Onkos kukaan asennellu lämpökahvoja paikoilleen? Vesisateella olisivat varmasti ihan mukavat. Mistä saa ja mitä maksaa???
Kawasaki ZZR1400 -09
Noniin pyörä kävi tänään penkissä säädettävänä youshimuran TRC kokoputken ja PC V:n kanssa. Tulokseksi tuli 189hp ja 169nm.
-08 ja -09 vuosimalleissa on näköjään eroa keskenään. Oli ensimmäinen -09 vuosimallin pyörä tuossa penkissä säädettävänä ja erosi kuulemma huomattavasti vanhemmasta. Lisäksi o2-eliminaattori ei toimi kunnolla enää -09 mallissa. Virhekoodit poistaa kyllä ja kolmella pienimmällä vaihteelle ei mitään ongelmaa, mutta kolmella suurimmalla vaihteella välillä hyytyi aivan täysin, jonka takia pyörä säädettiin sitten ilman eliminaattoria. (Kokeiltiin vaihtaa eliminaattori välillä uuteen) Pitää laittaa käppyrä näkyviin, jos saan sen skannattua.
Kawasaki ZZR1400 -09
Sekä että, '08:ssa ja uudemmissa on kolme kattia että menee Euro3:een.(SamiN @ Elo. 06 2010,21:36) kirjoitti
1000
Missä penkissä käytit 09:n? Mulla on -08, liki samat kilkkeet+K&N, ja Bikefoxissa yli 190 hv takarenkaalta ja samaiset 169 nm max.vääntöä..![]()
siirretty huoltoketjuun...
Rocket III
Ex:
FJR 1300
ZRX 1200S
Rocket III
ZRX 1200R
M 1500
ZZR 1400
XJR 1300
ZXR 750
GPZ 750
CB 450
RD 125
Tuo ei ole kovin työläs huolto, joten hintaerot eivät tule olemaan kovin suuria. Metura Motors on yksi hyvä paikka, mutta jonot voivat olla pitkät. Kuten tuolla huoltokokemusketjussa mainitsin, tulppien vaihto tuossa huollossa taitaa olla aika turha kuluerä, tuplamäärän voipi ajella ihan huoleti.
1000
Tais tuossa aiempana vuosimallit hiukan sekoittua, eli ne 06 ja 07-mallit on niitä alavääntövammaisia, ja 08:sta alkaen se puoli on jo vakiona aika hyvin hoidettu kuntoon...![]()
Oisko jollain tarpeettomata giproa ja haluais myydä sen mulle? Kiinnostais saada parempi vaihdenäyttö tuohon, kun se ajotietokone vilkuttaa nyt sitä FI-erroria, vai osaako joku jotain toista vaihdenäyttöä suositella? Eikös sen gipron saa toimimaan ihan pelkkänä vaihdenäyttönä, ettei muuta sytytystä?
Kawasaki ZZR1400 -09
No eipä niin(SamiN @ Heinä. 15 2010,15:57) kirjoitti
Aloittelijan innolla teippasin kaikki valot umpeen viime kesänä
![]()
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005
Ei ole giproa myydä mutta joo, sen saa säädettyä useammalla eri tavalla:(J.N @ Elo. 11 2010,23:17) kirjoitti
Muistaakseni tuo "Soft" tarkoitti sitä että TRE kertoo koko ajan 5-vaihteen olevan päällä. "Hard" == 6-vaihdekirjoitti
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005
Tässäpä ois Dynokäppyrät nyt näytillä. *![]()
Kawasaki ZZR1400 -09
Näyttää hyvältä!(J.N @ Elo. 15 2010,20:19) kirjoitti
![]()
Helposti
Pientä huoltoa...
Tulipa vaihdettua tulpat
24 tkm jälkeen voisi myös todeta, että tuo huoltoohjeen mukainen vaihto 12 tkm on aivan turhan aikaista. Huoletta voi vedellä ainakin tuon tuplamäärän.
Mutta olihan ahdasta...
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Nyt asensin tuon gipron, mutta jäi vaivaamaan, kun ohjeissa sanottiin että se punainen johto pitäisi vetää johonkin johtoon missä on 12V jännite tai jos ei löydä sellaista niin suoraan akun plus-napaan. Ja kun en oikein näistä sähköjutuista ymmärrä niin vedin sen suoraan akulle. Mihin te muut olette sen punaisen johdon liittäneet ja jos tyhmälle joku kehtaisi vielä valokuvan ottaa niin olisin kiitollinen???(Sampy-75- @ Elo. 12 2010,11:19) kirjoitti
Kawasaki ZZR1400 -09
Hyvin toimii, mutta se tyhjentää sun akun kun seisoo pitempään käyttämättä... laitoin itse väliin releen joka saa herätteen takavalon johdosta.(J.N @ Elo. 16 2010,21:43) kirjoitti
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
Eihän kukaan ZZR mies oo käynyt varttimailia kiskomassa? Kiinnostais lähinnä loppunopeudet mitä noilla on saatu.
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Omassani on Bike Worldissa asennetut lämppärit mallia moottorikelkka. Muuten jees, mutta vain kaksi tehoasentoa: 1 liian viilee ja 2 liian kuuma. Onhan ne kyllä joka tapauksessa mukavat. Hinnasta en osaa sanoa mitään, lämppärit olivat pyörässä, kun sen ostin. Ja sitten vielä vähän harmillinen ominaisuus, kaasukahva lämpenee selkeästi enemmän, ilmeisesti kahvan rakenne eristää ja antaa lämmön paremmin kädelle.(J.N @ Elo. 09 2010,20:49) kirjoitti
BMW R1250GS ADV
Onkos muuten kenelläkään tiedossa jotain vähän eteläisempää firmaa josta sais tota Yoshin TRC putkistoa + PC about yhtä edukkaasti kun Bikefoxilt?
Kävin Alastarossa tolla mun zetorilla kun se vielä oli täysin vakio. Loppunopeus oli 230, jotain.(slip @ Elo. 16 2010,22:56) kirjoitti
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Käynti Bikefoxilla säädössä kannattaa...Tamppereeltahan ei oo enää paljookaan Ouluun..![]()
![]()
ootko kysyny bike doctorilta tarjousta?(Darkkis @ Elo. 18 2010,17:18) kirjoitti
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Sieltä meinasin kysellä joo, ei tosin taida yoshia olla doctorilla tarjota... Eihän se Oulukaan kaukana ole tosiaan, mut kyl siihen melki vapaapäivän tarvis(SamiN @ Elo. 18 2010,19:20) kirjoitti
Pitänee myös kysellä mitä ottavat foxilla jos hoitavat asennuksenkin, riippuen hinnasta ei välttämättä huvita rasvata sormia
![]()
kyllä pitäis saada yoshia doctorin kautta. kysy ihmeessä sieltä.(Darkkis @ Elo. 18 2010,19:37) kirjoitti
pätevä paja![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Ei ole kyllä ollenkaan paha rasti vaihtaa noita putkia ja pc:tä paikoilleen. Hankalinta oli varmaan saada pc:n liittimet paikoilleen ahtaan paikan takia. Ja muista tilata o2 eliminaattori tuohon -08 malliin, niin ei ala valot välkkymään mittaristossa.(SamiN @ Elo. 18 2010,19:41) kirjoitti
Kawasaki ZZR1400 -09
299,6kmh Joensuussa tänään tutkaan... Jäi muuten syömään miestä![]()
Kawasaki ZZR1400 -09
No varmasti! Tuliko monta päiväsakkoa? *(J.N @ Elo. 21 2010,17:40) kirjoitti
![]()
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Tuliko rajottaja vastaan vai muuten vaa ei kulkennu "suunnitelmien" mukaan?(J.N @ Elo. 21 2010,17:40) kirjoitti
Ois kiva tietää kun tein diilin toissapäivänä ja liityn ens viikolla ZZR1400 Teamiin, ja ajattelin et ehkä ens kaudella vois kahtoa miten kulkee...![]()
KTM - Ready To Go
Rajoittaja ei tullut vastaan vaan, kuskin taidot ja tuuli. Kaikista lähdöistä tuli keulittua ykkös- ja kakkosvaihde. Eikä tuuliolosuhteetkaan parhaat mahdolliset olleet, sillä aika reilusti kallellaan täytyi ajaa jo jarrumerkin kohdalla sivutuulen vuoksi. Tuntui että olisi vielä kiihtynyt vielä vähän jos matkaa olisi ollut enemmän. Pitävämpää rengasta tarvitsisi varmaan myös sillä 313kmh mitattiin penkissä nopeudeksi johon välitykset riittää, mutta nyt hiukka ennen rajoitinta nopeutta vain n.300 eli ~10kmh luisti rengas...(Grädde-Racing @ Elo. 21 2010,21:53) kirjoitti
Eihän se nyt ihan putkeen menny, mutta video.
Kawasaki ZZR1400 -09