Sivu: 21 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 1899:sta
  1. #601
    Eihän se oikein nyt onnistunut...

    Tänään työntelin pyörän pihalle ja tarkoitus oli kuullostella onko vuotoja liitoksissa yms.. Putkisto istuu hienosti, eikä tuhise mistään välistä..

    Siinä tyytyväisenä polttelin tupakkaa pyörän käydessä, välillä vähän kahvaa herkistellen... Sitten se tapahtui. Ecu alkoi pudotaa kierroksia lämmön noustessa ja pyörä stumppasi kuin seinään.. Ei millään käyntiin.. vähän hörähteli kun starttasi reilummalla avauksella.. Sitten sain käyntiin, mutta ei oikeastaan toimi mitenkään alle 3000 kierroksen.


    Nyppäsin PC:n pois välistä ja alkoi toimia ihan ok.

    Eli karkea diagnoosi on se, että mopo ei toimi huonostikaan ilman tuota "kylmärikastusta"

    -Voisikkohan tuo käyttäytyä noin, jos sisässä olisi -08 -> malliin tehty kartta?

    -Voisiko tuossa olla nyt väärä karttapaikka käytössä? Valintakytkintähän siinä ei nyt ole, joten sitä ei voi todeta. Läppärillä varmaan näkisi, mutta en viitsi tuota Bikefoxin sinettiä irroittaa, jos vaikka itse boxi olisi viallinen..

    No, asia selviää kunhan mr.bikefox antaa näkemyksensä ongelman suhteen..
    Nyt vain oli päästävä purkamaan pettymystä aiheeseen liittyvään keskusteluun..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  2. #602
    Niin siis onko tota nyt säädetty jotenkin tai ajettu jotain uusia karttoja sisään, vai onko tolla kartalla/kokoonpanolla toiminut aiemmin?
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  3. #603
    Lainaa (Mika 14R @ Joulu. 03 2011,16:03) kirjoitti
    Niin siis onko tota nyt säädetty jotenkin tai ajettu jotain uusia karttoja sisään, vai onko tolla kartalla/kokoonpanolla toiminut aiemmin?
    Siinä pitäisi olla vastaavalle kokoonpanolle, joskus taannoin säätäjän itsensä tekemä kartta. Ei siis mikään epämääräinen tiedosto netistä..

    Tarkoitus oli tuolta pohjalta sitten fiksata yksilöllinen kartta tuohon..

    Mutta tuolla mallilla olevalla commanderilla tuosta tuskin saa mitään tolkkua.. Jotakin perustavaa laatua olevaa hämminkiä tuossa nyt on..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  4. #604
    Eli siis vaihdoit putken ja ajoit jonkun uuden kartan commanderiin, ja heti kartanvaihdon jälkeen ei enää toiminut?



    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  5. #605
    Lainaa (Mika 14R @ Joulu. 03 2011,16:25) kirjoitti
    Eli siis vaihdoit putken ja ajoit jonkun uuden kartan commanderiin, ja heti kartanvaihdon jälkeen ei enää toiminut?
    Siis en itse ole kajonnut commanderiin milläänlailla, vaan bikefox toimitti mulle tuon PC:n ja laittoi ennen toimitusta siihen parhaaksi katsomansa kartan sisään.

    Nyt ei toimi ei..
    Jospa ongelma alkaa purkautua kunhan pääsen juttuihin..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  6. #606
    OK.
    Pirusti helpottaisi kun olis kaikki taustatiedot selvillä
    Bikefox siis toimitti commanderin jossa kartta on, asensitko sen itse?
    Vai onko pyörässä ollut aiemmin commander ja vaihdoit vain yksikön bikefoxin kartalla, johtosarjojen pysyessä samoina?
    Vai asensiko Bikefox commanderin tolla kartalla?

    Sori oon hieman Karhuissa tällä hetkellä, mutta en oikein saa tarkkaa kuvaa mitä pyörälle on tehty.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  7. #607
    Lainaa (Mika 14R @ Joulu. 03 2011,17:03) kirjoitti
    OK.
    Pirusti helpottaisi kun olis kaikki taustatiedot selvillä *
    Bikefox siis toimitti commanderin jossa kartta on, asensitko sen itse?
    Vai onko pyörässä ollut aiemmin commander ja vaihdoit vain yksikön bikefoxin kartalla, johtosarjojen pysyessä samoina?
    Vai asensiko Bikefox commanderin tolla kartalla?

    Sori oon hieman Karhuissa tällä hetkellä, mutta en oikein saa tarkkaa kuvaa mitä pyörälle on tehty.


    Pyörä oli absoluuttisen vakiokuntoinen viimeisintäkin varoitustarraa yms. myöten, kun sen tuossa kaudenpäätteeksi kävin hakemassa..

    Bikefox toimitti mulle yoshin kokoputkiston ja commanderin sellaisella kartalla, jolla sen pitäisi pelata ihan kohtalaisesti ja tältä pohjalta sitten oli tarkoitus keväällä penkitellä kartta valmiiksi..

    Nyt pistin sitten palikat paikoilleen ja pettymykseksi sain todeta tuon commanderin sotkevan homman totaalisesti..

    Tuo commander on nähdäkseni lähtöisin USA:sta, joten jos viittasit johtosarjaan sen vuoksi, että niissä voi olla esim. jotain pinnijärjestys juttuja, niin kyllä.. Tuo commander on mallia ZX-14, eikä ZZR 1400...?



    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  8. #608
    No nyt selkeni!
    Jos sulla on tietokone jolla pääset commanderiin kiinni, niin kannattaa koittaa ajaa 0-kartta siihen ja katsoa mitä tapahtuu. Sillä saisi katsottua onko vika kartassa vai laitteessa.
    Jos kartta on joku valmiiksi pureksittu, saattaa se olla heti semmoinen mikä ei toimi, mutta noissa commandereissakin on ollut valitettavan paljon vikoja.
    Lisäksi kannattaa katsoa että kytkennät (vaikkei ne monimutkaisia olekaan) on varmasti oikein. Siellä tais olla muistaakseni virta- ja maajohdot moottorin johtosarjapökäleiden lisäksi, niiden kytkennät kannattaa tarkistaa huolellisesti, ja laittaa maasignaali vaikka suoraan akun napaan, eikä haittaa vaikka testivaiheessa sen virrankin ottaa akulta. Huonolla maadoituksella saa yllättävän paljon negatiivisia efektejä aikaan sähkölaitteissa *
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  9. #609
    ainakin us ja eu malleilla on sama osanumero joten tokko niissä on mitään eroa... ts. on vain yksi malli
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  10. #610
    Niin se vain oli maadoitushäiriö... Pultissa oli reilusti lukitetta ja se eristi riittävästi häiriöiden aikaansaamiseksi..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  11. #611
    no ei ollut iso vika
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  12. #612
    No ei ollut onneksi kummempi syy, säästyi postitusrumbalta...

    Oletteko vaihdellut noita tulppia huolto-ohjelman mukaan? Tuntuu tuo 12tkm. iridiumtulpalle aika ylivarmistelulta.. Briteistähän tuota OEM-tulppaa saa kyllä alle 40€/srj. posteineen, että samapa tuo taitaa, ainakin näin säätöhomman alla olla vaihtaa nuokin uusiin?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  13. #613
    Lainaa (Elmeri H. @ Joulu. 10 2011,18:13) kirjoitti
    No ei ollut onneksi kummempi syy, säästyi postitusrumbalta...

    Oletteko vaihdellut noita tulppia huolto-ohjelman mukaan? Tuntuu tuo 12tkm. iridiumtulpalle aika ylivarmistelulta.. Briteistähän tuota OEM-tulppaa saa kyllä alle 40€/srj. posteineen, että samapa tuo taitaa, ainakin näin säätöhomman alla olla vaihtaa nuokin uusiin?
    mitähän oli..24 tkm ku vaihdoin...ja sanotaan nyt et ainakin sen pitäis mennä...viheliäinen homma ja suht turha, mut kait varma on varmaa...
    pst..putsarin kyl kandeis vaihtaa ennen säätöä..joko Ns vapariin tai ainakin uuteen.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  14. #614
    Joo, 24tkm kuullostaa järkevämmältä.. Tulee mieleen iridiumtulpan mainospuheet, joissa luvataan ne häiriöttömät 100 tkm... K&N laitoin jo tuossa paikoilleen ja sen muovikannenkin avuksi tein alumiinilevyn, jotta pysyy tiiviinä..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  15. #615
    Sattui tuossa tallia siivotessa käteen tuo Yoshimuran asennusohje.

    Nyt vasta useita viikkoja asennuksen jälkeen hyppäsi silmille, NOTE: "This Yoshimura full system is designed to be installed without exhaust port seals"

    Minusta ne ne tiiviste pinnat vaikuttivat ihan perustavaralta, että mikä lienee ideana? Lieneekö ajateltu että kun käyrästö on irtonainen, eli kaikki putket ja kollektori, keskenään vapaasti liikkuvalla slip-on-periaatteella kasassa, niin pinnat sattuvat hyvin ilman tiivisteitäkin??

    Kyllä siellä vaan on nyt suurella vaivalla metsästetyt tiivisteet välissä ja hyvin istuu, eikä tuhise..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  16. #616
  17. #617
    Lainaa (airmax @ Huhti. 20 2011,23:44) kirjoitti
    Lainaa (Karza @ Huhti. 20 2011,18:06) kirjoitti
    08-ssa alavääntö"ongelma" on jo poies...
    Juu, alavääntöongelma kyllä korjattiin mutta samalla tuli muuta ongelmaa tilalle

    Lyhyesti kuvattuna vuosimallien erot voisi tiivistää näin:

    -07: Alavääntö vähän heikko, mutta kyllä se suht nätisti vetää suurimmalla vaihteella ihan pienilläkin kierroksilla

    -08: Alavääntöongelma korjattu, mutta samalla ilmestyi hengettömyyttä tietyillä kierrosalueilla, joilla ehkä yhteyttä päästörajoituksiin (-08 alkaen Euro 3 käyttöön)

    -09: Edellisen vuosimallin hengettömyys tiessään ja kaasuun reagointi kohdallaan.

    Havainnot perustuvat 28000 km, 10000 km ja 7000 km "koeajoihin" mainituilla vuosimalleilla.
    -06: Alayläväliväännöt kohdillaan ja kaasun ja kaasuttajan reagointi kohdillaan.
  18. #618
    Jos ei persedyno toimi niin ei voi mithään .....
  19. #619
    mistä edulliset ketjut rattaat??
    pistäkää hintoja ja paikkoja.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #620
    Lainaa kirjoitti
    mistä edulliset ketjut rattaat??pistäkää hintoja ja paikkoja.
    kettenmax.de

    205 € setti
    (1 x X-Ring-Motorradkette D.I.D 530ZVMX G&G mit 116 Gliedern (super verstärkt, goldfarbig) endlos ,1 x Kettenritzel 17Z ,1 x Kettenrad 41Z *)
    07 ZZR 1400
  21. #621
    http://www.motorradteile-hamburg.de/
    Kettensatz mit D.I.D G&G 530 ZVM-X, X-Ring Kette (offen)

    Lieferumfang:
    Kette: D.I.D G&G 530 ZVM-X, X-Ring, Super verstärkt (offen mit Nietschloß), 116 Glieder (Farbe: Gold)
    Ritzel: 17 Zähne (wahlweise auch 16 oder 18 Zähne zum gleichen Preis !)
    Kettenrad: 41 Zähne
    Falls Sie ein anderes Ritzel anstatt dem originalen 17 Zähne Ritzel möchten, geben Sie das bitte unten im TEXT-Feld ein.
    Ritzel und Kettenrad von JT-Sprockets ! Also absolute Spitzenqualität !
    EUR 157.95
    Versandkosten (Shipping to: Sverige,Finland,Danmark,Ireland,Great Britain,Nederland,Belgie,France,Luxemb.,Italia) EUR 12.90
    Rechnungsbetrag (Zahlungsart: per Überweisung (pay by bank-transfer)) EUR 170.85


    En ole itse tuolta tilannut, mutta äkkiseltään katsottuna yksi halvimpia just nyt. Louisilla alennusten sattuessa kohdalle vielä kympin halvemmalla.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  22. #622
    Jep kiitoksia pitää pistää tilaukseen itse en näin halvalla löytänyt.

    hmm....mutta mikä ero noissa ketjuissa on??

    toisessa lukee että G&B ja toisessa G&G ja on yli kolmekymppiä kalliimpi.



    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  23. #623
    Lainaa (UMAS @ Joulu. 26 2011,22:28) kirjoitti
    hmm....mutta mikä ero noissa ketjuissa on??

    toisessa lukee että G&B ja toisessa G&G ja on yli kolmekymppiä kalliimpi.
    G&B 530 VM EUR 125.95
    G&G 530 ZVM-X EUR 157.95


    En tiedä, mikä tuo G&B lie (väri?), mutta kalliimpi on ainakin vahvempi ketju. Ja molemmat tosiaan itse niitattavia (offen mit Nietschloß), eli työkalu hyvä olla olemassa.



    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  24. #624
    Tervehdys,,

    Mitenkäs oli arvon Zetoristit noiden värityksien kanssa eli kyseessä 2008 niin olikos mustana vai se sinertävä ja hopea?

    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1249468

    Alkanu ihan pikkasen kiinnostaa Zetori ;)

    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  25. #625
    2008 EU väri on Midnight sapphire blue, eli juuri tuo mustalta näyttävä.

    Näyttää mustalta mutta seassa sinistä raetta, (metallihohtoväri) joka erottuu auringossa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  26. #626
    Toi nettimoton zzr on muuten sitten absiton malli kuvan perusteella, eli joko tuontipeli tai sitten se ei ole 2008 eu mallia.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  27. #627
    Kiitoksia vinkeistä...

    Kävin tänää kurkkaa paikanpääl ja näytti kyl ihan musta mustalt eikä ollu nopeus triggereit havaittavis eli ei ABS:ia...
    ABS saa kyl olla jotenka toi vaihtoehto saa jäädä jollekin toiselle..

    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  28. #628
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Toi nettimoton zzr on muuten sitten absiton malli kuvan perusteella, eli joko tuontipeli tai sitten se ei ole 2008 eu mallia.
    Toi on '07-malli, sillä mustassa '08:ssa sivugrilli on maalattu kiiltävällä maalilla ja '06 ei mustaa ollut.

    1000
  29. #629
    No pentele...
    Tänää tuli käytyy kaupoilla ja FJR:ä vaihtu sit 2010 Zetoriin...

    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  30.  
  31. #630
    Lainaa FJR -07 kirjoitti Katso viesti
    No pentele...
    Tänää tuli käytyy kaupoilla ja FJR:ä vaihtu sit 2010 Zetoriin...

    -pete-
    Hyvän valinnan teit !
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
Sivu: 21 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen