onko 600 s bandiitti(-98)miten hengetön matka-ajoon? paljonko on tankin tilavuus ja paljonko sillä ajelee? Näitähän saa halvalla ja valinnan varaa on![]()
Ite oon vetäny reissun pikku bandiitilla ja ihan kohtalaisesti se siitä selvis (EI kaksi päällä). Tankilla pääs noin 300 km, johon tietenkin vaikuttaa matkanopeus, ohittelut, tasanen tai vuoristo... Toi 300 km tuli suht tasasella 100-120km/h.
Mulla oli naku malli joka tietenkin katteettomana on ehkä vähän rasittavampi ku katteelinen pidemmillä matkoilla, mut ei paljoo.
Ainut asia mikä alko kiusaamaan oli aina vaan korkeella olevat kierrokset. Tämän takia vaihdoinkin sitten isoon bandiittiin.
Siitä vaan kokeilemaan!! *![]()
<p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
Kerran ajelin tuollaisella (S-malli) Saksaan ja takaisin. Hyvin pelitti ainakin yhden hengen kuormalla. Autobahnalla marssinopeutena oli n. 160 mittarin mukaan. Jos kyytiläinen on mukana, niin silloin toki 1200 Bandit on parempi matka-ajoon (itse asiassa jopa hyvä). Pisin päivätaipale oli n. 1000 km (Tukholmasta Hampuriin).(harttana @ Maalis. 11 2010,07:39) kirjoitti
Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74