Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Moro, nyt on jo aika käsillä RS:n vaihto uuteen Tikruun, kun noita ei oikein käytettynä näytä löytyvän, siis vm. 2007 ja uudenpaa vähäisillä km-määrillä. Motomarketista ja T:reen Biketeamista olen tarjoukset pyytänyt ja Motomarketin tarjousta vielä odotan, T:reelta jo sen sainkin. Tarkoitus on vaihdattaa heti valmiiksi jo avarampi putki, mutta kumpi olisi parempi, Trumpan oma vai Arrowin katukäyttöön hyväksytty malli? Biketeam tarjoaa kyllä molempia, mutta kun noista äänistä ei ole kokemusta, eli osaako kukaan sanoa miltä Arrowin soundi kuulostaa. Ko. pönttö on n. 200 ekee Trumpan omaa kalliimpi joten kyllähän silläkin on merkitystä. Valinna pyörämallin kohdalla teen joko SE:n tai perusmallin välillä. SE:tä ei vain saa valkoisena joten voi olla että päädyn perusmalliin.
    Antakee muutenkin kommentteja Tikrusta. Olen kyllä jo kirjoittanut myös RAT-palstalle joten tämä teksti on osalle teistä varmaan jo tuttua.
    Tikru 2010
    Perskula kun pystyysinkin antaa kommentteja, mutta kun en pysty. Itselläni kyllä on uusi tikru SE mallia, mutta en ole ajanut sillä vielä metriäkään, kun sain sen vasta justiin talliin *. Itse ottaisin Arrowin ja ehkä tulen myöhemmin ottamaankin (ulkonäköseikka), mutta tuosta alakuperääsestäkin saa aika heleposti trumpan omaa "viri" putkia vastaavan äänimaailman irti, joten jos haluaa säästää euroja, niin pidä alakuperäänen ja muunna se myöhemmin. Muunnoksesta löytyy ohojeita, mutta palataan siihen RAT palstalla.

Ei niissä äänissä varmaan suuria eroja ole, vaan kyseessä on pikemminkin ulukonäköseikka. Yritin vastata tuolla RAT palstalla, mutta se ei toimi mulle tällähetkellä.

Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
    Mulla ollut Trumpan TOR kiinni, soundit OK. Arrow'ta en ole koskaan kuullut, mutta eiköhän sekin hyvä ole
    BMW K1300S
    No, mites tikrun osto edistyy, vai onko se taas lähtökuopissa?
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
    No juuri ollaan päästy kuopasta ylös. Siis tarjoukset, Biketeamista 3 kpl, on saatu, hieman erilaisilla varustepaketeilla, ja nyt sitä pohditaan kuis tästä eteenpäin. Valkoinen väri on aika hankala kuulemma saada, mutta ainakin Motomarketin kautta sellainen voisi onnistua. Jos kauppaan päädyn niin varmaankin sen Trumpan oman avaramman putken otan. Turhaa maksaa Arrowista about puolet enemmän. Nyt mietitään josko sivulaukut pitäisi kuitenkin ottaa kauppaan mukaan, takalaukun ottaisin mukaan nykyisestä pyörästä. Siis homma etenee, tosin hitaasti. Ja samalla jatkuvasti kartoitan josko johonkin liikeeseen tulisi vähänajettua Tikrua kaupan.
    Tikru 2010
    Jåå, omistanu Tigerin 07 nyt n 20000 mittarissa ja oikein miellyttavä pyörä, Triumphin "viriputki" Arrow:ista ei kuulohavaintoja, näyttää kyllä hyvältä!?
    Triumphin omat laukut, kätevät mutta aika pienet.
    Pitää laittaa jonkunlainen tarakka.
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
    Lainaa (ukkeli @ Helmi. 26 2010,23:02) kirjoitti
    No juuri Jos kauppaan päädyn niin varmaankin sen Trumpan oman avaramman putken otan. Turhaa maksaa Arrowista about puolet enemmän.
    Oikein. TOR putki ja siihen saatava valmis ruiskukartta on hyvä valinta. Äänetkin on paremmat kuin katulaillisissa putkissa.
  8.  
    Ja nyt sitten tilattu valkoinen tiikeri, kevättä odotellessa.
    Tikru 2010