Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
    Lisää ääniä iso Banditille, jossa on erittäin mainio kone. Voimaa riittää, vaikka olisi kyytiläinen ja matkatavaraa mukana, ainakin 1250cc koneessa. Ajoasento mitä parhain ja varttikatteellinen suojaa tuulelta hyvin.

Vesirosvoja saa jo aika huokeaan hintaan, joten sitä kannattaa harkita. Käy ihmeessä koeajamassa iso Bandit, kun lumet sulaa. Luulen, että et takuulla pety... * *

Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
    Juu, rosmoa en ole itse paljolti kokeillut, mutta hinta-laatusuhde tuossa bandussa on kyllä kohdallaan.

Ainoa huono puoli on ehä noiden katteiden puuttuminen, ja toki se, että niitä on aivan helvetisti tekee siitä hieman .. liian yleisen, tosin se kertoo vain siitä, et suosiota riittää *

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Juuri kun olin päättänyt että ostan Divarin, niin te saatte mut epäröimään
    Eihän katteen puuttuminen asiasta ongelmaa tee. Tuolta saa alkuperäistä kokokatetta, tai alakatetta maalattuna. Kokokatteella Bandit on melkeinpä identtinen GSX 1250 FA '10. Itsellä on tuo alakate, sopii mielestäni pyörään hyvin.

http://www.suzukifinland.com/prospek...andit_2007.pdf
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (ael @ Maalis. 07 2010,16:26) kirjoitti
    Juuri kun olin päättänyt että ostan Divarin, niin te *saatte mut epäröimään
    Kokeilematta älä osta mitään.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    olikin tarkoitus saada toi divari pois sun mielestä
    Gsx 1441r
    Lainaa (Moto guzzi @ Maalis. 07 2010,16:34) kirjoitti
    Kokeilematta älä osta mitään. *
    +1

Ihan kohta on jo ajokelit ja pääsee itse kokeilemaan.

Velipojalla oli *-06 mallin Bandit ja oli ihan jees.

Iso miinus on noi kettingit. Niitten kans kun ei millään viitti pelata ja kuskailla jotakin rasvatölkkejä mukanaan. Hankalaa ja epämukavaa ja ne rallattavatkin vielä, mut jos haluaa askarrella, niin Bandit hyvä vaihtoehto.

Toinen miinuskohta on se, että kyytiläisen jalkatapit vallan perkuleen korkeella eli kovin pitkäjalkanen ei saa kyytiläisen olla, tai sit joutuu tuunaan tappeja alemmas. Vakiona luvattoman ylhäällä.

Vuosimallista 2000 eteenpäin näyttävät huomattavasti paremmilta kun vanhemmat, mitkä on vähä kökömpiä

Eipä se iso homma ole laittaa rasvaa ketjuihin n. 1000 km välein. Minulla ei rallattanut ketjut lainkaan. Ajoin viimekaudella hivenen auki 10 000km, enkä kiristänyt ketjuja yhtään = ei tarvetta.

Tossa videossa käy hyvin ilmi, että ei tarvi pahemmin kierrättää isobandun konetta, jotta pääsee sopivasti eteenpäin. Kierrokset kokoajan jossain 3-4000 r/min paikkeilla ja matka taittuu kivasti.

Leppoista etenemistä.
    Lainaa (Black Crome @ Maalis. 07 2010,16:50) kirjoitti
    Eipä se iso homma ole laittaa rasvaa ketjuihin n. 1000 km välein. Minulla ei rallattanut ketjut lainkaan. Ajoin viimekaudella hivenen auki 10 000km, enkä kiristänyt ketjuja yhtään = ei tarvetta.

Tossa videossa käy hyvin ilmi, että ei tarvi pahemmin kierrättää isobandun konetta, jotta pääsee sopivasti eteenpäin. Kierrokset kokoajan jossain 3-4000 r/min paikkeilla ja matka taittuu kivasti.

Leppoista etenemistä.
    Myyköhän Black Crome noita banduja kun on viteot ja kaikkee

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Liittyi Jun 2007

Leppoista etenemistä.
    Ei kuulunu rallatusta, ei paljon muutakaan ton musiikin takia.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Your crash, is my cash"
    Lisää ääniä isorosmolle. Halpa, luotettava, taloudellinen, alakatteella ihan riittävä tuulensuoja. ketjuista ei kannata paljon huolta kantaa. sateen jälkeen pitää olla vähän tarkempi. 07 ajettu nyt 24000 ja ketjut ja rattaat ihan uuden veroiset, Kertaakaan en ole kiristänyt renkaanvaihdon välissä. pyörää/€ suhde on mielestäni lyömätön.
    Lainaa (Matso @ Maalis. 07 2010,17:09) kirjoitti

Leppoista etenemistä.
    Myyköhän Black Crome noita banduja kun on viteot ja kaikkee
    Ei myy. Olen vain tyytyväinen käyttäjä.
    Kysytäänpä täältä, kun olen miettiny enemmän matkapyörän suuntaan siirtymistä tällä hetkellä on 600cbr. Budjetti vois olla 6000-8000€. Haluaisin sellaista sporttista matkapyörää, mutta vaatimuksena parempi ajoasento, kuin nykyisessä. Pituutta löytyy vajaa 2 metriä ja tuo cbr:n ajoasento ei ole kauhean mukava pitemmällä reissulla.
    Ite kans 2m pitkä ja tykkään noista kyykyistä, vaikka on kuin norsu panis rantapalloo... vaihtoehtoja ei ihan hirveesti, mutta Kawat tilavampia kuin Hondat. Itellä 1,1 ZZR ja 1,2 on vielä tilavampi.
    Lainaa (BigSlick @ Maalis. 10 2010,22:58) kirjoitti
    Kysytäänpä täältä, kun olen miettiny enemmän matkapyörän suuntaan siirtymistä tällä hetkellä on 600cbr. Budjetti vois olla 6000-8000€. Haluaisin sellaista sporttista matkapyörää, mutta vaatimuksena parempi ajoasento, kuin nykyisessä. Pituutta löytyy vajaa 2 metriä ja tuo cbr:n ajoasento ei ole kauhean mukava pitemmällä reissulla.
    ZZR 1200, sopii hintahaarukkaan, isommallekin kuskille tilat riittää, kaksi päällä ei juuri takana olevaa huomaa, poweria löytyy varmasti tarpeeksi ja ylikin.

Yhden kesän kokemuksella suosittelen lämpimästi.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
    Liittyi Jun 2007
    Lainaa (KAREPA @ Maalis. 10 2010,23:22) kirjoitti
    Ite kans 2m pitkä ja tykkään noista kyykyistä, vaikka on kuin norsu panis rantapalloo... vaihtoehtoja ei ihan hirveesti, mutta Kawat tilavampia kuin Hondat. Itellä 1,1 ZZR ja 1,2 on vielä tilavampi.
    Miksi ihmeessä kansa kiukuttelee japanilaisen koon mukaan tehtyjen mopojen kanssa. Itte mahdu edes corollaan.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Your crash, is my cash"
    Lainaa (Moto guzzi @ Maalis. 11 2010,08:47) kirjoitti
    Lainaa (KAREPA @ Maalis. 10 2010,23:22) kirjoitti
    Miksi ihmeessä kansa kiukuttelee japanilaisen koon mukaan tehtyjen mopojen kanssa. Itte mahdu edes corollaan. *
    Itsellä oli sama ongelma. Sitten laihdutin 20 kiloa ja mahduin jopa Korollaan.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Kävin koeistumassa Bandiittia. Milläs kyytiläisen jalkatapit sais alemmas. Ovat todella korkeella.
    Ajoasentoon ja polvikulmiin kannattaa kiinnittää huomio ihan tosissaan. Väärä valinta, jos parin sadan kilsan jälkeen puutunut jalka ei suoristu edes kunnolla maahan. Ei se takapenkkiläinenkään tykkää. Ja takapenkki noissa kyykyissä kannattaa muutenkin erityisesti testauttaa ;-)
    Reppu selässä ajaminen on ihan persiistä jos sen varaan laskee. Italiassa 40C helteessä sopii testata.
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  20.  
    Liittyi Jun 2007
    Lainaa (Halti @ Maalis. 20 2010,15:54) kirjoitti
    Ajoasentoon ja polvikulmiin kannattaa kiinnittää huomio ihan tosissaan. Väärä valinta, jos parin sadan kilsan jälkeen puutunut jalka ei suoristu edes kunnolla maahan. Ei se takapenkkiläinenkään tykkää. Ja takapenkki noissa kyykyissä kannattaa muutenkin erityisesti testauttaa ;-)
    Reppu selässä ajaminen on ihan persiistä jos sen varaan laskee. Italiassa 40C helteessä sopii testata.
    Samaa mieltä, muutamia vuosia sitten ajoin kesälomareissun pikku Lariolla, ei laukkuja, vaan kaikki kamat repussa. Silloin kävi mielessä muutaman kerran kunnon laukut, ja tilavammat olot kuskille. No, nyt on.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Your crash, is my cash"
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12