En oo uskaltanut kattoa. Rukoilen kaikkia ukko ylijumalia ja kumppaneita, että olis vaan pari tulppaa menny. Aamulla kai täytyy sitten uskaltaa kurkistaa. Hyvin kyllä kulki sen aikaa kun kulki. (niinkö se nyt mitään lohduttais).(slip @ Kesä. 19 2010,20:40) kirjoitti
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
No kyllä se lohduttaa.(2jorma2 @ Kesä. 19 2010,21:01) kirjoitti
Kertoo ainakin että potentiaalia on, kunhan vaan saa sen tekniikan kestämään.
Toivotaan nyt että kyse on vaan tulpista tai muusta vastaavasta tyhmästä sähköviasta, joka aiheutui esim Vboxin lähtiessä lentoon.
Mutta kuten sulle jo monta kertaa oon sanonut, tämmösissä tilanteissa se tiedonkeruu usein maksaisi itsensä hetkessä, kun mahdollinen vian syy olisi ehkä mahdollista paikantaa ja ei tarvitsisi sulattaa sitä seuraavaakin moottoria.
Eletään silti toivossa että tästä selvitään kympeillä.![]()
Hitaus on malttia!
ANY10.
Puhutaan kuitenkin kiloista kun on kawasaki kyseessä(Mika 14R @ Kesä. 19 2010,21:09) kirjoitti
![]()
Jeppistä
Nii, toivottavasti ei(vegelius @ Kesä. 19 2010,21:57) kirjoitti
Toivotaan nyt kuitenkin että taskurahoilla tosta selviää, vaikka tunnetusti tonni on pienin yksikkö jota Kawasakin kanssa yleensä joutuu käyttämään.
Hitaus on malttia!
ANY10.
wanhaa mainosta siteeraten: kawasaki - arvokas ajaa ja omistaa - käytettynäkin.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Speedohealer oli mulla säädetty näyttämään -50%, mutta ei vaan kulut tällä kertaa riittänyt sen kovempiin. Vissiin menee maanantaina kokoputki ja pc tilaukseen...(2jorma2 @ Kesä. 19 2010,20:39) kirjoitti
Kawasaki ZZR1400 -09
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
kiitti, tuollanen pitää hankkia. 16mm taitaa olla emäputken sisähalkaisija?(Tuppervaari @ Kesä. 20 2010,13:47) kirjoitti
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Joo 16mm on.
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Onko lyhyemmällä varrella sama kuin TECHMOUNT 10102 asennusteline, KAWASAKI, musta 13/16 mm ohjausakseli reikään, mini?(Tuppervaari @ Kesä. 20 2010,13:47) kirjoitti
KTM SMT 990 LE 2010
Taitaa olla, kun vaan itsekin viittisi selvittää(arppi @ Kesä. 20 2010,20:18) kirjoitti
![]()
KTM SMT 990 LE 2010
sen verta viel tuosta techmountista emäputkeen tökättynä...
voidelkaa siin tapis olevat o-renkaat joko fairyvedellä tai sitte vain paljaalla vedellä..ei rasvalla tms..ideana on et vedellä liukastetut o-renkulat kuivuvat ja teline asettuu tukevasti paikalleen..rasvan kans ei nuin tapahu ja teline pyöriskelee kuin mustulainen koskes![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
sylki paras liukaste *(Tuppervaari @ Kesä. 20 2010,21:13) kirjoitti
teline tuli tänään. miksi ihmeessä jokainen kuusiokolo on eri kokoinen tai ei stadardi kokoa *
millähän sen muuten saa irti enää? tuntui jumittavan aika tehokkaasti paikalleen.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
saakos tähän jotain loggeria kiinni? kuten autoon vaikka obd palikka bluetoothilla?
tuli vaan mieleen kun race chronoa testailin, että se näyttäisi tukevan obd II.
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Nyt on Euroopan keikka ajettu n. 7000 km.Kawa pelasi tosi hyvin varsinkin motareilla.Ohitukset sujuivat todella helposti,alpeilla olisi vähän kaivannut lisää potkua alakieroksille=powercommander.Tosi hyvä ostos oli. *![]()
Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *
MC TOUR *
N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
Eipä ole noita alakierrosten voimanpuute ongelmia kun on uudempi versio laitteesta alla....![]()
![]()
![]()
Eikä ole vanhemmassakaan, kun on tilpehöörit paikallaan.![]()
KTM SMT 990 LE 2010
ykkösellä ja paikaltaan lähtiessä rusahteleen ilkeästi *
vauhtia kun on enemmän (+40) niin lakkaa.
liekö ketjuissa jotain??
olisin jo tarkastanut jos olisi se perkeleen huoltopukki *
---
muoks: ketjut oli ihan hel*etin löysällä, eli siinä syy.
---
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Moro,
Ensimmäinen viesti tälle foorumilleTuli hommattua uusi ZZR-1400 noin 2 kuukautta sitten, 2700 kilsaa vasta lasketeltu. Kaikki katusportit tuli käytyä läpi, mutta 197cm/100kg koolla ainoa, millä oli hyvä ajo asento oli kyseinen pyörä. Vaikkei nyt ehkä ihan "supersport" olekaan, mitä alunperin havittelin, anyway olen todella tyytyväinen pyörään, sporttinen pyörä millä voi tehdä matkaakin toisin kuin mm. gikserit ja pienemmät ninjat ym supersport luokan pyörät.
Viime viikolla tuli sitten asennettua Yoshimuran TRC sliparit, DB killerit jääköön pois, soundit on just hyvät ilmanNyt olis aika tilattu 2 viikon päästä Powercommander asennukseen ja penkitykseen. Ihan mielenkiinnosta, onko kellään tietoa / käppyrää paljonko zetori antaa ihan vakiokamoilla takapyörästä. Millanen vaikutus pelkillä Yoshin slipareilla + power commanderilla on tehoon ? Ja esim jos takapyörältä teho on +10 heppaa, niin paljonko se about olisi koneesta mitattuna, jotain suuntaa / kerrointa jos jollain olisi mielessä ?
<p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen). </p>
Mulla myös Yoshin 4-1 TRC+K&N+PC-V+Bikefox-säädöt, takap.tehoa penkissä himpun yli 190 hv ja vääntöä 169 nm.....huipputehossa ei haettu ihan viimeistä maksimia, tarkoitus että peli toimisi hyvin myös Alpeilla korkeuksissa +2000 m..
Säätäjällä iso osuus lopputulokseen, monelta se unohtuu kun luullaan että se pelkkä PC:n asennus sinällään jo riittää...
Tuossa mun käppyrä vastaavalla setupille: Käppyrä(ianpales @ Heinä. 01 2010,00:47) kirjoitti
Tehonkasvu oli aika marginaalinen, ei tuosta ihmeitä kannata odottaa. Katti ahistaa liikaa
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005
Tuolta kans löytyy jotain vertailuaineistoa:
http://www.ivansperformanceproducts.com/carbs.htm
ZH2 2020
Kiitoksia tiedoista. Eli kun nyt äkkiseltään tutkiskelin niin koko putkiston vaihto + PC, voisi tuoda noin 15 heppaa lisää takapyörälle. Itse laitoin ainoastaan noi Yoshin TRC sliparit, enkä kokoputkistoa, tiedä sitten kuinka suuri ero tehoon niiden välillä on.
Kun nyt olen pikkasen noviisi vielä näissäniin miten muuten tuo K&N filtteri onko sillä millainen merkitys ?
Mulle suositeltiin firmaa tuolta Järvenpäästä, josta nyt sitten tilattu "paketti" eli PC V asennus, O2 eliminaattorit ja säätö.
Tosin ei mulla nyt tuo teho niin tärkeä ole, noi kawan orkkis putket ja kimeä ääni saivat vaihtamaan Yoshin sliparit, joiden takia sitten päätin vielä että PC asennus, jotta ainakin pyörä sitten toimii kunnolla ja on säädoissä, ettei käy liian laihalla tai rikkaalla ja tee koneelle hallaa...
<p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen). </p>
En ota enempää kantaa tuohon vääntöön missä kannattaa penkittää....Oulun Bikefox tehnyt mulle kai 5 pyörää ja ei koskaan valittamisen aihetta, kera erittäin mukavan ja lämminhenkisen palvelun todennut aina että taas kannatti käydä Kimmolla Oulussa...![]()
Samalla pieni kotimaan 2 pv:n lomaretki Oulun seudulla kun pyörä on Tohtorilla Jarvantiellä..![]()
Mites muuten kun asensin äsken youshimuran trc kokoputken ja pc v:n niin jättää fi merkkivalon palamaan. Näyttää vikakoodia 67 eli Oxygen sensor heater #1 and/or #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models). Irrotin sen piuhan mikä meni siihen vakio putkeen siitä liitoskohdasta, jolloin osa piuhasta on edelleen vakio röörissä kiinni. Koska siitä vissiin on kyse niin mitä sille olisi pitänyt tehdä ettei tuo valo palaisi?
Kawasaki ZZR1400 -09
Sopiva vastus niiden lambdan lämmitykseen menevien piuhojen väliin?(J.N @ Heinä. 01 2010,22:30) kirjoitti
kun noita käppyröitä alkaa vertaileen niin pitää muistaa, ennenkuin pahoittaa mielensä, jotta eri penkkien välillä on melkoista heittoa
toisekseen..monesti on hiukan hankalaa saada tolle takaselle tarpeeksi pitoa.
ois oikeesti kiva nähdä noita käppyröitä enemmänkin...
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Onhan täällä muutkin ruuvaillu samoja palikoita paikoilleen? Miten te olette toimineet sen anturin kanssa?(micco @ Heinä. 02 2010,12:10) kirjoitti
Kawasaki ZZR1400 -09
Mistä vuosimallista ylöspäin tuo O2-anturi on tullut vakioputkistoon ? Omassani kun ei moista ole.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003