomenna klo. 11.00 jälkeen putoo ainakin mun mopo pihaan(jarska @ Maalis. 11 2010,20:00) kirjoitti
![]()
Toi voisi olla seuraava pyörä jonka sitten joskus hankin. Odotan innolla kesää jotta pääse mahd. testaamaan ja kuulee muiden mielipiteitä siitä, onko tuo oikeasti noin hyvä mitä mainostavat.
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
Mukava ajoasento siinä oli mitä messuilla Milanossa istuin. Ruma se on silti. Jos pitäisi nelipyttyinen hankkia niin siinähän se olisi. Pidän silti enemmän kaksipyttyisestä eli 1098R on kunkku sanoo numerot mitä tahansa tai eihän sitä ole edes verrattu vaan 1198S. Respect bemarille, yhtäkkiä runttaa kaikki muut ja japsit näyttää lähes naurettavilta. Kaikki kuitenkin tietää kuinka hyvä esim. Suzuki oli jo vuonna 2005.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Eli jotain tällasta:(Ytsför @ Maalis. 11 2010,11:52) kirjoitti
Silmälappu
Auttoiko yhtään?
Hyi, näyttää ihan japsilta.(hidas57 @ Maalis. 15 2010,13:42) kirjoitti
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Juu. Onpa nerokasta tehdä bemarista 10-v vanha Honda CBR 600 F...(jarska @ Maalis. 15 2010,14:26) kirjoitti
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Pelkällä pienellä tarrallako vain se muuttui japsilookiksi? ;)(jarska @ Maalis. 15 2010,14:26) kirjoitti
Imho ihan hyvä oivallus ja kauempaa tuli fiksumman näköinen. On ihan hyvää bisnestä myydä noita 29.95 euroa kpl..
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
On se hieno.
- juha -
Emmäkään tuota keulaa ymmärrä, muuten kiinnostava peli!
Edit:
Tää on jo paljon paree!!
Todella uskottava uutinen, kun kyseinen laadukas julkaisu tekee jutun bemarin ennennäkemättömästä tehosta, mutta ei julkaise vääntö-/tehokäyriä tai dynon korjauskertoimia.
Superbike #7
Korjauskerroin on tiedossa. Se on +20hv japsikikottimiin verrattuna.(Nitrous @ Maalis. 19 2010,23:34) kirjoitti
Ei kait tuo teho mikään mahdottomuus ole. Vakionakin tuuppaa kauhean voiman.
.
Ei teho ole mikään mahdottomuus, mutta tarkoitin kyllä dynamometrissä käytettävää korjauskerroin, jolla huomioidaan vaihteiston häviöt mittauksessa.(vma @ Maalis. 19 2010,23:40) kirjoitti
Tuota bemarin tehoa enemmän kiinnostaa moottorista saatu vääntömomenttin. Siihen tuskin on mitään kummoista parannusta aiempaan verrattuna tullut. Kireimmätkin vaparit jäävät tuonne n. 120-130Nm/1000cc lukemaan.
Superbike #7
Tuskinpa tuohon nyt kovin suurta nousua vääntöön on saatu.
Kukaan ei varmaan vääntökuningasta noilla sisäisillä ratkaisulla odottaisikaan...
-Pekka
<p>?</p>