Minkä takia tyhjäkäynti jää korkealle hetkeksi kun esim. tulee liikenne valoihin ja painaa kytkimen pohjaan,muutaman sekunnin kierrokset ovat huomattavasti korkeammat kuin tyhjäkäynnillä. Muuten kaasari toimii kuin junan vessa.
Mitä suutinta pitäisi muuttaa ja mihin suuntaan?
Niin pyörä on vn1500 -94
janne suominen
"Kantavat" kierrokset ovat oire laihasta seoksesta. Syy voi löytyä vuotavista kaasareiden imukurkuista ts. alipainevuoto ja/tai laihalle säädetyistä seosruuveista.
Alipainevuodon saat selvitettyä siten, että koneen käydessä ruiki CRC/WD-40:stä imukauloihin. Jos käynti muuttuu, niin vuoto on löytynyt.
Seosruuveja kannattaa käsitellä varoen. Rikasta seosta molemmista kaasareista 1/4 kierrosta auki kerrallaan ja testaa tilanne.
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä
Beta 350 RR kannonkiertäjä
Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000