Sivu: 18 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1899:sta
    Lainaa (Karza @ Huhti. 20 2011,18:06) kirjoitti
    08-ssa alavääntö"ongelma" on jo poies...
    Juu, alavääntöongelma kyllä korjattiin mutta samalla tuli muuta ongelmaa tilalle

Lyhyesti kuvattuna vuosimallien erot voisi tiivistää näin:

-07: Alavääntö vähän heikko, mutta kyllä se suht nätisti vetää suurimmalla vaihteella ihan pienilläkin kierroksilla

-08: Alavääntöongelma korjattu, mutta samalla ilmestyi hengettömyyttä tietyillä kierrosalueilla, joilla ehkä yhteyttä päästörajoituksiin (-08 alkaen Euro 3 käyttöön)

-09: Edellisen vuosimallin hengettömyys tiessään ja kaasuun reagointi kohdallaan.

Havainnot perustuvat 28000 km, 10000 km ja 7000 km "koeajoihin" mainituilla vuosimalleilla.
    --
    in the past: ZZR1400^4 + ZZR1200 + oranssi välähdys
    Kiinnostais kovasti tää 1400 zetori seuraavaksi laitteeksi..Päällisin puolin kylmätyypeissä vaikuttaa aika sutjakkaalta peliltä. Jotenkin köykäsemmän ja sipposemman olonen kuin esim.wanhanliiton 1100 zzr jo het kättelyssä. Ja on kait kehitys tokkiinsa kehittyny parissa kymmenessäkin vuodessa.
    Tahtoo vaan hintaa olla enemmän käytettynäkin kuin esim. busassa joka lienee yks hyvä vaihtoehto tän lajin pyörää harkitsevalle..
    Joten kysymys kuuluu et miks laittaa nimenomaan tää iso zetori eikä esim. busaa jos keskenään vertaa näitä pyöriä?
    Varmaan moni zetoriin päätynyt miettinyt samaa..
    Tarvis koe-ajaa kummatkin tietysti ennenkuin osaa ottaa kantaa henk.koht.
    Huolto-välit taitaa olla suht.koht. samat vielä tälläselle parikymmentä vuotta tuoreemmallekin pelille..bensaa taitaa piru haukella enämpi tää isompi versio zetorista?
    Ulkonäkö kysymyksiin on varmaan jo jonkinsortin äänestystäkin laitettu tännekin,ja ei toi iso zetori ainakaan paskemman näkönen mun mielestä ole jos busaan vertaa vaik valaan kyrväksikin k.s. laitetta on tituleerattu =) Vaik kauneus/kauheus on tietysti aina katsojan silmässä tietysti ja mitä väliä jos laite muuten natsaa ajolleen ja itse viittii kattella moista ilmestystä.
    Meinaan noin niinkuin tulevaisuutta silmälläpitäen..sit kun alkaa rikastuun ja/tai lakkaa köyhtymästä ja voipi päivitellä mopedia mahd.pareeseen. Toi 1100 zetori on kyllä ollu hyvä laite kaikinpuolin tähän asti.

<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
    Omassa 08:ssa kaikki "hengettömyys", ym. tipotiessään, Bikefox hoiti homman:Yoshi TRC+K&N+PCV......takarenkaalta penkitettiin 190hv/169nm... ..ja vastaa kaasuun kiitettävästi...ei moitteen sijaa..
    Mulla o ollu molemmat peräjälkeen, molemmilla ajettu mm. 3-4 vk:n Euroopan lomareissut. Busa tiiviimpi ajoasennoltaan, kuin tiukka hanska verrattuna sopivaan...tää on tietty henk.koht.mitoituskysymys...ZZR modernimman oloinen, konetehot käytännössä samat, kulkupuoli molemmissa kunnossa, Kawa mukavampi yleispyörä, Suzuki urheilullisempi mutkatiekurvailussa, ei tarkoita että Kawalla jälkeen jäisi osaava kaveri, Kawaan istuu laukkusetit paremmin,ainakin esteettisesti, Kawassa paremmat jarrut..siinäpä joitain päällimmäisiä huomioita. Ja Busseja tulee vastaan koko ajan...
    nonni nyt on koe ajeltu nuo talven aikana tehdyt muutokset. eli madallus ja GIpro/atre asennus ja hyvältä tuntuu!!GIpro auttoi huomattavasti tuohon tehottomuuteen ala-kierroksilla ja madallus muutti pyörää herkemmäks ja mukavammaksi kiihdyttää, mutta jalka osuu hieman helpommin maahan kurveissa. sekään ei haittaa kun tottuu kääntämään jalkaa hieman sisäänpäin tiukemmissa kurveissa rata ajossa voi olla haitaksi mutta eipä sinne ole tarkoitus mennäkkään moisella matkalehmällä..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa (UMAS @ Huhti. 23 2011,19:41) kirjoitti
    nonni nyt on koe ajeltu nuo talven aikana tehdyt muutokset. eli madallus ja GIpro/atre asennus ja hyvältä tuntuu!!GIpro auttoi huomattavasti tuohon tehottomuuteen ala-kierroksilla ja madallus muutti pyörää herkemmäks ja mukavammaksi kiihdyttää, mutta jalka osuu hieman helpommin maahan kurveissa. sekään ei haittaa kun tottuu kääntämään jalkaa hieman sisäänpäin tiukemmissa kurveissa * rata ajossa voi olla haitaksi mutta eipä sinne ole tarkoitus mennäkkään moisella matkalehmällä..
    Kuinka toteutit madaltamisen ja kuinka paljon laskit pyörää alemmas?
    Kawasaki ZZR1400 -09
    Lainaa (J.N @ Huhti. 24 2011,15:03) kirjoitti
    Lainaa (UMAS @ Huhti. 23 2011,19:41) kirjoitti
    nonni nyt on koe ajeltu nuo talven aikana tehdyt muutokset. eli madallus ja GIpro/atre asennus ja hyvältä tuntuu!!GIpro auttoi huomattavasti tuohon tehottomuuteen ala-kierroksilla ja madallus muutti pyörää herkemmäks ja mukavammaksi kiihdyttää, mutta jalka osuu hieman helpommin maahan kurveissa. sekään ei haittaa kun tottuu kääntämään jalkaa hieman sisäänpäin tiukemmissa kurveissa * rata ajossa voi olla haitaksi mutta eipä sinne ole tarkoitus mennäkkään moisella matkalehmällä..
    Kuinka toteutit madaltamisen ja kuinka paljon laskit pyörää alemmas?
    takana säädettävät "koiranluut" ja etuputkia vaan läpi kolmioista enemmän. pyörä madaltui takaa n40mm ja edestä 32mm. etu-lokaria piti myös hieman laskea alas osumien välttämiseksi.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Nyt on Zetorissa uudet nakit: Dunlop Sportsmart ja takanen 190/55 -profiililla.

Pakko sanoa että paras tuunaus tähän asti kokeilluista, ketteryyttä tuli paljon enempi lisää kuin osasin toivoa eikä mistään haittavaikutuksista (etupään vatkaus tms.) ole tietoakaan.

Radalle pääsyä joutuu vielä odottelemaan reilun viikon, eiköhän silloin paljastu ne loputkin vaikutukset. Tällä erää uskallan kuitenkin jo suositella likipitäen varauksetta.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
    Lainaa (daxter @ Huhti. 29 2011,13:54) kirjoitti

Pakko sanoa että paras tuunaus tähän asti kokeilluista, ketteryyttä tuli paljon enempi lisää kuin osasin toivoa eikä mistään haittavaikutuksista (etupään vatkaus tms.) ole tietoakaan.

Radalle pääsyä joutuu vielä odottelemaan reilun viikon, eiköhän silloin paljastu ne loputkin vaikutukset. Tällä erää uskallan kuitenkin jo suositella likipitäen varauksetta. *
    Näin on. Se 55-sarjanen muuttaa Zetorin ihan toisenlaiseksi moottoripyöräksi. Sopii mutkatielle huomattavan paljon paremin, kuin vakio 50-sarjaisella.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Lainaa (daxter @ Huhti. 29 2011,13:54) kirjoitti

Radalle pääsyä joutuu vielä odottelemaan reilun viikon, eiköhän silloin paljastu ne loputkin vaikutukset. Tällä erää uskallan kuitenkin jo suositella likipitäen varauksetta. *
    Kävin kanssa heittään just irtokumit Kymäläiselle. Tiistaina käyn laitattaan ne (M5:t) alle. Otin kanssa tuon 190/55 profiilin taakse.

Alastaroonko olet menossa 9.5? Näemme siis siellä *

* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 29 2011,15:14) kirjoitti
    Alastaroonko olet menossa 9.5? Näemme siis siellä *
    Joo sinnepä juuri, ruostetta poistamaan ja tientukkeeksi
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
    Lainaa (J.N @ Loka. 31 2010,17:24) kirjoitti
    Lainaa (ianpales @ Loka. 30 2010,18:30) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Elo. 24 2010,06:21) kirjoitti
    Lainaa (ianpales @ Elo. 23 2010,21:42) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Elo. 23 2010,21:34) kirjoitti
    Ja muistahan käyttää niitä isompiakin vaihteita *
    Juu nimenomaan olen sitä tehnyt tuon viimeiset 250 kilsaa, duuniin kun en ajele ruuhka aikaan, niin pystyy tasakaasulla ajelemaan isoilla vaihteilla koko matkan ;)
    Laitoin vielä dynojetille itsekkin sähköpostia asiasta

"You may need to run the stock o2 sensor on this bike and only tune the open loop areas with the Power Commander V until we can develop an o2 controller for the European versions of this bike.
    "
    Let me know if you have any further questions.

Regards,

Chris Kelly
    Dynojet Research"
    Tiedoksi,

Tsiikaa alla, näin kerrottiin mulle eilen huollosta, paikasta jossa mulla PC V asennettu, mä luulin että ongelma ratkesi sillä PCV vaihdolla, kun kerkesin jo kehumaan.... vaan 500 kilsaa kun olion ajanut sama probleema alkoi:

"Eliminaattorille on tullut korvaava tuote ”controller” joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Tilattu on ja heti kun tulee niin laitan viestin."

-ile
    -Ile
    Oon yrittäny katella noita kontrollereita, mutta en oo löytäny vielä mistään myynnistä, vissiin esiteltiin noilla juuri päättuneillä Kölnin messuilla. Mistä tilasit ja mitä maksoi?
    Vihdoin on pyörä kondiksessa. 700 kilsaa ajanut, maantieajoa isoilla vaihteilla ja pienellä kaasun kulmalla. Pyörä toiminut kuin unelma. Viaberilla missä alunperin asennettiinkin PC V ja penkitettiin tuo pyörä, niin noin 3 viikkoa sitten laitettiin siellä eliminaattorin tilalle, tuo mystinen "Controlleri", joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Toihan on sähköä vaativa mokkula, mitoiltaan about puolet PC V:n koosta. O2 eliminaattoria mulla ei enää lainkaan pyörässä.
    <p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen).&nbsp;</p>
    Lainaa (ianpales @ Touko. 14 2011,03:17) kirjoitti
    Juu nimenomaan olen sitä tehnyt tuon viimeiset 250 kilsaa, duuniin kun en ajele ruuhka aikaan, niin pystyy tasakaasulla ajelemaan isoilla vaihteilla koko matkan ;)

"You may need to run the stock o2 sensor on this bike and only tune the open loop areas with the Power Commander V until we can develop an o2 controller for the European versions of this bike.
    "

Regards,

Chris Kelly
    Dynojet Research"
    Tiedoksi,

Tsiikaa alla, näin kerrottiin mulle eilen huollosta, paikasta jossa mulla PC V asennettu, mä luulin että ongelma ratkesi sillä PCV vaihdolla, kun kerkesin jo kehumaan.... vaan 500 kilsaa kun olion ajanut sama probleema alkoi:

"Eliminaattorille on tullut korvaava tuote ”controller” joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Tilattu on ja heti kun tulee niin laitan viestin."

-ile
    -Ile
    Oon yrittäny katella noita kontrollereita, mutta en oo löytäny vielä mistään myynnistä, vissiin esiteltiin noilla juuri päättuneillä Kölnin messuilla. Mistä tilasit ja mitä maksoi?
    Vihdoin on pyörä kondiksessa. 700 kilsaa ajanut, maantieajoa isoilla vaihteilla ja pienellä kaasun kulmalla. Pyörä toiminut kuin unelma. Viaberilla missä alunperin asennettiinkin PC V ja penkitettiin tuo pyörä, niin noin 3 viikkoa sitten laitettiin siellä eliminaattorin tilalle, tuo mystinen "Controlleri", joka muuttaa arvoaan jatkuvasti. Toihan on sähköä vaativa mokkula, mitoiltaan about puolet PC V:n koosta. O2 eliminaattoria mulla ei enää lainkaan pyörässä.
    Vaatikos se mitään uusia säätämisiä sen controllerin asentamisen jälkeen? Ja onko se semmonen palikka mikä vaan tökätään siihen lambdan reikään vai vaatiiko se myös muita johdotuksia?
    Kawasaki ZZR1400 -09
    daxterin kanssa pähkäiltiin Alastarolla kadonneen kateruuvin mysteeriä. Molemmilta puuttui sama oikean alakatteen kiinnitysruuvi. Liekö siihen ruuvia -08 malleissa kuulunutkaan?

Kukas oli hopealla -09:llä keskinopeessa ja kävi jutustelemassa mukavia kudottu kawa-pipa päässä?
    * Tuubi
    Lainaa (J.N @ Touko. 14 2011,17:29) kirjoitti
    Lainaa (ianpales @ Touko. 14 2011,03:17) kirjoitti

"

Regards,

Chris Kelly
    Dynojet Research"
    Tiedoksi,

-ile
    -Ile
    Vaatikos se mitään uusia säätämisiä sen controllerin asentamisen jälkeen? Ja onko se semmonen palikka mikä vaan tökätään siihen lambdan reikään vai vaatiiko se myös muita johdotuksia?
    Ei vaatinut mitään säätöjä. Selkeesti kyseessä on kuitenkin mokkula jossa on jotain alyä, toisin kuin normi eliminaattorissa, koska kyseessä "boksi", joka vaatii sähköt. Sinne putken viereen ala-katteeseen se pantiin kiinni. ...Mulla meni tosin snadisti ohi se asennus ja kytkentä, kun tuli samaan aikaan tärkee duuni puhelu ja missasin itse asennuksen. Läjä piuhoja / kaksi tai kolme liitintä siitä boksista lähti, valitettavasti en osaa muuta sanoa... Suht iso tuo controlleri kuitenkin, about puolet PC V:n koosta - puolikas rööki aski oli kokoa. Pitänee ihan uteliaisuudesta varmaan avata alakatetta ja tsekkaa että miten / mihin se on kytketty. Kun missasin puhelimessa höpistessä, tuon hektisen hetken :S Siellä pajalla sanoivat että on ihan vitun mystinen toi koko controlleri, että mistään ei saa mitään tietoa tuosta kys. controllerista, ei maahantuojalta saatikka valmistajalta. Yhdelle asiakkaalle oli kuulemma tuo controlleri asennettu ennen allekirjoittaneen pyörää, tuolloin eliminaattori oli myös jätetty pyörään ja jossain määrin kuulemma oli edelleen tehnyt samaa ongelmaa siinä påyörässä. Niinpä ehdotti mulle "pilottia" että jos jätetään mulla eliminaattori kokonaan pois ja katson kuinka pyörä käyttäytyy ja lupasin briiffata lopputuloksesta. Summa summarum, lopputulos näin hyvä, ei mitään ongelmia enää. Tuon controlleri mokkulan hinnasta ei ole mulla mitään tietoa, koska mulla meni ns. takuuseen, kun loppukesästä samassa liikkeessä PC V asennettiin ja penkitettiin, sen jälkeen kun olin rännit vaihtanut.
    <p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen).&nbsp;</p>
    Lainaa (SamiN @ Touko. 14 2011,20:20) kirjoitti
    daxterin kanssa pähkäiltiin Alastarolla kadonneen kateruuvin mysteeriä. Molemmilta puuttui sama oikean alakatteen kiinnitysruuvi. Liekö siihen ruuvia -08 malleissa kuulunutkaan? *

Kukas oli hopealla -09:llä keskinopeessa ja kävi jutustelemassa mukavia kudottu kawa-pipa päässä?
    Haha, olen muuten varmaan samaisen oikean alakatteen ruuvin hukannut omasta -08:stani kahdesti. Nyt siinä on lukitetta sen verran että pitäs pysyä
    3000 km takana. Yllättävän monipuolinen peli parempi kuin odotin. Kelpo peli hitaissa nopeuksissa kaupungissa. Yllättävän ketterä pyöritellä. Vauhdin noustessa nautinto paranee. Maaseudun kurvi teillä makeaa vetää. Moottori antaa kivasti gigsejä takamukseen. Alusta jämäkkä sopivan tiukaksi säädetty että on vakaa, mutta mukava.
    Moottoribaanalla rentoa painaa. Tuuli ei käy pahasti. Tasainen ilmavirtaus tekee ajamisesta rentoa. 130-140 mittarissa helppo pitää pitkiä aikoja. Kulutus 6 l/100km. Kaupungissa menee 7.
    Jarrut erinomaiset. Abs ei vielä ole päässyt nakuttamaan. Testattu toiminta vain hiekkatiellä.
    Motikka ei värise, ei tärise. Käden pääsee helpommalla kuin V2 italoiden kanssa. 3 e kahvalärpytin ranteen tukena helpottaa ajamista entisestään. Jännä huomata miten tottuu ja tykästyy vääntävään nelariin. Teho/paino suhde tuntuu juuri hyvältä. Vertailukohtia kevään koeajoista löytyy monelaisia. Diavel,1198s,rr1000s,k1300s,k1600,tiger 800,m1800r,gtr14000,z1000sx. Vielä olisi kiva päästä uuden Tuonon ja Dorsoduron kahvoihin. Toki ikävä Duce soundia ja fiilistä mutta vaihtelu virkistää.

L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
    Oilin vaihto lähestyy....pistaisköhän delvacia Hmmm...
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Kohta 5000km ehditty ajaa zetorilla ja kyyti tuntunut hyvältä. Koneen luonnetta ei voi kun kehua. Todella jouhevaa vetää matkaa ja ohitella kun tehoa on riittävästi. Autoilutermiä käyttäen ajo ominaisuudet on dynaamiset ja sporttiset. Persaus ei puudu pätkääkään ja selkä ja jalat ei väsy. En kaipaa touring pleksiä. Bensaa palaa matka ajossa 5.6 l/100 km ei paha. Kesä alkanut siis uuden pyörän sarvissa positiivisissa tunnelmissa.
    L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
    ossakos sanoa kukaan..paljonkos kustantaa uudet laakerisarjat etu ja takapyörään..tai onkos joku laittanut laakereita ihan hyllytavarana...numeroista oisin kiitollinen...

kas kun kumet tulee vaihdettua ja jos ny samal pistäis uudet laakerit..tokko niis mitään sanomista on viel noil kilsoilla mut...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Yv.tä laitettu laakereista...
    07 ZZR 1400
    Lainaa (Mustaninja @ Kesä. 19 2011,16:52) kirjoitti
    Yv.tä laitettu laakereista...
    kiitoksia

mu viitikkö toistaa viestin...tais olla poksi täynnä

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 19 2011,15:10) kirjoitti
    tokko niis mitään sanomista on viel noil kilsoilla mut...
    mulla poiki takapyörästä alle 30tkm:ssä. ihan stormilta hain uudet, makso pari-kolmekymppiä muistaakseni.

* Tuubi
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 19 2011,18:25) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 19 2011,15:10) kirjoitti
    tokko niis mitään sanomista on viel noil kilsoilla mut...
    mulla poiki takapyörästä alle 30tkm:ssä. ihan stormilta hain uudet, makso pari-kolmekymppiä muistaakseni.
    just..eli suht pikkuhintanen remppa renkaanvaihdon yhteydessä tehtynä..säästää monelta murheelta vaikka ihan vain varuix... mun mielestä...

vaikka kuin olis ollu...varovainen ton painepesurin kans....
    etenkin ku ny o tiedos etukäteen mitä o hakemas ni vaihdanpa samalla ku pistän alle pilot rout kolomoset..

jänskättää

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Pystyykö jostain tunnistamaan mikä on ZZR 1400:sen oikea vuosimalli?
    Erikoisesti kiinnostaa onko pyörän todellinen vuosimalli 2008, vai onko se 2008 vuoden puolella rekisteröity ylivuotinen vm. 2007.

Tuli vaan vastaan sellainen yksilö, jonka aikoinaan uutena myynyt liike ei enää myy pyöriä ja täten pyörän tarkempia tietoja ei enää löydy kyseisestä liikkeestä.

t. Masa
    Lainaa (SamiN @ Touko. 14 2011,20:20) kirjoitti
    daxterin kanssa pähkäiltiin Alastarolla kadonneen kateruuvin mysteeriä. Molemmilta puuttui sama oikean alakatteen kiinnitysruuvi. Liekö siihen ruuvia -08 malleissa kuulunutkaan? *

No Patruunahan se oli siellä Alastarossa!
    Lainaa (mj1 @ Kesä. 20 2011,14:06) kirjoitti
    Erikoisesti kiinnostaa onko pyörän todellinen vuosimalli 2008, vai onko se 2008 vuoden puolella rekisteröity ylivuotinen vm. 2007.

Tuli vaan vastaan sellainen yksilö, jonka aikoinaan uutena myynyt liike ei enää myy pyöriä ja täten pyörän tarkempia tietoja ei enää löydy kyseisestä liikkeestä.

t. Masa
    Pitäis selvitä ainakin katsomalla rungonnumeron ensimmäiset kirjaimet/merkit ja sitten katsoa service manuaalin vimpalta sivulta mihin vuoteen menee (manuaali löytyy netistä, ja mahdollisesti jopa tästä ketjusta?!).

Tälleen esim ZX12 mallit selviää:
    Lainaa kirjoitti
    Year *Model * * * * *Beginning Frame No.

2004 *ZX1200-B3 *JKAZX9B1*4A012001 or
    * * * * * * * * * * * * * JKAZXT20ABA045001 or
    * * * * * * * * * * * * * ZXT20B-012001

2005 *ZX1200-B4 *JKAZX9B1*5A016001 or
    * * * * * * * * * * * * * JKAZXT20ABA048001 or
    * * * * * * * * * * * * * ZXT20B-016001

2006 *ZX1200B6F *JKAZX9B1*6A019001 or
    * * * * * * * * * * * * * JKAZXT20ABA050001 or
    * * * * * * * * * * * * * ZXT20B-019001
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (slip @ Kesä. 20 2011,14:30) kirjoitti
    Lainaa (mj1 @ Kesä. 20 2011,14:06) kirjoitti

t. Masa
    Pitäis selvitä ainakin katsomalla rungonnumeron ensimmäiset kirjaimet/merkit ja sitten katsoa service manuaalin vimpalta sivulta mihin vuoteen menee (manuaali löytyy netistä, ja mahdollisesti jopa tästä ketjusta?!).

Tälleen esim ZX12 mallit selviää:
    Lainaa kirjoitti
    Year *Model * * * * *Beginning Frame No.

2004 *ZX1200-B3 *JKAZX9B1*4A012001 or
    * * * * * * * * * * * * * JKAZXT20ABA045001 or
    * * * * * * * * * * * * * ZXT20B-012001

2005 *ZX1200-B4 *JKAZX9B1*5A016001 or
    * * * * * * * * * * * * * JKAZXT20ABA048001 or
    * * * * * * * * * * * * * ZXT20B-016001

2006 *ZX1200B6F *JKAZX9B1*6A019001 or
    * * * * * * * * * * * * * JKAZXT20ABA050001 or
    * * * * * * * * * * * * * ZXT20B-019001
    Jep, ainakin 2006 tunnistaa näistä numeroista:

Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
    Kiitos vinkeistä. 2006:sen korjausmanuaalin olinkin jo saanut netistä bongattua.

EDIT: *2008-2009 mallin manuaali löytyikin googlaamalla: "2008-2009 kawasaki zzr 1400 service manual"

Valmistenumeron perusteella Sumeko Oy:ltä sain tiedon pyörän maahantulovuodesta.

t. Masa

30.  
    Eiks 2008 mallissa ole ABS jarrut vakiona
Sivu: 18 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen