Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    zdrávstvuyte (tarkoittaa terve (ehkä)!

Elokuun alussa Venäjälle ensimmäistä kertaa. Viisumihakemukset on vetämässä, green gard olemassa ja passi voimassa kuusi kuukautta matkan jälkeen. Hotellit varattu ja maksettu, vartioidut paikoitusalueet löytyvät hotellien välittömästä läheisyydestä. Päätie (E18) kuulemma kohtuullisessa kunnossa reitillä; Vaalimaa- Viipuri- Pietari. Maahantulokortit saadaan ja täytetään ennen rajalle menoa.
    Ensimmäinen yö Viipurissa (hotelli Druzhba) ja ja kaksi yötä Pietarissa (hotelli Moskova).

Onko vinkkejä/ kokemuksia mopoilusta Venäjältä?
    Lainaa (Jone76 @ Heinä. 02 2010,00:35) kirjoitti
    zdrávstvuyte (tarkoittaa terve (ehkä)!

Elokuun alussa Venäjälle ensimmäistä kertaa. Viisumihakemukset on vetämässä, green gard olemassa ja passi voimassa kuusi kuukautta matkan jälkeen. Hotellit varattu ja maksettu, vartioidut paikoitusalueet löytyvät hotellien välittömästä läheisyydestä. Päätie (E18) kuulemma kohtuullisessa kunnossa reitillä; Vaalimaa- Viipuri- Pietari. Maahantulokortit saadaan ja täytetään ennen rajalle menoa.
    Ensimmäinen yö Viipurissa (hotelli Druzhba) ja ja kaksi yötä Pietarissa (hotelli Moskova).

Onko vinkkejä/ kokemuksia mopoilusta Venäjältä?
    dobra uutra(huomenta).sen verta on kokemusta venäjän liikenteestä (1987-2004 rekalla ajelua siellä)ja nyt max viipurissa käynti henkilöautolla,ei kiinnosta pitemmä.lle.no yritän parhaani mukaan auttaa.vaalimaan raja-asemal olen jonottanu muiden mukana omalla vuorolla,kun pääset sisälle passin tarkastukseen,varaa rekisteriotet mukaan,tarkistavat sen(mulla vihreä kortti siin samas paketissa)ja sit kohti venäjää.jos repsikka mukana anna passi sille,kysyvät sitä melko varmasti puomilla.ja siitä sitten kohti torfjanovkan tullia.jos jonoa aja vasemmalta ohi varoen ettei joku avaa auton ovea.tullikentällä vas.puoli venäläisiä ja oik puol.eu kansalaisia.ota keskelle.odota rajasotilaan merkkiä,ottavat tod.näk.teidät passintarkastus kopin eteen,sit kopille jonottamaan.siinä haluavat nähdä passin,täytetyn maahantulo kortin ja rekisteriotteen vihreän kortin kera.ja kysyvät oletko yksin,jos teitä samal pyöräl 2,repsikka seuraavana kera passin ja täytetyn maahantulokortin(2 osainen molemmat täytettävä,ne leimaa sen ja palatessa se annetaan passintarkastuksessa pois,älä vaan hukkaa niitä)sitten tulliin,jos mahd.siirrä pyörää eteenpäin.tullissa luukulla tarvitaan kuljettajan passia,rekisteriote ja 2 kpi tulliselvityksiä,valokopiot ei kelpaa,eikä saa olla suttuisia(korjattuja)kun pyörän tiedot naputeltu(saattaa kestää)saat rekisteriotteen,passin ja molemmat tulliselvitykset takaisin(venäjän kielisiä) katoksessa tullimies leimaa molemmat ja antaa toisen takaisin(älä hukkaa,tarvit sen kun tulet takaisin suomeen)puomi nousee ja sit 4oom ja taas katsotaan passin leima.(anna repsikan hoitaa homma)puomi nousee.aja suora ja mäes oikeal puolel kauppa,baari ,pankki,siinä rahanvaihto ja paperit säilöön.raja ylitetty.uraa! onko teil tarkempaa päivää tiedos,koska olette menossa?
    Nuo sankarit tuli juuri takaisin pikku pyrähdykseltä.
    Kysy sieltä.
    MCnewbies
    tää mobiili netti vähän tökkii,tuli sit useamman kerran lähettyä sama juttu.jos kysymyksiä soita mulle,jos ollaan kotona kun olette menos,voidaan lähteä opastamaan teidät rajan yli,ja tiedä vaikka pyrähdettäis viipurissakin päivämatkalla.meiltä kun ei ole rajalle kun 1/2h ajo.ja elokuun 1.vko viel lomaakin.t:busapilotti puh.0440 650501,soita vaan rohkeasti.
    Spaceeba.

Sepä sattui mukavasti. Keskiviikkona 4.8. startataan Helsingistä noin yhdeksän aikoihin. Vaalimaalla noin 11? Jos olet maisemissa tuolloin, luotsin apua otetaan ilolla vastaan. Viipurissa tarjoan kaljat (tai vaikka useammankin) jos ajelet sinne asti.

B-luokan reissu, eli vaimo lähtee mukaan ja pakkaa bläkkärin laukkuihin noin viisi vaatekertaa. Vaimon ja bläkkärin lisäksi lähtee mukaan tuttavapariskunta road king tyyppisellä ratkaisulla.
  6.  
    yritetään auttaa,ota mun numero ylös,soita mulle vaik silloin ma niin nähdään ollaanko hengis vielä?lähetään heinäkuun puolesvälis euro turneelle saksa,tsekki,slovakia,itävalta italia suuntiin ja paluu 1.8 jos luoja suo.ja koskaanhan ei tiedä...mut näil näkymil toi 4.8 vois onnistuakin vallan mainiosti.pidetään yhteyttä.ps.voithan paiskata numerosi vaikka sähköpostil mulle.