On kyllä hieno keksintö. Tuli kateltua taas messuilla tätä pyörää sillä silmällä.
Valitettavasti likviditeetti ei anna myöten päivitellä kalustoa.
Mä kuolasin kanssaVoi jorma, kyllä kelpais
![]()
Fat boy -03 100 v juhlamalli
ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
Eilen tuli messuilla vaihdettua "vanha" 2007 zetori uuteen. Saas nähdä saako kaikki kilkkeet tällä kerralla heti vai vasta ensivuonna. Eli kun 2007 hankin tuon nykyisen niin keskiseisontatuen ja takalaukkutelineen sai vasta kaudelle 2008. Nyt Sumekon pojat lupasivat ko kilkkeet jo maaliskuuksi. Uskoo vasta kun näkee ne kiinni uudessa Zetorissa.
TKa![]()
Viimeksi muokannut: TapioK; 05.02.2012 klo 16:54.
On muuten kawan tai Sumekon hinnoittelijoilta mennyt vähän överiksi noiden uusein Acran slip onien hinnoittelu. Pyytävät n 2 500 € parista. Ovathan nuo uuden Zetorin alkuperäiset mölypöntöt massiivisen rumat, mutta kummasti niitä sietää, jos vaihtoehdon hinta on tuo 2 500 €..
Pitänee odotella että ajokausi tuo tullessaan järkevämmän hintaisia ja paremman näköisiä mölypönttöjä uuteen Zetoriin
TKa
Onnee uusille Zetoreille ja mukaan myös tänne--http://www.kawarb.fi...löytyy muitakin "kohtalotovereita".![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Mulla oli TRC entisessä Zetorissa ja mun mielestä se oli hemmetin asiallisen näkönen. Yoshilta pitäis kuulua ihan näinä aikoina, minkä sarjan tötterön pohjalta rupeevat taivuttaa....
Kyseltiin josko R-11 mutta katotaan ny...![]()
Ostin itse Ebaysta saksalaisfirmalta DID:n setin.
http://www.ebay.ie/itm/ws/eBayISAPI....EOIBSA:IE:1123
About 150e rahteineen. Tuli nopeasti ja kama on sitä mitä pitääkin.
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Dear Brothers.
Ensiksi Petelle ja muille Zetoriin vaihtaneille mitä parhaimmat onnittelut
Mut sitten se asia.
Tilasin Race Tech US:sta painoani ja taakse muutenkin jäykemmät jouseloiset. Saapui lasku maksettavaksi, joka oli osoitettu Race Tech Estoniaan...
Lasku oli oikein IBAN ja SWIFT -koodeilla varustettu lasku, joten maksoin sen kiltisti. Vaan kävipä niin, jotta seuraavana päivänä oli rahat palautettu tililleni takaisin "for unreasonable error". MTVUA!
Ilmeisesti RACE TECH ei sitten haluakaan myydä jousia. Prkl, pitäköön tunkkinsa...
Vaan mistä sitten toiset vastaavat tilalle. Voitteko avustaa veljet?
-Masa
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Et laittanut kyselyä viroon? Tai laita sitten sinne jenkkeihin mailia?
Kyllä nää asiat yleensä myyjältä kysymällä selviää?
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Punnitsin zzr 1400 -06:sen orkkis putkien ja yoshimura trc slipareiden painot
Alkuperäiset yhteensä 13,4kg
Yoshimurat yhteensä 7,5kg
Ihan vaan,jos jotain joskus askarruttanut.
Joo, suunnilleen jotain tuollaista minäkin mittailin pari vuotta sitten http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post5768053
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Kokeillaas ny kepillä jäätä, kun tuntuu olevan hitusen hankala löytää googlella infoa (tai sitten en vaan osaa, mikä on hyvinkin mahdollista).
Eli, olisko kenelläkään käsitystä tämmöisestä simppelistä jutusta kun Zetorin putkiston vaihdosta, PCV asennuksesta, ns. perhosläpistä ja Dynojetin O2 Optimizerista. Ok, putkiston vaihto ja PCV nyt on ns. peruskauraa, mutta ymmärtääkseni (ainakin -08 ->) pyörässä on oma o2-sensori ja ns. closed-loop alue alle x rpm. Tämä kai ennen voitiin kiertää tylysti irrottamalla pyörän happisensori ja poistamalla nuo perhosläpät ja säätämällä PCV:llä koko kierrosalueen kartta kohdalleen (onko näin vai olenko ihan hakuteillä?). Nyt dynojetiltä olis tarjolla tota o2 optimizeria jolla ilmeisesti saatais PCV kanssa yhteistoiminnassa säädettyä myös tuota closed-loop aluetta ja täten EI tarvis poistaa pyörän omaa o2-sensoria eikä niitä perhosläppiä? Vai olenko taas väärässä? Voisiko joku ystävällinen sielu valottaa tämän kokonaisuuden mulle
Tässä yllättäen TAAS pohdin pyörän putkiston vaihtoa, josko tänä kesänä vihdoin saisi aikaiseksikin (tai siis löytäisi rahat jostain).
Voi sen lambdan jättää paikalleenkin ja säädättää kartan closed loopin ulkopuolella.
Jos taas haluat säädättää koko alueella, niin joko irroitat lambdan (jolloin FI error code 67) tai laitat sen reilun satkun optimizerin.
Pelkkä vastuspalikka poistaa FI errorin mutta closed loopissa ECU huomaa ettei arvo muutu ja koittaa ajaa seosta vuorotellen rikastaen ja laihentaen (viimeinen virke luettu netistä, joten mutu).
Toisioläppiä ei tartte poistaa, eikä ne liityn tuohon mitenkään.
Kirjoittelin jotain tarinaa + kuvia samasta hommasta KawaRB:n puolella joku aika sitten.
Ite siis laitoin PCV:n, poistin lambdan (laajakaista + LC1 tuli tilalle) ja toisioläpät.
Edit: mulla on lambda eliminator, eli pelkkä vastus tällä hetkellä, mutta en ole päässyt vielä testaamaan kun pyörä osina.
Viimeksi muokannut: SamiN; 13.03.2012 klo 16:53.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Jos niitä toisioläppiä meinaat irroitella, niin kato sellainen ristipää mikä on sopiva! Ne ruuvinkannat nimittäin muljaantuu TODELLA helposti ja ruuvit muutenkin on lukitteella kiinni, eli ainoa konsti saada ne irti ilman vahinkoa on kuumentaa puhalluslampulla tmv meisselin kärki kuumaksi ja painaa sillä kantaa kevyesti puoli minuuttia ennen kuin yrittää kääntää.
Ite muljasin yhden kannan kun koitin liian vähällä kuumennuksella vääntää... lähti kuitenkin kun vaihdoin uuten kärkeen ja lämmittelin lisää. Voimaakaan ei saisi älyttömästi käyttää, ettei murjo akselia kieroon jolloin remppa on kallis. Muutenkaan servoa tai anturia ei parane turhaan hypistellä.
08:ssa ei niin kovin suurta eroa ole kun ne muutenkin aukeaa täysin jo melko aikaisin (6k muistan jostain lukeneeni). Sen alle kierrosherkkyyttä pitäisi tulla. Näkee sitten jahka saa pyörän tallista...
Tossa ne on jo pois:
http://www.moottoripyora.org/kuvat/detail/114/1456
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Tuossa Mr. Brocksin vastaus kysymykseen toisioläpistä: http://www.brocksperformance.com/abs...d=12&faqid=235
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
-08 malliin riittää se lambda eliminaattori (pelkkä vastus) putkiston vaihdon jälkeen. -09 tarvitsee tuon optimaattorin. Eliminaattiria käytettäessä o2 sensori poistetaan kokonaan. Optimaattori taas asennetaan o2 sensorin ja pyörän väliin. Kannattaa huomioida kokoputkea vaihdeattaessa, että tekee putkeen paikan tuolle o2 sensorille jos sitä ei ole valmiina. -08 uudemmassa ei ole tarvetta poistaa noita läppiä.
En jaksa alkaa yrittää laittaa kuvia tänne tuosta optimaattorista, mutta jos joku haluaa niin voin laittaa sähköpostiin.
Kawasaki ZZR1400 -09
Mikähän mulla meni pieleen Commanderin kanssa? Kaikki arvot PC:llä hyppii hulluna, pyörä röpöttää ja käy todella rikkaalla.
Koitin paria karttaa, mutta oireet kertoo jostain muusta ongelmasta. Ilman PC:tä en vielä ehtinyt kokeilla, mutta onko kukaan törmännyt aiemmin vastaavaan?
Oireet: http://www.youtube.com/watch?v=C49xR...ature=youtu.be (huom. pc:n lukemat)
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Vika poistui kun otin RaceDACin irti. Ehkä olin kytkenyt jotain väärin.![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Entinen xx mies kävi lauantaina hakemassa ZZR1400 abs vm.-09
Ensivaikutelmat pyörästä: 200km matka
Ajoasento sopii minulle paremmin kuin Hondassa, ei tule ranteet kipeäksi. (179cm/80kg)
Helkutisti voimaa pyörässä.
Pysyy tiellä kuin juna.
Että olen enemmän kuin tyytyväinen
Nyt odotan että lumet sulaa niin pääsee vähän ajelemaan.
Saattaapi olla, että taitaa meikäläinen liittyä seuraanne! Tässä olen suu vaahdossa ZZR:ää katsellut...yksi -06 tuossa on periaatteessa jo "korvamerkattuna". Hintakaan ei vaikuta pahalta ja kaikki palikat olisi valmiina. Kaikenlaisilla kilokyykyillä tullut leikittyä radalla ja kadulla. Viime kesänä myin hetken mielijohteesta 10tkm ajetun kulta/musta K8 Gixerin, eikä siltä osastolta tunnu tällä hetkellä kiinnostavan, kuin 1098 ja niitäkin on huonosti. Munakkaampi pyörä saa nyt tulla ja Busa tai B-King ei kiinnosta...joten mitä jää jäljelle.
Kaikesta kuulemastani ja lukemastani päätellen ZZR1400 on kuitenkin loistava peli?!?