Sivu: 8 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1899:sta
  1. #211
    Lainaa (slip @ Kesä. 19 2010,20:40) kirjoitti
    Tuliko jotain mekaanisiakin vaurioita vai joku sähköpuoliko temppuili?

    Hirveetä siritystä se sun pyörä kyllä piti lähdössä. Tosin en tiedä, saattoi kuulua asiaankin jonkin hipo-osan puolesta. Korvaan otti kuitenkin erikoinen ääni.
    En oo uskaltanut kattoa. Rukoilen kaikkia ukko ylijumalia ja kumppaneita, että olis vaan pari tulppaa menny. Aamulla kai täytyy sitten uskaltaa kurkistaa. Hyvin kyllä kulki sen aikaa kun kulki. (niinkö se nyt mitään lohduttais).
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  2. #212
    Lainaa (2jorma2 @ Kesä. 19 2010,21:01) kirjoitti
    Lainaa (slip @ Kesä. 19 2010,20:40) kirjoitti
    Tuliko jotain mekaanisiakin vaurioita vai joku sähköpuoliko temppuili?

    Hirveetä siritystä se sun pyörä kyllä piti lähdössä. Tosin en tiedä, saattoi kuulua asiaankin jonkin hipo-osan puolesta. Korvaan otti kuitenkin erikoinen ääni.
    En oo uskaltanut kattoa. Rukoilen kaikkia ukko ylijumalia ja kumppaneita, että olis vaan pari tulppaa menny. Aamulla kai täytyy sitten uskaltaa kurkistaa. Hyvin kyllä kulki sen aikaa kun kulki. (niinkö se nyt mitään lohduttais).
    No kyllä se lohduttaa.
    Kertoo ainakin että potentiaalia on, kunhan vaan saa sen tekniikan kestämään.
    Toivotaan nyt että kyse on vaan tulpista tai muusta vastaavasta tyhmästä sähköviasta, joka aiheutui esim Vboxin lähtiessä lentoon.
    Mutta kuten sulle jo monta kertaa oon sanonut, tämmösissä tilanteissa se tiedonkeruu usein maksaisi itsensä hetkessä, kun mahdollinen vian syy olisi ehkä mahdollista paikantaa ja ei tarvitsisi sulattaa sitä seuraavaakin moottoria.
    Eletään silti toivossa että tästä selvitään kympeillä.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  3. #213
    Lainaa (Mika 14R @ Kesä. 19 2010,21:09) kirjoitti
    Eletään silti toivossa että tästä selvitään kympeillä. *
    Puhutaan kuitenkin kiloista kun on kawasaki kyseessä
    Jeppistä
  4. #214
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 19 2010,21:57) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Kesä. 19 2010,21:09) kirjoitti
    Eletään silti toivossa että tästä selvitään kympeillä. *
    Puhutaan kuitenkin kiloista kun on kawasaki kyseessä *
    Nii, toivottavasti ei
    Toivotaan nyt kuitenkin että taskurahoilla tosta selviää, vaikka tunnetusti tonni on pienin yksikkö jota Kawasakin kanssa yleensä joutuu käyttämään.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  5. #215
    wanhaa mainosta siteeraten: kawasaki - arvokas ajaa ja omistaa - käytettynäkin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  6. #216
    Lainaa (2jorma2 @ Kesä. 19 2010,20:39) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Kesä. 19 2010,20:09) kirjoitti
    Kävikös kukaan muu tänään Hallissa kokeilemassa? Itsellä 295kmh täysin vakiolla josta peilit otin pois ja huippunopeudenrajoitin myös oli ohitettu.
    Miten olet ohittanut nopeuden rajoittimen? Aattelin vaan kun on tismalleen sama nopeus kuin mulla vakiona ja rajoittimen kanssa. Tre (glpro) ei poista rajoitinta vaikka mainos niin lupaakin. Itellä on rajoitin poistettu speedo healerilla. (nopeusnäyttö -90%). Siitä rajoittaako se menoa toisioläpillä vai sytkyllä vai kummallakin ei tietoa. Mutta joka tapauksessa se on sidoksissa mittarin näyttämään. *
    Speedohealer oli mulla säädetty näyttämään -50%, mutta ei vaan kulut tällä kertaa riittänyt sen kovempiin. Vissiin menee maanantaina kokoputki ja pc tilaukseen...
    Kawasaki ZZR1400 -09
  7. #217
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 13 2010,21:30) kirjoitti
    Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
    Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
    laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikka
    -KLIK-
    -KLIK-


    muokx...muista vain ottaa tuolla lyhyemmällä varrella...
    jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  8. #218
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 20 2010,13:47) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 13 2010,21:30) kirjoitti
    Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
    Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
    laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikka
    -KLIK-
    -KLIK-


    muokx...muista vain ottaa tuolla lyhyemmällä varrella...
    jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on
    kiitti, tuollanen pitää hankkia. 16mm taitaa olla emäputken sisähalkaisija?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  9. #219
    Joo 16mm on.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  10. #220
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 20 2010,13:47) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 13 2010,21:30) kirjoitti
    Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
    Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
    laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikka
    -KLIK-
    -KLIK-


    muokx...muista vain ottaa tuolla lyhyemmällä varrella...
    jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on
    Onko lyhyemmällä varrella sama kuin TECHMOUNT 10102 asennusteline, KAWASAKI, musta 13/16 mm ohjausakseli reikään, mini?
    KTM SMT 990 LE 2010
  11. #221
    Lainaa (arppi @ Kesä. 20 2010,20:18) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 20 2010,13:47) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 13 2010,21:30) kirjoitti
    Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
    Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
    laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikka
    -KLIK-
    -KLIK-


    muokx...muista vain ottaa tuolla lyhyemmällä varrella...
    jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on
    Onko lyhyemmällä varrella sama kuin TECHMOUNT 10102 asennusteline, KAWASAKI, musta 13/16 mm ohjausakseli reikään, mini?
    Taitaa olla, kun vaan itsekin viittisi selvittää
    KTM SMT 990 LE 2010
  12. #222
    sen verta viel tuosta techmountista emäputkeen tökättynä...

    voidelkaa siin tapis olevat o-renkaat joko fairyvedellä tai sitte vain paljaalla vedellä..ei rasvalla tms..ideana on et vedellä liukastetut o-renkulat kuivuvat ja teline asettuu tukevasti paikalleen..rasvan kans ei nuin tapahu ja teline pyöriskelee kuin mustulainen koskes
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  13. #223
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 20 2010,21:13) kirjoitti
    sen verta viel tuosta techmountista emäputkeen tökättynä...

    voidelkaa siin tapis olevat o-renkaat joko fairyvedellä tai sitte vain paljaalla *vedellä..ei rasvalla tms..ideana on et vedellä liukastetut o-renkulat kuivuvat ja teline asettuu tukevasti paikalleen..rasvan kans ei nuin tapahu ja teline pyöriskelee kuin mustulainen koskes
    sylki paras liukaste *

    teline tuli tänään. miksi ihmeessä jokainen kuusiokolo on eri kokoinen tai ei stadardi kokoa *

    millähän sen muuten saa irti enää? tuntui jumittavan aika tehokkaasti paikalleen.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  14. #224
    saakos tähän jotain loggeria kiinni? kuten autoon vaikka obd palikka bluetoothilla?

    tuli vaan mieleen kun race chronoa testailin, että se näyttäisi tukevan obd II.

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  15. #225
    Nyt on Euroopan keikka ajettu n. 7000 km.Kawa pelasi tosi hyvin varsinkin motareilla.Ohitukset sujuivat todella helposti,alpeilla olisi vähän kaivannut lisää potkua alakieroksille=powercommander.Tosi hyvä ostos oli. *
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  16. #226
    Eipä ole noita alakierrosten voimanpuute ongelmia kun on uudempi versio laitteesta alla....
  17. #227
    Eikä ole vanhemmassakaan, kun on tilpehöörit paikallaan.
    KTM SMT 990 LE 2010
  18. #228
    ykkösellä ja paikaltaan lähtiessä rusahteleen ilkeästi *
    vauhtia kun on enemmän (+40) niin lakkaa.

    liekö ketjuissa jotain??

    olisin jo tarkastanut jos olisi se perkeleen huoltopukki *


    ---
    muoks: ketjut oli ihan hel*etin löysällä, eli siinä syy.
    ---



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  19. #229
    Moro,

    Ensimmäinen viesti tälle foorumille Tuli hommattua uusi ZZR-1400 noin 2 kuukautta sitten, 2700 kilsaa vasta lasketeltu. Kaikki katusportit tuli käytyä läpi, mutta 197cm/100kg koolla ainoa, millä oli hyvä ajo asento oli kyseinen pyörä. Vaikkei nyt ehkä ihan "supersport" olekaan, mitä alunperin havittelin, anyway olen todella tyytyväinen pyörään, sporttinen pyörä millä voi tehdä matkaakin toisin kuin mm. gikserit ja pienemmät ninjat ym supersport luokan pyörät.
    Viime viikolla tuli sitten asennettua Yoshimuran TRC sliparit, DB killerit jääköön pois, soundit on just hyvät ilman Nyt olis aika tilattu 2 viikon päästä Powercommander asennukseen ja penkitykseen. Ihan mielenkiinnosta, onko kellään tietoa / käppyrää paljonko zetori antaa ihan vakiokamoilla takapyörästä. Millanen vaikutus pelkillä Yoshin slipareilla + power commanderilla on tehoon ? Ja esim jos takapyörältä teho on +10 heppaa, niin paljonko se about olisi koneesta mitattuna, jotain suuntaa / kerrointa jos jollain olisi mielessä ?
    <p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen).&nbsp;</p>
  20. #230
    Mulla myös Yoshin 4-1 TRC+K&N+PC-V+Bikefox-säädöt, takap.tehoa penkissä himpun yli 190 hv ja vääntöä 169 nm... ..huipputehossa ei haettu ihan viimeistä maksimia, tarkoitus että peli toimisi hyvin myös Alpeilla korkeuksissa +2000 m..

    Säätäjällä iso osuus lopputulokseen, monelta se unohtuu kun luullaan että se pelkkä PC:n asennus sinällään jo riittää...



  21. #231
    Lainaa (ianpales @ Heinä. 01 2010,00:47) kirjoitti
    Viime viikolla tuli sitten asennettua Yoshimuran TRC sliparit, DB killerit jääköön pois, soundit on just hyvät ilman Nyt olis aika tilattu 2 viikon päästä Powercommander asennukseen ja penkitykseen. Ihan mielenkiinnosta, onko kellään tietoa / käppyrää paljonko zetori antaa ihan vakiokamoilla takapyörästä.
    Tuossa mun käppyrä vastaavalla setupille: Käppyrä
    Tehonkasvu oli aika marginaalinen, ei tuosta ihmeitä kannata odottaa. Katti ahistaa liikaa
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  22. #232
    Tuolta kans löytyy jotain vertailuaineistoa:
    http://www.ivansperformanceproducts.com/carbs.htm
    ZH2 2020
  23. #233
    Kiitoksia tiedoista. Eli kun nyt äkkiseltään tutkiskelin niin koko putkiston vaihto + PC, voisi tuoda noin 15 heppaa lisää takapyörälle. Itse laitoin ainoastaan noi Yoshin TRC sliparit, enkä kokoputkistoa, tiedä sitten kuinka suuri ero tehoon niiden välillä on.
    Kun nyt olen pikkasen noviisi vielä näissä niin miten muuten tuo K&N filtteri onko sillä millainen merkitys ?
    Mulle suositeltiin firmaa tuolta Järvenpäästä, josta nyt sitten tilattu "paketti" eli PC V asennus, O2 eliminaattorit ja säätö.
    Tosin ei mulla nyt tuo teho niin tärkeä ole, noi kawan orkkis putket ja kimeä ääni saivat vaihtamaan Yoshin sliparit, joiden takia sitten päätin vielä että PC asennus, jotta ainakin pyörä sitten toimii kunnolla ja on säädoissä, ettei käy liian laihalla tai rikkaalla ja tee koneelle hallaa...
    <p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen).&nbsp;</p>
  24. #234
    En ota enempää kantaa tuohon vääntöön missä kannattaa penkittää....Oulun Bikefox tehnyt mulle kai 5 pyörää ja ei koskaan valittamisen aihetta, kera erittäin mukavan ja lämminhenkisen palvelun todennut aina että taas kannatti käydä Kimmolla Oulussa...

    Samalla pieni kotimaan 2 pv:n lomaretki Oulun seudulla kun pyörä on Tohtorilla Jarvantiellä..
  25. #235
    Mites muuten kun asensin äsken youshimuran trc kokoputken ja pc v:n niin jättää fi merkkivalon palamaan. Näyttää vikakoodia 67 eli Oxygen sensor heater #1 and/or #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models). Irrotin sen piuhan mikä meni siihen vakio putkeen siitä liitoskohdasta, jolloin osa piuhasta on edelleen vakio röörissä kiinni. Koska siitä vissiin on kyse niin mitä sille olisi pitänyt tehdä ettei tuo valo palaisi?



    Kawasaki ZZR1400 -09
  26. #236
    Lainaa (J.N @ Heinä. 01 2010,22:30) kirjoitti
    Mites muuten kun asensin äsken youshimuran trc kokoputken ja pc v:n niin jättää fi merkkivalon palamaan. Näyttää vikakoodia 67 eli Oxygen sensor heater #1 and/or #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models). Irrotin sen piuhan mikä meni siihen vakio putkeen siitä liitoskohdasta, jolloin osa piuhasta on edelleen vakio röörissä kiinni. Koska siitä vissiin on kyse niin mitä sille olisi pitänyt tehdä ettei tuo valo palaisi?
    Sopiva vastus niiden lambdan lämmitykseen menevien piuhojen väliin?
  27. #237
    kun noita käppyröitä alkaa vertaileen niin pitää muistaa, ennenkuin pahoittaa mielensä, jotta eri penkkien välillä on melkoista heittoa
    toisekseen..monesti on hiukan hankalaa saada tolle takaselle tarpeeksi pitoa.

    ois oikeesti kiva nähdä noita käppyröitä enemmänkin...



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  28. #238
    Lainaa (micco @ Heinä. 02 2010,12:10) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Heinä. 01 2010,22:30) kirjoitti
    Mites muuten kun asensin äsken youshimuran trc kokoputken ja pc v:n niin jättää fi merkkivalon palamaan. Näyttää vikakoodia 67 eli Oxygen sensor heater #1 and/or #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models). Irrotin sen piuhan mikä meni siihen vakio putkeen siitä liitoskohdasta, jolloin osa piuhasta on edelleen vakio röörissä kiinni. Koska siitä vissiin on kyse niin mitä sille olisi pitänyt tehdä ettei tuo valo palaisi?
    Sopiva vastus niiden lambdan lämmitykseen menevien piuhojen väliin?
    Onhan täällä muutkin ruuvaillu samoja palikoita paikoilleen? Miten te olette toimineet sen anturin kanssa?
    Kawasaki ZZR1400 -09
  29. #239
    Mistä vuosimallista ylöspäin tuo O2-anturi on tullut vakioputkistoon ? Omassani kun ei moista ole.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  30.  
  31. #240
    ...mä ajan, muut ruuvaa..
Sivu: 8 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen