Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Ostin tässä pyörän Manchesterista ja se pitäisi saada Suomeen. Olisin kiitollinen vinkeistä, miten se onnistuu. Ainakaan Kähärillä ei lähiaikoina ole siellä liikennettä. Tuumasin myös vaihtoehtoa, että olisin itse lähtenyt käymään siellä isommalla autolla. Silloin voisin auttaa muitakin kuljetuksissa jompaan kumpaan suuntaan tuon matkan varrella. Pistä tarvittaessa viestiä vaikka hoit@dlc.fi.
    Laheta privaa Jake82'lle, se toi pyoran Suomeen Briteista muutama kuukausi sitten.
    Ei taida meikäläisestä olla apua. Kähäri toi mun oman kotiovelle.
    Tuolta kannatta vielä kysyä. Tuonut pyöriä uk:sta.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Faijan autoa on Finnlines joskus roudannut molempiin suuntiin, en tieda onko mopojen kanssa mitaan iloa. http://www.finnlines.co.uk/
    On tilastollinen mahdottomuus että olen aina väärässä.
    Katos, mun haaremi on koossa! *

Sami, kirkolla on muuten tana viikonloppuna joulumyyjaiset. Jatan itse tana vuonna valiin rahapulan vuoksi, kun en ole vielakaan saanut duunia. Ensi viikolla jatkuu ke-la.

Vielä on juttu ajankohtainen. Kohtuuhintainen kuljetus Manchesterista kiinnostaa tai sitten tarjoan jollekin kuljetusapua jompaan kumpaan suuntaan, jos joudun itse käymään siellä.
    Englannista itärannikolta Harwichin satamasta ainakin vielä viime keväänä liikennöi laiva kerran viikossa Turkuun. Firman nimi oli MANNLINES ja prätkän kuljetus maksoi keväällä 400 € + alv. Auton kuljettaminen oli vähän kalliimpi. Omaa kokemusta yhtiön käytöstä ei ole, homma kun jäi tarjousasteelle. Kiinnostaisi kuulla olisiko joku käyttänyt tuota yhteyttä.
    Alhaalla olevasta emailista voi kysyä tarjousta, jos sama heppu on vielä siellä töissä.

http://www.mannlines.ee/about_fi.html
    (miikka.teras@mannlines.com)
    Perjantaina aamusta Finskillä Manchesteriin ja 2,5 päivää aikaa ajaa kotiin.

Lauantainakin aamusta pääsee mutta päivää kiireempi jos ei halua töistä myöhästyä.

Tai lähetä joku työtön/lomautettu ajomies puolestasi..
    NL-AD-(AU)-BE-(GB)-(BG)-EE-ES- HR-(ZA)-NL-IT-AT-(CN)-CY-LV-LI-LT-LU-MC-NO-PT-PL-FR-SE-DE-(SM)-SK-SI-FI-CH-DK-CZ-HU-(US)-NZ-VA-RU-EE
    Hei onko tää mitenkään edennyt.

olen itse löytänyt oman unelmani manchesterin vierestä ja pitäisi saada kuljetus Helsinkiin jotenkin sieltä järjestettyä.
    näillä lumi säillä ei helpolla oikein prätkällä lähdetä ajelemaan.

Onko kuljetus firmoja tiedossa?
    kiittäen jo etukäteen
    Kawa Z750 1983, suzuki GSX-S750 2018
    Lainaa (Gwent @ Joulu. 01 2009,18:04) kirjoitti
    Perjantaina aamusta Finskillä Manchesteriin ja 2,5 päivää aikaa ajaa kotiin.

Lauantainakin aamusta pääsee mutta päivää kiireempi jos ei halua töistä myöhästyä.

Tai lähetä joku työtön/lomautettu ajomies puolestasi..
    Löytyy varmaa fiksumpia vaihtoehtoja kun Finnair, ainakin hinnoiltaan ja palveluiltaan *.
    Kuulisin myös onko pyörä saavuttanut suomen kamaran

kysy kähäriltä, luulisi kevääksi saavan suomeen.

Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (martosh79 @ Helmi. 23 2010,21:58) kirjoitti
    Hei onko tää mitenkään edennyt.

olen itse löytänyt oman unelmani manchesterin vierestä ja pitäisi saada kuljetus Helsinkiin jotenkin sieltä järjestettyä.
    näillä lumi säillä ei helpolla oikein prätkällä lähdetä ajelemaan.

Onko kuljetus firmoja tiedossa?
    kiittäen jo etukäteen
    Oman kokemuksen myötä voin sanoa, että melko hankalaa on UK:sta saada pyörä Suomeen, jos ei pyörä satu olemaan Lontoon lähistöllä. Kannattaa soitella täälläkin mainittuja kuljetus-/muuttofirmoja läpi, jos jollain sattuisi olemaan muuta keikkaa Lontoota pohjoisempaan.

Muuttopalvelu Puljulan avulla saattaa onnistua tuonti pohjoisesta hieman useammin.

Tähänkin kohtaan sopii sanoa, että rahalla saa...
    Kun noita enklannissa sijaitsevien prätkäliikkeiden ilmoituksia oon kattonu niin lähes jokainen ilmoittaa että kuljetus minne vaan enklannissa on mahdollista. Ei luulis hirmu vaikeaa olevan sopia Kähärin/minkälie firman kanssa minne mopon voi toimittaa ?
    563+
    Moro.

Yx taho muistui mieleeni.
    Motomanninen,Vaajakoskelta.
    Tuo jonkin verran pyöriä myös saarelta ja on
    liikkeellä omilla kuljetusvälineillään.
    Soitto Hannulle,niin asia voipi olla ratkaistu.
    Hinnoista en osaa sanoa.
    Pitäisi saada pieni 15kg paketti kohtuuhinnalla Newportin läheltä kuskattua tänne härmään. Onko kellään mitää hyvää vinkkiä?
    Lainaa (panman @ Maalis. 04 2010,00:58) kirjoitti
    Pitäisi saada pieni 15kg paketti kohtuuhinnalla Newportin läheltä kuskattua tänne härmään. Onko kellään mitää hyvää vinkkiä?
    Ainakin joissain tapauksissa edullisesti saanee http://www.parcel2go.com/
  16.  
    Moi, Asustelen tassa Lontoossa ja isolla pakulla ajelen Suomeen aikalailla kk. sisaan joka tapauksessa ennen vappua. Periaatteessa olis tilaa viela pakussa pratkalle tai kahelle ja ehka jotain osia vois ottaa kyytiin. Vois ihan kohtuu hintaan tulla kyydissa.
    Paiskaa mailia acecafe (at) hotmail.com jos tammonen kyyti mahdollisesti kiinnostaa.
    Ootko myyjalta kysyny et mita se tuumaa export-hommasta? Meinaan ku taalla paperit on saatava mukaan. Jos myyja ei rupea antamaan papruja matkaan (ne on saantojen mukaan lahetettava DVLA:han) ja sita kautta kestaa n. 4vko paprujen saanti kampille ja sit sen jalkeen on tehtava export ilmoitus. Se sijaitsee v5 rekisteri otteessa ja se on lahetettava eteenpain.
    Naurettavaa pelleilya taalla tuo paperi-show.