Sivu: 9 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 1899:sta
  1. #241
    Lainaa (Gari @ Heinä. 01 2010,20:09) kirjoitti
    En ota enempää kantaa tuohon vääntöön missä kannattaa penkittää....Oulun Bikefox tehnyt mulle kai 5 pyörää ja ei koskaan valittamisen aihetta, kera erittäin mukavan ja lämminhenkisen palvelun todennut aina että taas kannatti käydä Kimmolla Oulussa...

    Samalla pieni kotimaan 2 pv:n lomaretki Oulun seudulla kun pyörä on Tohtorilla Jarvantiellä..
    Mulle suositeltiin Viaber:ia, Oulu kun on turhan pitkällä Hesasta, ja ei ole sinne suuntaan nyt tarkotus lähteä, niin toi Järvenpää nyt kivuttomampi. Noh toivotaan että on suositusten arvoinen mesta se...
    <p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen).&nbsp;</p>
  2. #242
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 25 2010,23:31) kirjoitti
    Etujarru ravisti ihan helvetisti pitkään, mutta hieman pidemmällä 250km lenkillä tänään lakkasi.
    ja ravistaa edelleen kevyellä kuormituksella. mitä kuumemmaksi jarrut ajaa, sitä rajummin ne ravistaa 1-50% teholla: tätä tehokkaammassa jarrussa ei ravista ollenkaan, edes hitaasti vapauttaessa.

    levyt on suorat ja pintaa on paloissa. niittejä en ole kokeillut pyöritellä, mutta luulisi niiden irtoavan, jos jumittavat, muutamalla täysjarrulla parista sataa.

    en oikein ymmärrä miten esim pintojen lasittuminenkaan voisi tuollaista aiheuttaa.

    kaverilla on samaan aikaan hommatussa isossa rosvossa sama vaiva, ja molemmissa on abs mutta ei kai tuo nyt mitenkään siihen voi liittyä?


    hmm, lisähuomiona vielä hiljaisesta vauhdista jarrutelussa kuuluva kilahdus, johon kyllä totuin jo edellisessäkin kawassa ja oletan sen kuuluvan kelluviin levyihin?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  3. #243
    helpotetaan kysymyksiä.

    löytyykö keneltäkään pelkääjän kahvaa, ylimääräistä? halvalla
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  4. #244
    Lainaa (mathev @ Kesä. 27 2010,21:38) kirjoitti
    Nyt on Euroopan keikka ajettu n. 7000 km.Kawa pelasi tosi hyvin varsinkin motareilla.Ohitukset sujuivat todella helposti,alpeilla olisi vähän kaivannut lisää potkua alakieroksille=powercommander.Tosi hyvä ostos oli. *
    Samaten Euroopan lenkki tehty, 5500 km. Pyörä toimi hienosti ja taittui Stelvion mutkiinkin * Ja Loobmannikin toimi koko reissun ajan. Ajotietokone näytti keskikulutukseksi 5,3 l/100km, melko maltillista ajoa, ei hötkyilty * Lämmöt nousi Nizzan ruuhkassa 'tappiin', mikä jäi harmittamaan, osaltaan ihan omaa mokaakin: kuka käskee lähtemään pahimpaan ruuhka-aikaan liikkeelle.
    BMW R1250GS ADV
  5. #245
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 03 2010,20:46) kirjoitti
    helpotetaan kysymyksiä. *

    löytyykö keneltäkään pelkääjän kahvaa, ylimääräistä? halvalla *
    Löytyy!
  6. #246
    Lainaa (JiiJii @ Heinä. 06 2010,12:08) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 03 2010,20:46) kirjoitti
    helpotetaan kysymyksiä. *

    löytyykö keneltäkään pelkääjän kahvaa, ylimääräistä? halvalla *
    Löytyy!
    lähetin viestiä
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  7. #247
    samin,
    levyjen suoruus selviää luotilangalla, heittokellolla tms. laserilla kai nykyisin.

    mutta pieni heitto on sallituissa toleransseissakin mahdollinen, tusinassa 0,2 mm. niitit luultavimmin kanittelee. voi olla, että absit eivät niitä heläyttele irti niin helposti kuin raaka perusjarru. tosin lika menee niittien väliin ja ne jumittavat myös perinteisessä jarrusysteemissä. brake cliineriä rakoihin ja pyörittelee niitä yksitellen jotta irtoavat liasta.



    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  8. #248
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 07 2010,00:21) kirjoitti
    samin,
    levyjen suoruus selviää luotilangalla, heittokellolla tms. laserilla kai nykyisin.

    mutta pieni heitto on sallituissa toleransseissakin mahdollinen, tusinassa 0,2 mm. niitit luultavimmin kanittelee. voi olla, että absit eivät niitä heläyttele irti niin helposti kuin raaka perusjarru. tosin lika menee niittien väliin ja ne jumittavat myös perinteisessä jarrusysteemissä. brake cliineriä rakoihin ja pyörittelee niitä yksitellen jotta irtoavat liasta.
    juu ja kotikonsteinkin pystyy mittaamaan heiton jos vaan saa renkaan ilmaa ja pyöritettyä.

    mutta... ne pari kieroa levyä mitä on joskus ollut, ovat oireilleet ihan eri tavalla. siis niin, että aina ja joka kerta kevyessä ja tasaisessa jarrussa nypyttää. nyt taasen ei nypytä vaan ravistaa mielestäni paljon suuremmalla taajuudella kuin rengas pyörii, ja vain kevyessä jarrussa kun levy on kuuma *

    voisi tietty selittyä sillä (mutu) että muutama niitti jumittaa ja levu vetää laineelle lämmetessään. ei nyt huvittaisi ostaa levyjäkään turhan takia kun pitää ketjut/rattaatkin näköjään vaihtaa. ei säätö/putsaus auttanutkaan. eturattaan hampaat kuluneet vähän vinoon. oma vika ei siinä mitään, loobman on koko ajan syöttänyt öljyt haarukalle ja vanteelle *

    pitää varmaan noi niitit vielä kokeilla tai antaa huollon katsoa kun toi menee muutenkin pajalle sivulaukkujen asennukseen (laiska minä). mutta kuten sanoin, aika kovaa jarrua niillä tein kun alastarolla olin opettelees jarrutusta ja väistöäkin. keiloilla siis ihan absin rajoilla. mun mielestä oire ilmenee

    tuossa esim. tasan 56-60 sec kohdalla aika hyvin. kamera kun on kiinni emäputkessa. kovempaa kun puristaa niin ei päristä. *



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  9. #249
    Nyt iski jarruletkuongelma... takaa napsahti poikki ja maahantuojalta saa letkun vasta elokuun lopulla
    Onko kukaan vaihtanut teräspunosletkuja ja jos on niin mistä löytyi kätevämmin?? *Pikainen apu olis tarpeen....



    Rocket III
    Ex:
    FJR 1300
    ZRX 1200S
    Rocket III
    ZRX 1200R
    M 1500
    ZZR 1400
    XJR 1300
    ZXR 750
    GPZ 750
    CB 450
    RD 125
  10. #250
    Kävisiköhän noista joku? http://www.mc-scatter.com/teraspunos...cm-p-1036.html

    Miten ihmeessä se letku meni poikki?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  11. #251
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 07 2010,01:15) kirjoitti
    tuossa esim. tasan 56-60 sec kohdalla aika hyvin. kamera kun on kiinni emäputkessa. kovempaa kun puristaa niin ei päristä. *
    mikäs ohojelma tollanne on jolla saa mittarit yms jutskat tohon videolle?

    kamalan pieniä kulutuslukemia on...millähän onnistuis itelle
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  12. #252
    jaahas...enempi tunteita nostattamatta.... oli mopo renkaanvaihdossa ja tekivät asennusvirheen... takajarrusatula ei ollut oikein asennettu ja ensimmäisessä jarrutuksessa pyöri renkaan mukana ja taittui haarukan yläpuolelle...ja letku napsahti poikki *että sillai... liike kyllä korvaa kulut mutta nyt meinaa kestää korjaus...
    Rocket III
    Ex:
    FJR 1300
    ZRX 1200S
    Rocket III
    ZRX 1200R
    M 1500
    ZZR 1400
    XJR 1300
    ZXR 750
    GPZ 750
    CB 450
    RD 125
  13. #253
    Lainaa (Hedgehog @ Heinä. 07 2010,11:57) kirjoitti
    jaahas...enempi tunteita nostattamatta.... oli mopo renkaanvaihdossa ja tekivät asennusvirheen... takajarrusatula ei ollut oikein asennettu ja ensimmäisessä jarrutuksessa pyöri renkaan mukana ja taittui haarukan yläpuolelle...ja letku napsahti poikki *että sillai... liike kyllä korvaa kulut mutta nyt meinaa kestää korjaus...


    vahinkoja tietty sattuu, mutta tuollainen erehdys kyllä aiheuttaa jo hengenvaaraa...
    tällaisessa tapauksessa lainapyörän tarjoaminen olisi liikkeeltä kyllä reilua.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  14. #254
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 07 2010,11:51) kirjoitti
    mikäs ohojelma tollanne on jolla saa mittarit yms jutskat tohon videolle?
    racechrono2avi

    lähinnä kokeilin miten noi softat ylipäätään toimii.
    ei kovin hyvin kännykän omalla gepsillä.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  15. #255
    Lainaa (Hedgehog @ Heinä. 07 2010,10:58) kirjoitti
    Onko kukaan vaihtanut teräspunosletkuja ja jos on niin mistä löytyi kätevämmin?? *Pikainen apu olis tarpeen....
    Ebaysta itse tilaisin, jos nyt olisin vaihtamassa. Tietysti jos kiire on, niin kotomaasta varmaan löytyy pikaisemmin.
    Toissa talvena vaihdoin omaani Galferin letkut, ne tuli jenkeistä.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  16. #256
    Lainaa (Hedgehog @ Heinä. 07 2010,11:57) kirjoitti
    jaahas...enempi tunteita nostattamatta.... oli mopo renkaanvaihdossa ja tekivät asennusvirheen... takajarrusatula ei ollut oikein asennettu ja ensimmäisessä jarrutuksessa pyöri renkaan mukana ja taittui haarukan yläpuolelle...ja letku napsahti poikki *että sillai... liike kyllä korvaa kulut mutta nyt meinaa kestää korjaus...
    jossakin menee raja mitkä mielletään vahingoiksi ja mitkä törkeäksi huolimattomuudeksi

    mun mielestä tollanen ei ole enää vahinko
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  17. #257
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 07 2010,12:26) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 07 2010,11:51) kirjoitti
    mikäs ohojelma tollanne on jolla saa mittarit yms jutskat tohon videolle?
    racechrono2avi

    lähinnä kokeilin miten noi softat ylipäätään toimii.
    ei kovin hyvin kännykän omalla gepsillä.
    eli tuo asennetaan puhelimeen ja nuo nopeus yms. tiedot näkyvät videon taustalla?

    riittääkö puhelimen oma vai tarviiko ulkoisen gps mokkulan?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  18. #258
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 09 2010,19:45) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 07 2010,12:26) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 07 2010,11:51) kirjoitti
    mikäs ohojelma tollanne on jolla saa mittarit yms jutskat tohon videolle?
    racechrono2avi

    lähinnä kokeilin miten noi softat ylipäätään toimii.
    ei kovin hyvin kännykän omalla gepsillä.
    eli tuo asennetaan puhelimeen ja nuo nopeus yms. tiedot näkyvät videon taustalla?

    riittääkö puhelimen oma vai tarviiko ulkoisen gps mokkulan?
    Race Chrono asennetaan (esim) puhelimeen joo, toimii joko puhelimen- tai ulkoisella gepsillä. Tavallisissa gepseissä on päivitysväli 1sec (1hz) joten kovin tarkkaa loggausta niillä ei saa ja softa interpoloi sitten esim nopeustiedon.

    5Hz gps alkaa olla jo riittävä (ite laitoin tuollaisen BT mokkulan tilaukseen).

    Race Chronon datan sitten voi vaikka exportata haluamaansa tiedostomuotoon. RaceChrono2Avi on taas sitten oma ohjelmansa, johon voi tuon datan (.csv muodossa) importata ja tehdä yksinkertaisen mittarinäytön, joka sitten videoeditoiti-softalla yhdistetään ja synkataan alkup. videoon. Saattaa kuulostaa monimutkaiselta, mutta on helppoa.

    Ohjeet ym löytyy sieltä kotisivulta.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  19. #259
    Lainaa (daxter @ Huhti. 28 2010,09:35) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 27 2010,23:22) kirjoitti
    Joku tuollainen irrotettava teline voisi olla hyvä... Käykö tuo vain noihin kahteen laukkumalliin? Monokey?

    Tuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.

    Näh, kova laukku on aina kova laukku.
    Noita SW-Motechin sivulaukkutelineitä on kahta sorttia: toinen johon käy vaikka minkä valmistajan perinteiset kovat laukut (mm. Kappa K40) kunhan hommaa sopivan adapterisarjan, ja toinen mikä on tarkotettu näille uudemmille hassun muotoisille laukuille (Givi V35 ja Kappa K33).

    Molemmat kiinnittyy mopoon samalla lailla ja ovat yhtä helposti irrotettavissa. Ensin mainittu muodostaa laukkujen kanssa aika lailla jälkimmäistä leveämmän kokonaisuuden, mutta onpahan enemmän säilytystilaakin.

    Ja joo, kova on kova. *

    Edit: SW-Motechin terminologiassa noi ekat on "Quick-Lock Side Carrier" ja jälkimmäiset "Quick-Lock Profile Side Carrier".
    Nyt on laukut kiinni, joten kelpaa käydä kauppareissuillakin.

    Saattoivat maksaa jo itsensä takaisinkin kun kellautin mopon vaakatasoon, tarkempi selostus noloin kaato-topikissa *

    Toinen kippaus meinasi käydä tänään, mutta onneksi en vielä ehtinyt kallistaa... Vähän samanlainen tilanne, eli lähdin parkista, otin ykkösellä vauhtia 10km/h valmistauduin kääntymään risteyksestä jä käytin kytkimen alhaalla niin kone sammui saman tien kun kytkin oli vedetty pohjaan * *

    Ei kovin luottamusta herättävää... Ajelin sitten seuraavat risteykset varman päälle 3000rpm luistattamalla ja pysähdyin säätämään tyhjäkäynnin 1400rpm. (oli n.1250)



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  20. #260
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 09 2010,20:09) kirjoitti
    Vähän samanlainen tilanne, eli lähdin parkista, otin ykkösellä vauhtia 10km/h valmistauduin kääntymään risteyksestä jä käytin kytkimen alhaalla niin kone sammui saman tien kun kytkin oli vedetty pohjaan * *
    tuttu tilanne..en tiedä mitä ja miksi, mutta noin on käynnyt itsellekin parikertaa..ja sammuu kuin saunanlyhty...tsup..ja siinä jos mihinä on kaato likellä
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  21. #261
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 09 2010,20:25) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 09 2010,20:09) kirjoitti
    Vähän samanlainen tilanne, eli lähdin parkista, otin ykkösellä vauhtia 10km/h valmistauduin kääntymään risteyksestä jä käytin kytkimen alhaalla niin kone sammui saman tien kun kytkin oli vedetty pohjaan * *
    tuttu tilanne..en tiedä mitä ja miksi, mutta noin on käynnyt itsellekin parikertaa..ja sammuu kuin saunanlyhty...tsup..ja siinä jos mihinä on kaato likellä
    laitoitko merkille oliko sama tilanne, eli liikkeelle lähdön jälkeen? mulla molemmat kerrat kävi niin, että pyörä oli ollut parkissa (kuumana) 10-15min ja sammuminen tapahtui liikkeelle lähdöstä muutaman 10m ajon jälkeen? joku anturi saa väärää lämpötilaa, bensan höyrystyminen tms??

    perin vittumainen ilmiö, varsinkin jos on tällainen narukäsi, niin ei kaatumista voi millään estää jos stumppaa yhtään kallellaan.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #262
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 09 2010,20:35) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 09 2010,20:25) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 09 2010,20:09) kirjoitti
    Vähän samanlainen tilanne, eli lähdin parkista, otin ykkösellä vauhtia 10km/h valmistauduin kääntymään risteyksestä jä käytin kytkimen alhaalla niin kone sammui saman tien kun kytkin oli vedetty pohjaan * *
    tuttu tilanne..en tiedä mitä ja miksi, mutta noin on käynnyt itsellekin parikertaa..ja sammuu kuin saunanlyhty...tsup..ja siinä jos mihinä on kaato likellä
    laitoitko merkille oliko sama tilanne, eli liikkeelle lähdön jälkeen? mulla molemmat kerrat kävi niin, että pyörä oli ollut parkissa (kuumana) 10-15min ja sammuminen tapahtui liikkeelle lähdöstä muutaman 10m ajon jälkeen? joku anturi saa väärää lämpötilaa, bensan höyrystyminen tms?? *

    perin vittumainen ilmiö, varsinkin jos on tällainen narukäsi, niin ei kaatumista voi millään estää jos stumppaa yhtään kallellaan.
    sama homma...

    lämmin kone pientä kiertelyä pikku kierroksilla esim. huoltamon mittarikenttää, niinku elvistellen sitte tarkoituksena vain jatkaa matkaa..ja laakista seis..sit vain koittaa pelastaa mitä pelastettavissa on

    ja mitä enempi yleisöä sitä varmemmin tsuppaa..
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  23. #263
    Vaihdoin -08 vuosimallin Zetorin -09 malliseen. Voi kiesus sentään, kun on moottoreiden kaasunvasteessa eroa. Tuntuu, kuin ajaisi ihan toista pyörää, jossa on ihan eri lailla tehoja alapäässä, Kaasusta puuttuu viive, eikä siitä -08 mallisen saastekuopasta ole enää tietoakaan. Jotain ihmeellistäon taas tapahtunut. Se hyppäys 07 -> 08 malliin oli jo iso, mutta tämä 08 -> 09 malliin on ihan taas kertaluokka jotain uutta.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  24. #264
    onko kellään tietoa mitä 2jorma2:lla hajos hallin kenttäajoissa?
  25. #265
    tuosta ketteryydestä....

    ..hupsista...keles...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  26. #266
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 11 2010,19:15) kirjoitti
    tuosta ketteryydestä....

    ..hupsista...keles...
    miten se nyt noin. suoralla tiellä...
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  27. #267
    Lainaa (Masa @ Heinä. 11 2010,01:39) kirjoitti
    Vaihdoin -08 vuosimallin Zetorin -09 malliseen. Voi kiesus sentään, kun on moottoreiden kaasunvasteessa eroa. Tuntuu, kuin ajaisi ihan toista pyörää, jossa on ihan eri lailla tehoja alapäässä, Kaasusta puuttuu viive, eikä siitä -08 mallisen saastekuopasta ole enää tietoakaan. Jotain ihmeellistäon taas tapahtunut. Se hyppäys 07 -> 08 malliin oli jo iso, mutta tämä 08 -> 09 malliin on ihan taas kertaluokka jotain uutta.
    Mielenkiintoista, mulla kun oli sellainen käsitys ettei 08 ja 09 mallien välillä ole mitään eroa?

    Edit: niinno siis värivaihtoehtoja lukuunottamatta...



  28. #268
    Lainaa (Darkkis @ Heinä. 12 2010,11:12) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Heinä. 11 2010,01:39) kirjoitti
    Vaihdoin -08 vuosimallin Zetorin -09 malliseen. Voi kiesus sentään, kun on moottoreiden kaasunvasteessa eroa. Tuntuu, kuin ajaisi ihan toista pyörää, jossa on ihan eri lailla tehoja alapäässä, Kaasusta puuttuu viive, eikä siitä -08 mallisen saastekuopasta ole enää tietoakaan. Jotain ihmeellistäon taas tapahtunut. Se hyppäys 07 -> 08 malliin oli jo iso, mutta tämä 08 -> 09 malliin on ihan taas kertaluokka jotain uutta.
    Mielenkiintoista, mulla kun oli sellainen käsitys ettei 08 ja 09 mallien välillä ole mitään eroa?

    Edit: niinno siis värivaihtoehtoja lukuunottamatta...
    Niin olen minäkin ollut siinä uskossa...

    Ei kahden samanlaisen yksilön välillä voi tälläistä ero olla. Kyllä tän täytyy perustua siihen, että 09:ssa on tehty jotain todella toisin.

    Sanalla sanoen 09 on ajettavuudeltaan ihan erilainen, kuin 08. Moottori vastaa kaasuun kepeästi ja herkästi. Parhaiten eron huomaa siinä, kun on tullut tiukasta mutkasta ulos, jolloin on joutunut vaihtamaan alaspäin. Kaasu vastaa heti, kun sitä alkaa avaamaan. Ei tule sitä sellaista puutumisen tunnetta alhaalla.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  29. #269
    Lainaa (J.N @ Heinä. 02 2010,15:15) kirjoitti
    Lainaa (micco @ Heinä. 02 2010,12:10) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Heinä. 01 2010,22:30) kirjoitti
    Mites muuten kun asensin äsken youshimuran trc kokoputken ja pc v:n niin jättää fi merkkivalon palamaan. Näyttää vikakoodia 67 eli Oxygen sensor heater #1 and/or #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models). Irrotin sen piuhan mikä meni siihen vakio putkeen siitä liitoskohdasta, jolloin osa piuhasta on edelleen vakio röörissä kiinni. Koska siitä vissiin on kyse niin mitä sille olisi pitänyt tehdä ettei tuo valo palaisi?
    Sopiva vastus niiden lambdan lämmitykseen menevien piuhojen väliin?
    Onhan täällä muutkin ruuvaillu samoja palikoita paikoilleen? Miten te olette toimineet sen anturin kanssa?
    Vastaanpa sitten itse itselleni.. Dynojetin O2 sensor eliminaattorilla pääsi eroon FI merkkivalon palamisesta ja palikkan hinta oli 20€.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  30.  
  31. #270
    Lainaa (Tuppervaari @ Heinä. 09 2010,20:25) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 09 2010,20:09) kirjoitti
    Vähän samanlainen tilanne, eli lähdin parkista, otin ykkösellä vauhtia 10km/h valmistauduin kääntymään risteyksestä jä käytin kytkimen alhaalla niin kone sammui saman tien kun kytkin oli vedetty pohjaan * *
    tuttu tilanne..en tiedä mitä ja miksi, mutta noin on käynnyt itsellekin parikertaa..ja sammuu kuin saunanlyhty...tsup..ja siinä jos mihinä on kaato likellä
    tusina sammui kerran ihan samaan tyyliin. kippasi. kävelynopeudessa. corgi-koira oli silloin tankkilaukussa, eiollu moksiskaan.. säädin tyhjäkäynnin sen jälkeen paljon isommalle, n. 1300-1400 rpm saaolla.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 9 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen