Sivu: 12 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1246:sta
  1. #331
    Onkos kukaan asennellu lämpökahvoja paikoilleen? Vesisateella olisivat varmasti ihan mukavat. Mistä saa ja mitä maksaa???
    Kawasaki ZZR1400 -09
  2. #332
    Noniin pyörä kävi tänään penkissä säädettävänä youshimuran TRC kokoputken ja PC V:n kanssa. Tulokseksi tuli 189hp ja 169nm.
    -08 ja -09 vuosimalleissa on näköjään eroa keskenään. Oli ensimmäinen -09 vuosimallin pyörä tuossa penkissä säädettävänä ja erosi kuulemma huomattavasti vanhemmasta. Lisäksi o2-eliminaattori ei toimi kunnolla enää -09 mallissa. Virhekoodit poistaa kyllä ja kolmella pienimmällä vaihteelle ei mitään ongelmaa, mutta kolmella suurimmalla vaihteella välillä hyytyi aivan täysin, jonka takia pyörä säädettiin sitten ilman eliminaattoria. (Kokeiltiin vaihtaa eliminaattori välillä uuteen) Pitää laittaa käppyrä näkyviin, jos saan sen skannattua.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  3. #333
    Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (SamiN @ Elo. 06 2010,21:36) kirjoitti
    jos nyt en ihan hakoteillä ole, niin 08-> katti on kollektorissa ja vanhemmissa vaimentimien etupäässä.
    Sekä että, '08:ssa ja uudemmissa on kolme kattia että menee Euro3:een.
    1000
  4. #334
    Missä penkissä käytit 09:n? Mulla on -08, liki samat kilkkeet+K&N, ja Bikefoxissa yli 190 hv takarenkaalta ja samaiset 169 nm max.vääntöä..
  5. #335
    Lainaa (Gari @ Elo. 10 2010,22:04) kirjoitti
    Missä penkissä käytit 09:n? Mulla on -08, liki samat kilkkeet+K&N, ja Bikefoxissa yli 190 hv takarenkaalta ja samaiset 169 nm max.vääntöä..
    Siellä samassa käytin.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  6. #336
    siirretty huoltoketjuun...



    Rocket III
    Ex:
    ZRX 1200R
    M 1500
    ZZR 1400
    XJR 1300
    ZXR 750
    GPZ 750
    CB 450
    RD 125
  7. #337
    Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tuo ei ole kovin työläs huolto, joten hintaerot eivät tule olemaan kovin suuria. Metura Motors on yksi hyvä paikka, mutta jonot voivat olla pitkät. Kuten tuolla huoltokokemusketjussa mainitsin, tulppien vaihto tuossa huollossa taitaa olla aika turha kuluerä, tuplamäärän voipi ajella ihan huoleti.
    1000
  8. #338
    Tais tuossa aiempana vuosimallit hiukan sekoittua, eli ne 06 ja 07-mallit on niitä alavääntövammaisia, ja 08:sta alkaen se puoli on jo vakiona aika hyvin hoidettu kuntoon...
  9. #339
    Oisko jollain tarpeettomata giproa ja haluais myydä sen mulle? Kiinnostais saada parempi vaihdenäyttö tuohon, kun se ajotietokone vilkuttaa nyt sitä FI-erroria, vai osaako joku jotain toista vaihdenäyttöä suositella? Eikös sen gipron saa toimimaan ihan pelkkänä vaihdenäyttönä, ettei muuta sytytystä?
    Kawasaki ZZR1400 -09
  10. #340
    Lainaa (SamiN @ Heinä. 15 2010,15:57) kirjoitti
    ei kai muovisia umpioita tarvi teipata?
    No eipä niin Aloittelijan innolla teippasin kaikki valot umpeen viime kesänä
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  11. #341
    Lainaa (J.N @ Elo. 11 2010,23:17) kirjoitti
    Oisko jollain tarpeettomata giproa ja haluais myydä sen mulle? Kiinnostais saada parempi vaihdenäyttö tuohon, kun se ajotietokone vilkuttaa nyt sitä FI-erroria, vai osaako joku jotain toista vaihdenäyttöä suositella? Eikös sen gipron saa toimimaan ihan pelkkänä vaihdenäyttönä, ettei muuta sytytystä?
    Ei ole giproa myydä mutta joo, sen saa säädettyä useammalla eri tavalla:
    Lainaa kirjoitti
    5.2. Reviewing and Changing TRE mode
    1. Activate the display (refer to section 5.1)
    2. Press and release the button.
    The current TRE mode is displayed (blinking) for 3 seconds. The indication can be one
    of the followings:
    - : Normal Mode, TRE is not active
    1 : TRE Active in 1-6 gears. Hard setting for ZX-10R (also for ZX-14 / ZZR1400
    with secondary throttle plates removed)
    2 : TRE Active in 1-6 gears. Softer setting for ZX-10R and ZX-14 / ZZR1400
    3 : TRE Active in 1-6 gears. Hard setting for ZX-14 / ZZR1400
    4 : TRE Active in 2-6 gears. Hard setting (above 1st) for ZX-14 / ZZR1400
    Note: Please try all modes to see which works best for your bike. When the best
    Muistaakseni tuo "Soft" tarkoitti sitä että TRE kertoo koko ajan 5-vaihteen olevan päällä. "Hard" == 6-vaihde
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  12. #342
    Tässäpä ois Dynokäppyrät nyt näytillä. *
    Kawasaki ZZR1400 -09
  13. #343
    Lainaa (J.N @ Elo. 15 2010,20:19) kirjoitti
    Tässäpä ois Dynokäppyrät nyt näytillä. *
    Näyttää hyvältä!
    Helposti
  14. #344
    Pientä huoltoa...

    Tulipa vaihdettua tulpat

    24 tkm jälkeen voisi myös todeta, että tuo huoltoohjeen mukainen vaihto 12 tkm on aivan turhan aikaista. Huoletta voi vedellä ainakin tuon tuplamäärän.

    Mutta olihan ahdasta...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  15. #345
    Lainaa (Sampy-75- @ Elo. 12 2010,11:19) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Elo. 11 2010,23:17) kirjoitti
    Oisko jollain tarpeettomata giproa ja haluais myydä sen mulle? Kiinnostais saada parempi vaihdenäyttö tuohon, kun se ajotietokone vilkuttaa nyt sitä FI-erroria, vai osaako joku jotain toista vaihdenäyttöä suositella? Eikös sen gipron saa toimimaan ihan pelkkänä vaihdenäyttönä, ettei muuta sytytystä?
    Ei ole giproa myydä mutta joo, sen saa säädettyä useammalla eri tavalla:
    Lainaa kirjoitti
    5.2. Reviewing and Changing TRE mode
    1. Activate the display (refer to section 5.1)
    2. Press and release the button.
    The current TRE mode is displayed (blinking) for 3 seconds. The indication can be one
    of the followings:
    - : Normal Mode, TRE is not active
    1 : TRE Active in 1-6 gears. Hard setting for ZX-10R (also for ZX-14 / ZZR1400
    with secondary throttle plates removed)
    2 : TRE Active in 1-6 gears. Softer setting for ZX-10R and ZX-14 / ZZR1400
    3 : TRE Active in 1-6 gears. Hard setting for ZX-14 / ZZR1400
    4 : TRE Active in 2-6 gears. Hard setting (above 1st) for ZX-14 / ZZR1400
    Note: Please try all modes to see which works best for your bike. When the best
    Muistaakseni tuo "Soft" tarkoitti sitä että TRE kertoo koko ajan 5-vaihteen olevan päällä. "Hard" == 6-vaihde
    Nyt asensin tuon gipron, mutta jäi vaivaamaan, kun ohjeissa sanottiin että se punainen johto pitäisi vetää johonkin johtoon missä on 12V jännite tai jos ei löydä sellaista niin suoraan akun plus-napaan. Ja kun en oikein näistä sähköjutuista ymmärrä niin vedin sen suoraan akulle. Mihin te muut olette sen punaisen johdon liittäneet ja jos tyhmälle joku kehtaisi vielä valokuvan ottaa niin olisin kiitollinen???
    Kawasaki ZZR1400 -09
  16. #346
    Lainaa (J.N @ Elo. 16 2010,21:43) kirjoitti
    Nyt asensin tuon gipron, mutta jäi vaivaamaan, kun ohjeissa sanottiin että se punainen johto pitäisi vetää johonkin johtoon missä on 12V jännite tai jos ei löydä sellaista niin suoraan akun plus-napaan. Ja kun en oikein näistä sähköjutuista ymmärrä niin vedin sen suoraan akulle.
    Hyvin toimii, mutta se tyhjentää sun akun kun seisoo pitempään käyttämättä... laitoin itse väliin releen joka saa herätteen takavalon johdosta.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  17. #347
    Eihän kukaan ZZR mies oo käynyt varttimailia kiskomassa? Kiinnostais lähinnä loppunopeudet mitä noilla on saatu.
    GSX-R 750 -93 ... ZX-6R -02 ... Z750 -06 ... ZX-12R -05
  18. #348
    Lainaa (J.N @ Elo. 09 2010,20:49) kirjoitti
    Onkos kukaan asennellu lämpökahvoja paikoilleen? Vesisateella olisivat varmasti ihan mukavat. Mistä saa ja mitä maksaa???
    Omassani on Bike Worldissa asennetut lämppärit mallia moottorikelkka. Muuten jees, mutta vain kaksi tehoasentoa: 1 liian viilee ja 2 liian kuuma. Onhan ne kyllä joka tapauksessa mukavat. Hinnasta en osaa sanoa mitään, lämppärit olivat pyörässä, kun sen ostin. Ja sitten vielä vähän harmillinen ominaisuus, kaasukahva lämpenee selkeästi enemmän, ilmeisesti kahvan rakenne eristää ja antaa lämmön paremmin kädelle.
    ZZR1400 -08
  19. #349
    Onkos muuten kenelläkään tiedossa jotain vähän eteläisempää firmaa josta sais tota Yoshin TRC putkistoa + PC about yhtä edukkaasti kun Bikefoxilt?
  20. #350
    Lainaa (slip @ Elo. 16 2010,22:56) kirjoitti
    Eihän kukaan ZZR mies oo käynyt varttimailia kiskomassa? Kiinnostais lähinnä loppunopeudet mitä noilla on saatu.
    Kävin Alastarossa tolla mun zetorilla kun se vielä oli täysin vakio. Loppunopeus oli 230, jotain.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  21. #351
    Käynti Bikefoxilla säädössä kannattaa...Tamppereeltahan ei oo enää paljookaan Ouluun..
  22. #352
    Lainaa (Darkkis @ Elo. 18 2010,17:18) kirjoitti
    Onkos muuten kenelläkään tiedossa jotain vähän eteläisempää firmaa josta sais tota Yoshin TRC putkistoa + PC about yhtä edukkaasti kun Bikefoxilt?
    ootko kysyny bike doctorilta tarjousta?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  23. #353
    Lainaa (SamiN @ Elo. 18 2010,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Darkkis @ Elo. 18 2010,17:18) kirjoitti
    Onkos muuten kenelläkään tiedossa jotain vähän eteläisempää firmaa josta sais tota Yoshin TRC putkistoa + PC about yhtä edukkaasti kun Bikefoxilt?
    ootko kysyny bike doctorilta tarjousta?
    Sieltä meinasin kysellä joo, ei tosin taida yoshia olla doctorilla tarjota... Eihän se Oulukaan kaukana ole tosiaan, mut kyl siihen melki vapaapäivän tarvis Pitänee myös kysellä mitä ottavat foxilla jos hoitavat asennuksenkin, riippuen hinnasta ei välttämättä huvita rasvata sormia
  24. #354
    Lainaa (Darkkis @ Elo. 18 2010,19:37) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 18 2010,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Darkkis @ Elo. 18 2010,17:18) kirjoitti
    Onkos muuten kenelläkään tiedossa jotain vähän eteläisempää firmaa josta sais tota Yoshin TRC putkistoa + PC about yhtä edukkaasti kun Bikefoxilt?
    ootko kysyny bike doctorilta tarjousta?
    Sieltä meinasin kysellä joo, ei tosin taida yoshia olla doctorilla tarjota... Eihän se Oulukaan kaukana ole tosiaan, mut kyl siihen melki vapaapäivän tarvis Pitänee myös kysellä mitä ottavat foxilla jos hoitavat asennuksenkin, riippuen hinnasta ei välttämättä huvita rasvata sormia *
    kyllä pitäis saada yoshia doctorin kautta. kysy ihmeessä sieltä.
    pätevä paja
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  25. #355
    Lainaa (SamiN @ Elo. 18 2010,19:41) kirjoitti
    Lainaa (Darkkis @ Elo. 18 2010,19:37) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 18 2010,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Darkkis @ Elo. 18 2010,17:18) kirjoitti
    Onkos muuten kenelläkään tiedossa jotain vähän eteläisempää firmaa josta sais tota Yoshin TRC putkistoa + PC about yhtä edukkaasti kun Bikefoxilt?
    ootko kysyny bike doctorilta tarjousta?
    Sieltä meinasin kysellä joo, ei tosin taida yoshia olla doctorilla tarjota... Eihän se Oulukaan kaukana ole tosiaan, mut kyl siihen melki vapaapäivän tarvis Pitänee myös kysellä mitä ottavat foxilla jos hoitavat asennuksenkin, riippuen hinnasta ei välttämättä huvita rasvata sormia *
    kyllä pitäis saada yoshia doctorin kautta. kysy ihmeessä sieltä.
    pätevä paja *
    Ei ole kyllä ollenkaan paha rasti vaihtaa noita putkia ja pc:tä paikoilleen. Hankalinta oli varmaan saada pc:n liittimet paikoilleen ahtaan paikan takia. Ja muista tilata o2 eliminaattori tuohon -08 malliin, niin ei ala valot välkkymään mittaristossa.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  26. #356
    299,6kmh Joensuussa tänään tutkaan... Jäi muuten syömään miestä
    Kawasaki ZZR1400 -09
  27. #357
    Lainaa (J.N @ Elo. 21 2010,17:40) kirjoitti
    299,6kmh Joensuussa tänään tutkaan... Jäi muuten syömään miestä *
    No varmasti! Tuliko monta päiväsakkoa? *
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  28. #358
    Lainaa (daxter @ Elo. 21 2010,18:37) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Elo. 21 2010,17:40) kirjoitti
    299,6kmh Joensuussa tänään tutkaan... Jäi muuten syömään miestä *
    No varmasti! Tuliko monta päiväsakkoa? *
    Siis lentokentällä...
    Kawasaki ZZR1400 -09
  29. #359
    Lainaa (J.N @ Elo. 21 2010,17:40) kirjoitti
    299,6kmh Joensuussa tänään tutkaan... Jäi muuten syömään miestä *
    Tuliko rajottaja vastaan vai muuten vaa ei kulkennu "suunnitelmien" mukaan?

    Ois kiva tietää kun tein diilin toissapäivänä ja liityn ens viikolla ZZR1400 Teamiin, ja ajattelin et ehkä ens kaudella vois kahtoa miten kulkee...
    ZZR1400
    Let the good times roll
  30.  
  31. #360
    Lainaa (Grädde-Racing @ Elo. 21 2010,21:53) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Elo. 21 2010,17:40) kirjoitti
    299,6kmh Joensuussa tänään tutkaan... Jäi muuten syömään miestä *
    Tuliko rajottaja vastaan vai muuten vaa ei kulkennu "suunnitelmien" mukaan?

    Ois kiva tietää kun tein diilin toissapäivänä ja liityn ens viikolla ZZR1400 Teamiin, ja ajattelin et ehkä ens kaudella vois kahtoa miten kulkee...
    Rajoittaja ei tullut vastaan vaan, kuskin taidot ja tuuli. Kaikista lähdöistä tuli keulittua ykkös- ja kakkosvaihde. Eikä tuuliolosuhteetkaan parhaat mahdolliset olleet, sillä aika reilusti kallellaan täytyi ajaa jo jarrumerkin kohdalla sivutuulen vuoksi. Tuntui että olisi vielä kiihtynyt vielä vähän jos matkaa olisi ollut enemmän. Pitävämpää rengasta tarvitsisi varmaan myös sillä 313kmh mitattiin penkissä nopeudeksi johon välitykset riittää, mutta nyt hiukka ennen rajoitinta nopeutta vain n.300 eli ~10kmh luisti rengas...

    Eihän se nyt ihan putkeen menny, mutta video.



    Kawasaki ZZR1400 -09
Sivu: 12 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen