Säädin myös siihen 1400, mutta tänään taas sammui liikennevaloissa paikallaan. Sama tilanne, melko pian liikeelle lähdöstä kuumana.(kawabata @ Heinä. 12 2010,18:20) kirjoitti
Uskalla kohta ajaa prkl ollenkaan ku kaadun pian taas...![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
En mä kyllä ole huomannut mitään puutumisen tunnetta -08:ssa. Sulla oli joku maanataikappale.(Masa @ Heinä. 12 2010,13:56) kirjoitti
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
älä huoli kuomaseni(SamiN @ Heinä. 12 2010,22:34) kirjoitti
tohon auttaa se et lähties nostaa kiekat tonne 6k;n paikkeile ja reippaasti kytkin ylös hiukan luistattaen ni eipä sammu ja kylän mummotkin hyppii yläpystyä ihastuksissaan
![]()
![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kokeilepa joskus sitä 09:ää, niin huomaat eron. Tuo nimimerkillä Airmax ajoi sitä mun 09:ää ja sanoi samaa. Meillä kahdella oli samanlaiset 08:t ennen.(SamiN @ Heinä. 12 2010,22:37) kirjoitti
![]()
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
no en väitä vastaan
ihmettelen vaan, kun missään ei ole juttua että mitään muutoksia olisi tehty yhteenkään nippeliin 08->09
toisaalta voihan siinä olla softaan tehty jotain pikku viilausta kaikessa hiljaisuudessa.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Eipä oo koskaan itsellä noin käyny et itsekseen sammuu, toivottavasti ei jatkossakaan ala sammuilemaan..(SamiN @ Heinä. 12 2010,22:34) kirjoitti
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005
Onkos kellään tietoa missä tota -09 (ja oletettavasti myös -10) pääsis koeajaan Tampereen lähistöllä? Heinolla ei ainakaan taida olla koeajopelinä... Onko Turku/Helsinki lähimmät vaihtoehdot?
No niin tänään sitten kävi mun -09 pyörä PC V asennuksessa ja penkissä, Yoshin TRC sliparit oli jo vaihdettu. Lopputulos oli tolla setillä 171,2hv / 9400 rpm ja 145,8Nm / 7570 rpm.(Tuppervaari @ Touko. 02 2010,12:11) kirjoitti
Muistettakoon että eri dynot antavat eri lukemia, niissä paljonkin heittoa. Anyway kyseinen dyno näyttänyt kuulemma vakiolle 165 heppaa, joten takapyörätehoa voisi siis karkeasti laskea 6 heppaa lisää, toki ei nyt ole sama "yksilö" vertailu kohtana.
Koneen laskelma oli että toi 171,2 vastaisi 190 heppaa kone tehoa, eli nyt olis ne tehot mitä valmistaja lupaa, kuulemma ovat yläkanttiin valmistajan lupaukset näissä aina.
<p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen). </p>
Kannen tiiviste 3-4 välistä. Kansi ja männät ehjät, mutta sylinteri paskana. Oli kuin polttoleikkauksen jäljiltä.(eikkamahonen @ Heinä. 11 2010,09:10) kirjoitti
![]()
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Kattelin sun pyörääs tänään, ku oli näemmä samas paikassa pajalla, jossa kävin omaani tänään penkittämässä(2jorma2 @ Heinä. 13 2010,19:09) kirjoitti
Ei sit ihan halpa remppa tullu näemmä![]()
<p>T: ILE</p><p>ZZR-1400 vm. 2009 / (2010), Yoshimuran Sliparit originaali headerillä josta katti poistettu. PC V + O2 controlleri + LCD + Autotune. (Viimeksi mainitun suhteen dynoon ainoastaan luottaen). </p>
Radalle pitäs lähtee. Onko tietoa miten ajovalot sais pimeeksi? Vuosi sitten teipit suli niihin kiinni kun valot oli koko ajan päällä..
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005
Helpointa taitaa olla ottaa johto irti polttimosta.(Sampy-75- @ Heinä. 14 2010,09:35) kirjoitti
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
^Vielä helpompaa on irrottaa sulake..
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
ei kai muovisia umpioita tarvi teipata?
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
vm. 2003:a vanhemmissa kawoissa on valokatkaisija vakiovarusteena. uudempiin ei saa edes lisävarusteena - pitää tehdä itse.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Tommosta tekis nyt mieli
Osaako joku sanoa onko tämä jo ns. päivitettyä mallia? Eli lähinnä pohdin ditä moottorinohjausta
Vaikka kaipa tuo Hondan jälkeen vääntää ja kulkee ihan kivasti myös![]()
![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
08 tuli se päivitetty malli läppineen ym. moottorinohjaus-ecun päivityksestä täällä sanovat tulleen 09 jotain uutta mitä ei ole erikseen mainostettu valmistajan taholta.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Kyseessä taitaa olla -07, eli ei päivitetty malli. Musta ja ilman abseja. Ilmeisesti ylivuotisena rekisteröity 2008.
Mallivuoden 2008 ZZR:t ovat hyvin tumman sinisiä, melkein mustia (kylkimuovit kiiltävät ei matat) tai hopeisia ja abseilla.
BMW R1250GS ADV
Selvisipä nyt semmoinenkin asia ulkomaalaisilta foorumeilta, että mikäli o2 sensori ei ole paikoillaan, niin pyörän oma ecu rikastaa automaattisesti seoksia edes jonkinlaisen toiminnan takaamiseksi. Eliminaattorin kun laittoi paikoilleen niin seokset muuttuivat selvästi aivan liian laihalle ja alkoi nykimään etenkin pienillä kierroksilla, mutta vikailmoitukset hävisi kuten pitikin. (En siis ole päässyt käyttämään pyörää putkiston vaihdon jälkeen vielä dynossa säädettävänä bikefoxin kesälomien takia)(J.N @ Heinä. 12 2010,17:34) kirjoitti
Kawasaki ZZR1400 -09
oletteko mistä tilanneet ketju-ratas pakettia ja millaista?
ketjut on venähtäneet aika reippaasti ja ei millään säädöllä saa jumputusta/roksotusta lakkaamaan joten väistämätön on edessä. alle 30tkm näköjään kestivät
mietin vaan, että pitäisikö laittaa se -1 eteen varsinkin kun 6:nen tuntuu jäävän vallan käyttämättä.
ja toi sammuilu, se edelleen jatkuu... joskus useita kertoja peräkkäin paikallaan. kaikki vinkit otetaan vastaan, vituttaa jo etukäteen maksaa valohoidosta huollossa.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
tosta sammuilusta...voisko olla niin että tulee kierrettetyä kaasua liikaa kiinni?
meinaan sehän pienentää tyhjäkäyntiä...
kulutus kamaa on ketjuratas paketti...eli kovasti vaihtelee kesto..ts suoraan verrannollinen rasvailuun..yksi pitkä siivu jotta pääsee kuivahtamaan riittää lyhentämään rutkasti käyttöikää.
riittäskö normiketjuissa mitta jos suurentas takakiekkaa..samalla säästäs ketjujakin kun ei tarttis pienentää tota etusta..ehkä...
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
tyhjäkäynti säädetty nyt 1400 enkä koskaan "väännä" kaasua kiinni(Tuppervaari @ Heinä. 23 2010,00:07) kirjoitti
ja siitä 1400:kin se sammuu kuin se kuuluisa lyhty...
itseasiassa, veto päällä se ei sammu, vaan ainoastaan tyhjäkäynnillä, riippumatta kierroksista tai siitä onko vaihde päällä tai ei.
kuulemma pukkaa aika mustaa ja välillä haisee kaasut aineelle, mutta mun mielestä se kuuluu asiaan.
"jonkun verran" aiheesta olen googlaillut tässä parin viikon aikana ja jossain jenkkien busa.foorumilla joku valitti samaa, syytä ei sielläkään löydetty.
tämä ongelma nyt kuitenkin tuli vasta helteillä, katsotaan helpottaako se kun kelit viilenee.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Onko sinulla koneessa Iridium-tulpat? 12t:n huollossa laittoivat minun pyörääni oikeastaan kyselemättä nuo iridiumit. Tiedä sitten onko noilla merkitystä, mutta olen säätänyt tyhjäkäynnin n. 1200:n, sammuilua ei ole ilmennyt.(SamiN @ Heinä. 23 2010,00:33) kirjoitti
BMW R1250GS ADV
Louisilla oli kesäkuussa DID-ketjurataspaketit -30%. Sieltä sai n.150 euroon kun normaalisti maksaa n.220 eur. Piti ottaa valmiiksi varastoon odottamaan vaihtoa sitten joskus.(SamiN @ Heinä. 22 2010,22:47) kirjoitti
Vakiot on iridiumit tässä pyörässä.(stein @ Heinä. 23 2010,08:57) kirjoitti
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
tarkennetaan nyt vielä sen verran, että sammuminen tapahtuu vain tyhjäkäynnillä. saattaa sammua paikallaan 30sec joutokäynnin jälkeen, tai pahimmillaan vaihtojen välissä jos pitkään pitää kytkintä alhaalla. tyhjäkäynti ei vaella yhtään vaan on todella tasaista.
harvoin tekee, mutta joskus useita kertoja peräkkäin, viimeeksi kun jonotin tietyön kohdalla niin sammui 3 kertaa, 2x paikallaan ja 1x vauhdissa.
kaatuminen ei sentään pelota enää, kun ei tuo tosiaankaan sammu silloin jos kaasua antaan vähääkään ja veto on päällä, vaikka ensin itse itselleni vakuuttelin, että kaaduin just tuon tyhjäkäynniltä sammumisen takia *
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
hmm, potentiaalinen ehdokas sammuilun aiheuttajaksi bongattu "vihollisten leiristä"
täytyypä tutkia service manuaalia ja mittailla...
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
tossahan se mitä ehdotin...eli sama oire tulee jos kiertää kaasua kiinipäin mopon sytkyttäes tyhjällä käynnillä(SamiN @ Heinä. 24 2010,21:01) kirjoitti
![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
mutkunmutkun...(Tuppervaari @ Heinä. 24 2010,21:14) kirjoitti
en millään osannut yhdistää kaasun kiertämistä tuohon oireeseen, kun ei kai sitä oikeasti "kierretä" kiinni? vaan annetaan palautua
sun selityksestä ymmärtää, että kaasu jäisi päälle, joka taas ei ole se mitä edellä epäiltiin. kaasu siis ei jää päälle, vaan läpän asento-anturi antaa virheellistä tietoa, että kaasu olisi hieman auki vaikka se todellisuudessa olisikin kiinni.
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
niin niin niin(SamiN @ Heinä. 24 2010,21:35) kirjoitti
huomannut vain et vaikka antaakin kaasun palautua sitä tulee helposti kierrettyä kiinipäin etenkin kuin koettaa lähteä liki tyhjälläkäynnillä ts..riittää kun pelkästään nojaa sarviin ja koettaa hieman kääntää...
helpommin asia selviää mitä tarkoitan kun laittaa mopon kylmänä käyntiin ja antaa käydä tyhjäkäyntiä muutaman sekan ja sitten tarttuu kaasukahvaan ja kiertää kaasua vielä enemmän kii kuin mitä se olisi lepooasennossa..eikun testaileen![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Tuo "ominaisuus" oli mun '06:ssa, mutta ei tehnyt tuota koskaan lämpimänä. Lähinnä parkkiruudusta peruutellessa sammahteli kun tuli käännettyä kaasua huomaamatta kiinni.
1000