Tilailin joku aika sitten tollasen Sjcam SJ4000 wifi versiona, hintaa taisi jäädä jotain alle 80e lisäakulla ja laturilla. Hintaan nähden ihan hyvää kuvaa saa ja akkukin kestänyt reilu 1,5h parhaillaan, mitä autokamera käytössä testaillut. Tuolla kameralla pääsee omasta mielestä edullisesti kokeilemaan, että innostuuko kesän pyöräilyjä kuvaamaan.
Halvimmat sjcamit ovat järkiään kopioita ja niissä kuvanlaatu on ilmeisesti aika huonoa, että tarkkana sitten jos nuita tilaa.
Kiitos vinkeistä. Edelleen jostain syystä tuo Denver houkuttaa, koska vastaavia ominaisuuksia ei taida oikeen olla yhdessä paketissa. Ensinnäkin tuossa on näppärä näyttö, joka tekee käytöstä tod.näk paljon helpompaa. Löytyy wifi ja tietokonesofta, joka helpottaa tiedostojen siirtelyä (ihan ehdoton juttu kyllä, ei pihuojen räpläilyä) Tuo GPS olisi myös ihan hauska juttu, tosin ei ehkä välttämätön. Vväittäisin, että sen tarkkuus riittäisi kuitenkin minun käyttöön, helpottaisi kovasti, kun ei tarvitsisi sitäkään varten eri vehkeitä.
Sitten sellaista kysymystä, että onko näissä kameroissa mahdollisuutta ladata samalla kun kuvaa? Helpottaisi kovasti, jos pystyisi ottamaan vaikka pyörästä virtaa samalla kun kuvaa, tästä voisi olla monesti hyötyä.
Kawasaki ZX-10R 2011
Garmin Virb Elitessä on nuo ominaisuudet 199€ hintaan. Mulla ei ole kokemuksia siitä. http://www.expert.fi/Tuotteet/Kamera...9FKBoC-CDw_wcB
-11 BMW F800GS
ex:
-11 KTM 990SMT
-04 Suzuki SV1000S
-94 Suzuki GSX750F
-98 Honda CB Sevenfifty
-84 Yamaha RD125
-86 Helkama Raisu
-84 Honda Monkey Dax 73cc
https://www.youtube.com/watch?v=OEvaA8UjL4o
Tuossa näkee mitä paketti pitää sisällään...
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Mun mielestä toi 149e on se malli jossa ei GPS:ää, en nyt varma.
Itse tilasin Kärkkäiseltä viime vuoden puolella ton GPS-mallin, siinä oli jotain ihmeellista vikaa....meni jumiin että joutu ottaa akun irti, etsimeen ei tullut kuvaa, omituista hidastelua. Kun nollas laitteen vähän aikaa kesti kun alkoi sekoilee.
Sain uuden Garminilta, no jotain sekoilua siinäkin ja akku ei kestänyt edes tuntia, vaikka tossa mallissa pitäs kestää kaksikin tuntia ja yli.
No sain sitten senkin palautettua ja tilalle Virb XE:een korvaukseksi kaikesta harmista.
Ihan hyvin muuten asiat hoitu Garminin kanssa mutta aikaa meni...sähköposteihin vastattiin aina parin kolmen päivän viiveellä, jotan aikaa sitten meni pari kuukautta ostosta ennen kuin sain toimivan vehkeen.
T7
Mun mielestä ainakin tolla XE:llä ihan hyvää tulee, ei oikein ole vertailukohtaa kuin kännykkä ja pokkari, joilla kyllä tulee vähän parempaa kuvaa. tai kännystä tiiä...
![]()
T7
Mites Kaj sulla tuo akun kesto? Ja sellanen kysymys, että ladataanko akkua suoraa kamerasta, vai pitääkö se akku ottaa pois sieltä kamerasta? Jos näin, niin pystyykö tällä myös kuvaamaan samalla kun sitä lataa?
Mistä sait sen noin edullisesti? Vastaavaa tarjousta ei taida olla tällä hetkellä markkinoilla..
Kawasaki ZX-10R 2011
Garmin virbissä keltainen väri puskee omaan silmään överisti ja kuvanvakaus on paljon parempi (sony as200)
Huumorilla kokeilin akun kestoa ulkoisella virtalähteellä (10.000 kiina mahia)ja täydellä sonyn akulla niin 10tuntia yhtäpötköö videota hdtä.
Horo Elää !
XE:tä ainakin pystyy lataa samalla kun kuvaa
T7
Mulla olisi myynnissä muutaman kerran käytetty virb elite. Mukaan 64Gb C10-kortti.
http://www.huuto.net/kohteet/garmin-...rosd/399318722
Honda NC750 -17
Honda MSX125 -14
Suzuki PV -88
ex. Honda VFR800X -11
[QUOTE=Hitman;6443278]Kiitos vinkeistä. Edelleen jostain syystä tuo Denver houkuttaa, koska vastaavia ominaisuuksia ei taida oikeen olla yhdessä paketissa. Ensinnäkin tuossa on näppärä näyttö, joka tekee käytöstä tod.näk paljon helpompaa. Löytyy wifi ja tietokonesofta, joka helpottaa tiedostojen siirtelyä (ihan ehdoton juttu kyllä, ei pihuojen räpläilyä) Tuo GPS olisi myös ihan hauska juttu, tosin ei ehkä välttämätön. Vväittäisin, että sen tarkkuus riittäisi kuitenkin minun käyttöön, helpottaisi kovasti, kun ei tarvitsisi sitäkään varten eri vehkeitä.
Mulla on ollut kaksi Denveriä. Kamera on ihan hyvä ja riittävillä ominaisuuksilla minulle. Vaan suojakotelo ja kiinnikkeet ovat ihan paskoja. Eivät kestä ajossa kuin hetken. Asensin kameran peilinvarteen ja kesti n. 20 km:n lenkin. Varaosiahan mukana tulee paljon, joten värkkäsin uuden systeemin, kesti hieman kauemmin. Lopuksi suojakoteloon ilmestyi iso repeämä, joten silloin loppui usko ko. tuotteeseen.
GoPro kopio SJ4000 oli ja on edullinen, ihan kohtuu kuvaa tekevä laite, ohessa lyhyt pätkä malliksi.
https://m.youtube.com/watch?v=zeUHeBvkWyI
Saa ostaa pois, 35€ kaikkine vakiovarusteineen.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Jees. Mäkin jostain syystä kallistumassa tähän, juuri tuon gps:n ansiosta. Ja hinta on tietysti yks seikka myös. Näitä saa 2 Garminin tai kolme GoPron hinnalla, eikä sitten tarvii kuin silmäterää suojella kun setin hinta 119€.Ja jos sattuu käymään niin, että kamera ei vastaa odotuksia, sitä voi varmasti käyttää sellaisena ylimääräisenä kamerana, jos täytyy kalliimpi hankkia. Partisaani mainitsi noista koteloiden huonosta laadusta, mahtaisikohan tuohon sopia GoPron kotelot yks yhteen? Vois käyttää mahdollisesti niitä sitten jos denverin kotelot lahoaa..
Tokmannilta löytyi tuo GPS malli ihan hyllystä, taidan käydä poimimassa talteen.
Kawasaki ZX-10R 2011
Denveri tuli nyt hankittua. Seuraava kysymys: Mistähän tähän voisi saada lisäakkuja tai onko siihen jotain yhteensopivia tarvikeakkuja? Vähän kiven alla tuntuu olevan.
Kawasaki ZX-10R 2011
BMW R1250GSA
Ex.BMW R1250R, BMW S 1000 XR, BMW R1200GS adventure ,Husqvarna TR 650
,Yamaha MT-01,yamaha dragstar 650, buell x1, triumph speed triple, suzuki intruder,
Pääsinpä testaa denverin 8050 kameraa. Ihan mukavan oloinen laite, mutta enpä näe gps dataa muilla ohjelmilla kuin denverin omalla.. Pää idea kamerana hommaamisessa minulla oli et sais helposti nopeuden ja reitin videolle jonka lataa tubeen... Ilmeisesti gps tieto on .mov tiedoston sisällä kuin elokuvan tekstitys...
Saksan Amazon lähestyi sähköpostitse pari päivää sitten, siellä olisi eri näköistä ja kokoista toimintakameraa tarjolla jopa puoleen hintaan.
Suomeen tilatessa hintoihin tulee 5% lisää johtuen alvien eroista.
Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
Biltemassa näytti olevan kans jonkinlaista kameraa tarjolla 79 eurolla, kuntänään kävin.
http://www.biltema.fi/fi/Toimisto---...ra-2000036886/
Näyttää aika paljon SJCamin halvemmalta mallilta, mutten tiiä onko sama.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Honda CB 1300S 2008
Ex Suzuki GSX 1100E 1982
Ex Suzuki GSX 1400 K3
Ex Yamaha XJ 750 Seca 1984
Ex Yamaha R5 350 1973