Sivu: 46 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1351:stä 1380:een 1896:sta
  1. #1351
    Uutena ison zetorin omistajana kiinnostaa tämä "mittarirajoitin" ja sen poisto, kyllä tuo 300 km/h riittää mulle, mutta kun on lentokentällä menty lujaa ilman rajoittimia, niin sillä kyselen josko sais vakiona menemään sen 300+ km/h. Näkyy videoilla meno loppuvan 10 t kierrokseen, kun on 300 lasissa.
    Nou preiks, moor gääs...
  2. #1352
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Uutena ison zetorin omistajana kiinnostaa tämä "mittarirajoitin" ja sen poisto, kyllä tuo 300 km/h riittää mulle, mutta kun on lentokentällä menty lujaa ilman rajoittimia, niin sillä kyselen josko sais vakiona menemään sen 300+ km/h. Näkyy videoilla meno loppuvan 10 t kierrokseen, kun on 300 lasissa.
    ei kai se muuta tarvi kuin speedohealerin + hyvät olosuhteet ja osaavan kuskin.
    speedohealerin saa ostettua vaikka stormilta.

    itse muistaakseni ajanut vakiolla -08 mallilla 306 seisovalle mailille...

    tossa nyt kuiten yks 304 veto. muuten vakio paitsi sliparit (+ säätätön commander, nollakartalla sekä quickshift).

    https://www.youtube.com/watch?v=QtaogwztHVI
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  3. #1353
    Lainaa WKurki kirjoitti Katso viesti
    Niillä "Mode"- ja "Reset"-painikkeilla saat kellon säädettyä, kunhan ensin olet Mode-painikkeella kellon kohdalle mennyt. Reset-painiketta painamalla tunnit alkavat vilkkua ja Mode-painikkeella vaihdat niitä tunteja. Reset-painikkeella sitten vahvistat tunnit ja siirryt minuuttien vaihtamiseen - Mode-painikkeella taas vaihdat niitä minuutteja ja lopuksi Reset ja vielä lopuksi Mode, niin poistut kellovalikosta... suunnilleen noin...

    Ei rupea kellon kohta vilkkumaan, vaikka mode-napilla kulkee kaikki läpi. Onkohan joku kikka vai liekkö sökö tämä säätö ?
    Nou preiks, moor gääs...
  4. #1354
    "ZZR 1400 Meeting of Finland" !!!
    Joko on perustettu ?
    Jos ei niin, pitäiskö pistää pystyyn ?
    Viimeksi muokannut: kari v; 14.01.2016 klo 12:51.
    Nou preiks, moor gääs...
  5. #1355
    Kannatettava idea!
  6. #1356
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    "ZZR 1400 Meeting of Finland" !!!
    Joko on perustettu ?
    Jos ei niin, pitäiskö pistää pystyyn ?
    Tuohan olisi hyvä idea.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  7. #1357
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Ei rupea kellon kohta vilkkumaan, vaikka mode-napilla kulkee kaikki läpi. Onkohan joku kikka vai liekkö sökö tämä säätö ?

    No löytyihän se säätö, eli MOLEMPIA nappeja yhtäaikaa painamalla saa kelattua eri näytöt ja sitten set ja mode napilla säätämään...
    Nou preiks, moor gääs...
  8. #1358
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    "ZZR 1400 Meeting of Finland" !!!
    Joko on perustettu ?
    Jos ei niin, pitäiskö pistää pystyyn ?
    Helvetin hyvä idea....mukana
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  9. #1359
    Itse olen itä suomesta, mutta mikä olis hyvä keskeinen paikka aloittaa tapahtuma, miltä tuntuis esim. Kuopio/Rauhalahti,
    vai pitäiskö olla "etelämpänä" ?
    Nou preiks, moor gääs...
  10. #1360
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Itse olen itä suomesta, mutta mikä olis hyvä keskeinen paikka aloittaa tapahtuma, miltä tuntuis esim. Kuopio/Rauhalahti,
    vai pitäiskö olla "etelämpänä" ?
    Jep,se on hyvä paikka järjestää kokoontuminen.
  11. #1361
    Aleksandri Pubi Pärnussa
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  12. #1362
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Itse olen itä suomesta, mutta mikä olis hyvä keskeinen paikka aloittaa tapahtuma, miltä tuntuis esim. Kuopio/Rauhalahti,
    vai pitäiskö olla "etelämpänä" ?
    Loistava paikka kokoontumiseen, tervetuloa!
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  13. #1363
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Itse olen itä suomesta, mutta mikä olis hyvä keskeinen paikka aloittaa tapahtuma, miltä tuntuis esim. Kuopio/Rauhalahti,
    vai pitäiskö olla "etelämpänä" ?
    Ihan hyvä paikka,pianhan tuonne ajelee.Varsinkin 1400 ZZR:llä
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  14. #1364
    Eli, Kuopio vois olla ensimmäinen kokoontumis paikka. Mites ajankohta ?
    Ainahan on tietysti päällekkäisiä meetinkejä, mutta mikä vkl sopis parhaiten kaikille, ruvetaan mietiskelemään...
    ( Mulle ei käy seuraavat ajat: 3-5.6. ja 12-14.8. )
    Viimeksi muokannut: kari v; 27.01.2016 klo 10:44.
    Nou preiks, moor gääs...
  15. #1365
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Eli, Kuopio vois olla ensimmäinen kokoontumis paikka. Mites ajankohta ?
    Ainahan on tietysti päällekkäisiä meetinkejä, mutta mikä vkl sopis parhaiten kaikille, ruvetaan mietiskelemään...
    ( Mulle ei käy seuraavat ajat: 3-5.6. ja 12-14.8. )
    Mulle käy kaikki viikonloput, poislukien jänkhällä jytisee vkl.
  16. #1366
    Muutemat kerrat tuli käytyä Koljonvirralla Iisalmessa XX-meetingissä kun oli moinen kikotin alla. 500 km yhteen suuntaan viikonloppureissuksi oli ehkä monille liikaa jotka olisivat tulleet mahdollisesti etelästä päin kun ei juurikaan porukkaa ollut mukana täältä suunnalta (itseä se ei haitannut)....niin jotta tuli mieleen josko jostain Jyväskylän korkeudelta joku ehdottaisi paikkaa niin saattaisi tulla Etelä-Suomestakin päin pyöriä enemmän....XX-meeting oli aikalailla pohjois painotteinen osallistujiltaan....seurataan tilannetta
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  17. #1367
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Eli, Kuopio vois olla ensimmäinen kokoontumis paikka. Mites ajankohta ?
    Ainahan on tietysti päällekkäisiä meetinkejä, mutta mikä vkl sopis parhaiten kaikille, ruvetaan mietiskelemään...
    ( Mulle ei käy seuraavat ajat: 3-5.6. ja 12-14.8. )
    Joo,kesällä on aina jotain päällekkäin,itsellä ei tällä hetkellä sovittuna varmaksi muuta,kuin Imatranajoviikonloppu.
    Kannattaisikohan tuollakin mainita miittisuunnitelmista:http://www.kawarb.fi/smf/index.php
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  18. #1368
    Hep asiantuntijat!

    Mopottoman kauden tappajaksi olen ajatellut tämänkin ketjun inspiraatiota, eli isoa kawaa. Jonninverran olen yrittänyt netistä malliin perehtyä, mutta kysynpä täältäkin ensimmäisten mallien (06-07) sudenkuopat.

    Vai onko niitä?

    Rungon ongelmat on tuttuja, mutta niistähän oli takaisinkutsu aikanaan. Tod.näk. silloin kirjeen saaneet ovat asian hoitaneet. Ja jos osa olisi hajotakseen, varmaan se kymmenessä vuodessa olisi sen jo tehnyt?

    Entäpä konepuoli? Interwebin kaikkitietävä google kertoi kauhutarinoita varsin maltillisilla kilsoilla hajonneista kiertokangen alapäänlaakereista. Jossain kuvassa oli mokoma kanki tullut ihan kurkkimaan ulkoilmaa. Onkos nämä (ulkomaan?) tapaukset sitä normaalia kohinaa, jota löytynee ihan jokaisesta valmistetusta moottorista, vai pitääkö ihan murehtia?

    Mitäpä muuta suosittelette tarkastamaan, kun hullussa mopokuumeessa jotain omasta mielestä soppelia yksilöä menee katsastamaan? Niin, ja budjetti kattaa vain ne ekat mallit 06-07...

    Ja sorry jos näitä on jo kyselty. En oo ketjussa päässyt vasta kuin sivulle 16 tai jotain..
    ZZR1400 -06
  19. #1369
    Lainaa Deecu kirjoitti Katso viesti
    Hep asiantuntijat!

    Mopottoman kauden tappajaksi olen ajatellut tämänkin ketjun inspiraatiota, eli isoa kawaa. Jonninverran olen yrittänyt netistä malliin perehtyä, mutta kysynpä täältäkin ensimmäisten mallien (06-07) sudenkuopat.

    Vai onko niitä?

    Rungon ongelmat on tuttuja, mutta niistähän oli takaisinkutsu aikanaan. Tod.näk. silloin kirjeen saaneet ovat asian hoitaneet. Ja jos osa olisi hajotakseen, varmaan se kymmenessä vuodessa olisi sen jo tehnyt?

    Entäpä konepuoli? Interwebin kaikkitietävä google kertoi kauhutarinoita varsin maltillisilla kilsoilla hajonneista kiertokangen alapäänlaakereista. Jossain kuvassa oli mokoma kanki tullut ihan kurkkimaan ulkoilmaa. Onkos nämä (ulkomaan?) tapaukset sitä normaalia kohinaa, jota löytynee ihan jokaisesta valmistetusta moottorista, vai pitääkö ihan murehtia?

    Mitäpä muuta suosittelette tarkastamaan, kun hullussa mopokuumeessa jotain omasta mielestä soppelia yksilöä menee katsastamaan? Niin, ja budjetti kattaa vain ne ekat mallit 06-07...

    Ja sorry jos näitä on jo kyselty. En oo ketjussa päässyt vasta kuin sivulle 16 tai jotain..
    tutulla oli takapyörän laakerin kanssa ongelmia kerää kuraa jostain syystä sisälle ,kerran ainakin hirtti kiinni sen jälkeen on vaihtanut joka renkaan vaihdon yhteydessä laakerin niin ongelma ollut poissa ,jos oikei ymmärsin niin takavanteen kevennys reijät on suora yhteys laakerihin tai akseliin mistä kura siirtyy laakereihin ?
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  20. #1370
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Vähä menee mutuiluksi, mutta muistelisin, et niissä oli laakerit vain toiselta puolen suojattuja. Eli ku vaihtaa, ni 2RS tilalle, niin kestääki vähän aikaa.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  21. #1371
    Mikäs rengas merkki/malli olis kokemuksienne mukaan isoon zetoriin hyvä, jos haluaa kulutuskestävyyttä ja meinasin käydä 1 - 2 kertaa kesässä radalla ? Olisko ns. sport-touring vai touring rengas ?
    Nou preiks, moor gääs...
  22. #1372
    Lainaa kari v kirjoitti Katso viesti
    Mikäs rengas merkki/malli olis kokemuksienne mukaan isoon zetoriin hyvä, jos haluaa kulutuskestävyyttä ja meinasin käydä 1 - 2 kertaa kesässä radalla ? Olisko ns. sport-touring vai touring rengas ?
    Itse ajellu Pilot Road 2/3/4 sekalaista ajoa busalla/zetorilla - mutkapätkää, radalla, kentällä.
    Ei oo huono rengas ollenkaan.
    Kesto 6-12tkm riippuen...
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  23. #1373
    Lainaa Deecu kirjoitti Katso viesti
    Hep asiantuntijat!

    Mopottoman kauden tappajaksi olen ajatellut tämänkin ketjun inspiraatiota, eli isoa kawaa. Jonninverran olen yrittänyt netistä malliin perehtyä, mutta kysynpä täältäkin ensimmäisten mallien (06-07) sudenkuopat.

    Vai onko niitä?

    Rungon ongelmat on tuttuja, mutta niistähän oli takaisinkutsu aikanaan. Tod.näk. silloin kirjeen saaneet ovat asian hoitaneet. Ja jos osa olisi hajotakseen, varmaan se kymmenessä vuodessa olisi sen jo tehnyt?

    Entäpä konepuoli? Interwebin kaikkitietävä google kertoi kauhutarinoita varsin maltillisilla kilsoilla hajonneista kiertokangen alapäänlaakereista. Jossain kuvassa oli mokoma kanki tullut ihan kurkkimaan ulkoilmaa. Onkos nämä (ulkomaan?) tapaukset sitä normaalia kohinaa, jota löytynee ihan jokaisesta valmistetusta moottorista, vai pitääkö ihan murehtia?

    Mitäpä muuta suosittelette tarkastamaan, kun hullussa mopokuumeessa jotain omasta mielestä soppelia yksilöä menee katsastamaan? Niin, ja budjetti kattaa vain ne ekat mallit 06-07...

    Ja sorry jos näitä on jo kyselty. En oo ketjussa päässyt vasta kuin sivulle 16 tai jotain..
    Kukaan ei kauheesti pelotellut, joten ostin mokoman kamppeen. Koeajetaan sitten kun lumet sulaa...
    ZZR1400 -06
  24. #1374
    Lainaa Vmatti kirjoitti Katso viesti
    Itse ajellu Pilot Road 2/3/4 sekalaista ajoa busalla/zetorilla - mutkapätkää, radalla, kentällä.
    Ei oo huono rengas ollenkaan.
    Kesto 6-12tkm riippuen...
    Ääni myös täältä Pilot Roadeille (itsellä kokemus 2 ja 3 -malleista). ZZR:llä ajeltu Roadeilla viimeiset 6 kesää ja ovat sen reilut 12 tkm kestäneet. Hyvät renkaat.
    ZZR 1400
    XX
    CBR 600
  25. #1375
    Niin jotta...se Meeting? Jotta päästäisiin siinä asiassa alkuun....miksipä se ei voisi olla kaikkea välilä 250-1400 kunhan on oikea tarra katteissa
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  26. #1376
    Itse juuri vaihdoin hondat pois ja tilalle -07 zetori. Metriäkään en ole ajanut, mutta olen lähes koko tän pyörän foorumin lukenu läpi. Ja siitä sitten päästäänkin toisioläppiin ja väännön monttuihin. Päällepäin sitä ei taida huomata että onko ne läpät siellä vai ei? niinku totesin en ole ajanu ku ei oo vielä kelejä? Olisin tarkistanut vaan. Ex mopo oli Honda x11 mustana ja oli iha miehine vehe mut kyl tää iso zetori mustana on potenssii 2.
    Ex tunturi,manki,kmx125,Honda X11,nyk. zetori 1400...
  27. #1377
    Kysymystä pukkaa. Eli tuli vaihdettua zetoriin tehohormit orginaali putkien tilalle, niin onko tarvetta säätää millään tavalla vai onko toiminut ilman säätöjä? Jos tarvitsee säätää, niin onnistuuko omalla eculla, vai pitääkö olla commanderia väliin? Tarkennukseksi, eli pelkät pönikät meni vaihtoon.

    Lisäystä viestiin. Huomasin, että oikeanpuoleisesta pöntöstä kuuluu huomioita herättävä "sirinä", jota toisesta ei kuulu? Mikä tehtävä pöntön ulostulon alapuolella olevalla ruuvilla mahtaa olla, mahtaako ruuvilla olla syy yhteys sirinään? Ääni kuuluu juurikin pöntöstä, vai onko vain halppis putki syy pää (putket on Dominator). Orkkisputkilla ääntä ei kuulunut.

    Kiitos, jos saisi kommentteja.
    Viimeksi muokannut: kovakawa; 04.03.2016 klo 19:52.
  28. #1378
    Varmaan säätö olisi paikallaan, mutta itse asensin Akran pöntöt, enkä käyttänyt säädöissä. Kyseessä -07 malli ja PC ym. muut härpäkkeet asennettu aiemmin, niin ja perhoset poistuivat myös. Sanoisin että nuo uudet pöntöt eivät tuoneet mitään tavatonta lisää, paitsi kuljettajan egoon. Ehkä tulevana keväänä käytän säädöissä, vaikka ihan uteliaisuuttaan.
  29. #1379
    Lainaa Partisaani kirjoitti Katso viesti
    Varmaan säätö olisi paikallaan, mutta itse asensin Akran pöntöt, enkä käyttänyt säädöissä. Kyseessä -07 malli ja PC ym. muut härpäkkeet asennettu aiemmin, niin ja perhoset poistuivat myös. Sanoisin että nuo uudet pöntöt eivät tuoneet mitään tavatonta lisää, paitsi kuljettajan egoon. Ehkä tulevana keväänä käytän säädöissä, vaikka ihan uteliaisuuttaan.
    Kyllä vain, nyt on muhkeaa ääntä, niin että ei meinaa pyörä mahtua tallista ulos Mitäs mahtaa säätäminen kustantaa, onko kallistakin hupia?
  30.  
  31. #1380
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kovakawa kirjoitti Katso viesti
    Kysymystä pukkaa. Eli tuli vaihdettua zetoriin tehohormit orginaali putkien tilalle, niin onko tarvetta säätää millään tavalla vai onko toiminut ilman säätöjä? Jos tarvitsee säätää, niin onnistuuko omalla eculla, vai pitääkö olla commanderia väliin? Tarkennukseksi, eli pelkät pönikät meni vaihtoon.

    Kiitos, jos saisi kommentteja.
    Eiköhän nuo ammattimiehet tuollaisella:http://www.woolichracing.com/product...x#productTable saa pelit soimaan.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Sivu: 46 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen