Sivu: 7 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1899:sta
  1. #181
    Lainaa (pedro @ Touko. 28 2010,22:44) kirjoitti
    täällä just samat ongelmat,kuin J.N kirjoitti,eli huomasin itsekin vähän aikaa sitten tuon nykimisen 2,5-3 t.kierroksen kohdalla.Tekee sen tasakaasulla ja tasaisesti siitä kiihdyttäessä.Mittarissa nyt 1400km ja vika ilmeni n.1000km jälkeen(vai liekö liian herkkä perstuntuma?)Maallikolla tuli ensin mieleen ruiskurunkojen synkka.Tankilla käynnin jälkeen ilmiö mielestäni hävisi hetkeksi.Voisko eri yhtiöiden bensan laadussa
    olla niin suuria eroja,vai onko ihan hakuammuntaa?
    Taidanpa minäkin laittaa tuon nykimisen ABC:n paskan bensan syyksi, nyt pari kertaa muualla tankannut niin on hävinnyt taas kokonaan.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  2. #182
    Ensimmäinen tonni takana isolla Kawalla ja hyvältähän se tuntuu, vaihtopäätös ja valinta ei kaduta yhtään.

    Sellainen asia tuli mieleen kysyä pidempään laitteen kanssa touhunneilta, että millainen pyörän laatikko mielestänne on? Omassani se on jotenkin "raaka", etenkin ykkönen kolahtaa sisään melko kovin.

    Öljyt menee vaihtoon tänään josko sillä olisi vaikutusta asiaan.

    Mielellään kuulisin muiden kokemuksia asiasta.
    Ducati Hypermotard 950 & Honda CBR 600RR
    BMW S1000 XR
    Ducati Monster 1200 S
    Ducati 848 Dark
    Kawasaki ZZR 1400
    Honda CBR 1000rr
    Honda CBR 1100 XX
    Honda VTR 1000 F

    Suzuki PV
    Tunturi Supersport
  3. #183
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Joo, ykkönen paukahtaa, mutta jos odottelet kytkin pohjassa hetken, niin sitten menee nätimmin.
    1000
  4. #184
    ^^kytkimen työsylinteri irtki ja se tappi putsaukseen niin kevenee ja helpottuu koko toiminta.

    sveitsiläiset kellot ja kawan lootat on tehty eri pajoissa

    ps..kato ettei ketjut oo liian kireellä tai muuten vain kuivat.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #185
    Kawan kuuluukin paukahdella, kolista, rutista... muuten kawamiehet eivät tunne oloansa kotoisaksi. Tehtaan insinöörit ovat ottaneet tämän huomioon jo suunnitteluvaiheessa.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  6. #186
    14satanen on kuitenkin kawoista siistikäyntisimpiä mitä kuunnellut. ettei melkein hondamainen ? lopetan enemmän kiroilun. hymiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #187
    en tiedä... välillä kyllä on kuin kiviä pesukoneessa käynnistyksen jälkeen. nokkaketjusta vissiin kuuluu? lakkaa kun antaa kierroksia. siis kawa.

    tänään heitti immobilizer errorin kun olin parkissa ollut 30min avaimet lukossa. toisella yrittämällä FI vaan näytöllä, kolmannella yrittämällä yrittämällä häiriö nollaantui.

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  8. #188
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 09 2010,00:12) kirjoitti
    en tiedä... välillä kyllä on kuin kiviä pesukoneessa käynnistyksen jälkeen. nokkaketjusta vissiin kuuluu? lakkaa kun antaa kierroksia. siis kawa.

    tänään heitti immobilizer errorin kun olin parkissa ollut 30min avaimet lukossa. toisella yrittämällä FI vaan näytöllä, kolmannella yrittämällä yrittämällä häiriö nollaantui.

    Nokkaketjun kiristäjä toimii öljynpaineella. Rosahtelee ennenkuin paine nousee.
    Mulla kun on pyörä tallissa, niin otin hälyttimen pois käytöstä. Tuntui tyhjentävän akun viikossa. Virta päälle, virta pois ja painaa kumpaakin mustaa nappia yhtäaikaa muutaman sekunnin. Valo lakkaa vilkuttamasta.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  9. #189
    jos öljynpaine pääsee syystä mistä tahansa laskemaan, niin kiristäjä ei toimi kuten pitäisi ja nokkaketju voi pompata, ajoitukset mennä ja koneellekin täystuho.. ennen busissa oli vastaava ja jokunen kone kerkesi poikimaan. toivottavasti kawa on tehnyt senkin paremmin. onko tietoa kun 2jorma2 olet ropannut 14satkua? kannattaisiko laittaa mekaaninen kiristin? manuaalisesti säädettävä? apeko? niinku wanhoissa kawoissa suositellaan.

    tuli vain mieleen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  10. #190
    Lainaa (kawabata @ Kesä. 09 2010,09:31) kirjoitti
    jos öljynpaine pääsee syystä mistä tahansa laskemaan, niin kiristäjä ei toimi kuten pitäisi ja nokkaketju voi pompata, ajoitukset mennä ja koneellekin täystuho.. ennen busissa oli vastaava ja jokunen kone kerkesi poikimaan. toivottavasti kawa on tehnyt senkin paremmin. onko tietoa kun 2jorma2 olet ropannut 14satkua? kannattaisiko laittaa mekaaninen kiristin? manuaalisesti säädettävä? apeko? niinku wanhoissa kawoissa suositellaan.

    tuli vain mieleen.
    Mun on jo pitkän aikaa pitänyt laittaa mekaaninen, mutta on vain tässä hässäkässä vielä jäänyt vaihtamatta. Empä usko, että öljynpaineella toimivasta tulee mitään ongelmia. Mutta pääsis siitä ikävästä rosahduksesta eroon ja sais mielenrauhan.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  11. #191
    Mulla se hydraulinen ei toiminut enää kunnolla ollenkaan, raklatti lähes koko ajan ketju. Siitä on kai mennyt se lukitussysteemi jotenkin vituiksi. Tuolla asiasta valittelin.
    Tämä APE on kyllä toiminut pirun hyvin, on erittäin siistiääninen kone nykyään.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  12. #192
    koskas 2jorma2 uskallat julkaista tietoja penkityksestä eli vähän teho/vääntö faktaa. Hallin ajot alkaa lähestyä joten kait pyörä alkaa kunnossa olemaan?
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  13. #193
    Lainaa (zeta1 @ Kesä. 09 2010,21:12) kirjoitti
    koskas 2jorma2 uskallat julkaista tietoja penkityksestä eli vähän teho/vääntö faktaa. Hallin ajot alkaa lähestyä joten kait pyörä alkaa kunnossa olemaan?
    Olisin laittanut, mutta kun toi kuvan laitto ei oikein ole hanskassa.
    Käppyrä nähtävillä mun albumissa (jos osaatte siirtää, niin hyvä). Numeroina: teho 377.1 hp ja vääntö 273.2 Nm. Turbon paine oli 0,6 bar. Kierroksia ei tuoreella koneella viittinyt ottaa kymppitonnia enemmän.

    Katteita sovitellu koko päivän, joten aika pitkällä jo.



    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  14. #194
    Pitäähän noin hullut käyrät saada kunnolla näkyville tähän ketjuun *


    (Klikkailemalla isompi)
    On se hurja *
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  15. #195
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  16. #196
    ja 0,6 barin paineilla tuollaiset tehot.. huh.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #197
    miten tuollasen tehon saa välitettyä rullille? äkkiä luulisi että luiston kanssa tulee ongelmia?

    meneekö 400 rikki?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  18. #198
    Lainaa (kawabata @ Kesä. 10 2010,22:50) kirjoitti
    ja 0,6 barin paineilla tuollaiset tehot.. huh.
    kovin on pienillä paineilla tuollaiset tehot,potenntiaalia näyttää olevan huimiin lukemiin.kun nyt totut ensin noihinkin tehoihin jos niihin nyt voi tottua kun suomen kesä on niin lyhyt.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  19. #199
    Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
    Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  20. #200
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 13 2010,21:30) kirjoitti
    Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
    Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
    Garminin teline (ja muut RAM-vehkeet) menee ihan nätisti jommankumman puolen kahvapultteihin. Ohjausakselin reikään saa kans yhdensorttisen RAM-pallon kiinni. Paikan hyvyys tai huonous noiden RAMmien kanssa riippuu aika pitkälti siitä kuinka pitkän varren siihen kiinnityspalloon tällää kiinni. 3.5" varsi vasemman puolen kahvapulteissa kiinni tuntuu tuovan Zumon aika hyvin hollille.

    Virran ulosotto mulla on SW-Motechin quick-lock tankkilaukun kautta, eli tupakansytytintöpseli on tankkilaukussa joka saa virran tankinkorkin ympärillä olevan kiinnitysrenkaansa kautta. Piuhan tolle vedin sen tankin edessä olevan muovinpalan alta, runkopalkin yläreunaa pitkin satulan alle jossa mulla on muutkin sähköviritykset.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  21. #201
    Ok pitää tollanen RAM sitten hankkia. Tompan mukana tulleen härsin joskus pilalle, kun se ei jaoltaan sopinut silloiseen pyörään ja loppuvimeeks sidoin sen nippusiteillä tankoon
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #202
    Tapasin eilen Billnäsissä ZZR-kuskin, joka kyseli ohjausiskaristani. Itse iskari on tällä hetkellä huollossa, enkä muistanut iskarin merkkiä/mallia , joten tässä, jos satut näitä juttuja lukemaan:

    Hyperpro RSC



    Hyperpro
    BMW R1250GS ADV
  23. #203
    Mikähän "ominaisuus" se on kun pyörän starttaa kylmänä niin pyörä ikään kuin rääkäisee, samaan tapaan kuin voisi kuvitella katteiden olevan löysällä ja niiden sitten resonoivan? Katteista tuo tuskin kuitenkaan kuuluu sillä kun pyörä on ollut hetken käynnissä (ilman että kone on ehtinyt kuumeta) ja sitten kone käynnistetään uudelleen niin mitään sivuääniä ei kuulu. Mietin vain että onko tuo normaalia tälle pyörälle?

    Ajossa tai muulloin en ylimääräistä meteliä ole huomannut
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  24. #204
    eiköhän se ole se jakopää jonka kiristin toimii öljynpaineella. samaa kyselin täällä taannoin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #205
    ok, mietinkin että onko se syynä. No tietääpähän viimein miltä se kuulostaa Kiitti
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  26. #206
    Kävikös kukaan muu tänään Hallissa kokeilemassa? Itsellä 295kmh täysin vakiolla josta peilit otin pois ja huippunopeudenrajoitin myös oli ohitettu.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  27. #207
    Mä kävin rikkomassa jotain? Kutoselle vaihtaessa kone sammu ja ei sitten käynyt ku kahella pytyllä. Liukumalla maaliin olikohan 305.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  28. #208
    Lainaa (2jorma2 @ Kesä. 19 2010,20:14) kirjoitti
    Kutoselle vaihtaessa kone sammu ja ei sitten käynyt ku kahella pytyllä
    ...birra finito propello stoppo? *

    Ja usko, että en väännä puukkoa haavassa, harmittaa ittelläki, kun olis ollu mukava nähä kuinka monta busaa olis jääny noista "huipuista" taaksesi.

    Tuli vain niin hyvät naurut tuosta "signeerauksestasi", näin saunan lämmetessä ja vielä onneksi olusen riittäessä * Eiku konetta kasaan ja kohti uusia koitoksia!



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  29. #209
    Lainaa (J.N @ Kesä. 19 2010,20:09) kirjoitti
    Kävikös kukaan muu tänään Hallissa kokeilemassa? Itsellä 295kmh täysin vakiolla josta peilit otin pois ja huippunopeudenrajoitin myös oli ohitettu.
    Miten olet ohittanut nopeuden rajoittimen? Aattelin vaan kun on tismalleen sama nopeus kuin mulla vakiona ja rajoittimen kanssa. Tre (glpro) ei poista rajoitinta vaikka mainos niin lupaakin. Itellä on rajoitin poistettu speedo healerilla. (nopeusnäyttö -90%). Siitä rajoittaako se menoa toisioläpillä vai sytkyllä vai kummallakin ei tietoa. Mutta joka tapauksessa se on sidoksissa mittarin näyttämään.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  30.  
  31. #210
    Tuliko jotain mekaanisiakin vaurioita vai joku sähköpuoliko temppuili?

    Hirveetä siritystä se sun pyörä kyllä piti lähdössä. Tosin en tiedä, saattoi kuulua asiaankin jonkin hipo-osan puolesta. Korvaan otti kuitenkin erikoinen ääni.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
Sivu: 7 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen